Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
G270CDI EGR elektroonilise eemaldamise teemal
#1
Tere,
Veebile paras tiir peale tehtud, kuid paraku väga paljud G omanikud selle üle ilmselt pead ei vaeva, nii et head nõu ei leidnudSmile Kas on mõni teadja, kus 2003 aasta autol on see juhtmepesa, kus need EGR ja MAF juhmed kokku saavad. Et illustreerida, siis lisan lingi, otsin siis analoogset juhtmepusa, mis lingi alt 3. ja 4. pildil. Link: http://forums.mercedesclub.org.uk/showth...hp?t=68928
"Skeem" on juba kenasti koos ja isolatsioon peale sulatatud, aga ei hakkaks kogu polstrit ilmaasjata lahti katkuma, kui mõni hea inimene juba teab ja rääkida tahab. Kui veel midagi antud teemal lisada, siis muidugi andke aga tuldSmile Tänud ette!

Edit: OK, nagu aru saan, siis ma otsin, et kus asub 2003 aasta w463 aju (ECU). Need juhtmed peaksid siis seal kokku saama.
Vasta
#2
Thumbs Up 
Tered! Saada mulle oma telefoni number siis vast saan aidata!?

Vasta
#3
Tere taas. Leidsin lõpuks veebist mõne vihje aju asukoha kohta. "Kindalaeka" tagune elu sisaldab siis lisaks muule juhtmepuntrale ka seda olulist konservi.
Ei saa mainimata jätta, et ikka parasjagu tegemist oli see sealt kätte saada. Kuid ilma lahti katkumata seal juhtmemaailmas mingit konkreetset asja otsida küll suht võimatu, sest vajalikud otsad asuvad ka päris ebamugavas kohas.

Üritasin algul juhinduda lingis toodud ML 270CDI juhtmevärvidest ja kontaktinumbritest, kuid see läks üsna kiirelt metsa.

Lingi all oli toodud:
ML270 CDi:

12v = Pin 37, plug 3
EGR signal = Pin 60, plug 3
MAF signal = Pin 24, plug 4

Minu reaalsus:
G 270 CDI:

12v = Pin 37, plug 3 (Y/W)
EGR signal = Pin 50, plug 3 (BLU/Black)
MAF signal = Pin 24, plug 4 (Y/W)

EGR signal juurde lisaks, et plug 3 "pinne" kokku ongi vaid 52 võib olla pani ML juures ka puusse? ajas 6 ja 5 segamini, sest numbrid ikka väga väikesed. Ei tea. Üsna riskantsel viisil tuletasin, et peab olema 50, sest EGRist tuleb just see vajalik värv sini/must ja see 50 asub täpselt 37 kõrval, samas klotsis, ehk siis kollavalge ja sinimust kõrvuti, tundus loogiline, et skeemil on sisendid samas kohas. Tean, et ei kõla väga intelligentselt, aga ma olin seal juba 4 tundi möllanud ja otsustasin sellel kaalutlusel riskida. Tühikäigul siiani vigu pole märku andnud kuigi EGR juhe tagant ära. Homme teeb muud sõidukatsetused Smile

Tegin ka mõned pildid. Katsun mingi hetk üles panna.

Vasta
#4
Tered jälle! Sain siis lõpuks mõned pildid üleslaetud selle juhtmepesa asukohast, kui sest veel abi on!?
http://imgur.com/a/KIwT7
Vasta
#5
(02-03-2014, 07:13 PM)Anis Kirjutas: Tered jälle! Sain siis lõpuks mõned pildid üleslaetud selle juhtmepesa asukohast, kui sest veel abi on!?
http://imgur.com/a/KIwT7

Ehh Smile Oleks seda teadnud, et sealtkaudu nii ligi saab, oleks lihtsam olnud Smile) kuid abiks ikka, teinekord teab, kui miskit veel vaja. Ja eks teistele huvilistele lihtsam. Salongi poolt kaevamine oli ikka paras piin nende juttude taustal, et poole tunniga saab asja tehtudSmile Tänud tegelemast!

Pikemad tuuritamised nüüd ka tehtud, veateateid siiani pole. Edasi vaja, EGR, sisselaskekollektor ja klapid puhtaks kraapida, siis näis, mis näitajad kütusekulu poolelt tulemas on.
Vasta
#6
Ma oleks saand ka välja "chippida" koos lisarammu kasvatamisega softist.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#7
(09-03-2014, 11:47 PM)hents99 Kirjutas: Ma oleks saand ka välja "chippida" koos lisarammu kasvatamisega softist.

TänudSmile No vb räägime kui Tartu poole satun selle autogaWink
Kui soovid ideed juba varakult müüma hakata, siis võid seda teemat ka siin valgustada. Chippimistega võib vahel ka vindi üle keerata mõnes kohas, nagu aru olen saanud. Lisajõud on alati teretulnud, kuid kavatsen selle autoga pikalt suhtes olla, nii et igasugu kõrvalnähte ei sooviks.
Vasta
#8
Eks proovime homme ära? Midagi negatiivset ei kaasne chippimisega.

Tuningbox`id on kurjast.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#9
(13-03-2014, 10:04 AM)Gandiline Kirjutas: ...
Lisajõud on alati teretulnud, kuid kavatsen selle autoga pikalt suhtes olla, nii et igasugu kõrvalnähte ei sooviks.

Ohutu kiipimine on võimalik vaid oma klassi väikseimatel mootoritel, mille raudvara on suurema vennaga võrdväärne.

Kui kunagised malmpajad elasid üle +100%, siis praeguste kõrgforsseeritud alumootorite ohutu piir kõigub +15% kandis. Edasi sõltub palju isendist...

Kui tahta ohutult lisavõimsust, tuleb võimsam auto soetadaWink

Igasugused lisakarbid on ohtlikud peamiselt seetõttu, et valetavad autole parameetreid ja mitte alati pole see valetamine ohutu. Tarkvara ülekirjutamine on parem, kuna teoorias jäävad sisendväärtused muutmata ja seetõttu võiks probleemid olla lihtsamini tuvastatavad. Võiks...Icon_rolleyes
(13-03-2014, 08:37 PM)hents99 Kirjutas: ...
Midagi negatiivset ei kaasne chippimisega.
...

Ma ei julgeks nii kindel olla tundmatu ajalooga mootori puhul.Paranoid
Vasta
#10
Elame-näeme ja kuuleme vastukaja.
Sai selline kuldne kesktee, pigem ökotuuning kui maksimaalne võimsus.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#11
Esimesed muljed kogemused.
Jõudu on tõesti rohkem. Kohalt minekul ei anna enam tunda, et takso-mootor peab tanki kivi tagant liikuma saama. Selline normaalse auto tunne nüüd selles osasSmile Vajutad ja liigub, ilma et käigukast mõtleks pikalt, kuidas olla.
Ökonoomsuse osas veel selget sõna ei julge öelda. Vahetult enne sõites näitas minu EGRi-vaba ökoG kompuuter 40 km läbimise kohta keskmiselt 81km/h juures 7,6L/100km. Sai spets ära nullitud enne sõidu algust sooja mootoriga. Pärast chippi oli päris kõva vastutuul ja number jäi enamvähem samaks kokkuvõttes. Saigi juba tehtud nalja, et kui nii edasi läheb siis varsti Golfinõukogu hakkab protesteerima, ega ju ei ootakski, et see tank samas kütusekulu klassis võistleb nagu alla tonni ökoputukad, VW Golf ja teised...
Nii et, öko osa, kommenteerin pigem pärast mõnd pikemat maanteesõitu (vähemalt 100km järjest) ja vaatab kuidas linnasõidus tunda annab, et kas jõudsam liikumine ka ökotab. Ja milline tuleb keskmine ajalugu (enne chippi oli pikem ajalugu 12,5 kandis)
Huvitav oli asja juures jälgida, et millisel kiirusel ja mootori pöörete juures see kõige suurem öko elab. Tundub selle auto puhul kusagil 1900 pöörde ja 86 km/h kandis... või isegi alla selle nats.
Küsimus tekkis ehk vaid sõitu ajal rohkem kuulda olevast klapiplõginast... vähemalt mina pidasin seda klapiplõginaks, võib olla mõni targem ütleb, et pihustiplõgin... ma veel ei tea. Varem oli seda häält kuulda pigem ainult stardi ja suurema koormuse puhul, nüüd nagu päris ära ei kaogi ka juba saavutatud käigu peal. Ei julge pead ka päris anda, et seda enne üldse polnud, kuid nagu väsitab rohkem kõrva see terav klõbin.
Äkki on teema sellest, et ma üle 90 ei lasknud kiirust võib olla siis kaob ära. Näis. Võib olla hiline tund ja väsinud pea. Mootor peatus väljalülitamisel järsesemalt kui varem.
Tekkis veel mõte, et ehk tuleks nüüd uue mootoriseade juures teha ka käigukasti ümberõpe, et siis leiab käigud jälle õigete pöörete juures üles? See tunne oli juba enne chippi, et autol on kuues käik puudu... ehhh käiks käikude lisamine ka nii lihtsalt nagu jõu lisamine, oleks siis vast elu ilusSmile

Need siis esmamuljed, tunded, mõtted. Pool tundi pärast sõituSmile Üldeiselt tundub, et oli väärt tegemist. Homme näis, millised mõtted lisanduvad.

Tänud tegijale!

Edit: Lisan siis järgneva päeva mõtteid. Klapikõrinat täna nii teravalt ei tundnud/kuulnud, võib olla ka tuulise ilma tõttu, mis autosse igasugu muud müra toob. Auto tundus olevat nagu rohkem harjunud uue olukorraga, aga võibolla olin see hoopis mina, kes harjusSmile Peamine muutus linnaliikluses näib olevat sujuvam käiguvahetuse elu. Hakkab juba ununema, mis varem muret tegi.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  G270cdi, 2006, varuosad jm. Andruzka 4 5,061 20-11-2019, 12:13 PM
Viimane postitus: Andruzka
  ML(G,S) 400 EGR ferdinand 15 14,805 16-10-2014, 05:01 PM
Viimane postitus: ferdinand



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne