Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
w220 S320 ESP-BAS vead
#1
Nimelt siis ESP-BAS viskab ette - seda siis täiesti suvalisel ajal ja tükk aega sai uuritud ja ka diagnostika tehtud- Lasvenis. Pakuvad et vaja vahetda pidurivõimu(täis tükk koos andurite- asjadega). Jama on see et: viga tuleb suvalisel ajal ja pidurid ok, abs ok.

Ehk see Chiptuningu tagajärg või mingi niiskusega seoses? Ehk see tüüpviga?

Veaga kaasneb: rool natuke jäigem ja Esp ei toimi. Muu on OK. ABS ok ja jõud alles. Mootori restartides on kõik ok. Võib ka terve päeva ok olla.
Massid pingutasin ja klemmid ok. Ka Akulaadimine tehtud ja mõõdetud.


Muud peale ESP- BAS pole.

Kui on vigane rooliasendi andur- mis vead siis viskab?
Vasta
#2
(19-01-2015, 04:49 AM)danil523 Kirjutas: ...
Massid pingutasin ja klemmid ok. Ka Akulaadimine tehtud ja mõõdetud.
...

Kui kindel saad olla juhtmete korrasolekus?

Kas Lesvenis tehti diagnostika siis, kui viga oli aktiivne?
Vasta
#3
(19-01-2015, 09:24 AM)v6sa Kirjutas:
(19-01-2015, 04:49 AM)danil523 Kirjutas: ...
Massid pingutasin ja klemmid ok. Ka Akulaadimine tehtud ja mõõdetud.
...

Kui kindel saad olla juhtmete korrasolekus?

Kas Lesvenis tehti diagnostika siis, kui viga oli aktiivne?

Sest norm olekus pole ühtegi viga. Samuti konarlikul teel ja pidurdades lampi- viga ei tule. Tuleb täiesti suvalisel ajal - rohkem külma mootoriga. Ka laetud akuga.
Kui käisin lasvenis- tulin aktiivse veaga- peale restarti - ja vigade taastust- viga enam polnud.
Kuna see ei mõjuta ABS, ning kiirendust- liikumist. (rooli natuke ainult)- siis on talutav see. Kiilasjääl võib esineda huvitavaid olukordi- seepärast otsingi viga.

Pakuti et pidurivõimedi - terves tükis andurite ja voolikutega võtab ära probleemi... Kuna pidurid on suht head (võrreldes eelmiste liikuritega)- ei jookseks selle järgi kohe- ehk saaks kindlaks teha täpselt vea olemust ja selle teket. Kuna kasutatud pidurivõim võib samuti streikida- siis võibki jääda neid vahetama- kunagi Bmw e39 peal sai taoline asi praktiseeritud.

Vasta
#4
(21-01-2015, 02:31 AM)danil523 Kirjutas: ...
Kui käisin lasvenis- tulin aktiivse veaga- peale restarti - ja vigade taastust- viga enam polnud.
...

Kas nad leitud veakoodi ka ütlesid? Milline see oli?

Või tegid kõigepealt vigade kustutamise ja siis alles hakkasid uurima?
Vasta
#5
Sa pead ikka konkreetse veaga minema elektriku juurde kes võtab veakoodi ja hakkab tuvastama seda .Sest piduripumba vahetus ja uute andurite panek läheb sul ikka Eusa_wall kalliks ja see on VB teeb korda .
Vasta
#6
Sellist viga on väga tülikas otsida, mis tuleb ja läheb. Ja veakood ei näita mitte katkist kohta vaid viga mingis ahelas, millest see tuleb jääb diagnostiku leiutada.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#7
Prinditud sai ikka enne välja. Seal oli igast vigu-koode- kuna sai parandatud ja katsetatud enne diagnostikasse jõudmist. Viga näitas sh: rooliasendi andur, piduri lisavõimenduse andur- pidurivõimu andurid.
Peale taastust midagi ja rooli keeramist - enam polnud ühtegi viga... kuna tuleb koos mitu viga korraga- kuskil siis ikka sideühenduse asi.

Sai ka vahepeal- pirnid vahetatud, ühendused kõik puhastatud püstakutel ja klemmid igast andurist maha ja peale tagasi. Kõik ok - vett pole ja ühendused mõõdetud. 14V peal. Enam tulede ja klotside viga ka pole.


Kas on võimalik et pidurivõimendis on kondents kogunenud või vesi sees? kuidas on MB- del. (BMW peal e39 oli see jamaks minul- kunagi.- kas on mõttet seda lahti katkuda ja puhastada?)


Kuskilt jäi loendust meelde:
-miskit 95% (kui ei eksi)- on kaabelduse viga- ühendus- kaabeldus- jootekohad...
Prinditud sai ikka enne välja. Seal oli igast vigu-koode- kuna sai parandatud ja katsetatud enne diagnostikasse jõudmist. Viga näitas sh: rooliasendi andur, piduri lisavõimenduse andur- pidurivõimu andurid.
Peale taastust midagi ja rooli keeramist - enam polnud ühtegi viga... kuna tuleb koos mitu viga korraga- kuskil siis ikka sideühenduse asi.

Sai ka vahepeal- pirnid vahetatud, ühendused kõik puhastatud püstakutel ja klemmid igast andurist maha ja peale tagasi. Kõik ok - vett pole ja ühendused mõõdetud. 14V peal. Enam tulede ja klotside viga ka pole.


Kas on võimalik et pidurivõimendis on kondents kogunenud või vesi sees? kuidas on MB- del. (BMW peal e39 oli see jamaks minul- kunagi.- kas on mõttet seda lahti katkuda ja puhastada?)


Kuskilt jäi loendust meelde:
-miskit 95% (kui ei eksi)- on kaabelduse viga- ühendus- kaabeldus- jootekohad...
Prinditud sai ikka enne välja. Seal oli igast vigu-koode- kuna sai parandatud ja katsetatud enne diagnostikasse jõudmist. Viga näitas sh: rooliasendi andur, piduri lisavõimenduse andur- pidurivõimu andurid.
Peale taastust midagi ja rooli keeramist - enam polnud ühtegi viga... kuna tuleb koos mitu viga korraga- kuskil siis ikka sideühenduse asi.

Sai ka vahepeal- pirnid vahetatud, ühendused kõik puhastatud püstakutel ja klemmid igast andurist maha ja peale tagasi. Kõik ok - vett pole ja ühendused mõõdetud. 14V peal. Enam tulede ja klotside viga ka pole.


Kas on võimalik et pidurivõimendis on kondents kogunenud või vesi sees? kuidas on MB- del. (BMW peal e39 oli see jamaks minul- kunagi.- kas on mõttet seda lahti katkuda ja puhastada?)


Kuskilt jäi loendust meelde:
-miskit 95% (kui ei eksi)- on kaabelduse viga- ühendus- kaabeldus- jootekohad...
Vasta
#8
Mitu viga korraga, hakka kontrollima kas toited juhtplokkidele tulevad koormuse all korralikult, mass ka.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#9
Õige diagnostika seade peaks ju ära näitma mis parameetrid erinevatel anduritel on. Seega kui sa kontrolliks need üle usun et saaksid vigase ahela kätte. CAN võrgul on CAN-H ja CAN-L kanalid kui signaal ei suuda minna mööda kiiret kanalit võtab ta kasutele aegalse kanali.
Arvutivõrkudes võib üldjuhul olla kolme liiki vigu:
Juhe lühises maandusesse. Graafik sirge 0 V.
Juhe lühises pardapingesse. Graafik sirge pardapinge.
Juhtmes katkestus. Juhtplokk mille juhe on katkenud ”ei vasta kutsungile”. Juhtmete ühenduskohast
seda ostsilloskoobiga kontrollida ei saa!
Vasta
#10
...jah, need vead on "easy" mis tulevad ja jäävad Smile aga siin on kas tõesti mõni asi kutu, kuid kahtlustan viletsat ühendust või suremas andurit.
Interneti remont ongi selline ennustamine rohkem.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#11
mul oli pikemat aega jama nende vigadega. auto käima panid siis lõi kohe ette abs vea ja natukese aja pärast bas ja esp. rool läks raskeks ja käigukast hakkas streikima ei tahtnud vahest käike korralikult vahetada ning ei töödanud ka püsikiiruse hoidja. Lõpuks dia diagnostikas avastati et taga kõrvalistuja poolne abs anduri ots oli katki. peale selle vahetust kadusid ka kõik vead ja kõik töötab nii nagu peab.
Vasta
#12
Kui oleks ABS andur läbi- pakun et see oleks ka juba vahetatud ja siia poleks ka ühtegi kirja tekkinud.... Kuna probleem on eriline ja ka Lasven ei tea täpselt 100% öelda. Siis otsingi taolisi asju foorumites. Lampi pidurivõimendit või latti ka vahetama ei kipuks - niisama et proovida - ehk läheb paremaks

Täna näiteks lambist terve päev pole ühtegi viga tulnud. Isegi äkkpidurdusel ja konarlikul teel. Ka auto on seisnud paar päeva- aku 11,4v- ja teoorias ootasin vea ilmumist... Ma ei tea kas see on hea või halb... Küllaga kesklukk külmus ära - aga see teine teema - vähemalt hiljem sulas lahti kuskilt.

Vasta
#13
Anduri vea korral lööks sõidu pealt alles vea sisse. Kui auto töötab koha peal siis ei tohiks viga sisse lüüa.
CE420 v8
Vasta
#14
Sellise vea leidmine on väga lihtne. Kustutad ajust ära aktuaalsed (mida pole kui kõik toimib) ning stored vead, sõidad seni kuni tuleb viga sisse, ning siis uuesti diagnost. Kui viga on olnud vahepeal, on temast ka jälg maha jäänud. Vajadusel saab lugeda diagnostik ka freezframe infot, arusaamaks, mis parameetritel viga tekkis.
Ja siis ravid ainult seda, mis katki, mitte ei hakka lambist juppe vahetama.

Vasta
#15
Oleks see alati nii lihtne...
Vasta
#16
Paraku ta umbes nii lihtne ongi, endal ka MB Star ning suvel sai taastatud ühte põlenud w220, millel ime-anomaaliad esile kerkisid x-hetkedel ja siis sai pidevalt nii tehtud. Mercedes-Benz boschi ecudel on väga hea stored memory. Jätab ka kõikvõimalikud parameetrid meelde millal viga tekkis. Vaja on ainult pädevat diagnostikut kes oskab välja lugeda sealt vajaliku info.

Vasta
#17
Jajah, seda ma tean isegi. Töötan igapäevaselt Stariga ning olen ikkagi arvamusel, et k6ik pole alati nii lihtne.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  2001 W220 s600 vasaku süüteploki viga V2inoV2nge 3 110 16-04-2024, 11:26 PM
Viimane postitus: HotPapa
  W220 süütelukk ja ebaühtlane käimine Carmet 1 154 30-01-2024, 05:19 PM
Viimane postitus: ktmduke
  W220 vajub alla MAV 1 189 11-12-2023, 12:07 PM
Viimane postitus: siimruz
  w220 2005 õhukompressori relee einar220 0 177 14-11-2023, 12:44 PM
Viimane postitus: einar220
  W220 õhkvedrustus jamab. 2nni 1 344 11-07-2023, 12:14 PM
Viimane postitus: Marksus
  W220 S500 99a kellaploki ekraan ei toimi 2nni 2 597 23-12-2022, 06:14 PM
Viimane postitus: TõnisL
  W220 Keyless go kaardi vahetus icecube 2 378 28-10-2022, 07:02 PM
Viimane postitus: Rolz
  W220 tagatuled MAV 0 414 07-09-2022, 06:26 PM
Viimane postitus: MAV
  O: W220 AMG küljekarbid m2gimartin 2 884 12-05-2022, 06:32 AM
Viimane postitus: m2gimartin
  w220 s500 puterdab veidi kohapeal ja vahest tühikäigupööre liiga kõrge s500w220 10 1,470 11-04-2022, 02:03 PM
Viimane postitus: s500w220



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne