Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
pakettaknad
#1
Kas oleks võimalik paigaldada w124 või w126'le pakettaknad. On sellist asja keegi ettevõtnud ja vb saab keegi öelda palju see maksma läheks?Talvel tahaks rohkem soojust autos, eriti siis kui mootor väljas.
#2
Lihtsam on teha REST süsteem, kui hakata pakettakendega jamama.

Ehk vaja siis el. veepump ja salongiventikas samal ajal tööle panna mingi lisanupu alt. Siis puhub sooja nii kaua, kuni mootor soe.
Kui bussi vaja, siis küsi!
#3
OT: abiks seegi, kui talvel ennast autos kiiremini liigutada :hump:
#4
HotPapa Kirjutas:Kas oleks võimalik paigaldada w124 või w126'le pakettaknad. On sellist asja keegi ettevõtnud ja  vb saab keegi öelda palju see maksma läheks?Talvel tahaks rohkem soojust autos, eriti siis kui mootor väljas.
Kas tulid ise selle idee peale või keegi targem soovitas?
Käid talvel ajaviiteks autos istumas ja ei raatsi mootorit käivitada?
Auto on küürakas,ise kah mitte eriti sirge seljaga ja sõbral nimeks Quasimodo.
#5
Omal ajal ehitas Marek enda W124 Mersusse sellise süsteemi. Tema võib kogemusi jagada, kuidas seda teha!
#6
Lõoke Kirjutas:
HotPapa Kirjutas:Kas oleks võimalik paigaldada w124 või w126'le pakettaknad. On sellist asja keegi ettevõtnud ja vb saab keegi öelda palju see maksma läheks?Talvel tahaks rohkem soojust autos, eriti siis kui mootor väljas.
Kas tulid ise selle idee peale või keegi targem soovitas?
Käid talvel ajaviiteks autos istumas ja ei raatsi mootorit käivitada?

heh, jah vahepeal kui pean naist ootama ja mootorimürin segab siis tahaks et soojus ikka autos püsiks ja teiseks milleks kütust raisata kui ei liigu, mitte et ma mingi roheline oleks.Ja ei tea jah, miks w140 mõnel pakketid ees seisavad, pulli pärast pandi tead:wink:
#7
Sorri,kuid tiba ulmeliseks kisub see soov.Oleks,et 124-le oleks neid pakutud ja kuskilt üle piiri välja tuhnida,ok. Kuid minuteada pole küll kunagi sellist luksust sellele mudelile pakutud,126-el pole ka kuulnud.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
#8
Pakket aknad on 140-l eelkõige ikkagi selleks, et vähendada välis müra.
----------------------------------------------------
Lesven OÜ Mercedes-Benz autode remont , hooldus ja diagnostika Suur-Sõjamäe 30f Tallinn 39-€/h.  www.lesven.ee
5232198
#9
Kas toyotsi pilte saaks näha?
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
#10
ok, ma veitsa selgitan, miks ma teemat 'algusest peale ära kiskuvaks' pean:
kodaniku teemapüstitus ise nimelt on minu jaoks naljakas- mitte see, kas 124/6-le pakettaknaid saab, vaid eesmärk, milleks neid vaja on: et soojem oleks Smile
Ma tõesti pole uurinud, aga minu arust pole ühegi auto ehitamise juures üheks eesmärgiks võetud soojapidavust, pole vähemalt oma eluea jooksul kohanud ühtki viidet sellisele parameetrile. Sooja tekitab sisepõlemismootor ise nagunii, põhilise vajaduse- auto liigutamise- kõrvalproduktina ning selle sooja salongisaamiseks kasutatakse tõhusamaid ja vähemtõhusamaid vahendeid.

Nii et- vastuseks tuli läbu küll, aga mitte sugugi lõpuni põhjendamatu, küllap peab enamik siinkõnelejaid pakettklaaside eesmärgiks by default helisummutust, mitte soojapidavust.
#11
jansa Kirjutas:ok, ma veitsa selgitan, miks ma teemat 'algusest peale ära kiskuvaks' pean:
kodaniku teemapüstitus ise nimelt on minu jaoks naljakas- mitte see, kas 124/6-le pakettaknaid saab, vaid eesmärk, milleks neid vaja on: et soojem oleks Smile
Ma tõesti pole uurinud, aga minu arust pole ühegi auto ehitamise juures üheks eesmärgiks võetud soojapidavust, pole vähemalt oma eluea jooksul kohanud ühtki viidet sellisele parameetrile. Sooja tekitab sisepõlemismootor ise nagunii, põhilise vajaduse- auto liigutamise- kõrvalproduktina ning selle sooja salongisaamiseks kasutatakse tõhusamaid ja vähemtõhusamaid vahendeid.

Nii et- vastuseks tuli läbu küll, aga mitte sugugi lõpuni põhjendamatu, küllap peab enamik siinkõnelejaid pakettklaaside eesmärgiks by default helisummutust, mitte soojapidavust.

M.O.T.T.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
#12
paneme teema lukku.

pakettaknaid EI SAA panna w124 ja w126-le.

pakettaknad ei ole sooja hoidmiseks.

antud funktsiooni jaoks on REST.

Gre toyota on nii kõrge, et seal üleval on juba tüki maad külmem ja sellel pole mitte pakettaknaid, vaid pioneeripliit sees Smile
...
#13
ANC - Mida sa siin lukustad? Mis tähendab ei saa panna? Mida sa sellest asjast üldse tead? GRE - selleks on huuumorinurk, ela ennast seal välja.
MINA TEGIN SIIN TÜHJENDUSTÖÖD, kui midagi öelda siis U2U või tel nr. Jätaks selle risustamise ära äkki.

Teemasse:
Pkaettakna eesmärk on tõepoolest väiksem helijuhtimine, kuid fakt on ka see, et samuti halvem soojajuht kui ühekordne (õigem öelda, mitte pakett-klaas) klaas. Talvel sõites kümaga on üsna vastik hoida kätt uksepolstri peal, klaasi vastas. Pakettaknapuhul ei ole see külm nii tuntav.
REST - Väga lihtlalt teostatav, kui sul on II generatsiooni w126 siis on sul juba sirkulatsioonipump ka olemas (muidu rakendub ventika I astmes, et soojasaamist kaasa aidata). Ehk on vaja lülitit, viisakas oleks mingi aegrelee ka vahele panna, ja sealt otsad selle tsirkulatsioonipumba peale ja ventika I astme peale ja asi olemas, sama põhimõtte nagu uutel moodsatel autodel.
Kui pikemalt seista ja rohkem soojust - siis ikka Webasto, üle kõige asi...

Pakettaken - kunagi nägin linki kus keegi oli aretanud ja suhteliselt õnnestunult ja olen ise ka kungai mõelnud sellele, siis kui oli aega "lollustega" tegeleda:
Vaja dubleeritud klaase igale uksele. Kõikidesse tihenditesse sisse jääks jooksma ikkagi ainult origklaas. Sisemine on vaja kõikidest külgedest (ka arvatud alumise ots - et jääks ainult üks kinnitus) tihendis istumise võrra väiksemaks saada. Kuna klaas igatpidid kõver, siis lõikamine üsna keeruline teema. Siis vaja servad kumeraks lihvida. Seejärel see väiksem klaas orig klaasi peale liimida ja olemas. Põhiraskus - liim jääb kõik näha - ma ei tea, mismoodi sa selle välja arvutad, et liimi paksus igal poole võrdeline ja silmale viisakas jääks ja teiseks - et mitte sooja ja heli juhtida, peaks seal olema vastav kekskond ehk mingi spetsiaalne gaas, ilmsle täärmisel juhl vaakum, mitte aga õhk...Teooria...
Ilmselt mingile tõsiselel klaasispetsile oleks see suht lihtne ülesanne..
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne