Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ML käruvedurina
#41
(30-04-2015, 12:43 PM)ferdinand Kirjutas: ...
Samas minu autole on lubatud ainult 3365 kg sappa panna.
Huuvitav. Aga LRBs konkreetsele autole loositud number võib sõltuda mitmetest asjadest. Eriti säärase auto puhul, mis on siin arvele võetud huvitavatel nullindatel.

MAZiga pead ettevaatlik olema - seda pole emmelli tagant vist ka siis näha, kui see tagurdades risti lähebIcon_razz

Oled paari-kolmetonnist käru ka vedanud? Kuidas kommenteerid?
Vasta
#42
(30-04-2015, 02:02 PM)v6sa Kirjutas:
(30-04-2015, 12:43 PM)ferdinand Kirjutas: ...
Samas minu autole on lubatud ainult 3365 kg sappa panna.
Huuvitav. Aga LRBs konkreetsele autole loositud number võib sõltuda mitmetest asjadest. Eriti säärase auto puhul, mis on siin arvele võetud huvitavatel nullindatel.

MAZiga pead ettevaatlik olema - seda pole emmelli tagant vist ka siis näha, kui see tagurdades risti lähebIcon_razz

Oled paari-kolmetonnist käru ka vedanud? Kuidas kommenteerid?

Pole selle autoga olnud tarvidust suurt käru vedada, kuid ilmselgelt ei teki paari-kolme tonniga probleemi.
Ma ei tea jh, millest see käru lubatud suurim mass sõltub, registreeritud on auto iseenesest eestis esmakordselt möödunud aastal, üldse esmakordselt 2002.
Samasuguse massiga üheveolisel autol on üldse ainult 1600kg lubatud piduritega. Eusa_angel

Vasta
#43
See umbes 3360... mõned kilod siia - sinna, ongi mingi müstiline number, mida üsna tihti auto passis kohtab. Ühel naabrimehel kunagisel ML 270-l oli sama, nüüdsel GC-l kah. Ja teise naabrimehe samal aparaadil samuti. Toetan siinkohal ferdinandi, selle mootori dümaamika kaalub kaugelt üles selle, et seda võib-olla kunagi, kui üldse vaja kallilt remontida on! Pluss... mu arust kõik need tolle ajastu kohta pea et kosmosetehnoogia alla kuuluvad jupid lähevad ka järjest odavamaks, nii et pole hullu väga midagi vast. '

Edit: Tahtsin veel rääkida ühe loo haagise vedamisest! Nimelt mul üks naabrimees kompanjoniga tegeleb maasulatusega, a'la ehitusobjektid talvel, kui maa külmund. Tehti siis kunagi Tartu Maaülikooli spordihoonet ja sel nad sulatasid. Oli vaja aparaat (haagis, millel peal katel, suur paak diisli jaoks ja kilomeeter voolikut, mis täidetud antifriisiga)) ümber tõsta, ehk ka haagist liigutada. Mindi sinna ühe tuttava Honda CRV-ga... et noh, hää, teoreetiliselt 4WD ja nii Big Grin Mis aga toimus, CRV-l käisid esirattad ringi ja "käru" ei liikund kuhugi! Õnneks oli kohapeal ka poiste nn. firma auto, milleks oli BMW 324D, aastast '85 vist, pandi see ette "kärule" ja anti minna, tagaots kraapis ja pa.ka lendas, aga ära ta vedas selle monstrumi soovitud kohale Tongue Haagise massi ei tea peast ja see sõltub suuresti sellest. kui palju kütet paagis on! Vot... selline looke siis, OT küll, aga vajas ärarääkimist Big Grin

Edu!
Vasta
#44
Tundus kuidagi sobiv pärast kõiki neid arutelusid siia ka üks pilt visata.
ML 270 CDI vedamas Lõuna-Saksamaalt koju väikebussi. Pole paha.

[Pilt: 151013_MBML270CDI_tn.jpg]

Kaasa rääkida ei oska, aga ML-i üldiselt kiidan.

Tauno
Vasta
#45
(13-10-2015, 11:25 AM)Tauno Mõts Kirjutas: ML 270 CDI vedamas Lõuna-Saksamaalt koju väikebussi. Pole paha.

Palju ää rüüpas? Jaksas veoauto tagant möödasõidule ka minna?

Kas konksu otsas oli rohkem kilosid, kui vedukil eluskaalu?
Vasta
#46
Keskmine kulu tuli Lõuna-Saksamaalt Tartusse 13,5 l / 100.
Veoautodes mööda polnud tarvis minna, sest treileri ebastabiilsuse tõttu oli max kiirus 75 km/h. Aga muidu ta tõmbab küll.
Renault buss oli koos käruga 2700 kg, sellise ML-i enda eluskaal on 2200 kg. Ehk siis jah, konksu otsas oli kaugelt rohkem kui veduri kaal.

Seega kannatab ML-iga ka väga pikki otsi raskeid asju vedada.

Tauno
Vasta
#47
Kogemusest arvan et ML270 on piisavalt hea vedukiks. Omasin yle poole aasta ja sai vahest ka käru veetud. Palju passis kg lubatud oli vist ei vaadanutki. Haagis oli ise ca 1T ja miniekskavaator Volvo2.8T. Lisaks veel planeerimis v6i kaevekopad. Vedamisega hätta ei jäänud ja selle kooslusega ei tekkinud tunnet et tahaks rekkast möödas6itu teha Eusa_angel Haagisele laadimise juures oli muidugi kindel koht igale asjale et täpne kaalujaotus oleks. Vastasel juhul hakkas juba yle 70 haagis laperdama ja saba kiskuma. ML-il oli ka tavalisest jäigem vedrustus 18 ratastega.
Hetkel vedukautoks eelmisest aastast navara (vist 3.2V6 masuudip6letaja, haagis kyll teine nyydseks. T6mbab nagu loom ja aeglustiga veab seda p6llul ja metsas ka.
400cdi oleks ka variant kui hästi hooldatud mootoriga , bensukat ei valiks.
[Pilt: 20150815_085016.jpg]
having trouble having fun...
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne