Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
1996 universaal diisel W124 konditsioneer ei tööta-konditsioneeri rullik käib raskelt
#1
Isa käis aasta tagasi Õnne tn Ülari juures kes kontrollis et külmaainet on paak täis kuid asi mingis relees vist ja soovitas elektriku juurde minna.

Täna Lesvenis elektrik ütles et konditsioneeri mootor käib raskelt (eest parempoolne alumine rullik mis ühenduses mootoririhmaga), uus mootor alates ca 200eur. Puhastada/määrida neid ei pidavat saama.

Raskelt käiv konditsioneerimootor ei pruugi aga olla ainuke vea põhjustaja ja pärast selle vahetust võib kuluda raha veel elektriosadele jne.

Kuna tegemist müügiautoga millesse juba piisavalt raha läinud siis ei hakanud kohe kond. mootorit vahetama.

Mõtteid/kogemusi kas alustada tõesti kond. mootorivahetusega?

Praeguste ilmadega lihtsalt põrgu ilma kondita sõita kui see lisana ometi olemas.
Vasta
#2
Sellesama Üllari juurde tagasi - tema neid praavitab.

Rahata seda tsüdeemi ilmselt käima ei saa.
Vasta
#3
Üllar suunaski edasi elektriku juurde. Eks peab vist uurima kas ta veel mäletab milles siis konkreetselt viga on.
Vasta
#4
(24-07-2014, 12:02 AM)nostromo Kirjutas: Üllar suunaski edasi elektriku juurde. Eks peab vist uurima kas ta veel mäletab milles siis konkreetselt viga on.

Kas kompressor ei haagi või libiseb sidur läbi? Siin on päris suur vahe...

Kompressoreid remonditakse, sidureid vahetatakse. Aga elektripoolega ei taha keegi tegelda...Crybaby
Vasta
#5
Mis asjandus on konditsioneeri mootor?
Autol on olemas salongi ventilaatori elektrimootor, konditsioneeri kompressor.
Vasta
#6
v6sa, ei tea, peab uurima.

kaupo51, ju siis kond. kompressor.


Ainuüksi mittetöötav kont sunnib aina tõsisemalt müügile-muidu isa jätaks edasi endale ja võtaks müügist maha kuna eile sai teine W124 4MATIC Soome müüdud millel aga kont töötas ideaalselt ja nüüd istuda ümber kondita masinasse on ikka paras shokk selliste kuumadega.

Samas mingit 400-500eur nii vana auto remondiks ei raatsi raisata kuna keegi seda kinni ei maksa sest sellega algavad juba W124 hinnad.
Vasta
#7
Kusjuures kui ees olev pistik kinni ühendada hakkab kohe vent käima ja samuti ka konditsioneer kuid miskipärast ei tohtinud pistikut kinniühendatuna jätta-mingi relee viga vist. Katsun mingi aeg uuesti Õnne tn Üllari juurest läbi minna.

Samas mida tähendavad nupud:

EC
ja 3 ringis noolega nupp W124 kliimas?
Vasta
#8
Kui õigesti mäletan siis EC peaks olema konditsioneeri kompressori välja lülitamiseks ja ringis nooled on salongi suletud õhuring.
Hea vastus eeldab põhjalikult ja arusaadavalt püstitatud küsimust!
Vasta
#9
Tänud.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  w124 süüteluku vahetus kraabus 2 113 18-04-2024, 06:21 PM
Viimane postitus: kraabus
  W213, OM654.920, 143kw diisel, õlileke!?! intel666 2 137 08-04-2024, 09:28 AM
Viimane postitus: intel666
  Kuidas eemaldada w124 esiukse aknatõstuki mootorit kui klaas ei liigu? kraabus 2 126 02-04-2024, 07:27 PM
Viimane postitus: kraabus
  W124 "duo valve" (puhub sooja) Manifesto 3 352 22-03-2024, 05:14 PM
Viimane postitus: Manifesto
  Dünaamilised istmed ei tööta Delsol 5 307 16-03-2024, 07:37 PM
Viimane postitus: v6sa
Photo W124 1989_alu velg v. terasvelg? squirrel9 4 181 29-02-2024, 10:30 AM
Viimane postitus: squirrel9
  w124 om606 käigukast/sidur eenupeenu 3 277 26-02-2024, 02:03 PM
Viimane postitus: eenupeenu
Wink W212 Signaal ei tööta Sander1990 3 155 26-02-2024, 01:06 PM
Viimane postitus: PaulE
  3.2 diisel 150kw rida 6 Daisel 3 212 07-02-2024, 07:52 AM
Viimane postitus: v6sa
  W 210 1996: Kuidas Tõhusalt Lahendada Käivitamisprobleeme? karsus 1 144 18-11-2023, 09:20 PM
Viimane postitus: v6sa



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne