Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Konditsioneeride / Kliimaseadmete täitmine Rehvitaksos
#1
Tere.

Edit: TALVEL tegeleme konditsioneeridega ainult kadaka tee 183c Töökojas!

Pakume nüüd Rehvitakso Rocca al Mare, Sõpruse pst. Rimi, Järve keskuse ja Kadaka tee 183 töökojas ka kvaliteetset konditsioneeride täitmist ja hooldust.
Foorumi kasutajatele kõik meie teenused 10% soodsamad, ehk täitmine/hooldus 40,5€ (Sisaldab: vana külmaaine, niiskuse ja osaliselt määrdunid õli eemaldamist, vaakumis hoidmist vähemalt 20minutit, lekketesti, õige koguse külmaaine, värvaine ja margikohase õli lisamist).

Kvaliteetne täitmine tähendab seda, et:

*Tööd teostab sertifitseeritud töötaja , automaatse seadmega.

*Täitmise hind sisaldab külmaainet R134 kuni 800g - sellest piisab enamusele tänapäeva sõiduautodele.

*Hinna sees on kvaliteetne PAG õli, mida lastakse auto torustikku hermeetilisest tuubist ja täpselt õige kogus. PAG õli kasutavad kõik tänapäeva levinumad autotootjad(va. hübriidid), seega on väga tähtis, et süsteemi lisatakse ka sama õli. Kuna PAG õlil on omadus niiskust imada siis tuleb seda sisestada nii, et see ei puutuks kokku õhuga. Konditsioneerisüsteemi suurim vaenlane on niiskus torustikus, mis kipub kriitilises kohas jäätuma. Paljud konkurendid on läinud aga kergemat teed ja kasutavad universaalset PAO või Ester õli. Kompressori- ja autotootjad nõuavad aga PAG õli kasutamist, et garantii säiliks.

*Hinna sees on kõrge kvaliteediga värvaine kontsentraat, mida sisestatakse sammuti hermeetiliselt vastavast süstlast. Kui värvaine on auto torustikus siis saab hiljem kõik lekked UV lambiga kindlaks teha.

*Vaakumis hoidmise pikkus on minimaalselt 20minutit, see on tähtis sellepärast, et vaakumis hakkab vesi keema umbes 20c juures, ehk torudes olev niiskus aurustub ja seade imeb selle sealt välja.

*Külmaainet sisestatakse alati täpne kogus, andmebaasis on meil olemas kõik autod mis valmistatud kuni 2013. aastani

*Peale täitmist/hooldust kontrollitakse süsteemi tööd ja antakse edaspidiseid soovitusi.

Üldiselt vajab sõiduauto konditsioneer või kliimaseade hooldust / täitmist iga kahe aasta tagant, kuna külmaaine normaalseks kaoks loetakse kuni 10% aastas. Pikaajaline vähese külmaainega töötamine koormab konditsioneeri süsteemi ja võib viia selle rikkeni.

Paljud kliendid on küsinud, et kuidas see niiskus sinna kinnisesse süsteemi siis ikkagi satub. Kui süsteemis on õige kogus külmaainet, siis on seal ka pidevalt ülerõhk ja niiskus eriti sisse ei saagi. Kuid külmaaine vähenedes, väheneb kompressori töötamise ajal ka madalsurve poolel rõhk, kuni lõpuks tekib sinna vaakum. Ehk kui teie auto puhub juba jahedat, mitte jäist õhku, siis on pool auto torustikust ja madalsurve ventiil juba tõenäoliselt vaakumis. Ventiil ongi koht kust kõige rohkem niiskust võib süsteemi minna, kuna see töötab ainult ühte pidi.

Täpsem info kodukal: http://www.rehvitakso.ee , või marti@rehvitakso.ee

Broneerimine: Rocca 55 527 457 , avatud iga päev 10:00-19:00
Sõpruse Pst. Rimi 55 029 20 avatud iga päev 10-19:00
Kadaka tee 183c, 58100081 , Avatud E-R, 9:00-18:00
Järve keskus, 556 550 94, Avatud E-P, 9:00-19:00
Vasta
#2
Tere

Sel suvel saab konditsioneeri täita/hooldada ka meie Järve keskuse töökojas.

Peakontori/töökoja kolisime Kadaka tee 183c Kannu kõrtsi hoonesse, seal teostame ka konditsioneeride remonttöid. Näiteks torude paikamist spetsiaalsete liidestega jne.

Allahindlus ja muu jutt esimeses postituses.

Terv. Marti
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Rehvitaksos kõik teenused -10%- nüüd ka nano püsivahatamine ja poleerimine marti420 1 3,223 05-06-2015, 08:48 AM
Viimane postitus: marti420



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne