Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W639 Tungraud
#1
Tere!

W639 kahe rattavahetuskorra peale on kulunud 3 tungrauda - MB originaal läks pooleks sedasi, et napilt sain näpud alt. Kasutasin siis mingit Nissani oma - läks puruks seegi. Ostsin 2T tõstevõimega rombtungraua. Esirataste vahetuse kannatas välja aga tagaratast tõstes ütles keere üles.
Poes (automaailm,fixus) müüakse hüdraulilisi tungraudasid.
* Ratastega variant - väga mugav kasutada, aga ei tõsta piisavalt, et saaks ratta maast lahti.
* Hüdrauliline 2T - mahub auto alla, aga tõstekõrgus pole piisav.
* Hüdrauliline 5T - auto alla ei mahu.

Mõistus täitsa otsas. Mida teised Vito/Viano omanikud kasutavad? Ei saa ju osta mingit jube suurt asja kah - peab ju autosse ära mahtuma ja eelistatavalt ikka kõrvalistuja istme alla. Samas peab olema piisavalt tugev, et mitte näppudest ilma jääda või autole viga teha. Igasugused keermelatiga variandid ei kõlba kuskile. Lubavad küll 2T, aga reaalselt nii palju vastu ei pea. Kust üleüldse teie autot tõstate? Mul on külgedel torud ka ja see omakorda teeb asja raskemaks.
Vasta
#2
(12-03-2014, 03:15 PM)mart551 Kirjutas: ...
MB originaal läks pooleks sedasi, et napilt sain näpud alt.
...

Kas sel mudelil on tehasest juba rombikujuline liigend?
Vanema MB tung vist ei sobi?

Poerombid võib ära unustada. Mõne kaheksakümendate japsi romb võiks kesta. Kui pole keermeid liivaga tuksi keeratud...

Japsi maasturitel on kahekolvilised hüdrotungid, mille tõstekõrgus on päris hea. Neid võiks liikuda.

Mitmetel hüdrotungidel on ülemine jätk keermega. Seda saab jätkata...
Vasta
#3
(12-03-2014, 03:43 PM)v6sa Kirjutas: Mitmetel hüdrotungidel on ülemine jätk keermega. Seda saab jätkata...

Mis sest keermest jätkata kui auto amordi käik on pikem kui tungi silindri käik. Pluss tühi rehv, auto veel madalamal. Tuleb osta ratastel kolme tonnine, sellel peaks käiku jaguma. Nati suur on ja kallis ka aga hea mugav ja stabiilne.
Vasta
#4
Mina olen siiani kasutanud (W638)'l nii MB originaali kui seda 2T ratastel isendit.
Viimasel ajal olengi ratastel isendit pruukind, kuna masinal all küljerauad ning originaal tungi paigaldamine vähe keerukam.
Eilegi olin sunnitud põhjaalla kaema ning esimesest tõstekohast sain ma ninaosa nii kõrgele küll, et julgestuste mõttes sai üks "kolmajalg" veel lisaks pistetud.
Ruumi jagus minusgusele küll.
Masin täiesti tavaliste 15" rehvidega ning mingeid tõsteid või madaldusi pole

Vasta
#5
Mul on kasutada vist G-klassi hürauliline, see tõstab küll päris kõrgele. http://fourbyfourclub.com/images/W463Big...erJack.jpg
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  VITO(w639) 109 CDI - laadimise tuli põleb, salongi taustavalgus kustub IUrmoI 8 216 10-03-2024, 07:42 AM
Viimane postitus: v6sa
  Viano w639 v6 d. salongiventilaatorite puhumise mure. taavi526 7 337 22-01-2024, 06:57 PM
Viimane postitus: taavi526
  W639 diagnostika marx18 0 115 08-01-2024, 03:26 PM
Viimane postitus: marx18
  W639 pihustid Svensi 3 187 24-12-2023, 02:53 PM
Viimane postitus: v6sa
  Viano w639 mootori juurest tossab Svensi 3 238 04-11-2023, 01:16 PM
Viimane postitus: v6sa
  W639 2004a.111CDI SIDUR talvi 1 151 04-10-2023, 07:06 AM
Viimane postitus: v6sa
  W639 4x4 nelivedu ei tööta Donald27 2 440 16-03-2023, 04:36 PM
Viimane postitus: Donald27
  W639 Vito 115CDI MY2006 - Aku tühi paari päevaga, voolukadu aix6 3 584 24-01-2023, 09:18 PM
Viimane postitus: onu_siim
Video Vito w639 kolks taga Eenmaa 1 359 02-01-2023, 10:48 PM
Viimane postitus: Eenmaa
  W639 Viano istmemälud Ahven777 0 483 26-10-2021, 08:42 PM
Viimane postitus: Ahven777



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne