Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB S210 E270CDI '01
#1
Mark: MB E270CDI
Väljalaskeaasta: 2001
Läbisõit: 260 000+
Mootor: 2,7 diisel, automaat
Muud tehn. andmed: universaalkere
Värvus: hõbedane
Lisavarustus: lisandub hiljem
Muud: Esimene isiklik (tänavalegaalne) sõiduk, esmamuljed autost on head. Ostetud sai auto 11.10.14 Tartus eraisiku käest. Eestis aastast 2002.
Vead: Nipet-näpet tahab tegemist, üldiselt heas sõidukorras.
Tehtud tööd:
Esmane hooldus (õli+rihmavahetus, filtrid).
Uus makk.


Pildimaterjali:

Esimesel õhtul tehtud klõps
[Pilt: 010767743139839.jpg]

Sõbrapilt veidi vanema e-klassiga
[Pilt: 0107677435deae5.jpg]


Üritan siia jooksvalt kirjutada, et mis masinaga toimub jne.
Vasta
#2
Oli probleem, et auto ei läinud üle 3200 pöörde ja pika uurimise peale selgus, et õhulugeja oli otsad andnud. Sai uus Pierburg õhulugeja peale. Alla said ka prooviks mingid hiinakad lamellid, Sunny Snowmasterid. Muster tundub iseenesest asjalik, eks näis kuidas kestvust ja pidavust asjadel on. Õhtupoole saab ehk autost paar asjalikumat pilti ka, pesulatiir ootamas.
Vasta
#3
Piltide tegemine jäi muidugi juba hämara peale, nagu ikka nende asjadega on. Uus makk sobitub minu arust päris viisakalt, originaal oli nagunii jube räbal. Lisadest saab ka nimekirja kunagi lähipäevil ehk esimesse postitusse.

[Pilt: 010769075557dbe.jpg]

[Pilt: 0107690759e259a.jpg]

[Pilt: 01076907638946c.jpg]

Tagaosa on võrreldes ninaga jube maastur ka aga kuna üks tagaamort nagunii minekul saab taha ehk varsti midagi veidi madalamat alla.
Vasta
#4
(29-10-2014, 10:17 PM)vestanel Kirjutas: üks tagaamort nagunii minekul saab taha ehk varsti midagi veidi madalamat alla.

Sellega oled arvestanud, et seal nivoovedrustus on?
MB W202 C250 TD 1997 > MB W210 E220 CDI 2001 > MB W211 E220 CDI 2007 > MB S204 C200 CDI 2013 > MB S205 C220 d 4Matic 2016
K1 SUZUKI GSX-R 750 2001 > KAWASAKI Z900 2020

Vasta
#5
(29-10-2014, 10:39 PM)laf1247 Kirjutas:
(29-10-2014, 10:17 PM)vestanel Kirjutas: üks tagaamort nagunii minekul saab taha ehk varsti midagi veidi madalamat alla.

Sellega oled arvestanud, et seal nivoovedrustus on?

Olen kursis küll ja, selle hinnad on ka suhteliselt kosmilised. Peaks olema ju täiesti võimalik asendada mõne muuga.
Vasta
#6
(29-10-2014, 10:17 PM)vestanel Kirjutas: ...
Tagaosa on võrreldes ninaga jube maastur ka aga kuna üks tagaamort nagunii minekul saab taha ehk varsti midagi veidi madalamat alla.

Minu jaoks on tagaosa väga OK, lihtsalt nina on lääpasEusa_snooty

Universaali nivooamort on lühike ja asendust ei ole teada. Ümberlõikusi on tehtud kas amorte või auto keret lõikudes. Mõlema puhul peab maru täpselt teadma, mida ollakse tegemasConfused
Vasta
#7
(30-10-2014, 10:53 AM)v6sa Kirjutas:
(29-10-2014, 10:17 PM)vestanel Kirjutas: ...
Tagaosa on võrreldes ninaga jube maastur ka aga kuna üks tagaamort nagunii minekul saab taha ehk varsti midagi veidi madalamat alla.

Minu jaoks on tagaosa väga OK, lihtsalt nina on lääpasEusa_snooty

Universaali nivooamort on lühike ja asendust ei ole teada. Ümberlõikusi on tehtud kas amorte või auto keret lõikudes. Mõlema puhul peab maru täpselt teadma, mida ollakse tegemasConfused

Mingi võimalus nivooga madaldada üldse on ?

Vasta
#8
(30-10-2014, 11:18 AM)vytautas Kirjutas: ...
Mingi võimalus nivooga madaldada üldse on ?

Vanadel ikka - vedrudel keerde maha, kraani varda pikkus paika ja edaspidi tuleb meeles pidada, et autol puudub koorma kandmise võime, kuna vedrustus hakkab põhja lööma.

Võib ka madaldusvedrudega kombineerida, kuid need ju maksavad...Retard

Nivoosüsteemist peaks lugemist piisavalt olema. Alles ksf. Tauno Mõts postitas oma essiteemasse maakeelse juhendi tolle tsüdeemi kohta.
Vasta
#9
Uue auto puhul sai ka elu esimene reaalsem avarii kirja, nimelt kohtus Mercedes-Benz kraaviga ja veidi ka puuga ning kraav ja puu võitsid.

[Pilt: 0107733641d4af6.jpg]

Tuled on vähemalt kõik terved, isegi udutuli parem (kuigi kinnituskohast pole haisugi enam). Üks tagaratas on ka täiesti lääpas all, ei ole veel jõudnud süveneda, et mis seal murdunud täpsemalt on. Loodan, et tiiba võimalik sirgeks ajada ning kuskilt endale uue stange leian mõistliku hinnaga.

Siinkohal võib julgelt pakkuda, ka mitte-hõbedast, kuna mõlemad tiivad vajavad nagunii värvimist - võib ka stange kompotti lisada.
Vasta
#10
Ai-ai-ai.
Kas intercooler jäi terveks?Pildi pealt ei saa täpselt aru...
R-320CDI 4 matic
Vasta
#11
(08-11-2014, 10:47 PM)Devcon Kirjutas: Ai-ai-ai.
Kas intercooler jäi terveks?Pildi pealt ei saa täpselt aru...

Esmapilgul tundus küll, lähipäevil hakkan laiali arutama.
Vasta
#12
Auto sai juba mõnda aega tagasi uuesti joonde aetud ja alustas loetud päevi tagasi oma uut ametit Tartu linnas.

[Pilt: 0108035497bd50e.jpg]

Lisaks avariilistele juppidele tahab remontimist saada praegu jahutus radika tiiviku mootor, mis eile töölepingu lõpetas. Muidu on kenasti vastu pidanud.
Vasta
#13
Vahepeal on kõvasti kilomeetreid muretult maha vuratud. Eile aga otsustas miskine odav Prisma tungraud auto all olles järgi anda ning sellest sai kahjustada parem esitiib (jälle Confused ). Nimelt painutas stange esinurgale maandumine tiiva veidi väljapoole kaardu. Midagi muud õnneks kahjustada ei saanud ja tiiba kohe vahetama ei jookse - jääb esialgu järgmisesse kevadesse.

Muudest remontidest nii palju, et esmaspäeval läheb kastiõli dünaamiliseks vahetuseks ning tagasilla niidirullpukside ning tagasilla esimeste kummipukside vahetuseks. Ühele nõrgalt õlisele tagaamordile sai ka asendus leitud Sachsi toodangu näol, kuid hetkel jääb vahetamata kuna amort toimib veel korralikult.
Vasta
#14
(16-04-2015, 03:35 PM)vestanel Kirjutas: ...
Eile aga otsustas miskine odav Prisma tungraud auto all olles järgi anda
...

Siit tasub kõigil kõrva taha panna, et tühjalt 1600 kg kaaluva auto alla ei minda makaronidega!

Miks originaaliga ei tõsta?
Vasta
#15
Originaaliga ei julge. Karbid ootavad suve, et saaks julgelt uuesti tungima asuda.

Täna said vahetatud taga niidirullpuksid ning tagasilla kummipuksid. Samuti sai tehtud käigukastile dünaamiline õlivahetus - vahetab kohe hoopis paremini. Rolleyes
Vasta
#16
Auto on üldiselt üllatavalt hästi vastu pidanud. Peale ühe õlivahetuse ja mootori jahutusradika mootori laagri polegi nagu midagi teinud auto kallal. Esisilda on aga miski kolks tekkinud - varsti selgub, mis täpsemalt ära väsinud on.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
Photo Mercedes-Benz E270CDi, 2000, w210 - W202 W202 2 300 05-11-2023, 11:04 PM
Viimane postitus: Laur
  Mercedes-Benz E270 CDI, 2001, s210 - kodutu kodutu 6 997 27-03-2023, 11:32 AM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes-Benz W211 E270CDI 2003 Kristj@nM Kristj@nM 3 4,860 30-01-2016, 10:22 PM
Viimane postitus: Kristj@nM
  Mercedes-Benz E200T s210- ktmduke ktmduke 3 3,901 16-04-2015, 07:29 PM
Viimane postitus: ktmduke
  MB s210, 2002a, torms torms 3 3,161 16-04-2015, 06:56 PM
Viimane postitus: erkilo



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne