06-03-2015, 11:54 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-03-2015, 11:57 AM ja muutjaks oli Blue Chip.)
Vaataks pigem universaali poole, seega CLS jääb mängust välja. Facelift 204 hinnad on ka juba pigem ebavõrreldavad, seega ilmselt peaks olema alguse otsa oma.
Aga ülalpidamiskulude poolest oskab keegi midagi kaasa arvata, hetkel jääb mulje, et väga vahet pole mõlemad peaksid olema mõistlikud?
Kuidas kummalgi roostega lood on (w210ga oli ikka Tallinnast Pärnu sõites silmaga näha kuidas autot oli tee peal vähemaks jäänud)?
Kas on mingisuguseid kalleid osasid mille peaks kummalgi erilise tähelepanu alla võtma?
Kas on mingeid kalleid kuluosasid mille vahetamist peaks jälgima enne ostu?
Mootoriks vaataks ilmselt 280CDI/320CDI. Kas nendel mootoritel peaks suuremate läbisõitude juures mingite kuluosade vahetamise kohta (pihustid, küünlad, turbod) uurima?
Aga ülalpidamiskulude poolest oskab keegi midagi kaasa arvata, hetkel jääb mulje, et väga vahet pole mõlemad peaksid olema mõistlikud?
Kuidas kummalgi roostega lood on (w210ga oli ikka Tallinnast Pärnu sõites silmaga näha kuidas autot oli tee peal vähemaks jäänud)?
Kas on mingisuguseid kalleid osasid mille peaks kummalgi erilise tähelepanu alla võtma?
Kas on mingeid kalleid kuluosasid mille vahetamist peaks jälgima enne ostu?
Mootoriks vaataks ilmselt 280CDI/320CDI. Kas nendel mootoritel peaks suuremate läbisõitude juures mingite kuluosade vahetamise kohta (pihustid, küünlad, turbod) uurima?