Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
G mootori vahetus
#1
Tere

Et alustada milles mure jne pean alustama sellest, et sai ostetud 87 a G250 kuna ma sellest olen ammu aru saanud, et see kiirenduse masin ei ole ei häirinudki mind põldude vahel tehtud proovitiir jne. Kuid kui sai maanteele sõidetud selgus, et üle 85 km tunnis on suht võimatu saada ja kui kodus kapotti alla vaadates ja natuke sõvenedes selgus, et tegemist pole mitte 2,5l r5 mootoriga nagu passis vaid 3,0 r6
Ühesõnaga tahan küsida milline diisel mootor istub sinna ilusasti peale et ei ole vaja mingit erilist tsirkust teha või on kellegil nõuandeid kuidas antud mootor kiiremini liikuma panna tegemist siis 5 käigulise man kastiga.
ette tänades

Allan
Vasta
#2
Tered!
Ega sinna ikka ilma erilist TSIRKUST tegematta on suht keeruline ja kulukas midagi peale aretada!
Ma ise enda kogemustest soovitaksin osta juba eos enda ootustele vastava mudeli, sest see, et MA NÜÜD HAKKAN ENDALE EHITAMA G KLASSI AUTOT MIS ON MULLE MEELE JÄRGI...
Kui enda asjale soovid pisut tõmmet juurde saada ja mitte palju mõelda siis äkki oleks lahendus 350TD...
Edu ja inspiratsiooni edaspidiseks!


Vasta
#3
Tänud vastuse eest aga kas keegi teab kas sinna kasti otsa istub mootor siis ilusasti või on mõtekam koos kastiga mootor peale tõsta ?

Allan
Vasta
#4
(09-12-2014, 09:53 PM)MadBear Kirjutas: ...
mootoriga nagu passis vaid 3,0 r6
...

Mihandnde kolmeliitrine seal on? Kõige levinum vabalthingeldav 80 kW pada peaks seda kolakat siiski enamaks, kui 85 suutma kiirendada.
Vasta
#5
lähen teen pildid saab paremini aru mis seal tehtud on
Vasta
#6
Mootoreid võib erinevaid sinna peale panna. On pandud 3,0 (80 kw ) 3,5TD (110 kw) 3,0 (100 kw ) jne. Need mootorid on meil ka olemas. Raskem probleem on kast. Vanale 60 KW mootorile uut kasti peale ei pane. Ja G klassil on üldse oma kast. Kui räägime automaatkastist.Väliselt näeb valja nagu w124 kast 4 käiguline kast aga kinnitus on teise koha peal ja keskvõll on teise mõõduga. Kui tahtmist on muidugi siis võib kõike ümber ehitada. Ka on võimalik valmistada kardaan vajalike mõõtudega. Neid firmasid juba on. Manuaalkasti kohta ei oska infot jagada, võib olla on seal probleemid väiksemad. Ja kui seal on 5 käiguline manuaalkast, siis ei tohiks jälle seal olla 60 kw mootor. Sellisele mootorile pandi 4 käigulist manuaali. Siis võib olla on seal 3 ,0 80 kw.
Mina soovitaks veel ühte mootorit, mida saaks sinna peale panna ilma ümberehituseta. selleks oleks 2,4 vabalthingav 55 kw. Kw on küll vähem aga see mootor on palju erksam kui see vana tüübi 60 kw.
Ka selle mootori võin leida.
Aga kui on juba ümber ehitatud ja 5 käiguline kast. Siis on probleemid väiksemad. Võib tulla käppade probleemid.
Aga see on ka lahendatav.
Pdr Eesti OÜ
Autotöökoda
Narva mnt.150A
55996236
Vasta
#7
Tänud vastamast

On sul komplektset 3.0 td 108 kw mootorit

Allan
Vasta
#8
Mina paneks 130kW OM606 mootori, kui juba, siis juba. Sinna otsa saab panna nii 5-käigulist manuaali kui ka 5-käigulist automaatkasti. Viimase korral on vaja ka elektroonikat külge pookida.

Mina tegin mõni aasta tagasi mootori+kasti vahetuse 2.3 bensiinika vahetasin 5.0 V8 + automaadi vastu.
Kasti kardaanipoolse flantsi pidin vahetama ehk jätma G-klassi oma, sest sõidukatel on teistsugused.

Mootorikäpad tegin ka uued, muud ei midagi.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#9
tere

Hetkel siis tuvastatud, et peal on 3,0 80 kw diisel kuid hetkel probleem selles, et mineks suht aeglane ja uimane, kui lased pöörded 4000 ni siis enamvähem nagu liiguks aga ka ikka 50 km / h saada võtab sajand. ühe targa mehe soovitusel sai kõikvõimalikud filtrid ja muud asjad ära vahetatud natuke paremaks läks aga mitte märgatavalt.Teine tark mees lausus et võib olla pump kulunud ? oskab keegi kommenteerida? ja kui viga võib selles olla olen avatud pumba pakkumistele. Üks küsimus veel mis iseenesest mootorisse ei puutu, kas on keegi g sse mingi teise Mercedes-Benz armatuuri ja sinna juurde sobiva installinud ja äkki oskab keegi soovitada milline variant kõige paremini istub?

Allan
Vasta
#10
(21-12-2014, 07:21 PM)MadBear Kirjutas: Hetkel siis tuvastatud, et peal on 3,0 80 kw diisel kuid hetkel probleem selles, et mineks suht aeglane ja uimane, kui lased pöörded 4000 ni siis enamvähem nagu liiguks aga ka ikka 50 km / h saada võtab sajand.
...

Isegi uuena pole G300D mingi eriline püss (http://www.mercefreaken.com/modellene/46...gdkort.htm). Ning arvesta, et Sinu isendile paigaldatud teadmata ajalooga pajast on ilmselt nii mõnigi kilovatt teele tilkunud...

Palju see "sajand" sajani tegelikult ka on? Ning kas tegelik 100 tuleb kätte 3. või juba 4. käiguga?

Kes soetab G, et sellega mõnusasti praeguse aja tõmbleva liikluse taktis sõita, on väga vale masina hankinud. G on omas elemendis külavaheteid logistades või rasket, kuid kandvat murdmaastikku läbides.

Ilmselt parim hinna-kvaliteedi suhe on paigaldada 108 kW turbomootor mõne läbimädanenud 124 pealt. Kui elekter ei hirmuta, on OM606 oma 130+ kW (plussi taha käiv number sõltub juba munadest ja tahtmisest) punnu või küüraka pealt muidugi vähe särtsakam. Kui see kõik ei tee geest riisiraketti...Icon_rolleyes
Vasta
#11
seda ma ei arvagi et 0-100 tuleb 3 sek kuid kui 100 tuleb umbes 25 min on natuke pikk aeg või mis ?Kui isegi siis saab üldiselt jääb see kiirus sinna 85-90 juurde. loogiline on see kui ma olen seda autot aastaid jälginud siis tean millega on tegu. Hetkel ongi plaan seda mootorit nii palju kõpitseda kui saab ja rahulikult otsida sinna uus mootor.

Allan
Vasta
#12
(22-12-2014, 10:18 AM)MadBear Kirjutas: seda ma ei arvagi et 0-100 tuleb 3 sek kuid kui 100 tuleb umbes 25 min on natuke pikk aeg või mis ?Kui isegi siis saab üldiselt jääb see kiirus sinna 85-90 juurde.
...

Ma nüüd eeldan, et jutt käib tegelikust kiirusest ja mitte spidomeetri näidust.Icon_rolleyes

Mootor kohvi/pihustid kusevad/pritse hiline. Või mõni neljas rike...
Vasta
#13
tegelik kiirus gps ga mõõdetud sellepärast ka see küsimus. Samas käima läheb poolest pöördest ja kohapeal läheb ilusasti pöördesse just kui vedu taha tuleb kaob ka jõud

Allan
Vasta
#14
(22-12-2014, 10:44 AM)MadBear Kirjutas: Samas käima läheb poolest pöördest ja kohapeal läheb ilusasti pöördesse just kui vedu taha tuleb kaob ka jõud.

Kao see jõud kuhugi. R6 läheb ka väga surnud mootoriga üsna hästi pöördesse.

Kui tahad ise korda teha, loe diiselmootoriteemasid. Või lase mõnel diislipoel korda teha, kui endal tahtmine puudub.
Vasta
#15
Mõõda surved ära, kui need on head, vaheta pihustiotsad, suht kommiraha maksavad ja keera pumbast peale. Õpetus siin foorumis olemas.
Kui vähe siis vaheta mootorit/autot
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#16
Mootorit Smile
Vasta
#17
Minul on kah G le pandud om606 pluss manuaal kast ja vana pump....kõige hullem polegi, möödasõitu kannatab teha. Aga loodan et varsti saab veel paaremaks....
Aga kui vaadata töö keerukust, siis selle om 606 panek nüüd ulmeraske nüüd kah pole
Vasta
#18
Tere.
606 pealepanekuks on sul vaja veel meh ksp pumpa. Sinu r6 oma sinna ei sobi, sobib aga on ilma alda klapita. K-kasti otsa sobib. Kas sul on g originaal kast? Vist mitte. Otsi k-kasti pealt kood. Mis mõõtu rehvid all on ja mis ülekanded sildades?

Maadlesin ise sama probleemiga aastaid tagasi, nüüd on kõik klaar. Mul on 606 meh pumbaga, pumbast peale keeratud kütet kui turbo taha tuleb, NB! 108 kw turbo ( originaal on sellise kombo juures saadanast). 35" rehv , ca 4000 rpm, 1,2 bari, 120 km/h gpsi järgi ja tõuseb veel. Käiku vahetan ka kuskil bari juures siis püsib koguaeg ergas. Kui naine on paar päevakest kulgenud omas reziimis ei tunne autot ära.

Mercedes-Benz mootorit ära karda peenestada kui jahutus korras ja õli sees. Mersul sepis detailid mis tihti järgi ei anna.

Üldiselt olen tänaseks paigaldanud 606 piisavalt g-dele ja know-how olemas. Kui tood mootori ja ksp ja 1500€ ,võtan su kohe ette kui mul praegune projekt välja läheb. Milleks on 3.5 td vs 3.0 td. Mootorit ei remondi, saad selle mis tood. Paigaldan ksp ja muud detailid sinu poolt toodud. Sõidukaid ei viitsi remontida vaid 4x4 ja 6x6 veoskeemiga masinaid. Küsida võib kõike mis puudutab offroad masinaid. Asukoht kuusalu vald. Saab ka maksta arvega.

Kel huvi suhtlen Ps läbi.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  mootoriöli vahetus 2007 G55? 0W-40 / 5W-30? nostromo 3 332 14-09-2023, 10:27 PM
Viimane postitus: nostromo
  Summutite vahetus 2007 G55 -> G63 summutite peale? nostromo 2 347 23-05-2023, 11:12 PM
Viimane postitus: nostromo
  R,ML,GL kardaani vahepuki vahetus. McMB 1 921 27-08-2022, 11:26 AM
Viimane postitus: McMB
  Esipidurite vahetus R500 jsv 0 514 04-02-2022, 10:53 PM
Viimane postitus: jsv
  w463 Mootori vahetus vleeduks 11 11,945 07-02-2017, 02:38 PM
Viimane postitus: vleeduks
  mb g w460 2,4 diesel mootori vahetus fibonacci 9 7,652 14-01-2017, 06:29 PM
Viimane postitus: hents99
  W164 2006 Comand seadme vahetus US > EUR ivo11 0 2,962 09-12-2015, 01:11 AM
Viimane postitus: ivo11
  MB ML320 Parkpirni vahetus andren 1 3,474 23-04-2014, 07:21 PM
Viimane postitus: thalenfrei
  Mootori vahetus vleeduks 21 22,122 26-12-2012, 04:54 PM
Viimane postitus: jaan140
  G-klass W463 rooliotste vahetus Gandiline 10 11,541 12-09-2012, 11:53 AM
Viimane postitus: v6sa



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne