Postita vastus 
 
Teema reiting:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W114/W115
Autor Sõnum
ainarh Ära (0)
Huviline

Postitusi: 6
Asukoht: Räpina
Postitus: #21
RE: W114/W115
Tere

Ega kellelgi töökorras tagasivooluklappi ei leidu? Sundvooluga toimib küll, aga lekib igast praost.
Leidsin saksast poe, aga hind krõbe: https://www.db-teile-koeln.de/shop/w114-...offanlage/ - Rücklaufventil
30-04-2018 08:25 AM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
stihl Ära (5)
Huviline

Postitusi: 985
Asukoht: Tallinn
Postitus: #22
RE: W114/W115
Ei saanud aru. See Rücklaufventil on ju puhtalt mehaaniline?

Tegin ükspäev üht R6 Opelit, millel ka see INAT 35/40, sel polnud küll mingit tagasivooluklappi. Ei olnud sellist kohtagi, kuhu teda panna ja kõik bensu jõi vabalt ära.
Elektriga käib üks teine klapp, aga see pole tagasivoolu vaid tavaline tühikäigu shut-off valve.
.

http://klassikarent.blogspot.com/
(selle postituse viimane muutmine: 30-04-2018 09:25 AM stihl.)
30-04-2018 09:06 AM
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
ainarh Ära (0)
Huviline

Postitusi: 6
Asukoht: Räpina
Postitus: #23
RE: W114/W115
Asub esimese (radikapoolse) karburaatori sissevoolu all. Sees on nõel, mida põhja alt vedruga link liigutab. Kui gaasi peale vajutad siis lööb klapi kinni, aga tühikäigul jookseb osa kütusest paaki tagasi.
"It's function is to supply only new, fresh and cool fuel to the system to prevent a vapor lock in a hot engine."
30-04-2018 09:38 AM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Helari Ära (1)
Huviline

Postitusi: 71
Asukoht: Pärnumaa
Postitus: #24
RE: W114/W115
Siit saab pisut odavamalt. Kindel, et ainult membraani vahetusest ei piisa?
Ventiili remontkomplekt: 5.04190.00 või 5.04185.00 ->
[Pilt: 50419000INAT.jpg]
[Pilt: 50419000INAT1.jpg]
(selle postituse viimane muutmine: 30-04-2018 09:54 AM Helari.)
30-04-2018 09:46 AM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
ainarh Ära (0)
Huviline

Postitusi: 6
Asukoht: Räpina
Postitus: #25
RE: W114/W115
Tänud! On keegi omalkäel Zenith inat 35/40 lahti harutanud? Mis keerulisemad kohad on nendel karpadel? Pealt kaks tasapinda lahti keerates tundus üsna lollikindel. Mootor iseenesest jookseb, aga karpasid tuleks kindlasti regullida. Kuna karpad on küll kuivas aga üle 10a seisnud ning ei ei olnud enne sedagi korralikult reguleeritud siis mõte on ikka nullist üles laduda (remondikomplektid on olemas). Olen väljamaa foorumitest lugenud, et nendel karpadel tuleb reguleerides kindlat protseduuri jälgida - ei piisa ühe kruvi timmimisest. Mingid tegelased on kasutanud UniSyni mõõdikut ja plastikust purgid karpadele peale kruvinud, et õhuvoolu mõõta. Siin on juba varem soovitatud, et Speedsteri Hannes teeb seda tööd, aga kui kõva kompetents tal on selles osas?
30-04-2018 12:06 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
stihl Ära (5)
Huviline

Postitusi: 985
Asukoht: Tallinn
Postitus: #26
RE: W114/W115
Keerulised kohad...Icon_rolleyes
Mitu karpat sa lahti oled võtnud?

See, mis minu kätte jõudis, oli kõveraks väänatud ülemise kaanega, sest eelmisele lukussepale oli keeruliseks kohaks see keskmine sügavas augus olev polt, mis oli lahti keeramata ja hakkas kaant maha kangutama.
Siis selle ül. kaane all oli veel kaks salapolti, mis hoidsid kinni keskmist kaant alumise küljes. Muu kõik o tavaline, nagu igal teisel karpal. Esmapilgul tundub ta küll keeruline oma hoobade jne asjadega, aga kui harjutad, siis läheb lahtivõtmiseks vaid 10min.
Kuna sel Ooplil oli vaid üks selline peal, siis balanseerimisega tegelema ei pidanud. (kuigi, õhuvoolu mõõtja on riiulis igaks juhuks olemas)

Seega tehtav asi ja anna vaid tuld. Igasugu õpetusi on terve nett täis, kuidas seda teha ja mida kokkupanemisel jälgida. Mõned asjad on jah sellised, mille peale ise vblla lambist ei tule, seega tõmba enne paar manuaali omale arvutisse - mulle meeldis kõige rohkem baieri meeste mingi koolituse oma: https://www.e9coupe.com/tech/zeniths/bmw2/bmw2.html
Ise pead muidugi näpuga järge ajama, mis neil MB-ga erinevat on; Mercedes-Benz kohta oli ka juutuubis päris palju.

.

http://klassikarent.blogspot.com/
01-05-2018 10:05 AM
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Postita vastus 


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  w114 silla reguleerimine .kus ? arcar 3 5,892 27-03-2014 10:41 AM
Viimane postitus: arcar
  W114 temperatuuri näidiku probleem ! arcar 5 6,656 13-02-2014 01:07 PM
Viimane postitus: arcar
  Vajan abi W114 250c elektri süsteemiga ! arcar 14 12,695 10-02-2014 06:31 PM
Viimane postitus: arcar
  K: w114 piduri ja roolivõimu õlid ? arcar 7 8,666 03-01-2014 01:56 PM
Viimane postitus: arcar
  kas kellelgi on siin w114 kupee,oleks abi vaja arcar 0 4,776 29-09-2013 09:34 AM
Viimane postitus: arcar
  w115 pagasi luuk ei tule lahti, aga lukus ka pole. 190 6 6,179 07-12-2012 11:08 PM
Viimane postitus: 190
  W114 250CE varuosi kaval 3 3,336 22-01-2012 05:40 PM
Viimane postitus: kaval
  W114 250CE mootor "jaurab" kaval 5 3,454 15-01-2012 05:50 PM
Viimane postitus: Karl
  W115 esimesed poritiivad Pootsu1 5 3,612 16-10-2011 09:52 AM
Viimane postitus: dad
  W114 280C 1972 piduri probleem Urmb 4 2,540 03-08-2011 09:14 PM
Viimane postitus: Urmb

Vali alamfoorum:


Võta ühendust | MB Klubi foorum | Tagasi üles | Tagasi sisu juurde | Mobile Version | RSS voog