Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W202 C36 AMG
#21
(13-05-2014, 10:50 PM)tommyboy Kirjutas: Paar päeva tagasi löpetas töö kojamees- päris kinni ma tal kiiluda ei lasknud(mootorit pöhja ei körvetanud), aga maha kruttida ja rasvatada ka ise ei viitsi.
Ootab kuni soojaks läheb ja teen selle koos öllega ära vöi siis Lesven teeb korda...

Kui ma õigesti mäletan, siis W202-l see kojamees veidi teistsugune kui W124-jal ja W201-l. W202 puhul ei pidanud minu arust kojameest määrimisex maha kiskuma, kuna kaan käis pealt maha (kinnitus minu arust lihtsalt kõrvadega, mitte alt kruvidega nagu W201 ja W124).

Proovi käega, kas see pealmine kaas kinnitub kõrvadega ja kas selle saab lihtsalt kätte.

You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#22
Kas plaanid ka ilusaid pilte teha ning muud kena autoga korda saata?
Või jääb ta lihtsalt halliks liikuriks ?
Vasta
#23
Libestiring:
1)kojamees, mis ei tahtnud hästi töötada, kiskusin kogu krempli maha- hammasrattad ja liigendid puhtaks ja uue rasva alla- nyyd töötab nagu unelm.
Oleks saanud ka ainult pealtpoolt rasvatada(nii nagu Werewolf ytles), aga siis ei oleks liigenditele ja hammasratastele ligi pääsenud- mötlesin et kui juba teha, siis teen ikka korralikult.
[Pilt: 57267-wiper.jpg]
2)el. antenn, mis ei tahtnud enam löpuni sisse minna- torud lapiga puhtaks, WD40 vahele ja sai nagu uus
3)katuseluuk mis kriuksus- siinidele uus rasv ning enam ei kriuksu
4)kapotihingede liigenditele ka rasva- ennetav toiming
5)kokkulapitavate peeglite hammasratastele ka rasva- ennetav toiming

Tegelikult peaks el. aknad ka ära tegema, aga ei viitsi seekord polstreid lahti kiskuda.
Auto on olnud pidevalt igapäevaliikurina kasutusel(et ta mulle ikka iga päev meelde tuletaks, et ei kunagi enam yhtegi autoostu ilma autot eelnevalt nägemata) ja seetöttu ikka kohutavalt sit..ne.Lisaks olen sellega vedanud ka koguaeg koera- pörandal on suisa oma kiht koerakarvadest, ka mujal salongis lendleb neid mönuga. Yhesönaga yldmulje on kohutav...
Otsustasin et teen enne sygist autole yhe korraliku suurpuhastuse ja pesu- kui valmis saab, teen ka uued pildid....
Vasta
#24
Auto pestud, koduste vahenditega vahatatud, seest tolmuimejaga puhastatud ja nahk nahahooldusega yle käidud.Siin siis lubatud pildid:
[Pilt: 78529-vasak_kylg.jpg]
[Pilt: 99226-parem_kylg.jpg]
[Pilt: 29753-tagant.jpg]
[Pilt: 78997-eest.jpg]
[Pilt: 58557-seest_ees.jpg]
Salong on sama väike nagu kutsikal- kui 2meetrine mees ikka ees istub, siis taha kyll kedagi ei mahu:
[Pilt: 43373-seest_tagant.jpg]
[Pilt: 46939-mootor.jpg]
Kuna varem pole autot eriti uurinud, siis leidsin autot puhastades veel 4 tk sellist asjandust:
[Pilt: 78674-coil.jpg]
Väikeseid rooste algeid leidsin kerelt 2 tk: taga tiivakaare rullitud servas yks koht ja körvalistuja poolse tagauksel liistu all.Mölemad on sellises kohas, et need saab ise koduste vahenditega ära teha nii, et midagi ei jää näha.Talvepuhkuse ajal hea garaazis nokitseda...
Leidsin ka ölivahetuse kleepsu, et viimane on olnud 52000, aga nyyd juba kella peal 66600(mina olen autoga söitnud 6600km). Tehase kleeps uksepostil ytleb et ölivahetusvälp 15000- seega viimane aeg see ära teha. Hea märk on see, et ölitase ei ole yldse langenud- seega mootor on tihe. Öli värvus on ainult muutunud tumedamaks...
Uurisin ka mootori (tundub et seal on mingi veidi erilisem- plastikvörguga)ja salongi öhufiltreid- kui linna lähen, vahetan ära, suht umbes olid...
Kuna tutvusin esimest korda korralikult autoga, siis avastasin et tösist esiosa pauku ikkagi ei ole olnud- lihtsalt kogu AMG spoileriring on mingi hetk maas käinud ning pahteldatud ja värvitud.Tagasi aga ei ole pandud korralikult- köik praod on valed vöi siis ei ole suudetud stangesid korralikult taastada, et köik irvitab...
Kyll on aga laksu saanud körvaistujapoolne tagauks(seal on liistu all ka eelpool mainitud roostealge), aga tundub et suht kerge laksu.
Eemaldasin kurja vaeva nähes autolt 3 kleepsu- mis haigus see on mis sunnib inimesi autodele kleepse panema????
Taga olev toonklaas on ikkagi suhteliselt läbipaistev- kui tahad, et tagant midagi läbi ei paistaks, tuleb lisaks ikka kardin ka yles lasta. Autole on paigaldatud ka logarid- kui kruusa lasta, siis kivid vastu plastikut kröbisevad vastikult. Varuratas on samuti AMG- monoblock koos tutika rehviga.
Homme uurin järgi mis seisus kyynlad on...

Vasta
#25
(23-06-2014, 10:18 PM)tommyboy Kirjutas: Kuna varem pole autot eriti uurinud, siis leidsin autot puhastades veel 4 tk sellist asjandust:
[Pilt: 78674-coil.jpg]

Reguleeritav vedrustus?

(23-06-2014, 10:18 PM)tommyboy Kirjutas: Autole on paigaldatud ka logarid- kui kruusa lasta, siis kivid vastu plastikut kröbisevad vastikult.

Aga need hoiavad kivikesed kerest eemal vähendades niiviisi rooste tekke tõenäosust. Pildi pealt ei paista nad välimust ka väga palju rikkuvat.

Mulle on veidi selgusetux jäänud, mis sellel autol siis nii kapitaalselt viga on, et oma ostu kahetsed? Piltide pealt ei hakka nagu midagi nii suurt silma. Kasutatud autot ostes ju niikuinii kunagi prillikivi ei saa. Kas mootor on omadega kohvi?
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#26
(24-06-2014, 12:17 AM)Werewolf Kirjutas: Reguleeritav vedrustus?- Jep

Mulle on veidi selgusetux jäänud, mis sellel autol siis nii kapitaalselt viga on, et oma ostu kahetsed?- Köige suurem viga on see, et tegemist on C-klassiga. Ehk siis tölkes- kitsas ja väike on. Lisaks minek ei ole ikka päris see mida ette kujutasin ja söidumugavus ei ole see, mis olla vöiks( w124 sportline- i on suurtel kiirustel muretum ja mugavam piloteerida).See auto sobib rohkem linnasöiduks/spurtideks, mitte bahni peal mugavalt madallennu sooritamiseks.
Oleks pidanud ikka rohkem mötlema, mis autot tegelikult soovin.Äkki olen muidugi ka lihtsalt loomult viriseja ja rahuolematu- ka see pole välistatud Smile

Kas mootor on omadega kohvi?- ei ole, U- tihend lekib kyll örnalt(tyypviga), aga midagi hullu esialgu kyll silma/körva hakanud ei ole

Vasta
#27
Kyynlad olid minuarust enam- vähem. Tegemist siis arvatavasti tehase kyynaldega(mersumärgid peal)
[Pilt: 96996-kyynlad.jpg]
Järgmisena ehe näide kuidas Mercedes-Benz ikka aastatega kehvemaks läheb:kyynlaid peitev kaan on tehtud plastmassist (tömbub kuumusega köveraks)ja kyynalde önarus kus kyynlad asuvad jätkub kuni mootori esiotsani jättes sinna lahtise prao. Pragu ja väike köverus plastmassis pöhjustavad selle, et kyynalde öranusse koguneb tolmu/mulda ja muud sodi.
124 oli kyynlaid kattev kaan alumiiniumist ja kyynalde önarus löppes ära enne mootori otsa tekitades hermeetilise ruumi.Mootori otsas oli hoopis käepideme moodi asi kust sai klapikambrikaant maha kangutada.
Algseis kaane avamisel
[Pilt: 86639-algus.jpg]
Puhastatud
[Pilt: 55287-puhastatud.jpg]
Ja löpuks ka ajutine lahendus probleemile.
[Pilt: 63823-lahendus.jpg]
Vasta
#28
(26-06-2014, 05:22 PM)onu_siim Kirjutas: Mida silmas pead tehaseküünalde all? Et aastast 97?

Ilmselt jah. Olen isegi paarkümmend aastat vanu küünlaid sõitvalt autolt maha keeranud.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#29
Kuna oli igav, käisin kylavahel tömmet testimas ja tulemused 0-100 olid köik vahemikus 6,7- 7,0 sek(stopper läks käima siis kui jalg gaasipedaali puudutas). Mis häiris oli see, et I käiguvahetus toimus 60km/h, II 110km/h ja III 170km/h- ehk siis minuarust köik käigud löpevad 10km/h varem kui teistel analoogsetel autodel...
Vöi on YouTube`s teised köik 4 - se kastiga ja see varem vahetamine on mingi 5- kasti iseärasus/eripära ?
Sain juba vastuse- leidsin ise netist ka enda autole analoogi(1997a toodetud versioon)- 5 kast lappabki käigud varem ymber http://www.youtube.com/watch?v=Gz9f09aqdTU
Vasta
#30
Tehtud öliring: mootoriöli+filter, käigukastiöli+ filter ja diffriöli. Ise vahetasin ka salongiventika filtri ära
Vasta
#31
(26-08-2014, 10:51 AM)tommyboy Kirjutas: Tehtud öliring: mootoriöli+filter, käigukastiöli+ filter ja diffriöli. Ise vahetasin ka salongiventika filtri ära

miks sul seda AMG-d vaja on kui põed remondikulude pärast? selge ju see, et auto, mis uuena miljoni maksab, ei ole kasutatud peast odav pidada. kui lihtsalt wannabe tahad olla, siis naudi, aga liikumiseks on ka mõistlikemaid autosid. püüa aru saada elu põhimõtetest, et rikas ostab uue auto ja sõidab, vaene ostab rikka ärasõidetud romu ja remondib.
Kui mul oleks väga palju vaba aega ja raha, ostaksin ka igasugu peldikuid ning sügaksin regulaarselt õliste näppudega kordamööda kannikat ning kukalt, et mis tal nüüd perses on
Vasta
#32
Kuidas kellelegi- 13 000 läbitud kilomeetrit ja remonti(remont tähendab ostuhetekel juba sees olnud silla-kolksude likvideerimist) koos ölivahetuste ja filtritega 1000 eurtsi eest pole minuarust yldse mitte paha+ keskmine kytusekulu 11- 12l/100km
Mina ei kurda kui ei oleks ainult seda pagana väikese auto tunnet, aga ega köike head korraga ei olegi vöimalik saada...
Yks asi on veel hakanud ära tyytama, nimelt see AMG summuti jörin- nyyd tahaks selle asemel juba S- klassi märkamatut sahinat Smile
Vasta
#33
Kõik ei peagi c220 disladega sõitma.
Naftapress.
Vasta
#34
Tere, pole leidnud aega siia kirjutada, samas pole ka eriti autot sihtotstarbeliselt kasutanud. Eelmine aasta sai ostetud uus Nokia Hakka Green suverehvide komplekt ja käidud vahetamas käigukasti plaat(käigukast läks avarii- reziimi). Ise tegin ka näpud õliseks ja vahetasin eelmise suvepuhkuse ajal mootoriöli (Castrol) koos mootori õhu ja õlifiltriga.
Sügisel sai Soomes 110 pealt esimeste libedatega ka 360 kraadi piruett tehtud, aga vedas- auto jäi teele ja teepiirded terveks.
See aasta liigutatud autot garaažist paar korda, mingi roosa loik on tekkinud alla- tundub, et käigukasti plaadi vahetus tehti lohakalt, peab kunagi tulevikus vaatama, mis tihendi vahelt seal õli lekib.Katusepolstri liim on katuseluugi juurest järgi andnud ja riie ripub ning täitematerjali pudeneb kaela.
Ühesõnaga seis nukker, auto ootab paksu pori ja tolmukihi all millal omanik vabasid finantse suudab organiseerida...
[Pilt: 77455-amg.jpg]
Vasta
#35
Tere, on äkki keegi teadjamees, kes oskaks C36 tagadiffrist täpsemalt rääkida? Tuli lihtsalt meelde, et kui paar aastat tagasi autot kruusa peal katsetasin, ASR välja lülitatud, siis nii paigalt stardist kui ka gaasiga kurve läbides jäi mõlemal juhul 2 pidevat vagu maha. Kas sellel on mingi diffrilukk ja kuidas see toimib(kas nii nagu W124-jal ASD hüdrauliliselt kuni mingi kiiruseni)?
Netist lugedes olen leidnud viiteid, et ASR-ita C36 puhul oli võimalik osta lisavarustusena eraldi ka LSD, aga kuidas teha kindlaks, kas ka minu autol selline lisavarustus on (iseenesest ei tohiks olla kuna minul ASR-iga variant) ning kuidas ta toimib(mehhaaniline, hüdrauliline)? Või on kruus asfaldist nii erinev pinnas, et sinna jäävad ka lahtise diffriga 2 jälge maha? Ei raatsi võrdluseks asfaldil oma rehve kulutada, ainult selleks, et teada saada...
Siin videos jääb ka nagu 2 pidevat triipu maha(lõpus) https://www.youtube.com/watch?v=W3TIIKJ4_-Q
Ja võrdluseks kindlasti lahtine differ https://www.youtube.com/watch?v=jEJga3yuk4g
Vasta
#36
Ok, ise küsin ja ise vastan Smile
ASR has 2 parts in the system,
First is the ETS (Electronic traction support): this system is only active up to 80 km/h and it is the system that applies the rear brakes to control spin.
Since it applies brakes individually on each of the rear wheels it can slightly mimic an LSD, thus the reason a C36 leaves 2 black marks in a burnout.

The second part in the ASR is the electronic throttle control, simply it’s the system that lifts off the throttle when you have spin, this system can intervene at any speed even at 250km/h but the higher the speed the car is traveling the more the system will take to intervene and the more it will take for it to fully cut power. Ie system will be less sensitive and responsive at high speeds to ensure it doesn’t cause sudden jerks at high speed corners.

When the ASR in a C36 is turned off by the dash switch, ETS will remain active, and will intervene if slip occurs up to 80 Km/h after that speed the triangle will keep flicking if spin is sensed but ETS will not activate so as not to over heat the rear Pads.
https://www.youtube.com/watch?v=rul-zKr25Hs
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
Photo Mercedes-Benz E270CDi, 2000, w210 - W202 W202 2 295 05-11-2023, 11:04 PM
Viimane postitus: Laur
  Mercedes-Benz C230 kompressor, 1997 - W202 W202 7 1,199 22-03-2022, 03:10 PM
Viimane postitus: W202
  MB C230 W202 ATP Tour 1997 - W202 W202 3 12,929 20-03-2022, 01:53 PM
Viimane postitus: W202
  "Mürts ja Eddie" ehk E500 Limited ja E36 AMG Sm.Tihhonov 82 83,981 11-01-2022, 07:11 PM
Viimane postitus: Ruudi05
  Müüdud MB Cls 63 AMG Shooting Brake, 2014, X218 - Ignar ignar 77 43,125 07-11-2021, 11:12 AM
Viimane postitus: ignar
  MB w202 (swap 5.4amg m113 + manuaal kast)-erko1234 erko1234 15 6,079 25-10-2021, 09:35 PM
Viimane postitus: erko1234
  W202 '94 3.0bitd OM606 - erx000 erx000 304 350,749 15-08-2021, 10:36 PM
Viimane postitus: The Lawbreaker
  MB, C180, 1996, W202 - Ruudi05 Ruudi05 1 1,225 29-04-2021, 11:32 PM
Viimane postitus: Ruudi05
  Mercedes-Benz C200 w202 aastast 99 torvalds 19 20,580 02-04-2018, 11:44 AM
Viimane postitus: torvalds
Smile Mercedes-Benz CL55 AMG, 2006, C215 - Ogadik Ogadik 25 25,696 04-06-2017, 08:59 AM
Viimane postitus: nostromo



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne