18-02-2016, 11:41 PM
Natuke on jälle motti tekkinud ning näpin edasi. Panen enda jaoks siia midagi kirja ka taaskord. Vahel hea mälu värskendada. Üldiselt plaanin ikka mingil hetkel Speedsterisse aja kinni panna. Olen päris palju uurinud infot selle KE-Jetronicu häälestamise kohta ning see tundub küll väga huvitav kuid vahest on parem ikka kindla peale minna.
Erinevaid andureid on seal ka vahetatud, kuid kõik siiani kasutatud kujul. Ei mäletagi milline enam originaal oli või hiljem pandud. Mootorijuhtimise uuendused kajastuvad ka andurite erinevuses, uuematel on rohkem pin-e. Minu vahepeal ilma kodutööd tegemata ostetud eraldi Ke-Jetronic süsteem osutuski andurite osas kasutuks ostuks. Kipun ikka ainult enda vigadest õppima. Mõttetöö säästab raha!
Alustasin siis põhimõtteliselt jälle nullist, ega ei mäletanud mis kohapealt eelmine tuhin üle läks. Panin alustuseks parema juhtme poolilt jagajale. Siis läks süütelukk mingi hetk tuksi, selle sain Nursist järgmise, kuid enne jõudis see mind niipalju nöökida, et kahtlustasin juba vigast starterit.
Igatahes hetkel on asi niikaugel, et kui AFM taldrikule paras kruvikas vahele lüüa, siis käivitub täitsa võtmest. Ilmad muidugi pole kuigi külmad, et ma ei tea kas mu külmkäivituspihusti hakkas tööle või mitte. (Multimeeter!) Käib muidugi üsna kehvasti, gaasi väga puutuda ei saa ning tühikäik on kehv, soojalt käis vähe paremini. Lisamärkusena võib öelda, et vast esimest korda minu käes sain lasta mootoril täitsa soojaks käia, ilmnes kohe ka väljalaske kolle leke, see sai lihvi ning uued tihendid.
Jagaja asend minu mootoril ikkagi mängib rolli, see on M102.961, ning kõige "lihtsama" KE-Jetronicuga, isegi mitte lambdat pole. Seega on mul vaja strobot, mingisuguse ma ka sain tuttavalt, kuid sellel on miskipärast neli juhet küljes, töökord ka teadmata. Süüde tahab kindlasti tähelepanu, sest eelmisel suvel pandud uued küünlad olid täitsa ära tahmanud.
Edasi plaanin Artsi käest saadud konelt tühikäigumootori ümber kruttida, eelpool olen ise kirjutanud, et ega need vist ei toiminudki. (Artsilt saadud mootor olla enne maha tõstmist hästi toiminud, vast toimib see ka.) Siis peab leidma multimeetri ning võibki hakata oma kesiseid teadmisi elektroonika alal täiendama, materjale selleks on päris palju bookmarkitud. Profülaktika mõttes on ka veepump ja termostaat tellitud.
Eesmärk on hetkel jõuda sinnamaale, et spetsialistil poleks vaja teha muud kui reguleerida ja seadistada. Tähendab see seda, et pean leidma ja vahetama ennem niipalju vigaseid juppe kui mu mõistus lubab. Sel aastal võiks ikka lõpuks juba sõita kah, siis saab juba edasi mõelda missuguste sõlmede parendamisega edasi liikuda. 3,2 pidurisadulad on igatahes juba ootel.
Erinevaid andureid on seal ka vahetatud, kuid kõik siiani kasutatud kujul. Ei mäletagi milline enam originaal oli või hiljem pandud. Mootorijuhtimise uuendused kajastuvad ka andurite erinevuses, uuematel on rohkem pin-e. Minu vahepeal ilma kodutööd tegemata ostetud eraldi Ke-Jetronic süsteem osutuski andurite osas kasutuks ostuks. Kipun ikka ainult enda vigadest õppima. Mõttetöö säästab raha!
Alustasin siis põhimõtteliselt jälle nullist, ega ei mäletanud mis kohapealt eelmine tuhin üle läks. Panin alustuseks parema juhtme poolilt jagajale. Siis läks süütelukk mingi hetk tuksi, selle sain Nursist järgmise, kuid enne jõudis see mind niipalju nöökida, et kahtlustasin juba vigast starterit.
Igatahes hetkel on asi niikaugel, et kui AFM taldrikule paras kruvikas vahele lüüa, siis käivitub täitsa võtmest. Ilmad muidugi pole kuigi külmad, et ma ei tea kas mu külmkäivituspihusti hakkas tööle või mitte. (Multimeeter!) Käib muidugi üsna kehvasti, gaasi väga puutuda ei saa ning tühikäik on kehv, soojalt käis vähe paremini. Lisamärkusena võib öelda, et vast esimest korda minu käes sain lasta mootoril täitsa soojaks käia, ilmnes kohe ka väljalaske kolle leke, see sai lihvi ning uued tihendid.
Jagaja asend minu mootoril ikkagi mängib rolli, see on M102.961, ning kõige "lihtsama" KE-Jetronicuga, isegi mitte lambdat pole. Seega on mul vaja strobot, mingisuguse ma ka sain tuttavalt, kuid sellel on miskipärast neli juhet küljes, töökord ka teadmata. Süüde tahab kindlasti tähelepanu, sest eelmisel suvel pandud uued küünlad olid täitsa ära tahmanud.
Edasi plaanin Artsi käest saadud konelt tühikäigumootori ümber kruttida, eelpool olen ise kirjutanud, et ega need vist ei toiminudki. (Artsilt saadud mootor olla enne maha tõstmist hästi toiminud, vast toimib see ka.) Siis peab leidma multimeetri ning võibki hakata oma kesiseid teadmisi elektroonika alal täiendama, materjale selleks on päris palju bookmarkitud. Profülaktika mõttes on ka veepump ja termostaat tellitud.
Eesmärk on hetkel jõuda sinnamaale, et spetsialistil poleks vaja teha muud kui reguleerida ja seadistada. Tähendab see seda, et pean leidma ja vahetama ennem niipalju vigaseid juppe kui mu mõistus lubab. Sel aastal võiks ikka lõpuks juba sõita kah, siis saab juba edasi mõelda missuguste sõlmede parendamisega edasi liikuda. 3,2 pidurisadulad on igatahes juba ootel.