Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hetkel müügis olev W210 E220D
#1
Exclamation 
Käisin täna Pärnumaal siis sellist isendit vaatamas: http://www.auto24.ee/used/1788263

Ütleks,et auto hea pool oli see,et esimene sillatala oli rooste poolest kõige hullemas seisus. Esipumper samuti vigane. Mootor oli pisut õli välja ajanud bloki tihendi vahelt kuid mitte oluliselt. Käiguosa oli kuiv,reduktor samuti. Veermik oli väga heas korras. Loksusid kusagil polnud,samuti kardaan ja kast ka loksuvabad. Sellega piirdus ka selle auto hea pool. Veermik ja kere üldjoontes head, süda aga õhtal.
Kõige pealt selgus,et süütelükk on üle võlli vist keeratud,igatahes 360 kraadi käis julgelt see ära. Aretatud oli nuppudel alternatiiv süsteem kus 1 nupp soojendus ja teine käivitus. Seoses selle süüteluku tuksis olemisega ja EPC tule põlemisega viisin mingisugustel interneti allikatel kokku,et esimese korraga käima jäämisega on EPC probleem justkui võtit lugeda. Konks peitus selles,et esimese käivitusega jäi mootor raskelt lonkama. Hetkeks võttes tagant ära süüte ja tagasi pannes jätkas mootor oma tööd normaalselt. Kuigi mootoripadjad olid läbi, töötas tegelikult üsna ühtlaselt. Kuna aga välimus on petlik siis nii saigi olema, andsin korra paaru ja lõi sumpsist sellise korralikuma mustapahvaka välja. Omanik väitis,et torud puhtaks laskmata. Otsustasingi siis sooja mootoriga kohe torusid tühjendama hakata. Esmalt kanali poole sõites (ca 3km) ühtlastel pööretel sõites nagu väga ei toimunudki midagi, pigem kiirendusega oli see pilveke jälle taga. Sai kanalil käidud ja poolnõus ära ostma juba kui otsustasin tagasi teel veel sõita. Hakkasin uuesti kiirendama kuni 4000 pöördeni,et äkkist viskab veel midagi välja, aga toimuma hakkas miskit muud. Pöörded hakkasid tõusma palju vaevalisemalt ning 2500 pealt lõi mootorisse mingi metallikragina laadse toote hääl sisse mis ei olnud üldsegi loomulik. Tagant kohe mustale pilvele vähe suurem sinine pilv väljas. Vahetasin kohe käigud,et pöördeid veelgi madalamaks saada, see hääl kadus ära ning jätkasin tagasiteed (3km) muretult kuni majani ilma probleemideta. Imestan,et justkui eelmine kuu ülevaatusel käinud, et miks siis laiali seal ei lennanud? Või on asi mustalt siis tehtud.
Igatahes hind on soodne, aga auto on selles suhtes südametu.

Tuleviku perspektiivis jätan siia ka numbrimärgi: 775AXL
Kõike head.
There is nothing more expensive than a cheap Mercedes !
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  C124 Mercedes-Benz 230 CE müügis KalevE 26 13,914 20-03-2019, 02:52 PM
Viimane postitus: Priit
  w210 e 270 cdi urkky 9 7,501 16-03-2018, 01:42 PM
Viimane postitus: urkky
  W210 E55 AMG ostuabi imre88 4 4,831 18-01-2018, 07:59 PM
Viimane postitus: "kutsikas"
  W210 E320 '01 wax 30 18,674 29-09-2017, 08:35 PM
Viimane postitus: v6sa
  w210 E-Klass 05/1995...03/2002 marek 41 84,354 11-08-2017, 01:38 PM
Viimane postitus: Laur
  W210 99a E220 CDI T 92KW ostuabi Lexuz 3 4,043 09-12-2016, 12:20 AM
Viimane postitus: Paul
  Paar müügis olevat W202 ning üks W201 Uku 4 4,714 13-10-2016, 08:33 PM
Viimane postitus: kodutu
  Auto24 olev e270 Martint 3 3,323 03-10-2016, 08:57 AM
Viimane postitus: Randar
  w210 E430 4matic Tafka007 0 2,776 09-02-2016, 12:30 PM
Viimane postitus: Tafka007
  Küsimus w210 kohta. kalvi1991 0 2,273 18-01-2016, 01:31 PM
Viimane postitus: kalvi1991



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne