Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
w210 veermiku kohta
#1
Tere, nimelt mure selline, et esisillas koliseb midagi niimodi, et oleks tunne nagu lusikas käiks vastu potti, käisin ka kontrollimas, niimodi töömehed aru ei sanud kust kolin tuleb, vahetatud on rooliotsad, stabika köndid ja puksid, vedrud..,äkki on kellegil selline kogemus olnud mida võiks veel sellise kolinaga vaadata, vahetada
Vasta
#2
võtke eeskuju saabi foorumist, kõik üritavad räägivad, siin ja audi foorum, lontkõrvad vahivad ja midagi tarka ei räägi, mõtetu küsida midagi niimodi, jätkake samas vaimus lontis kõrvadega, ma siit minema küsin sama asja mujualt
Vasta
#3
(12-11-2014, 10:26 AM)warum Kirjutas: võtke eeskuju saabi foorumist, kõik üritavad räägivad, siin ja audi foorum, lontkõrvad vahivad ja midagi tarka ei räägi, mõtetu küsida midagi niimodi, jätkake samas vaimus lontis kõrvadega, ma siit minema küsin sama asja mujualt

Wow. 14 tundi möödas ja keegi polegi ilmselgele rikkele veel vihjanudRetard. Sitt foorum küll, kus liikmed ei olegi ignorandi segastele küsimustele vastamas, eks.Eusa_naughty Vat kui lähen nüüd teise liivakasti...Eusa_snooty

Head teed Sul minna.Eusa_angel Kui leiad mõne eestikeelse foorumi, kus MB hingeelu siinsest paremini teatakse, siis anna siin ka teada. Üks küürakaomanik kunagi tegi säärase, seal praegu vist erilist elu ei toimu...

Me võiksime pakkuda kõiki liigendeid ükshaaval, kuid see ei muuda asja. Reaalse auto all pead ÜKSHAAVAL need läbi loksutama. Või laskma seda teha MB-d tundvas töökojas. Foorumis on vastav teema koos kontaktidega täiesti olemas. Vaevu ainult avama ja sobivat valima.

Raske ja õõtshoovale toetuva vedruga auto loksude leidmine erineb "normaalse" (loe: tootjale odavaima McPerssoni küünla) auto defekteerimisest. Pole harvad juhud, kus täiesti legaalselt ülevaatuse saanud autol on tegelikutl alumine šarniir mehise loksuga.

Oled kindel, et see kiliseja üldse esisillas on ja mitte mõni kaitsmekarbi alla libisenud mutrivõti?

Umbisikuliselt kõiki solvates ning häbematult õigekirja eirates kirjutav kodanik ei vääri tegelikult sedagi vastukaja, kuid virisemine, kuidas mujal on kõik parem, ajas mul sita keema. Ole pigem eeskujuks, mitte ära vingu.Ninja
Vasta
#4
(12-11-2014, 10:53 AM)v6sa Kirjutas:
(12-11-2014, 10:26 AM)warum Kirjutas: võtke eeskuju saabi foorumist, kõik üritavad räägivad, siin ja audi foorum, lontkõrvad vahivad ja midagi tarka ei räägi, mõtetu küsida midagi niimodi, jätkake samas vaimus lontis kõrvadega, ma siit minema küsin sama asja mujualt

Wow. 14 tundi möödas ja keegi polegi ilmselgele rikkele veel vihjanudRetard. Sitt foorum küll, kus liikmed ei olegi ignorandi segastele küsimustele vastamas, eks.Eusa_naughty Vat kui lähen nüüd teise liivakasti...Eusa_snooty

Head teed Sul minna.Eusa_angel Kui leiad mõne eestikeelse foorumi, kus MB hingeelu siinsest paremini teatakse, siis anna siin ka teada. Üks küürakaomanik kunagi tegi säärase, seal praegu vist erilist elu ei toimu...

Me võiksime pakkuda kõiki liigendeid ükshaaval, kuid see ei muuda asja. Reaalse auto all pead ÜKSHAAVAL need läbi loksutama. Või laskma seda teha MB-d tundvas töökojas. Foorumis on vastav teema koos kontaktidega täiesti olemas. Vaevu ainult avama ja sobivat valima.

Raske ja õõtshoovale toetuva vedruga auto loksude leidmine erineb "normaalse" (loe: tootjale odavaima McPerssoni küünla) auto defekteerimisest. Pole harvad juhud, kus täiesti legaalselt ülevaatuse saanud autol on tegelikutl alumine šarniir mehise loksuga.

Oled kindel, et see kiliseja üldse esisillas on ja mitte mõni kaitsmekarbi alla libisenud mutrivõti?

Umbisikuliselt kõiki solvates ning häbematult õigekirja eirates kirjutav kodanik ei vääri tegelikult sedagi vastukaja, kuid virisemine, kuidas mujal on kõik parem, ajas mul sita keema. Ole pigem eeskujuks, mitte ära vingu.Ninja
väga hea, et ainuke hr.võsa on aktiivne, kaitsmepolkk ei kolise küll, ja viga leidsin ka, kui on huvi siis teistele võin öelda, amort on vale all, avangarde oma on ilmselt pikema keermega ja igasugu puksid ka vahel, ma ei tea millise mudeli oma on mul alla topitud, aga midagi on puudu, seda foorumit ei tee sitaks külastajad vaid laisad spets kes arvavad, et on olemas teema las otsib, ma ei viitsi koliseva autoga ringi sõita ka 14 tundi mitte, võrreldes teiste foorumitega on see foorum täiesti mõtetu, isegi varuosade küsimustele ei vastata, rikkus ei ole kasutajate hulk...ja veel ma kasutan vene mersude foorumit, seal on vastused alati olemas, niet sa võsa, võiks aktiivsemalt vastuseid pakkuda mitte siin moraali lugeda
Vasta
#5
Õige, foorumi teevad kasutajad. Kiika õige peeglisse, kui foorum sitt tundub...

(12-11-2014, 03:55 PM)warum Kirjutas: ...
amort on vale all, avangarde oma on ilmselt pikema keermega ja igasugu puksid ka vahel, ma ei tea millise mudeli oma on mul alla topitud, aga midagi on puudu,
...

Mis töökoda see säärane on, kes ei suuda lahtist amorti tuvastada? See pole ju Mercedes-Benz eripära...

Miks arvad, et Avantgarde madalam ja jäigem amort pikema keermega peaks olema?

Usutavatsi on amordipatjadeks pruugitud midagi "sobivat", mis siiski väga sobivaks ei osutunudWink
Vasta
#6
(11-11-2014, 07:10 PM)warum Kirjutas: Tere, nimelt mure selline, et esisillas koliseb midagi niimodi, et oleks tunne nagu lusikas käiks vastu potti, käisin ka kontrollimas, niimodi töömehed aru ei sanud kust kolin tuleb, vahetatud on rooliotsad, stabika köndid ja puksid, vedrud..,äkki on kellegil selline kogemus olnud mida võiks veel sellise kolinaga vaadata, vahetada

Mõtetu on küsida lihtsalt sellist asja. BMW foorumis võid seda teha ja tunniga on kümneid postitusi mis sulle reaalselt tulemust ei anna.
Kui on kolin ja remondikoht ei suuda seda tuvastada, siis tuleb valida järgmine ja järgmine ja järgmine...
Lesven ja hort usun et leiavad su kolina ülesse.
Keegi ei viitsi lihtsalt koguaeg selliste lihtsate asjadega jahuda.
Vasta
#7
(12-11-2014, 05:19 PM)v6sa Kirjutas: Õige, foorumi teevad kasutajad. Kiika õige peeglisse, kui foorum sitt tundub...

(12-11-2014, 03:55 PM)warum Kirjutas: ...
amort on vale all, avangarde oma on ilmselt pikema keermega ja igasugu puksid ka vahel, ma ei tea millise mudeli oma on mul alla topitud, aga midagi on puudu,
...

Mis töökoda see säärane on, kes ei suuda lahtist amorti tuvastada? See pole ju Mercedes-Benz eripära...

Miks arvad, et Avantgarde madalam ja jäigem amort pikema keermega peaks olema?

Usutavatsi on amordipatjadeks pruugitud midagi "sobivat", mis siiski väga sobivaks ei osutunudWink
no kui isegi hinnad on poole kallimad avantarde amortidel siis ma ei imesta üldse, kui on all mingi tavalised mis sinna lihtsalt mahuvad, keerme kohta niipalju,et teisel pool ei kolise ja ca 2 senti on keere pikem ka

Vasta
#8
Kahjuks jah foorumi teel autot ei remondi. Ehk oli põhjus vastuste puudumine tingitud hoopis selles, et esmalt kirjeldatud info põhjal on raske midagi soovitada, põhjusi saab olla seinast seina (nagu ka VÕSA viitas, et kuskil mingi tööriist kolksub). Vaevalt oleks asjalik vastus: "Mine Lesveni töökotta ja lase esisild üle kontrollida!" jälle rahuldanud aga ometi võin julgelt väita, et see oleks üks parimatest soovitustest olnud.

P.S. Enamasti on autodel vaid 2 viga:
1. Kuskil kolksub midagi
2. Mootor ei lähe käima

Lahendeid seevastu tuhandeid, kui mitte rohkem.

Igatahes tore, et kirjutasid lisaks probleemile ka lahendi, TUBLI!!
Odavalt aga mugavalt - selleks sobib diisel kurbik täiesti.
Vasta
#9
ok aitab vaidlustest, kas keegi seletaks mulle mis moodi peaks see amort olema kere küljes, pilte äkki, kui ma alla panen sebi ja üles ka ja poon kinni siis ei tohiks ju kolksuda, ma mõtlen et panen kummi tihendi ka vahele?
Vasta
#10
Kohutavalt keeruline on ju netiotsingut kasutada, eks...Retard

1. tulemus vastele "kahesajakümne esiamort":
http://www.pelicanparts.com/techarticles...cement.htm
Vasta
#11
(13-11-2014, 03:13 PM)V@hh Kirjutas: Asi võib olla ka nii et amordi sees on kolb varda otsast veidi lahti tulnud. Sõidul see ei anna peale kolina millegagi tunda.

Kas see mitte üsna lühiajaline kolin ei ole enne, kui amort töötamast loobub? Mul endal säärast kogemust pole, mistap täitsa huvitab.

Ning ma ootaks säärasel juhul pigem tuhmimat kolinat, mitte kilinat...Icon_rolleyes
Vasta
#12
see tuli praktiliset peale seda kui vahetasin vedrud ära, ma ei saa pingutada seda amorti selles on point, keere liiga lühikene, vaatasin siis netis ka et ongi kahet tüüpi neid, vana vesrioon ja uus pikema keermega, mul on tunne et vanemale ei saa alla puksi pannagi, ei mahu lihtsalt
Vasta
#13
(13-11-2014, 04:07 PM)warum Kirjutas: see tuli praktiliset peale seda kui vahetasin vedrud ära, ma ei saa pingutada seda amorti selles on point, keere liiga lühikene, vaatasin siis netis ka et ongi kahet tüüpi neid, vana vesrioon ja uus pikema keermega, mul on tunne et vanemale ei saa alla puksi pannagi, ei mahu lihtsalt

Oled kindel, et Sul üleüldse seal õiged amordid on? Punnule saab ju üsna hõlpsalt alternatiive leida...
Vasta
#14
(13-11-2014, 04:47 PM)v6sa Kirjutas:
(13-11-2014, 04:07 PM)warum Kirjutas: see tuli praktiliset peale seda kui vahetasin vedrud ära, ma ei saa pingutada seda amorti selles on point, keere liiga lühikene, vaatasin siis netis ka et ongi kahet tüüpi neid, vana vesrioon ja uus pikema keermega, mul on tunne et vanemale ei saa alla puksi pannagi, ei mahu lihtsalt

Oled kindel, et Sul üleüldse seal õiged amordid on? Punnule saab ju üsna hõlpsalt alternatiive leida...

ei ole kindel, väolimuselt on samasugused, ainuke vahe mis näha on ülemise keerme pikkus, muud nagu pole, ei tea ka mis seal juhipoole omal teistmoodi on, ei taha niisama lahti kakkuda.
Vasta
#15
(13-11-2014, 04:07 PM)warum Kirjutas: see tuli praktiliset peale seda kui vahetasin vedrud ära, ma ei saa pingutada seda amorti selles on point, keere liiga lühikene, vaatasin siis netis ka et ongi kahet tüüpi neid, vana vesrioon ja uus pikema keermega, mul on tunne et vanemale ei saa alla puksi pannagi, ei mahu lihtsalt

Esiteks pole sa mainind,mis vedrud sa sinna alla keerasid.Kas kliirent tõusis või langes,kui tõusis,siis vale amordi kasutuse puhul võib mõni cm keeret ära kaduda.
Teine minu pakutu võimalus,et oled pannud valesti amordi alla.Kummist puks käib ikka seibi taha kapoti all,mitte koopasse.Sealt saab ka mõne cm keerme kadu.Asja point on selles,kui mõistus peale ei hakka,kutsu naaber,kui ta ka ei osta,vii töökotta.
Vasta
#16
(15-11-2014, 01:16 AM)Stev Kirjutas:
(13-11-2014, 04:07 PM)warum Kirjutas: see tuli praktiliset peale seda kui vahetasin vedrud ära, ma ei saa pingutada seda amorti selles on point, keere liiga lühikene, vaatasin siis netis ka et ongi kahet tüüpi neid, vana vesrioon ja uus pikema keermega, mul on tunne et vanemale ei saa alla puksi pannagi, ei mahu lihtsalt

Esiteks pole sa mainind,mis vedrud sa sinna alla keerasid.Kas kliirent tõusis või langes,kui tõusis,siis vale amordi kasutuse puhul võib mõni cm keeret ära kaduda.
Teine minu pakutu võimalus,et oled pannud valesti amordi alla.Kummist puks käib ikka seibi taha kapoti all,mitte koopasse.Sealt saab ka mõne cm keerme kadu.Asja point on selles,kui mõistus peale ei hakka,kutsu naaber,kui ta ka ei osta,vii töökotta.
loe teemat, avangarde ütleb sulle midagi?probleemil on olemas lahendus juba, pole vahet kuhu ma selle puksi panen, kui kokku ei suru siis ei saa seda amorti panna, loe ikka teema läbi, mitte viimast posti, on ikka mehi kes üritavad aidata....
Vasta
#17
Sa oled tüüpiline sitt kient kes,ajab seosetut lolli juttu,ega mõista kirjeldada probleemigi.Siis tuleb hetk,kus kõik teised on lollid,saamatud ning ei oska oma tööd teha.Ega keegi ei tahagi sind sellise suhtumisega aidata,aga normaalsed töökojad su saani remontida.

See et sa midagi umbmääraselt avantgarde amortidest jahud,ei ütle mulle küll mis vedrud sa paigaldasid.Aga ära kurvasta,osta bmw ja elu on ilus.
Vasta
#18
Käisin mitmes erinevas töökojas kunagi, kui w210 omasin. Keegi ei suutnud kolksu välja võtta, selline metalne hääl. Käisin kokku 5s erinevas töökojas ning ülevaatuspunktis.
Lõpuks sai hing täis ning tõstsin ise vasakpoolse esimese nurga üles. Kui ratta oli alt ära keeranud, avastasin, et amordi alumisel kinnituspoldil polnud MUTRIT küljes.
Vasta
#19
(15-11-2014, 04:46 AM)Stev Kirjutas: Sa oled tüüpiline sitt kient kes,ajab seosetut lolli juttu,ega mõista kirjeldada probleemigi.Siis tuleb hetk,kus kõik teised on lollid,saamatud ning ei oska oma tööd teha.Ega keegi ei tahagi sind sellise suhtumisega aidata,aga normaalsed töökojad su saani remontida.

See et sa midagi umbmääraselt avantgarde amortidest jahud,ei ütle mulle küll mis vedrud sa paigaldasid.Aga ära kurvasta,osta bmw ja elu on ilus.
avantgard on sport variant, seega kui ostsin vedrud ja muid pukse ei sobi classiku ja elaegantsi omad, samas on ka amordid tal avangarde mudelile, stabika puksid on millimeeter suurema auguga, tahtsin lihtsalt kergemini vastust anda, aga noh nagu alati kui aru ei saada siis saab vähemalt sõimata
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W210 E270CDI 2000a. turbo ja sellega seonduv Uuki 0 290 21-10-2022, 10:36 PM
Viimane postitus: Uuki
  W210 722.6 5G-TRONIC käigukasti variandid dinowalk 2 693 01-05-2022, 05:52 PM
Viimane postitus: dinowalk
  W210 Naviga Becker Comandi vastu roodla 0 465 13-03-2022, 11:59 PM
Viimane postitus: roodla
  elektriga juhtus , w210 veixmbs 4 857 17-02-2022, 09:48 PM
Viimane postitus: veixmbs
  W210 220d EPC vigane käivitus valdis6 1 651 16-12-2021, 10:31 AM
Viimane postitus: v6sa
  K: W210 kütuse pump + pilt siimsl1 14 14,039 10-12-2021, 10:05 PM
Viimane postitus: v6sa
  W210 320CDI TOSSAB veixmbs 7 905 19-11-2021, 09:58 PM
Viimane postitus: veixmbs
  w210 2001 aasta kõlarid Alan87 1 1,868 03-11-2021, 08:23 PM
Viimane postitus: MAV
  w210 cd mängija veixmbs 0 564 03-11-2021, 03:57 PM
Viimane postitus: veixmbs
  W210 Kesklukk, süüde ei tööta. Peter 10 1,303 20-10-2021, 11:55 AM
Viimane postitus: vreps



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne