M: MB 300GD pooleli olev projekt
#1
Kuna reaalselt aega projektiga enam tegeleda ei ole, panen müüki ühe oma pooleli oleva G projekti.
Auto on 87 a automaatkastiga 300GD, ei ole eesti registris, saksa paberid on korras. Dif. lukud, elektriaknad ees, kesklukk puldiga võtme sees, orig läbisõitu ei tea kuna spido kui sain auto näitas 100 000 Eusa_drool,

Mootor
Algselt oli OM617 mootor, see sai välja visatud ning asemele ostetud 1991a originaal G OM603 mootor koos G orig automaatkäigukastiga (ilma turbota, ls:280000 km). Uus mootor on korralik, surved ühesugused, pihustite otsad vahetatud ja stendis käinud.

Kere
Kuna ilma kanalita seda nadi teha, oleks karpide sisekülgi veel natuke vaja korrastada, mujal aga kõik keevitused tehtud, roostet ei tohiks olla enam ja uus must värv seljas. Taga luuk sai uuema G oma. Kütuse luuk sai tehtud nagu 463 -l külje peale ja 463 nina tarbeks sai esitiibu ümber tehtud. Uus Leedu toodang 463 nina, 463 stanged ja uued koopalaiendid. 463 peeglid kuhu sai suunatuled lisatud. Ehk auto peaks välja nägema kui 463.

Salong
Sai muretsetud ja paigaldatud G463 mustad istmed(ka turvavööd) ja mustad uksepolstrid, must armatuur, kuhu sai orig 460 kellad sisse paigutatud. Sai tehtud ka 2001+ aasta salongi moodi musta nahaga keskmine käetugi.
Lisatud kaableid erinevates kohtades olevate valgustite tarbeks.

Müra summutus
Et ei peaks oma mõtete edastamiseks karjuma ja muusika heli oleks ka kvaliteetsem, sai auto täieliku mürasummutuse (ka uksed), mis koosneb süteetilisest pigist, pigimattidest millega auto on peale lae täiesti kaetud, lisaks kõikjal kiht umbpoorsest vahust matte ning lõpuks vildikiht.

Rattad
18" 1000 km sõitnud Bfgoodrich A/T rehvid

Üldiselt midagi juurde vist ostma ei pea, kõik on nagu olemas, vaja vaid kokku keerata. Autot ehitasin endale tasapisi mitu aastat ehk ei ole müügiks tehtud. Mõni asi kukkus paremini, mõni halvemini välja.

Mis pooleli on
Mootori käpad vaja ümber teha ja gaasi hoovastik ühendada, siis saab mootori peale, muud pole vaja teha kuna mootor G oma ja sama pikk.
Armatuuri kohendada ja kokku lõplikult keerata, polstrid kinnitada, uued juhtmed soovi korral ühendada.
Midagi nipet näpet on kindlasti veel teha, kõik ei tule meeldegi kohe. Võin uuel omanikul nõuga abiks olla kokku panemisel.

Olen mingit logi ka pidanud ehk ülevaate tehtust saab siit: http://gmersu.blogspot.com/

Hinda küsiksin 9000 EUR, asub Tallinnas Kakumäel

Ja jätame selle müügikuulutuseks, erinevad arutelud hästi või halvasti, vajalik või mitte, neid teemasid arutaks mujal.

[Pilt: g.jpg]

Raimo
W463 ja W212
#2
Autol uus omanik, niiet teema ammendatud.
W463 ja W212




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne