Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
G400 CDI mootori head ja vead
#21
(08-09-2014, 10:51 PM)Martti.S Kirjutas: Tundub kangesti sedamoodi teema, et kodanikul on IDEE ja ootab lihtsalt heakskiitu/julgustamist kuigi ise teab ka, et idee pole päris hea...

Teistes foorumites kohtab pidevalt samalaadseid teemasid näiteks Chrysler/Jeep diiselmootorite kohta. Ka seal leidub alati julgustajaid, et ega ikka ei ole nii halb mootor. Näinud selliseid mehi mitmeid, pahatihti garaazhis autot remontimas.
Eusa_drool ei vaja ma mingit julgustust ja idee minumeelest vägagi hea, mida ootasin aga, on argumendid, miks mitte osta, neid aga ei tulnud ehk eks lähengi teemaga edasi.
Kuna teema oli G400 CDI mootori head ja vead, siis üritaks sellest teemast mitte teha teemat "õnnetu G400"
W463 ja W212
Vasta
#22
Ex siin teemas kumab läbi see, et suurem osa tänapäeva inimesi ei kujuta endale ette, et keegi võix ka ise oma autot remontida või veel hullem, seda isegi nautida. Nemad näevad vaid rahanumbreid, mis töökodadesse jätta tuleb. Sinu postituste sisu järgi tundub, et tööriistad sul käes püsivad ja sa ei karda näppe õlisex teha, pigem pakub see isegi veidi huvi.

Kui varuosade hinnad on konti mööda ja nende eluiga aksepteeritav ning enamike remonttöödega ise hakkama saad, ei tohix ju mingeid takistusi auto ostmisel olla, selle omadused on ju väga head. Tõsi, nagu kõikide uuemate autode puhul, on tuttav pädev diagnostik hädavajalik.

Olgem ausad, uuena maxis G 400 CDI nii palju, et selle ostnud inimestest keegi ei süübinud selle auto hingeellu ega remontinud seda ise, mistõttu kostuvadki igalt poolt vaid taoliste inimeste arvamused selle auto omaduste ja kulutuste kohta. Seepärast ei leia sa ka tõenäoliselt adekvaatset vastust oma küsimusele. Küll aga võid arvestada, et päris lambist remontööde hinnad ka võetud pole ja tõenäoliselt on mitmed neist üsna ebameeldivad ja aeganõudvad teha.

PS! Mul ei ole endal vähimatki aimu 400 CDI mootori probleemidest. Seda postitust tehes lähtusin üleüldisest põhimõttest, et kui inimene on midagi välja mõelnud, suudab teine inimene piisava süvenemise, oskuste ja teadmiste korral seda ka remontida. Eriti tänapäeval, kui google abix on (eeldusel, et seda kasutada osataxe).
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#23
Kui ikkagi diisel siis miks mitte G320 CDI 3.0 V6 165kW mis ka võimekas kuid mitte nii probleemne kui 400?

Hetkel 3tk:

http://www.auto24.ee/kasutatud/nimekiri....&otsi=otsi
Vasta
#24
See on täpselt sama teema nagu ma küsisin, et miks W220 nii nii meeletult sitt auto on. Ei saanud ka mina mingit mõistliku vastust. Tavalised kuluosad ja hooldus on ju elementaarne, mõnel odavam, mõnel kallim.
Vasta
#25
(09-09-2014, 12:07 AM)Werewolf Kirjutas: Ex siin teemas kumab läbi see, et suurem osa tänapäeva inimesi ei kujuta endale ette, et keegi võix ka ise oma autot remontida või veel hullem, seda isegi nautida. Nemad näevad vaid rahanumbreid, mis töökodadesse jätta tuleb. Sinu postituste sisu järgi tundub, et tööriistad sul käes püsivad ja sa ei karda näppe õlisex teha, pigem pakub see isegi veidi huvi.

Kui varuosade hinnad on konti mööda ja nende eluiga aksepteeritav ning enamike remonttöödega ise hakkama saad, ei tohix ju mingeid takistusi auto ostmisel olla, selle omadused on ju väga head. Tõsi, nagu kõikide uuemate autode puhul, on tuttav pädev diagnostik hädavajalik.

Olgem ausad, uuena maxis G 400 CDI nii palju, et selle ostnud inimestest keegi ei süübinud selle auto hingeellu ega remontinud seda ise, mistõttu kostuvadki igalt poolt vaid taoliste inimeste arvamused selle auto omaduste ja kulutuste kohta. Seepärast ei leia sa ka tõenäoliselt adekvaatset vastust oma küsimusele. Küll aga võid arvestada, et päris lambist remontööde hinnad ka võetud pole ja tõenäoliselt on mitmed neist üsna ebameeldivad ja aeganõudvad teha.

PS! Mul ei ole endal vähimatki aimu 400 CDI mootori probleemidest. Seda postitust tehes lähtusin üleüldisest põhimõttest, et kui inimene on midagi välja mõelnud, suudab teine inimene piisava süvenemise, oskuste ja teadmiste korral seda ka remontida. Eriti tänapäeval, kui google abix on (eeldusel, et seda kasutada osataxe).

Just, justnimelt siinse foorumisuunitluse juures ei kujuta tõesti keegi ette, et autosid saab ise remontida. Tõsiselt või? Mina arvasin, et esindustes ahvid või muud loomad neid remondivad.

Kahjuks ei saagi Sa teiste inimeste arvamusi, kui nende omi, kes näevad rahanumbreid, kuna neil on/oli raha, et seda autot omal ajal osta.

Võrrelda saksa inseneride sajandipikkust kogemust kohaliku Maarjamaa õlinäpuga, on väga kohatu, lausa solvanguga käsitletav.

Aga muidu on G400 auto nagu iga teine, neli ratast ja puha.
Kui taga otsida kodust remondirõõmu, siis jõudu, õige valik!
Mõistlikum/majanduslikult rentaabsem oleks omada G55, kui selle ostuhind ületab võimalused, siis G500.



“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#26
(09-09-2014, 12:07 AM)Werewolf Kirjutas: ...
PS! Mul ei ole endal vähimatki aimu 400 CDI mootori probleemidest.
...

Natuke foorumeid sirvides peaks üsna kiiresti saama pildi ette, mis kõik laguneda võib ja kui vähe nende lagunenud asjade lappimiseks vajalikku teavet liigub.

Loomulikult saab ka neljasajasega kodus hakkama, kuid selleks peab ikka päris palju netis kaevama. Ning üle ega ümber ei saa hea diagnostikaaparatuuri pruukimise hädavajalikkusest. Jah, nii mõnegi asja saab ka ilma tehtud, kuid selleks on vaja kogemust. Mida kodulukksepal tihti napib...

Küll on teemalgatajal suurepärane võimalus tõestada, et siinsed netikõvatajad sittagi ei tea ja tegelikult on neljasajane lihtne ja odav pada, mis gee katlaruumi väga heaste sobib. Eusa_angel
Vasta
#27
(09-09-2014, 02:06 PM)v6sa Kirjutas: Küll on teemalgatajal suurepärane võimalus tõestada, et siinsed netikõvatajad sittagi ei tea
Angry Millisest postitusest sa seda loed? Mul pole vähimatki soovi midagi tõestada, veel vähem 400 kohta. Sain oma vastused juba ammu ja lugesin teema ammendatuks. Aga tundub, et nii mõnigi mees ei suuda ennast taas vaos hoida, ja peab igast teemast laada korraldama.

W463 ja W212
Vasta
#28
Kui kuidagi ei saa, siis kuidagi ikka saab! Tuleb vaadata sinna, kus neid rohkem ostetakse: http://www.benzclub.ru/forum/showthread.php?t=279665

Mina kui oleks sama küsimuse ees, siis teeks kiired järeldused nii: Remont pole probleem, paned uue osa- tehtud. Kuid tundub, et sellega asi ei piirdu, meenutab rohkem Mercedes keret, roostetab, parandad ja varsti roostetab jälle. Ehk siis kindlad probleemid, nii elektroonikas kui mootori juures, mida jääd remontima pidevalt-sõltuvalt kui suur läbisõit aastas on ja kui külmad talved.
Lihtne võimalus on ka Silberisse helistada ja küsida nõu, sellise auto ostu puhul, suunavad õige inimese juurde ja saad head infot kui aega on.

Nostromo auto kestab muidugi, tal läbisõit aastas 2000 km Big Grin Kui abi vaja kilomeetrite tekitamisel, siis ma võin alati abiks olla Big Grin
Vasta
#29
(09-09-2014, 10:34 AM)Rolz Kirjutas: Võrrelda saksa inseneride sajandipikkust kogemust kohaliku Maarjamaa õlinäpuga, on väga kohatu, lausa solvanguga käsitletav.

Ma ei mõista, kuskohast sa minu tekstist solvangu Saxa inseneride vastu välja lugesid? Ma lihtsalt leian, et insener pead olema sellex, et midagi uut ja enneolematut välja mõelda, sellex, et inseneri poolt valmis mõeldud asja remontida, ei pea tingimata ise inseneer olema. Remontimisex pead omama ettekujutust asja omadustest ja tööpõhimõttest ja asjale ettevaatlikuse ja mõistusega lähenema, kasutades õigeid tööriistu ja töövõtteid. Iseasi palju meil Eestis selliseid inimesi alles on, kes ennem veidi mõtlevad kui asjale haamriga kallale lendavad.

Aga ok, ex siis lõpetame selle teema tõdemusega, et Eestis ei ela ühtegi inimest, kes tahax või oskax G400 pidada ja/või remontida ja keelame kõigil selle ostmise ära, et jumala eest ei leidux mõnda kulakut, kes selle pidamise ja remontimisega hakkama saax ja tõestax, et me exlikud oleme. Sest eestlase loomuses on vaid elada enda ja teiste poolt kehtestatud piirides ja mitte kunagi neis kahelda ja vaheldusex ise mõelda ja teha. Ja kuna ma ise olen ka eestlane, siis kuulun samuti selle massi hulka, kuigi vahel soovin, et meie ühiskond ei olex nii piiratud ja lasteaiast saati teistest erinevat mõtlemist ja asjale lähenemist kohe automaatselt mudasse trampida ei üritax.

Selline karja lamba tunne tuleb peale. Määää....
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#30
(09-09-2014, 09:08 PM)Werewolf Kirjutas: ...
Selline karja lamba tunne tuleb peale. Määää....

Poleks nii õrnapõrnaliseks osanud pidadagi...Paranoid Samas on Rolzil õigus solvuda küll, sest ka mina lugesin Su tekstist välja tugeva iroonia saksa inseneritaseme kohta. Keskmine Eesti "lukksepp" ei suuda läbi hammustada tavapärasest vähegi keerukamat lahedust ja kuulutab selle kohe "tüüpveaks". Selmet endale selgeks teha lahenduse eesmärk ja selle praavitamiseks vajalik tegevus enne lammutamist läbi mõelda.
Sina, kui tavapärasest erinevaid autosid palgatööna remontiv inimene, peaksid ju ometi vahet Sepa ja "soss-sepa" vahel mõistma. Peate ju teiegi üle tegema kaslastel "tüüpvigu" kõrvaldanud "meistrite" tööd...

Samuti ei saa aru teemaalgataja solvumisest. Ta on olnud meie foorumi kasutaja juba aastaid. Ka G on tal olnud aastaid. Seega ei mõista ma, miks üldse küsida üle enesestmõistetavat asja ja saades endale mittemeeldivaid vastuseid, siis nende peale pahandada. Geemees peaks ju ometi teadma, et "normaalne" inimkond ei suuda mõista nii ebapraktilise kastiga liiklemise võlusid (sealjuures, ilma igasuguse irooniataEusa_angel).

Mis aga laata puudutab: minu teada on see avalik foorum. Kui kedagi häirivad mu liigendatud ja vahel tõesti pikaks venivad postitused, siis neid võib ju lihtviisiliselt ignoreerida. Nagu mina teen kaasfoorumlastest mittehoolivate kodanike kirjavigadest kubisevate ja mõttetühjade postitustega. Lihtne juEusa_angel Kui aga tõesti olen käitunud siinse sootsiumi arvates ebaviisakalt, on sellest teadaandmiseks all vasakul kena nupuke: teata .Eusa_whistle Pruukige siis sedaWink
Vasta
#31
Määgimiseks ja universumiparandamiseks on vist jah vähe teised foorumid.
Aga ma sõnastaks selle teema võtmeküsimuse pigem selleks, milleks antud auto?
Kui sõitmiseks punktist A punkti B pere/indiviidi ainukese liikumisvahendina - kui jah siis on lihtsalt liiga suur tõenäosus juhtumaks , et punkti B ei jõuagi.
Kui hobiauto - siis ok. Kuigi piisavalt kulukas ja keeruline hobi aga parem hobi kui teleka ees igaõhtune 6packi hävitamine.
Minu "G400CDI perioodil" (Ostes LS 65 0000, müües 156 000) jättis see auto mind 7 korda tee peale, s.t. uuesti mitte käivitades. Nagu natuke palju vist, arvestades, et
ülejäänudest autodest pole mind ükski kordagi alt vedanud.
See ei ole hala, see on lihtsalt kogemus. Kõige hullem, mis olla saab on see hala, mis kaasneb, et nii piiks-piiks mootor on ja kõik on nii piiks-piiks "kallis" jne.
Tollal oli tema pidamine kindlasti kallim varuosade suhtes ja minu aeg oli tõesti kallim, kui kodus pudeliute ja süstaldega möllata.
Keerulise mootoriga (eriti neis ülikitsastes tingimustes) tasub käija esinduses. Esinduse tuiinihind võin külla kallim olla ühikuna, kuid neil on kogemus (kui mitte siis täpne know-how), kuidas
mida täpselt teha ja Sa maksad selle näidistundide alusel. Sageli mingi kohalik sosssepp jõuab sama tulemuseni neli korda pikema ajaga, mida ei kompenseeri isegi kaks korda odavam tunnihind.
Ja jääb sageli üllatusmoment, mis veel peesse keeratud kõik on.
Vahetasin ise sellel autol genekat, täpselt 9 tundi kulus (täpselt raami otste vahel, ei saa ei ülevalt ega alt ligi, kõik seitse radikat/jahutustoru on täpselt jalus jne).
Peale seda mõistsin, et rentaabsem on tööd teha sellel ajal või mõne väärtuslikuma hobiga tegeleda. Igapäeva auto remontimine ei ole minu jaoks hobi või naudinguna käsitletav.
Muidugi väga võimekas mootor on, kuid tema pidamine eeldab teatud rahalisi võimalusi ja häid närve.
Kui selleks valmis oled, go for it.
Aga vaata, et pärast ei hädalda.
Ega asjata 320 ja 270 pea kordades kallim ei ole kui 400CDI.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#32
Ma tänan kes viitsisid vastata, i get the point, ehk loeme antud teema ammendatuks.
W463 ja W212
Vasta
#33
320CDI 165kW vist ka sellepärast kallim et lihtsalt hakati hiljem tegema-vist 2006 kui 400CDI 184kW oli kohe suurema faceliftiga olemas aastast 2001. 270CDI vist vahepealne-pärast 400 ja enne 320 kuid 115kW ei tasu 2.5t tühimassiga erilist naudingut oodata.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Mercedes-Benz C 220 CDI Avantgarde registreeru 0 425 10-03-2023, 07:41 PM
Viimane postitus: registreeru
  Mercedes Benz S 320 CDI W221 ArdoV 7 1,190 14-11-2022, 02:39 AM
Viimane postitus: Black66
  W204 (või W205) ja W212 head ja vead KalevE 19 20,639 30-01-2020, 05:29 PM
Viimane postitus: 5iim
  W246 / B-klassi head ja vead / diisel vs gaas vito111 3 2,759 21-08-2019, 08:20 PM
Viimane postitus: stihl
  w210 e 270 cdi urkky 9 7,500 16-03-2018, 01:42 PM
Viimane postitus: urkky
  W204, C 320 AMG 3.0 CDI 165kW ollibox 20 15,351 14-02-2018, 01:00 PM
Viimane postitus: ollibox
  W220 head ja vead? Egoolen 1 3,086 10-01-2018, 01:53 PM
Viimane postitus: Sm. Västrik
  w164 head vead Helkur 0 2,988 03-01-2018, 05:40 PM
Viimane postitus: Helkur
  W 215 CL 600 Head ja vead siimruz 5 5,188 29-12-2017, 03:32 PM
Viimane postitus: nostromo
  Mercedes-Benz GL 450 AMG Styling 4matic 4.0 CDI 225kW UHO 4 5,461 21-12-2017, 04:30 PM
Viimane postitus: v6sa



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne