Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
nivooamordid
#1
kes on lähedalt näind 126e nivooamorte jne.
mul kõik neli nivookad, vedrusid ple
ees õlipaagi peal on üks karbike kuhu torud külge lähevad, tagumise stabika
küljes ka mingi junn kus torud küljes
salongis nupp mida annab sikutada (kaks asendit), kui seda tirida siis läheb armatuuris tuli palama

mured:
ku masin tõstukiga üles tõsta ja uuesti vasta maad lasta, siis laseb ta end maoli maha ja üles tõuseb alles siis kui oled pool tundi ümber masina jooksnud, nuppe vajutanud, vandunud, jumalat palunud, paki suitsu ära teind jne, kusjuures kunagi ei saa aru mille peale ta tegelt uuesti jalad alla võtab

viimane kord tegin nii et pumpasin ta maksimaalselt üles enne kui tõstukile sõitsin
siis jäi perse püsti aga nina vajus ikkagi maha, üles tuli suht kiirelt

nädal tagasi kontrollisin õlitaset - tase oli
eila viskas sõidu ajal tule põlema- sõitsin poodi, ostsin õli, valasin juurde a tuli ära ei kustund, mõtlesin et vaja treenida - tirisin nuppu et masin üles tõsta, tõusiski
ja seisab
ja enam alla ei lähe irw

raamatut ka pole
küsimused:
kas mersul on ka miski ratavahetuse asend nagu citroenidel
kas on mingid erilised õhutamisnipid peale õli lisamist
ja üldse, kui kellelgi on mingeid "päris" teadmisi ning kogemusi - Laske tulla!
Vasta
#2
Tuttav mure! :evil:

Mina vandusin alla ja panin tavalised amordid ja vedrud,siin ka juttu sellest natuke:

http://foorum.clubmb.ee/mb/viewthread.ph...605&page=3

Sai ka joostud ümber auto ja jumalat palutud,et üles tõuseks ja saaks sõitma.Amortide hinnad olid ka parajalt idiootsed,andsin alla.

Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#3
Karl - ära isiklikult võta aga see ümberretsimine, mis tegid, ei toimi su eks-punasel absull....iga kaevuluuk ja asi on tuntav, liiga jäik, amordi ja vedru kooskõla ei ole, kindlasti mõjutab seda ka veel see, et vedru ja kere vahel kummipatju pole. No offence aga kui ringi teha siis ainult kogu kompott omavahel läbisaavaid vedrusid amorte.
Üldist - väidetavalt taga kereosas ehituslikku vahet ei ole kuid natuke kahtlane teema. Nivoo amort on ju alt žarniiri peal, tavaline ei ole...ebaloogline mu jaoks. Uued amordid kui Sachs võtta ja kes ilusti rääkida suudab, saab 4 amorti odavamalt kui tava 4 amorti+vedru..
Nivoo puhul siis vedrusid teatvasti ei ole.....
Inimest, kes seda süteemi läbi ja lõhki tunneks, ilmselt ei ole olemas....
Kahtlen, kas Eestis ühtegi kuutegi on, millel see süsteem idelaalselt töötaks....Minu oma oli saxas ringi retsitud, süsteem ise veel peal ja alles....esimstes lansekates on siis vahe amordi ja amordi/vedru kinnituse puhul. Siis elektroonika - on keegi uurinud üldse, kust mis sinfo tuleb ja kui palju seal elektroonika loeb üldse?
On pump, nagu tavalisel taga-nivoo puhul, õlipaak, see salonginupp on mehhaanline, trossiga liigutab paag peal olevat klappi. Siis esimsel stabikavardal on keskel (kütusepumbarelee/pöörde piiraja/kliima aju juures kohe) on kraanid, kui ratta kõrgus muutus, siis hakkab ju stabikavarrast keerutama ja seeläbi avab ja sulgeb sealt kraane (seal on ka keermelatt väike vahel, ku saab esirataste suhet muust autotst muuta). Siis taga on satbikavarda peal samuti kraanid, seal samuti reguleeritav tagaratatse kõrgus muust autost. Pumpa ajab ringi mootor, ehk selle süteemi toimine ise ei tohiks olla elektroonikas kinni....hüdrauline puhtalt...ja kui õli liigub õieti, amordid on OK, ja paisupaagid ka OK, siis peaks nagu asi tomima ju...
Elektroonika tuleb mänu minu arvamuste kohaselt siis, kui aktiveerida see madaldusnupp, see saab info spidolt, aktiveerub mingi kindla kiirusega (vist oli 105km/h) ja siis tõmbab auto automaatselt madalamaks, et sõidudünaamika parem oleks... Aju kui sellist ma sellele leidnud ei ole veel...ilmselt ei ole ka....seal on tavalised elektromagnetklapid paremal pool, enne paisupaaki tulede juures, nende avamise/sulgemisega peaks ta kõrgust kontrollima.....w140 puhul on see süsteem stx keerulisem juba...Kuue puhul peaks tegelt mõistus veel peale hakkama....
Ise ootan saksast selle kohta juhendit, kuna olen võtnud endale ülesandeks see süsteem ära taastada täielikult...
Ja siist ka palve, kes on oma autol ümberlõikuse teinud, ja jupid alles, mis üle jäid, võtan need meeleldi vastu....
Vqlur - katsu ikka asjast jagu saada, see käega löömine ja ümberlõikamine jäta tõesti viimaseks variandiks.....
Ja kui keegi teab Eestis toimivat 4 ratta nivood w126-l siis oleks õnnelik kui seda autot katsuda saaks....
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#4
polnd plaaniski veel käega lüüa
seni toimis asi väga ilusti
a ma kardan et mu enda teadmatus on probleemiks
seni kuni masin ratastega vastu maad on kõik korras
jamaks läheb kui vaja tõstuki peale minna
ise arvasin et kevadel võtan kogu hüdraulika juppideks ja pesen läbi a tundub et tuleb seda varem teha
Vasta
#5
Jäin veel mõtlema.. kas vahetasid õli ära sea süsteemis?
Seal on ju õhutus stx oluline asi...isegi tavatagumiste puhul, läheb tükk aega, enne kui "kõvaks läheb" ja kikki tõuseb....
Ja seda süstrrmi saab suht eduliselt ju õliga läbi uhada ja seeläbi puhastada...
Ja muideks seal on filter ka veel!!
See õlipaak, keera see pealmine osa maha, ja sees on filter.....
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne