Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
w202 250TD 96a turbo lõppemas
#1
Question 
Peale auto ostu sai õli leemendamise tõttu vaadatud turbo õhutorud läbi ja avastasin et neis oli korralik kiht õli arvatavasti pikema aja jooksul kogunenud. Turbos on lõtk sees ja seetõttu lekib õli vahelt läbi. Tegin torud ja lõdvikud puhtaks ja tundub et väga kiiresti õli sinna juurde ei tule, mõned sõidud olen teinud juba ja torud veel puhtad. Sellegipoolest mõtlesin, et küsin kui suur lõtk lubatud on ning millal võib asi lõhkuma juba hakata? Turbo iseenesest töötab nagu peab.
Vasta
#2
Tavaline asi et disladel sisselase õline.
Naftapress.
Vasta
#3
See oli päris kole vaatepilt muidu, mootor suhteliselt kõvasti leemendas. Kõik oli turbost tulnud. Kui suur see lõtk tal olla võib siiski?
Vasta
#4
(14-04-2014, 05:38 PM)nemeetrius Kirjutas: See oli päris kole vaatepilt muidu, mootor suhteliselt kõvasti leemendas. Kõik oli turbost tulnud. Kui suur see lõtk tal olla võib siiski?

Kas karterituulutus on juba põhja alla viidud, et õlilekke süüdlasena turbot näed?

Kuniks töökettad kesta ei puutu, pole veel lugu. Pikilõtk on neil ikka mingisugune, ristlõtku olla ei tohiks. Kui see on selgelt tuntav, siis on lõppemine aja küsimus. Samas sõitsin mina lõtkuva turboga julgelt 40 kkm oma kolmega...
Vasta
#5
(15-04-2014, 08:11 AM)v6sa Kirjutas:
(14-04-2014, 05:38 PM)nemeetrius Kirjutas: See oli päris kole vaatepilt muidu, mootor suhteliselt kõvasti leemendas. Kõik oli turbost tulnud. Kui suur see lõtk tal olla võib siiski?

Kas karterituulutus on juba põhja alla viidud, et õlilekke süüdlasena turbot näed?

Kuniks töökettad kesta ei puutu, pole veel lugu. Pikilõtk on neil ikka mingisugune, ristlõtku olla ei tohiks. Kui see on selgelt tuntav, siis on lõppemine aja küsimus. Samas sõitsin mina lõtkuva turboga julgelt 40 kkm oma kolmega...

Pikilõtku just ei tohi olla ja risti on isegi uuel.
Vasta
#6
(16-04-2014, 08:17 AM)_siim_ Kirjutas: ...
Pikilõtku just ei tohi olla ja risti on isegi uuel.

Tuntav ristilõtk on alates 0,1 mm.Icon_rolleyes

Ma ei tea, mida ütlevad autoturbode juhendmaterjalid, kuid traktorimootorite turbolaadurite juhendmaterjalides on lubatud lõtk 0,07 mm. Minu näpp säärast lõtku ei suuda tuvastada...Eusa_whistle

Telglõtk paar kümendikku pole tihendusele probleem - see on säärane tajutav lõtk, kuid mitte loksumine.

Üldiselt peaks turbo olema muidugi tihe igas suunas, kuid paljupöörelnud vurrid tikuvad ikka lõtkuma.Eusa_angel
Vasta
#7
(16-04-2014, 08:17 AM)_siim_ Kirjutas:
(15-04-2014, 08:11 AM)v6sa Kirjutas:
(14-04-2014, 05:38 PM)nemeetrius Kirjutas: See oli päris kole vaatepilt muidu, mootor suhteliselt kõvasti leemendas. Kõik oli turbost tulnud. Kui suur see lõtk tal olla võib siiski?

Kas karterituulutus on juba põhja alla viidud, et õlilekke süüdlasena turbot näed?

Kuniks töökettad kesta ei puutu, pole veel lugu. Pikilõtk on neil ikka mingisugune, ristlõtku olla ei tohiks. Kui see on selgelt tuntav, siis on lõppemine aja küsimus. Samas sõitsin mina lõtkuva turboga julgelt 40 kkm oma kolmega...

Pikilõtku just ei tohi olla ja risti on isegi uuel.

Vabandust, aga igasugune loogika ütleb vastupidist sinu jutule.
MB E320 CDI S211 Avantgarde '04
MB 250D W124 facelift '92 OM602.982 2.9 swap
Vasta
#8
See 0,07 on tõenäoliselt pukside juurest mitte tiiviku labadest, labade juurest ja võlli otsast on lõtk igal juhul suurem kui 0,07. Mul seisab karbis tutikas holset ja lõtk on umbes sama nagu siin videos, pikilõtku ei suuda tuvastada.
https://www.youtube.com/watch?v=9pCgikb7wl4
Vasta
#9
Turbo võll pöörleb puksidel. Sellega seoses on paratamatud väikesed lõtkud: kuidas muidu tekib tööks vajalik õlikile?

Suvaline teemakohane materjale in inglišš:
http://www.turbos.bwauto.com/en/products...ystem.aspx

Turbo töötamisel on paratamatu, et telgsuunalise jõu kompenseerimisele töötavad liugepinnad saavad enam vatti, kui võlli puksid, mistõttu omamoodi õigeks võib pidada väidet, et turbo pikilõtku suurenemine on sõlme kulumise näitaja. Samas ei täheda pikilõtk näiteks 0,6 mm veel seda, et turbo tingimata õli lekiks: sõltub konkreetse isendi eripärast. Kui hästi istuvad pinnad, kui hea on tihendussõlm sattunud, kui hea õli on kasutusel.

Muide, õli häädus on oluline turbo kestvuse kontekstis. Mitte ainult kunagi mootorisse valatud leeme purgilt loetud reklaamhüüatused, vaid mootoris ringleva määrdeaine ja selle manuste seis. Ning need manused kipuvad üsna kiiresti oma parimad omadused kaotama...Crybaby

Turbo purunemine juhtub ikka siis, kui mingi võõrkeha lendab töörattasse või tabab tööratas kesta. Mõlemal juhul on kahjustus väga tõenäoline ja harva saab säärase kohtlemise üle elanud puhurist asja. Aga väidetavalt mõnest ikka saab kaWink
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  w202 bensiinipumba relee dinowalk 4 259 19-11-2023, 07:35 PM
Viimane postitus: dinowalk
Tongue W202 2.0D 55kw süüteluku juhtmete erinevus Mersuotsingul 0 142 20-10-2023, 03:52 PM
Viimane postitus: Mersuotsingul
  W202 Starting issue Santtu 0 355 02-05-2023, 08:03 PM
Viimane postitus: Santtu
  W202 Diffri erinevus rexrex 4 378 15-02-2023, 04:23 PM
Viimane postitus: rexrex
  w202 mootoriaju pinout 7hp 0 386 05-01-2023, 03:39 PM
Viimane postitus: 7hp
  W202 250td ei puhu jalgadele sooja Alpz 1 570 09-12-2021, 10:11 PM
Viimane postitus: v6sa
  W202 c180 rev limiter merce 2 1,036 21-01-2021, 07:09 PM
Viimane postitus: merce
  w202/H0 2.0 D (OM 601),1994a. küsimused Jokker 12 3,044 28-12-2020, 10:40 PM
Viimane postitus: Jokker
  W202 VDO MSE H10 ecu pinout xmediax 0 944 25-12-2020, 05:25 PM
Viimane postitus: xmediax
  w202 250 diisel (OM 605) kaal HarryPokker 2 1,571 23-08-2020, 09:09 PM
Viimane postitus: HarryPokker



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne