Postita vastus 
 
Teema reiting:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jaguar XK8 Convertible 1997 - soo
Autor Sõnum
Oliver.L Ära (0)
MB Klubi liige

Postitusi: 274
Asukoht: Tallinn
Postitus: #21
RE: Jaguar XK8 Convertible 1997 - soo
Heli paitab kõrvu! Tubli töö!
13-10-2018 06:35 AM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
stihl Ära (5)
Huviline

Postitusi: 999
Asukoht: Tallinn
Postitus: #22
RE: Jaguar XK8 Convertible 1997 - soo
Kas talle mingit Active Exhaust Systemi retrofit kitti ei pakutud?

Noh, nagu X150-nel juba tehasest peal on, et linnavahel kiirendades löriseb kui kurat, aga maanteel, kui seda kisa vaja ei ole, siis kerib oma bypass klapid sumpsis kinni ja on vaikne...Eusa_doh

.

http://klassikarent.blogspot.com/
(selle postituse viimane muutmine: 13-10-2018 01:31 PM stihl.)
13-10-2018 01:31 PM
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
soo Ära (0)
MB Klubi liige

Postitusi: 418
Asukoht: Tallinn
Postitus: #23
RE: Jaguar XK8 Convertible 1997 - soo
(13-10-2018 01:31 PM)stihl Kirjutas:  Kas talle mingit Active Exhaust Systemi retrofit kitti ei pakutud?

Noh, nagu X150-nel juba tehasest peal on, et linnavahel kiirendades löriseb kui kurat, aga maanteel, kui seda kisa vaja ei ole, siis kerib oma bypass klapid sumpsis kinni ja on vaikne...Eusa_doh

Võibolla ma ei teinud liiga põhjalikku otsingut, aga esimese hooga silma ei jäänud.
Samas, maanteel püsikiirusega 100km/h sõites väljalaske heli jäi tuulevihinale ning rehvimürale kõvasti alla. Lärmab ainult siis, kui kiirendada.

Katalüsaatorid jäid alles ning samuti keskmine pütt.
13-10-2018 09:29 PM
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
stihl Ära (5)
Huviline

Postitusi: 999
Asukoht: Tallinn
Postitus: #24
RE: Jaguar XK8 Convertible 1997 - soo
Vaatasin vähe ringi ja leidsin, et USA-s, vaena maa nagu nad on, nad topivad täna täitsa edukalt mingeid hiina omasid oma Mustangidele peale ja nii, et isegi külamehel, kes paigaldas, pole keevitusaparaati kodus käepärast.....Eusa_clap
Garaazi ega tõstukit ammugi mitte: https://www.youtube.com/watch?v=0QHTAoCuEds
Aga noh, oma töö teeb see klapp ära.

X150-mne tehasesüsteem laseb kogu lärmi tagapütist mööda ja ikka auto taha, aga see on üldsegi vaakumi juhtimisel..
.
Seega, sul oleks ideaalne, kui need uued torud saaks originaal tagapütist otse läbi puurida ning ette siis need odavad ümberlülitusklapid, kust siis juhib kas otse või läbi sumpsi.
Lihtsalt uitmõte.

Ferrarid, Aston Martinid jne on samamoodi tehtud, sest reeglina sõidab läänes sellega soliidsemas eas inimene, kel maanteel pea lärmist valutama hakkab (nagu mulgi), aga tibinaga ööklubi ette sõites kannatab lörina ära...

http://klassikarent.blogspot.com/
(selle postituse viimane muutmine: 13-10-2018 10:21 PM stihl.)
13-10-2018 10:18 PM
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Postita vastus 


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  BMW e36 328 Coupe 1997 tns-one 1 4,451 31-08-2015 12:51 PM
Viimane postitus: MBW126
  BMW 318i Baur TC '85 - soo soo 12 12,235 27-01-2014 04:11 PM
Viimane postitus: zum

Vali alamfoorum:


Võta ühendust | MB Klubi foorum | Tagasi üles | Tagasi sisu juurde | Mobile Version | RSS voog