Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ML400'2002 kehv käivitus külmalt
#1
Külmalt (no mis külm ta nüüd suvel ikka), või õigemini peale öist seismist käivitades ei korja kohe pöördeid üles, esimesed kümmekond sekundit puterdab koos starteriga. Kord juba käima läinuna käivitub väga hästi, mootor iseenesest käib ilusti.

Vigasid näitab selliseid:
P2031 glow plug sil 5
P2026 EGR valve control

Varem oli veel P2030 glow time control, millega koos permanentselt põles ka eelsoojendusküünalde tuli, vahetasin mooduli ära ja see viga kadus.

"Külmalt" käivitades hakkab praegu eelsoojendusküünalde tuli ka umbes minutiks põlema peale käivitumist.

Minu mõtted on sellised:
EGR ilmselt käivitumist ei mõjuta?
Ilma ühe soojendusküünlata peaks masin ka ju hästi käivituma, selliste +10 ilmadega ei oleks ju üldse eelsoojendust tarvis?

Igasugune kaasamõtlemine ja nõuandmine teretulnud.Paranoid

Vasta
#2
(01-07-2014, 10:45 AM)onu_siim Kirjutas: Vigane küünal vahetam kiiremas korras ära kui tuksis, sest kui viimatisest väljakeeramisest on k6vasti aega möödas v6i pole remondimees paslikku määret kasutanud, v6ib raibe uljama keeramisepeale kergelt puru minna.

Käivitumisprobleemi p6hjustab suure t6enäosusega vähemalt ühe pihusti liigne tagasivool kuid muidugi ei saa välistada ka muid tegureid.
Küünla vahetan kohe ära.
Kas sellistel mootoritel ei ole nii, et kui rõhku üles ei saa (st liigne tagasivool), siis kütust üldse ei pritsita?

Vasta
#3
(01-07-2014, 10:00 AM)ferdinand Kirjutas: Külmalt (no mis külm ta nüüd suvel ikka), või õigemini peale öist seismist käivitades ei korja kohe pöördeid üles, esimesed kümmekond sekundit puterdab koos starteriga.
...

Palju mootori surved on? Palju on silindritevaheline erinevus? Kuidas tõuseb kütuserõhk käivitamisel? Palju on pihustite tagasivoolud?

Ehk tee elementaarne ühisanumsissepritsega diiselmootori diagnostika ära ja siis saab edasi mõelda.

Mittetöötav küünal vaheta ASAP. Ning kuna nende vahetuseks on vaja mootorikatteid maha keerata, siis võiksid ka teised profülaktikaks maha keerata ja üle kontrollida. Tester ja pardadiagnostika ei suuda kuidagi näidata küünla tegelikku seisukorda...Crybaby
http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=16659
Vasta
#4
Ma nüüd täpselt ei mäleta kas see probleem ilmnes käivitumisel või sõiduga.... Sellel peaks olema 3 kütusepumpa, üks vist paagis ja kaks väljaspool kütusepaaki.... Kui nüüd üks nendest pumpadest ei tööta korralikult, siis on jama suur, ehk raske leida viga.

Kunagi pakuti ML400 vahetuseks ja lugesin selle probleemide kohta inglise keelsest Mercedes-Benzi foorumist. Ise aega remontida ja nokitseda ei ole, siis ikka üks paras peavalu.
Vasta
#5
Ses suhtes on asi keeruline, et nii kui ta korra juba käima on läinud, siis kõik korras, tean, et selliste asjade diagnoosimine osutub keeruliseks.
Mismoodi pihustite tagasivoolu üldse kontrollitakse?
Vasta
#6
Miks on vaja aretada ja leiutada? Kui see on hobi, siis saan aru ja kiidan takka.
Kui see on teadmatus, siis küsi abi esinduselt (Star...)
Kui on asi säästlikuses, siis tasuks 400 CDI mootorist kaarega mööda käija.
400 CDI kohta kehtib kuldreegel - kallist asja odavalt osta on on väga kulukas.
Miks ei võiks läheneda asjale nii, nagu selle tootja on ette näinud? Lasta autol öelda, mis tal öelda on.
Natuke naljakas on vaadata, kuidas "elektriautosid" põlveotsas "testitakse".
V8 400 CDI ei käivitu üldse, kui on selline tagasivoolu "leke" nagu pildid on R6-l.
Ja kui EGR loeb vea, viskab sõidu ajal turbo tagant ära, sama drossklapi veaga.
Ja küünalde peasade keermed vaata ruttu üle!
Täpselt sama jutt on pihusti aluste seibide kohta!
Vaheta need profülaktika mõttes ära, 400 CDIl on see isetehes 2h töö. (Kindlasti uued orig. poldid ka lisaks seibidele).
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#7
Tänud! Mõtlemisainet natuke mulle.Eusa_angel
Tegelt ma selle ml400 otsa seetõttu sattusin, et ei olnud lihtsalt sobivas hinnaklassis teistsuguseid. Otsisin tegelikult korea mercedest, kuid need millegipärast tükk maad kallimad.

Küünaldega, tundub, et probleeme pole, need tulevad lihtsalt välja.
Imelik, et EGR viga on aga turbod küll järelt ära ei kao, mõtlesin EGR'i lihtsalt pimedaks teha, kuid ei ole veel süvenenud, kas lihtsalt mehhaanilisest lähenemisest sellisel masinal piisab?
Kas pihustialuste seibide teema on see, mille puhul peaks õlitase hakkama tõusma?
Vasta
#8
Vaatasin nüüd pihustite kompensatsiooniväärtusi, kahel silindril oli +2, ülejäänutel jäi umbes -0,3 piiresse. Kas mul on vaja minna pihustipoodi kahe või kuue pihusti järgi, mida üldse selliste pihustite hankimisel ja vahetamisel jälgima peab? Kust on mõistlik kasutatud pihusteid otsida?

Vasta
#9
väidetavalt väärtuseni + - 3 suudab auto veel ise hakkama saada.
Pihusti seibidega see teema, et hakkab vahelt läbi ajama ja diisli hais-kärsakas kapoti all. Kui kaua viivitada näeb sellist pilt

[Pilt: Tameside-20110708-00219.jpg]
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#10
(03-07-2014, 09:41 AM)ferdinand Kirjutas: Vaatasin nüüd pihustite kompensatsiooniväärtusi, kõigil silindritel jäi umbes -0,3 piiresse, kahel silindril oli +2. Kas mul on vaja minna pihustipoodi kahe või kuue pihusti järgi, mida üldse selliste pihustite hankimisel ja vahetamisel jälgima peab? Kust on mõistlik kasutatud pihusteid otsida?

Kuidas saab olla kõigil 0,3 ja siis kahel 2?Eusa_doh Või oli ikka kuuel 0,3 ja kahel 2? Need kahesed on kahtlusalused igal juhul. Iseasi, kas neid just uusi peab soetama...

Kompensatsiooniväärtus näitab, kui palju tegelik pihustus muudab väntvõlli nurkkiirust teoreetilisega võrreldes. Käivitumist mõjutava tagasivooluga pole siin midagi pistmist. Peale pihusti määrab siin ka silindri tegelik seisukord.Icon_rolleyes

Tagasivoolu kohta on hea rusikareegel: kui minutiga paarimillist süstalt täis ei tee, on hästi. Kui hakkab enne üle ajama, on jama majas. Kui kümnemillisesse ka ära ei mahu, siis on suur jama.Crybaby
Vasta
#11
(03-07-2014, 10:38 AM)v6sa Kirjutas: Kuidas saab olla kõigil 0,3 ja siis kahel 2?Eusa_doh Või oli ikka kuuel 0,3 ja kahel 2? Need kahesed on kahtlusalused igal juhul. Iseasi, kas neid just uusi peab soetama...

Kompensatsiooniväärtus näitab, kui palju tegelik pihustus muudab väntvõlli nurkkiirust teoreetilisega võrreldes. Käivitumist mõjutava tagasivooluga pole siin midagi pistmist. Peale pihusti määrab siin ka silindri tegelik seisukord.Icon_rolleyes

Tagasivoolu kohta on hea rusikareegel: kui minutiga paarimillist süstalt täis ei tee, on hästi. Kui hakkab enne üle ajama, on jama majas. Kui kümnemillisesse ka ära ei mahu, siis on suur jama.Crybaby
Jh, kuuel miinusmärgiga nulli lähedal, ja kahel umbes +2.
EGR viga näitas ka endiselt, kustutasime selle ära ja sooja mootoriga see tagasi ei tulnud. Kuidas sellel masinal on õige EGR'i kinni panna, kas piisab arvutiga sulgemisest? Kes seda teha oskaks, kelle poole pöörduda? Kas sellel on 2 EGR'i?


Proovin tagasivoolu nende juhendite kohaselt, nagu saan aru siis oleks kõige mõistlikum proovida just hommikuse käivitamise ajal.
Suurimad tänud kaasamõtlejatele ja igasugu info ja kogemustega abistajatele!

Vasta
#12
Tuleb välja, et külmkäivitusanomaalia polegi üldse pihustitega seotud. Ühel hommikul tõstsin enne käivitamist kapoti üles, filtri ja pumba vahelises voolikus oli õhk. Voolikut sai liigutatud, korra filtripoolne ots lahti võetud ning peale seda hüppab taas hommikul kohe käima. Ju siis sattus voolik kuidagi paremasse asendisse, et hetkel õhku vahele ei tõmba. Tegemist on mingi isemoodi voolikuga, pumba pool paistab olema mingi eriline plaststuts millele on plasttoru lihtsalt otsa tõmmatud, selle külge omakorda kinnitub kummivoolik.
Mismoodi selle vooliku pumbapoolne ots üldse tihendatud on, kuidas selle pumbast eraldamine käib? Kas keegi on veel sellise probleemiga kokku puutunud, ning mismoodi see lahenduse on leidnud?
Vasta
#13
(17-07-2014, 11:01 PM)ferdinand Kirjutas: ...
Kas keegi on veel sellise probleemiga kokku puutunud, ning mismoodi see lahenduse on leidnud?

Õhk imitorustikus on kõigi paljusõitnud CDIde viga. Aitab tihendite ja vajadusel ka torude vahetus.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB ML270CDI 2002.a. aku probleem! taxihels 0 2,577 24-01-2020, 02:28 PM
Viimane postitus: taxihels
  G, 400CDi, 2002 kaua seisnud ja trikitab stihl 15 9,649 16-12-2018, 12:46 PM
Viimane postitus: stihl
  Ml i kast maha võtt 2002 a Lensment17 3 3,829 15-02-2017, 04:08 PM
Viimane postitus: Lensment17
  Pikk käivitus ferdinand 6 5,259 29-08-2016, 05:52 PM
Viimane postitus: ferdinand
  ML400 ei käivitu ferdinand 4 4,129 18-10-2015, 01:04 PM
Viimane postitus: ferdinand
  Kardaani tugilaager ML400 2002 ferdinand 16 15,952 23-04-2015, 10:45 PM
Viimane postitus: ferdinand
  ML400 roolilatt ferdinand 1 2,731 24-03-2015, 09:56 PM
Viimane postitus: mait
  Õhk kütusetorus (ML400) ferdinand 1 2,452 03-01-2015, 11:39 PM
Viimane postitus: ferdinand
  Ml400 probleem salongis andres53 9 9,361 02-12-2014, 08:31 PM
Viimane postitus: ReinGSM
  M: Mercedes-Benz G-klass tagatuled 2002 aasta kristo55 0 2,439 18-11-2014, 08:17 PM
Viimane postitus: kristo55



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne