Postita vastus 
 
Teema reiting:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB 300CE, 1988, c124-SanderP
Autor Sõnum
v6sa Ära (15)
Valge vares

Postitusi: 7,513
Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Postitus: #41
RE: MB 300CE, 1988, c124-SanderP
(15-09-2015 02:39 PM)SanderP Kirjutas:  Esisilla lahendus oli juba ennem võistlust muudetud, sest originaal mb nurgaga ei teeks võitlustel väga midagi.
...

Lühendasite käänmiku õlakuid või panite kordistusliigendid?

Pane õhuvõtt külma imema ja leiad veel hobeseid...

Perevaguni elu
15-09-2015 04:58 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
SanderP Ära (0)
Huviline

Postitusi: 42
Asukoht: Tallinn
Postitus: #42
RE: MB 300CE, 1988, c124-SanderP
(15-09-2015 04:58 PM)v6sa Kirjutas:  
(15-09-2015 02:39 PM)SanderP Kirjutas:  Esisilla lahendus oli juba ennem võistlust muudetud, sest originaal mb nurgaga ei teeks võitlustel väga midagi.
...

Lühendasite käänmiku õlakuid või panite kordistusliigendid?

Pane õhuvõtt külma imema ja leiad veel hobeseid...

Poolik esisilla lahendus:

[Pilt: 87672-11391104_377685825754063_337937396...57_n-1.jpg]

Õhuvõtu asukoha muutmine oli esimene mõte.
See saab kindlasti muudetud
15-09-2015 05:19 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
hents99 Ära (16)
Elbe Engineering

Postitusi: 4,787
Asukoht: Tartu
Postitus: #43
RE: MB 300CE, 1988, c124-SanderP
12cm koda on ilmselt liialt väike. Lõpu lämmatab ära.

On üsna tõenäoline, et suurema kuumakojaga hakkab veel varem spoolima.

Nagu isegi tead, siis turbo valik ongi paras kompromiss.

'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
15-09-2015 05:20 PM
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
SanderP Ära (0)
Huviline

Postitusi: 42
Asukoht: Tallinn
Postitus: #44
RE: MB 300CE, 1988, c124-SanderP
(15-09-2015 05:20 PM)hents99 Kirjutas:  12cm koda on ilmselt liialt väike. Lõpu lämmatab ära.

On üsna tõenäoline, et suurema kuumakojaga hakkab veel varem spoolima.

Nagu isegi tead, siis turbo valik ongi paras kompromiss.

Ilmselt jah kuumkoda liiga väike ning graafikust näha et lõpus enam jõudu ei tee.
Praegu on piiraja 7000 natuke peale pööret kuid reaalselt sealt enam jõudu ei tule.

Mõtted mõlguvad turbobandit nuka ( või sarnase ), uue sisselaske kolde ning ilmselt ka turbo poole☺
Aga eks tulevik näitab, mis tegelikult juhtuma hakkab.
15-09-2015 05:50 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Ott Ära (0)
MB Klubi liige

Postitusi: 391
Asukoht: Mägi - Eesti
Postitus: #45
RE: MB 300CE, 1988, c124-SanderP
Kõrvalt tundus, et võiks ikka veel jäigem olla. Kuidas sõitja kohapealt vedrustuse käitumist hindad?
(selle postituse viimane muutmine: 15-09-2015 10:17 PM Ott.)
15-09-2015 10:16 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Madisv Ära (0)
Huviline

Postitusi: 65
Asukoht: Saaremaa
Postitus: #46
RE: MB 300CE, 1988, c124-SanderP
Väga haige aparaat, palju jõudu ja jäksu.
01-02-2016 01:35 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
SanderP Ära (0)
Huviline

Postitusi: 42
Asukoht: Tallinn
Postitus: #47
RE: MB 300CE, 1988, c124-SanderP
Tere taas,

Palju aega on viimasest postitusest möödas ning aeg teemat täiendada :)

Terve talv sai põhimõtteliselt klaasfiibriga tegeletud. Nüüdseks siis nii esiosa ( tiivad, kapott ) kui ka tagaosa klaasfiibrist.

Mõned pildid valmistamisest:

Tagaosa vormi võtmine:

[Pilt: 88743-tagaosa_vorm.jpg]

Esiosa:

[Pilt: 47675-esiosa.jpg]

Tagaosa peaaegu valmis:

[Pilt: 93845-Valmis_tagaosa.jpg]

Ütleme nii, et saime omal nahal tunda miks klaasfiibrist detailide hinnad krõbedad on. Tegemist on äärmiselt aega ja täpsust nõudva tööga.

Aga lõpuks on meil ilmselt Eestis esimesed MB 300CE klaasfiibri vormid olemas. Mõni on ka juba küsinud oma auto jaoks meie käest detaili :)
Kuid siin kohal mainin ära, et müügiks me neid ei valmista kuna tegemist on driftiautoga siis on igat lohku me taga ei ajanud.

Peaasi, et paari meetri pealt enamvähem hea välja näeks.

Mootori poole pealt nii palju, et vahepeal külastas meie kodumaad kuulus bandiit,
kes tõi meile oma toodangut.
Läksid siis mootorisse H-profiil kepsud, Turbobanditi nukk. Turboks TB70 ja kütuseks etanool Icon_razz

[Pilt: 28425-Roman.jpg]

Ratast graafik tuli selline. Rõhku vist oli mälu järgi 1,4 Bari. Kindlasti saaks rohkem aga sidur hakkas libisema Confused

Tulemus rattast 358 kw ja 638 NM

[Pilt: 47659-Duno.jpg]

Avalaksus ka paar sõna - niikaua kuni koos püsis oli hea Icon_razz
Veendusime jätkuvalt, et jõuülekanne on endiselt kõige nõrgem koht.
Saime teha vist kokku 8 ringi kui mõlemad poolteljed lahkusid Retard

[Pilt: 86666-Avalaks_2016.jpg]

[Pilt: 82538-Avalaks_burn.jpg]

[Pilt: 76973-Avalaksu_tagajarg.jpg]

Silla tõttu jäi ka Suurhalli drift meil vahele.
Preguseks on plaan panna BMW Typ 188 differ, et saaks ülekandeid vahetada ning muud jupid tulevad MB - de küljest.

Tänan tähelepanu eest.

SanderP
23-05-2016 07:12 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Postita vastus 


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  c124 E220 110kw 1993 966mkr 52 8,704 13-07-2019 12:43 AM
Viimane postitus: 966mkr
  Mercedes-Benz 200D, 1988, w124 - kodutu kodutu 63 48,273 25-06-2019 01:48 PM
Viimane postitus: Haasma
  MB 230CE C124 ervin ervinpunk 14 4,336 15-05-2018 05:27 PM
Viimane postitus: ervinpunk
  Mercedes-Benz CE230, C124 ville 13 3,406 23-04-2018 01:37 PM
Viimane postitus: ville
  Mercedes Benz 200D W124, 1988 - markuus markuus 0 1,296 02-04-2018 03:16 PM
Viimane postitus: markuus
  300 CE-24, 1991, C124 Tauno Mõts 74 47,762 25-10-2017 11:36 AM
Viimane postitus: v6sa
  MB C124 92' 3.0 81kw Egoolen 11 4,568 22-10-2017 06:51 PM
Viimane postitus: Egoolen
  Mercedes-Benz 300CE Diisel, 1991, kodutu kodutu 84 60,986 24-05-2017 09:40 PM
Viimane postitus: kodutu
  W126, 420 SEL, 1988 140KW 15 8,852 03-05-2017 11:41 AM
Viimane postitus: 140KW
  MB 300CE, 1992 - Kalev124 Kalev124 82 42,060 17-07-2016 06:18 PM
Viimane postitus: Kalev124

Vali alamfoorum:


Võta ühendust | MB Klubi foorum | Tagasi üles | Tagasi sisu juurde | Mobile Version | RSS voog