Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB S350 94 W140 Mihhail
#1
Usun et v2ga paljud meist on unistanud sellisest autost , mina olin samuti yks nendest .Olen pikkemat aega j2lginud turgu ja otsinud enamv2hem seisus W140 kerega S klassi ,mis ei oleks v2ga roostes ja mootor kohviks lastud. Just musta v2rvi ,kuid kahjuks asortiment polnud k6ige kirjum , ja hinnad polnud just taskukohased nende variantide seast mida oleks tahtnud .Saigi otsustatud vaadata midagi paari tuhande ringis patsienti , mis l2heb kindlasti yle v2rvimisse kuna , just sellist v2rvi nagu tahaks oli vaid paar tykki , ja nende hinnad alates 4000...
Silmasin siis sellise agregaadi :
[Pilt: -T4bIBgaAJw.jpg]
piltidelt ja jutult muidugi tundus k6vasti parem , ost sai tehtud kunagi 1 ajal oosel , kuna auto asus kaugel tallinnas , ja enne seda k2isin vaatasin eelnevalt veel 3 me autot millest ei olnud midagi v6tta .
Meeldej22vaks momendiks j22b see kuidas vana omanik asju v2lja korjas , ja juhiukse laekast v6ttis v2lja relva , minu kysimusele ~kas see on p2ris?~
vastas venekeelt k6nelev kodanik ~mis sa arvad selliste autodega s6idavad <lohhid siin < ? ~ Big Grin

[color=#000000]VIGADEST SIIS :
P2eva valgel kui uudistasin visuaalselt auto v2limust ,passis olev must v2rv n2gi v2lja t2itsa tume hall .Esi tiivad olid korduvalt v2rvitud mingi sprei v2rviga.
Tagumine vasak tiib oli roostes , Kapott oli v6re juurest samuti spreiga v2rvitud ja kraapides tuli v2lja kena paks pahtli kiht .
[Pilt: QklkPSrUnUw.jpg]
Kui hakkasin plastikuid maha v6tma k6ige koledam koht oli ainult vasaku tagatiiva juures minu yllatuseks muu kere oli kena rooste vaba .
[Pilt: 0rA70324rAw.jpg]
kui asi j6udis stangede maha kruttimiseni avastasin pehmema koha bagaznikus m6lemates nurkades aku koha all , mis said kenasti v2lja l6igatud ja uued keevitatud , muidugi see k6ik sai 2ra toodeldud ka rooste t6rje , kivi kaitse , ja vedela kummiga .
Otsustasingi alustada kere toodest . Uut tagumist tiiva 22rt kahjuks kuskilt saada polnud korraliku , uut ammugi , siis sai leitud kiirelt alternatiiv , minu yllatuseks sobis kenasti w 210 oma mis on poodides saadaval !
Protsessist :
[Pilt: 27e2G5CYsZM.jpg]
[Pilt: DRLZRYlAc3g.jpg]
[Pilt: i-K5Y3QizlI.jpg]
[Pilt: TucKNRdjQ4U.jpg]
[Pilt: MA8eLiBEqSc.jpg]
Esi tiibade alused said samuti korraliku hoolduse , loodan et rooste ei n2pista l2himad 5 aastat kindlasti Smile
[Pilt: 1DzmeKjMwrg.jpg]
bagaznikus olev auk ka siis lisaks
[Pilt: s6NOBgve7TI.jpg]
Vasta
#2
Umbes 3 p2evaga said kere tood yhelepoole , ja alata v6isid v2rvi tood .
esimese tiivad said uued tellitud kuid kahjuks B variant , kuid sellegipoolest , said need keemiaga l2bi toodeldud ja kestavad kindlasti pikemat aega .
[Pilt: xlwxnzCJWos.jpg]
[Pilt: 27zFWbHHIlI.jpg]
[Pilt: W4b8Q1x79bs.jpg]
sai ostetud MB originaal v2rv paljude erinevate komponentidega , ja kallis lakk mis kenasti kandis auto pinda .
Valmis ta saigi , j2i vaid kokkupanemis r66m.Yldiselt asjaga oli suht kiire kuna p2ikeselised ilmad tahtsin vastu v6tta juba kena l2ikiva Mersuga .
[Pilt: CAM01075.jpg]
[Pilt: CAM01076.jpg]
auto sai l6ppuks yhte tykki , ja said esimesed tiirud tehtud , tehniline pool polnud k6ige kehvam , v2iksemad lekked mootoris . Veermik suhteliselt vaikne .Mis selle auto juures k6ige rohkem meeldis ,oli mootori h22l , mis oli nii v6rd vaikne et ma lausa imestasin , tootab laitmatult .Endal kunagi m6ni aasta tagasi oli selline poole miljonilise l2bis6iduga , tootas v2ga valjult v6rreldes sellega .Kast on samuti p2ris hea , kuid ideaalis peaks muidugi 6li vahetama kes teab , kuna seda tehtud on .
Kiirust katsetades sain tallinna maantel , oma 200 km k2tte Smile
muidugi see pole auto millega kihutada , kuid huvi oli suur ...yllatuse sain kui hakkas sadama vihma ja lylitasin kojamehed sisse , ma olin shokis kojamehed millegi p2rast tootasid vales suunas , ise oletan et on nende mehanism on inglaselt p2rit .
Dilemmaks j2i missugused veljed alla panna ...ise m6tlesin et 18 tollised oleksid k6ige paremad , kuid s6ber k2is peale et 19 ja kroom oleks see 6ige .L6puks l2ksimegi neid vaatama tema tuttava juurde , pakkus neid 400 euriga , 22red olid veidi kriibitud ja 2 velge k6verat .Siiski tundusid suht kenad neegriveljed ja v6tsin 2ra .Laia rant meeldis .2 velge said viidud kohe asjamehe juurde kes kenasti taastas need 70 jevra eest Big GrinBig Grin , probleemiks tuli nende laius 8,5 , tagaots tundud kuidagi kole , rehvid olid peal 235 laiad , otsustasin m2ngida laiust rehvidega , taha said pantud 255 , muidugi l2hiajal plaanis flantsid panna et oleks massiivsem .
[Pilt: CAM01111.jpg]
[Pilt: 66597540.jpg]
[Pilt: K_Jj4M0Pxzk.jpg]
Vasta
#3
Võibolla on sellega mingi lugu, aga üldiselt "Lietuva" numbrialus moodustab Eesti autokultuuriruumis 50% väärtuse vähenemisest. Kuigi nö neegrikuvandile kahtlemata annab suuresti lisa. Ülejäänu on maitseküsimus.Smile

Edu!
Vasta
#4
Salongist :
Salong on suhteliselt viisakas , muidugi on kulumis j2lgi esi istmetel .
Helisysteem oli samuti hea , ise lisasin ka ALPINE Woofri , kuna juhtmed olid eelnevalt kenasti veetud .
K6ik tulukesed kenasti toimivad , elektrika samuti v2lja arvatud juhiistme seljatoe osa tagasi liigutamis nuppu pean millegi p2rast erilisemalt ja tugevamini vajutama .
N2idikutel samuti k6ik tootab ja isegi tulukesed toimivad , midagi v2lja kakutud pole , ja yleliigset ei toimi .Muret tekitavad Xenon tuled mis ideaalis peaks v2lja vahetama originaalsele valgustusele , kuid sinnamaani on aega .Muidugi p2ris ilus ja isegi regulaatorid tootavad .Juhi klaasi nupp on alla vajunud ja selle all olev puidust dekoor pole ka k6ige ilusam .Kapotti all , v6res olev keel mis peaks v2lja k2ima on samuti murdunud , ja hetkel peab noaga abistama kapotti avamist .
Gabariit vardad toimivad kenasti tagurdamisel , kesklukk samuti (puldist ).
Nokitsemist vajaks see bagazniku avamisel v2lja k2iv link ei toimi .
salongist pilt:
[Pilt: CAM01101.jpg]
[Pilt: CAM01114.jpg]
[Pilt: CAM01108.jpg]
Samuti rooli tahaks v2lja vahetada , pool puidust variandile , kui kellegil ehk on pakkuda , pakkumised on tere tulnud ![/size][/color]
(31-05-2015, 11:59 AM)Tauno Mõts Kirjutas: Võibolla on sellega mingi lugu, aga üldiselt "Lietuva" numbrialus moodustab Eesti autokultuuriruumis 50% väärtuse vähenemisest. Kuigi nö neegrikuvandile kahtlemata annab suuresti lisa. Ülejäänu on maitseküsimus.Smile

Edu!
hehee , ma alguse vaatasin ka selle peale natukene viltu , kuid auto on p2rit leedust ja ei hakkanud seda v2lja vahetama Smile

Oi kurja , suurem probleem tekkis puldiga , seoses auto vanusega .Minu mudelil oli peal Immo systeem mis toimis puldist , infrapuna anduritega ustel ja bagazniku lukku juures .Ustel andurid ei toiminud , battareid said tyhjaks ja otsutasin ise 2ra vahetada .Yhele battareile oli tinutatud eraldi juhe , ma kakkusin selle kyljest ja vahetasin battareid 2ra , kuid midagi ei toiminud endiselt .Hiljem selgus kui elektriku juurde poordusin et probleem on p2ris suur .Kuna battarei vahetusel unustab pult signaali 2ra , ja peab uuesti signaali taastama keerates juhi ukse lukku ja hoides nuppu peal , aga minul just need andurid ei tootanud , tootas vaid bagaznikul , kuid seal nii teha ei saanud .Tartu DIA elektrikud lahendasid kenasti probleemi 180 euroga .
Sain s6ita kenasti 2 p2va kui juhtus sama probleem , uuesti poordudes lahendasid selle probleemi juba 50 euriga .
[Pilt: CAM01118.jpg]
Lootsin parimat , ja l2ksime naisega tallinna trippile puhkama , hommikul hotellist v2ljumisel avastasin et pult j2lle ei toimi ....oi ma vandusin selle immo peale ...ega ometi j2lle ....kartsin seda et immo on yhenduses kytusepumbaga ...siis poleks midagi muud kui treileri pauk j2lle ...kuid ma alla ei andnud ja proovisin keerata syyte sisse ja proovida k2ivitada otse starterist kasutades nuga , Br6nn br6nn ja toimis , uhhhh Smile) ^6nneks pikk kodus6it sai s6idetud omal j6ul ....
K6ige naljakam oli see et k6ikidel kordadel auto pult k2is l2bi naise k2tte , k2is autost midagi otsimas Big GrinBig Grin
L6puks otsustasin selle immo yldse 2ra eemaldada , mida DIA elektrikud tegid mulle tasuta !
Tundub nyyd pommikindel auto kuid sellega kaasnes ka yks njuanss , kesklukk ei toimi ja puldiga juhtus see teema , et kuskil oli lyhis sees ja pult neelas energiat batareidest 2 p2evaga oli tyhi !

Kindlasti huvitab paljusid millised on selliste projectide kulud ,
v6in tuua m6ned kulud n2iteks et oleksid enamv2hem ylevaated asjadest .

Keretood 1600 euri + loovutasin oma vanad 18 veljed,
hinna sees , uued esitiivad , uued suunad tiibadele ,
v2rv , lakk , pahtel , ja k6ik sinna juurde kuuluv + too ,
kuna maalri tood ise ma ei teinud .(tuttava juures ) .

Veljed:570
Sirgendus + rehvid .

Auto 2400
L2hiajal tulevad veel jooksvad kulud , mootori igasugu tihendite ja veermiku detailide vahetustest .
Vasta
#5
Auto on hetke seisuga myygis . Ausalt oeldes ise vaatan S500 benziini millega plaanis ettev6tta samad protseduurid !
Kui autoga elektriku juures k2isin sai tehtud loomulikult ka diagnistika mis n2itas et k6ik systeemid on korras , ja l2bis6it on 6ige 290 K
Kytuse kulu on linnas ,20 euriga saab 200 km s6ita , maantel 7 l ka kiiruse 130 km
Vasta
#6
Olen palju korda näinud seda S-i lasnamäel. Ja vaatasin ka lähemalt, nägin enamus nendest roostekohtadest oma silmaga Smile Midagi selles autos on, et tundub nii brutaalne ja ilus. Sisul võiks olla ühetüüpi puit, näiteks pähkli oma. Veljed küll maitse asi, nii need brabused, kui ka need neegri veljed, mina paneks tavalised amg monoblockid - siis silm puhkaks. Suur töö autoga tehtud ja huvitav piltidega teemat lugeda. Edu!
Vasta
#7
(31-05-2015, 01:37 PM)Mike22 Kirjutas: Olen palju korda näinud seda S-i lasnamäel. Ja vaatasin ka lähemalt, nägin enamus nendest roostekohtadest oma silmaga Smile Midagi selles autos on, et tundub nii brutaalne ja ilus. Sisul võiks olla ühetüüpi puit, näiteks pähkli oma. Veljed küll maitse asi, nii need brabused, kui ka need neegri veljed, mina paneks tavalised amg monoblockid - siis silm puhkaks. Suur töö autoga tehtud ja huvitav piltidega teemat lugeda. Edu!
T2itsa n6us mulle need veljed ka enam ei istu , just m6tlesin samuti AMG monoblokkidele , see oleks parim Smile
ja puidu suhtes mull alles eile tekkis sama idee !!!!
k6ikide nende puudustega tegelen , soovitus teistele valida ja uurida p6hjalikult l2bi mis mudel on just 6ige , sest hiljem need tehtud kulud ja tood tagasi ei saa , Smile
nagu juhtus minul diisel sai ostetud ekonoomsuse ja kindluse p2rast , kuid hetkeseisuga j22b v2heks Smile

Vasta
#8
Mina teeks esmakorras:

1) Numbrialused nt Silberauto omade vastu-ei maksa esinduses palju (vast 10€/tk) kuid on soliidsed. "LIETUVA" numbrialused seostuvad enamikele eestlastele 4-st erinevast autost kokkukeevitatud Leedu autotööstusega.
2) Veljed 18" AMG Monoblockide vastu (kasvõi esialgsed Brabus Monoblockid olid 100x ilusamad kui need suvalised nxxgriveljed).
3) Nahk (eriti esiistmete) vajaks kiiremat hooldust enne kui päris lõhki rebeneb (nt http://www.nahaproff.ee/)

Natuke naljakas oli lugeda seda püstoliseika. Sellises autos kanti relva ehk siis kaasas kui ta välja tuli 1991. aastal ehk 24 aastat tagasi. Tänapäeva seis W140 osas ajab ka suure mehe nutma-tänu odavale hinnale (alates 1500€) ostab seda aina noorem kontingent kes teda kahjuks ei austa kuni keeratakse nagu suvabemm vast puud ning võetakse järgmiseks 1000€ 3. seeria bemm sest nende jaoks vahet ju pole.

Mis elektrisse puutub siis tasuks kindlasti külastada teada-tuntud kohti nagu nt Tallinnas Formatik OÜ Peterburi teel või Lesven Suur-Sõjamäel. Suvalises kohas käies tekib ainult endale ning ka järgmistele omanikele suurem peavalu.

Muidu värv paistab ilus olevat ning W140 on väga ilus auto!Thumbsup
Vasta
#9
Naljakas jah mida need tallinna tüübid kardavad, või on seal tõesti nii ohtlik, viimasesse mersusse tüüp unustas elektrišoki aparaadi mille tallinnast ostsin.
Naftapress.
Vasta
#10
Need vöisid ka töövahendid ollaNinja
Vasta
#11
Tere k6igile kadusin 2ra vahepeal 10 kuuks , ja auto seisis terve selle aja v2ljas .
Eile sai k2ivitatud , mahlad uuendatud minu yllatuseks oli vaid see et auto k2ivitus esimesest v6tme poordest ja isegi ei tossanud .(ainuke njuans aku t6mbas kutjuks 120Ah ) sai korraks peale tostetud mingi pisikese mis sai asjaga hakkama , peale selle toppisin surnud aku tagasi peale lootusega et laeb end t2is ) . Kahjuks p2rast paari tunniseid trippe siiski ei toiminud . Hetke seisuga yritan veel laadiaga laadida 10 h . muidu tundub et natuke nigu oleks vajunud madalamaks .
L2hiajal plaanis autot t6sta umbes 10 cm k6rgemaks . Arvatavasti tuleb amordid vedrudega 2ra vahetada , siis juba yle vaadata ka k6ik kondid , buksid ja muud jullad .
Kellegil on juba olnud kogemust tagavedrudega ?
kui 2 meest taga istuvad vajub suht alla ...need vist t2itsa l2bi omadega vms ?
ja tekkis probleem kunde poolse esi tulega ja taga (sama poole) tulega ei p6le .Mis kust v6iks viga otsida ? ise oletan ehk on tegu mingi kaitsmega ? kontrollisin kopottialt juhipoolselt poolelt k6ik yle olid korras , kus veel kaitsmeid v6iks otsida ?
(muidu k6ik muud tulukesed v2lja arvatud l2hi tuli ,paremalt tootavad ) .Tegu on xenoniga .
2kki keegi tark oskab midagi soovitada ?
Muide said sellised veljed vaadatud , Monoblocke kahjuks pole leidnud .
Ps! tegemist ei ole minu auto pildiga !
[Pilt: fbab66u-960.jpg]
Ootan arvamusi velgede sobivusest , v6i oodata ja otsida monoblocke edasi ?
P2ikest k6igile !
Vasta
#12
10 cm kõrgemaks? Lahe.
Vasta
#13
Monokad kindlalt-need uuekooli öhulised 5-spoked sobivad uuematele W220 ja W221.

10 kuuga vöib vabalt aku ära surra-mul suri 5 kuuga.

Ideaalis peaks akut iga 6 kuu tagant laadima-isegi kui tegemist igapäevasöidukiga kuna söiduga ei suuda ikka päris 100% täis laadida.

Sellisele elukale soovitan soojalt lekkevaba BOSCH S6 AGM seeriat-veidi kallim kuid tasub äraThumbsup
Vasta
#14
(31-05-2015, 01:09 PM)kabans350 Kirjutas: Auto on hetke seisuga myygis . Ausalt oeldes ise vaatan S500 benziini millega plaanis ettev6tta samad protseduurid !
Kui autoga elektriku juures k2isin sai tehtud loomulikult ka diagnistika mis n2itas et k6ik systeemid on korras , ja l2bis6it on 6ige 290 K
Kytuse kulu on linnas ,20 euriga saab 200 km s6ita , maantel 7 l ka kiiruse 130 km


290 k sõitnud?...julgen arvata, et vabalt võib selle 290 korrutada kahega...seest on see auto ju täiesti otsas...ausalt öeldes selliseid "pärleid" vaadates tuleb nutt peale. Aga no igal inimesel peab olema hobiWink
Vasta
#15
Hei ,
Vahetasin vahepeal kõik väsinud silla osad kaasa arvatud taga vedrud .Siis mul läks läbi suunatulede relee plokk , (suunad töötavad kuna ise tahavad ja kojamehed samuti ). Alla said pantud R22 kroom veljed , tundub väga ilus kuid suure tõonäosusega pean neist loobuma , kuna tahaks agressiivsemalt sõitta , sest kui keegi taga istub käib veits koopaäärde .
Kui kellegil on pakkud midagi huvitavat vahetuseks (velgi) sobiks , R21 R20 ja monoblockidest 19 tolli ka ära ei ütleks !
vanad kroomid R19 ka vedelevad nurgas =)
[Pilt: 12985551_919004654884418_8081179289139434159_n.jpg]
Uus xenon
[Pilt: 12957264_1381551051877511_1692260743_n.jpg]
Esi vedrud lähevad ka vahetusse
[Pilt: 12968552_1382794678419815_466395796_n.jpg]
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB W140 500SEL, S600 ja teised ükssarvikud - Sm.Tihhonov Sm.Tihhonov 291 406,560 13-08-2023, 12:57 PM
Viimane postitus: renkss
  MB S600L, w140, 1995 - ALFFAA ALFFAA 125 130,446 27-07-2022, 08:59 PM
Viimane postitus: Pant
  MB S350td W140, Karl140 Karl140 4 1,362 17-01-2022, 03:38 PM
Viimane postitus: Rolz
  MB S320, w140, 1995 - Madis madis399 43 37,786 09-05-2021, 08:37 PM
Viimane postitus: madis399
  MB w140, 420, 1992, Arkadi.T Arkadi.T 7 2,643 18-04-2021, 07:30 PM
Viimane postitus: Arkadi.T
  MB S 280, 1993, w140 - Magnus djmaq 12 15,157 25-03-2020, 03:08 PM
Viimane postitus: djmaq
  MB S350 Td w140 96. - ktmduke ktmduke 84 82,734 22-01-2019, 05:32 PM
Viimane postitus: Laur
Thumbs Up MB W140, S350TD, 1995 - Aston777 Aston777 12 13,476 13-10-2017, 10:40 AM
Viimane postitus: ktmduke
  MB S350td w140 ja Mb Ce230 - Raimz14 raimz14 14 16,332 13-03-2017, 09:00 PM
Viimane postitus: peedu.
  MB S300 turbodiesel W140 Alar ALQ 2 5,506 13-08-2016, 01:05 AM
Viimane postitus: mparn



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne