Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Renault Safrane 2000a 3.0 V6 Fulloption cobra.
#1
Olen siis esimene julge ja lisan siia oma mitte Mercedes-Benz.
Tegu siis ühe väga mugava autoga, mis on võrdlemisi kibedat hoolt viimase kahe kuu jooksul näinud.
general
CylindersV6 Displacement2946 cm3Power140 KW @ 5750 RPM
194 HP @ 5750 RPM
188 BHP @ 5750 RPMTorque197 lb-ft @ 4000 RPM
267 Nm @ 4000 RPMFuel SystemMultipoint Injection FuelPetrol CO2 Emissions276.1 g/km

performance
Top Speed139.8 mph OR 225 km/hAcceleration 0-62 Mph (0-100 kph)9.5 s

fuel consumption
City14.1 mpg US OR 16.7 L/100KmHighway27 mpg US OR 8.7 L/100KmCombined20.3 mpg US OR 11.6 L/100Km

transmission
Drive TypeFront Wheel Drive GearboxAutomatic, 4 Speed

brakes
FrontVentilated Discs RearDiscs

tires
Tire Size205/60VR15

dimensions
Length187.8 in OR 4770 mmWidth71.7 in OR 1821 mmHeight56.7 in OR 1440 mmFront/rear Track60.2/58.7 in OR 1,529/1,491 mmWheelbase108.7 in OR 2761 mmGround Clearance4.7 in OR 119 mmCargo Volume16.1 cuFT OR 456 LCd0.33

weight
Unladen Weight3483.3 lbs OR 1580 kgGross Weight Limit4684.8 lbs OR 2125 kg

Varustust on küllaltki palju.
Nahksisu muidugi
El istmed 2tk (neid saab kohe väga paljudes asendites liigutada või muuta).
Püsikiiruse hoidja.
Kliima
El aknad 4tk
Kesklukk
Xenon tuled.
Originaal makk + CDpox (Alpine)
Taga akna kardin.
El katuseluuk
Stabiilsuskontroll
Navi on peal (kuigi puudub kaart eesti oma)
Ning lisaks see meeldiv kaaslane (auto elektroonika osas) kes kõik olulised asjad alati meelde tuletab, stiilis - Kinnita turvavöö, või sõida ettevaatlikult vms..

Tehtud on siis järgmist.

6x uut küünalt
kambrikaane tihendite vahetus.
Esimesed õõtsapuksid
käigukasti õli
tagumised uued amordid
amordipadjad
pidurikettad
klotsid
klotside kinnituspulgad/klambrid
mootori õli ja filter
jahutusvedelik
pidurivedelik uus
jahutusradikas uus kuna vana lekkis
talveks sai alla ostetud tuttuued hankook naastud
xenoni pirnid uued
kojamehed

Ja kogu selle listi juurde kuulub veel palju mutreid jne jne jne.
Kõik lisad mis auto on, töötavad.
Õlivahetus sai uus muide täna tehtud, seoses sellega, et sai mootorile sisepesu tehtud ühe õlilisandiga.
Praegu on igati tiptop auto.
Kokku on ta muidugi võrdlemisi kulukaks läinud, kui auto ise tuli perre nii umbes 1000€ eest , siis hoolduse näol on sinna sisse läinud 2000+€, et kõik ikka hea ja korras oleks. Aga nüüd, kus ta 2 kuud on olnud, võib öelda, et täitsa hea on saanud. Eusa_angel

[Pilt: Renault+Safrane++00.jpg]

[Pilt: 635220169707106160_full.jpg]

[Pilt: 635220169752628763_full.jpg]

[Pilt: 635220169779600306_full.jpg]

[Pilt: 635220169801071534_full.jpg]


[Pilt: 48789042.jpg]

[Pilt: 48789045.jpg]

[Pilt: 48789054.jpg]

[Pilt: 48789060.jpg]

[Pilt: 48789063.jpg]
OSTAN Põllumaad ja Metsa ÜLE KOGU EESTI piiramatus koguses! Autode müük ja tellimine välismaalt. Lisaks autode hooldus, remont, pesula ja rehvivahetus! helista - 5255598
Vasta
#2
Seda masinat on Abc motorsis saadud näha päris palju.
Vasta
#3
Tundub piltidelt väga mugav masin olema ja tõenäoliselt ongi, kuna tegu Renault tolleaegse lipulaevaga. Veljed on veidi magedad, aga need sul vist talveveljed?

Võix muidugi nelikveoline 193kW-ne Biturbo variant olla, aga need üsna haruldased, vaid 806 (wikipedia andmetel) tehtud.

http://www.youtube.com/watch?v=H0ZB2Z5piuI

You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#4
Mugav on ta tõesti, alustades istmetest lõpetades vedrustuse ja rooli süsteemiga.

Veljed on hetkel ainukesed mul selle auto jaoks, ostes olid suvekad peal, talve tulekuga ostsin sinna uued naastud peale.
Olen küll mõelnud selle suvevelje peale, aga ennem kui suvi käes ei ole, või õige aeg nende vahetamiseks ei hakka ka midagi valmis ostma.

Seni on vaid sõidurõõm (peale meeletuid remonte, mis auto endaga kaasa tõi).
OSTAN Põllumaad ja Metsa ÜLE KOGU EESTI piiramatus koguses! Autode müük ja tellimine välismaalt. Lisaks autode hooldus, remont, pesula ja rehvivahetus! helista - 5255598
Vasta
#5
Vahepeal on auto vaid sõitnud.
Ühed seibid olid käigukasti jahutuse voolikul läbi, ning tilkusid.
Seega sai uus kastiõli jälle sisse lastud ja lekke mure likvideeritud.

Kuna momendil on auto nii soodsa hinnaga müügis, siis ühtegi muud plaani sellega ei ole kui korras hoida ja seni sõita kuniks ta korras on.
Küll, aga kui peaks rahapeale vihaseks saama, siis võiks millalgi klaasid tumedaks teha. No ei ole harjunud ega ei tunne ennast hästi, kui tunnen, et ümberringi on silmad, mis mind "jälgivad" .
OSTAN Põllumaad ja Metsa ÜLE KOGU EESTI piiramatus koguses! Autode müük ja tellimine välismaalt. Lisaks autode hooldus, remont, pesula ja rehvivahetus! helista - 5255598
Vasta
#6
Kuna siiamaani ei ole auto omale uut omaniku leidnud, siis ilmselt võtan käsile ja lasen auto üle värvida. Vähemalt üks esimene tiib kus nurgas on vähe roostemoodi asja ,ning terve alumine ring, kuna mõne mõlema esimese ukse all on väikesed roostetäpid.
Iseenesest pisikesed, aga kuna ma ei soovi väga värvitooni erinevust näha, siis lasen kogu ringi teha.

Samuti hakkas eile üks vasak esimene rattalaager undama. Tuleb uuel nädalal ära vahetada, ning kui auto juba tõstukile aetakse, võiks summuti ka ära vahetada uue vastu. Viimane pütt hakkab otsa lõppema.


Edit: Summuti ja rattalaager tuleb vist hoopis homme juba käsile võtta, kuna nv läheb auto jälle pikemale ringile eestipeale.
Jube sant oleks kui kuskil 300 - 400km kaugusel kodust lendab pütt alt või siis kogu tee kuuleks laagri undamist..
OSTAN Põllumaad ja Metsa ÜLE KOGU EESTI piiramatus koguses! Autode müük ja tellimine välismaalt. Lisaks autode hooldus, remont, pesula ja rehvivahetus! helista - 5255598
Vasta
#7
Ilus sisu ja head lisad!! Oleks veel MB Eusa_drool
Vasta
#8
Tuba meeldib endalegi ja need lisad on samuti autojuures ilmselt miinimum millega lepin. Unibrow

Igaljuhul on nüüd esimene vasak rattalaager vahetatud ja samuti on summuti jõudnud sammukese lähemale oma tulevikule.
Vana pütt (viimane) sai siis alt ära lõigatud ja noh..lisaks sellele, et ta seest vist täiesti tühi oli tahtis ta lihtsalt laiali pudeneda.
Imelik muidugi, et auto vaikne oli ja ei teinud mingisugust mürinat.
Nüüd aga on lood sellised, et originaal pütti ei ole võimalik sellele autole leida (vb prantsusmaalt otse) seega sõidan nüüd siis paar päeva ja ka nv ilmselt lõigatud summutiga.
Iseenesest ei muutunud ta ka nüüd oluliselt lärmakamaks, kui vaid siis kõrgetel pööretel hästi vähe. Ehk lasen homme puuduva osa torust välja lõigata ja keevitada ja jätangi ilma pütita.

Salongis on nagunii vaikneEusa_angel
OSTAN Põllumaad ja Metsa ÜLE KOGU EESTI piiramatus koguses! Autode müük ja tellimine välismaalt. Lisaks autode hooldus, remont, pesula ja rehvivahetus! helista - 5255598
Vasta
#9
No summuti jäi nüüd siis nii.
Nähtav, aga tagasihoidlik ja viisakas minu meelest.

[Pilt: 20140221_161112.jpg]
OSTAN Põllumaad ja Metsa ÜLE KOGU EESTI piiramatus koguses! Autode müük ja tellimine välismaalt. Lisaks autode hooldus, remont, pesula ja rehvivahetus! helista - 5255598
Vasta
#10
Vana pütt:
[Pilt: 20140220_112601.jpg]

Laagri vahetuseks tuli natuke ka lammutada siiski.
[Pilt: 20140220_122516.jpg]

Laager ise.
[Pilt: 20140220_122528.jpg]

Ja minu esimene mitte uus varuosa või vidin autoküljes, mis on siia tulnud stiilis, ühemehe vana on teisemehe uus..
Viimane pütt. Natuke süda tilgub verd, aga pole hullu. Vähemalt täidab oma ülessande ja on vaikne. Välimus ka vb natuke parem summutiotsal.
pildi tegemise hetkel ei ole veel täieliku keevitust tehtud, tegelikuses on ilus sile keevitus ja ära lihvitud kõik.
[Pilt: 20140221_154822.jpg]
OSTAN Põllumaad ja Metsa ÜLE KOGU EESTI piiramatus koguses! Autode müük ja tellimine välismaalt. Lisaks autode hooldus, remont, pesula ja rehvivahetus! helista - 5255598
Vasta
#11
Täna sai siis kokkuvõtlikult ära arvutatud, mis summad ma sinna autosse alla olen pannud (Töö kui ka varuosad)
1800+€
Sellised asjad, mida vahetatakse paarikaupa (amordid) jne on vahetatud kõik nii nagu ettenähtud.
***
109-FDOT4-1 Pidurivedelik DOT4 1L
POL307865 Jah.vedelik punane -36
63942P Radiaator
LP821 Piduriklotside komplekt
LX0264 Paigaldustarvikud
BG2696 Tagumised piduri kettad kom.
FK 236014 Pidurisadaula rem. kom tag.
FK P365101 Suporti kolb tag.
4001636 Taga amordi
DG7582 Taga amort

***


OS66240 Ksenoontule pirn DS2
4001533 Esimene õõtshoova puks
4001534 Õõtshoova puks
4001534 õõtshoova puks
Polt


Lisatarvikud

***

Vauvelje taastamine
4413 Lukumääre aerosool
51192 5W40 XTC 5.21 4.75 24.75 Õlid
32223 Õlifilter
802188 Taga amordi ülemine padi
4018. Õlilisand Mootori Sisepesu Tune-Up


Lisatarvikud

***

Mootori remonttööd Renault küünalde ja klapikambri kaane tihendi vahetus. 30.83 12 369.96

Toote kood Nimetus
81-34146-00 Simmerling
PFR6E-10 Süüteküünal 2tk
77102 Hermeetik
G5607 Kütusefiltr
PFR6E-10 Süüteküünal 4tk
86311 Pirn T10
O 702313 Rattalaager
52655 ATF D IV 5L
Lisatarvikud

Lisaks ka rehvid.
Samas see kõik on andnud ka meeldiva tulemuse, et autoga on hea ja mõnus sõita.
OSTAN Põllumaad ja Metsa ÜLE KOGU EESTI piiramatus koguses! Autode müük ja tellimine välismaalt. Lisaks autode hooldus, remont, pesula ja rehvivahetus! helista - 5255598
Vasta
#12
No veljevalikuga olen nüüd siis niikaugele jõudnud, et ehk need?
R17 ja peale peaks otsima 225/50 rehvid.
Tsentrirõngastega istub ilusti.

[Pilt: 20140306_125616.jpg]
OSTAN Põllumaad ja Metsa ÜLE KOGU EESTI piiramatus koguses! Autode müük ja tellimine välismaalt. Lisaks autode hooldus, remont, pesula ja rehvivahetus! helista - 5255598
Vasta
#13
Nonii.

Ees on 225/45 R17 ja taga on 225/50 R17.
Paraku esialgu kasutatud pastlad, et oleks mille peal veereda, mõtlen ja otsustan uute rehvide ostuosas, et kumma mõõduga võtan. Kas 45 või 50.. :mrgreen:

[Pilt: 20140307_172641.jpg]

[Pilt: 20140307_172701.jpg]

Isiklikult jäin tulemusega rahule.
OSTAN Põllumaad ja Metsa ÜLE KOGU EESTI piiramatus koguses! Autode müük ja tellimine välismaalt. Lisaks autode hooldus, remont, pesula ja rehvivahetus! helista - 5255598
Vasta
#14
Veljed sobivad. Väga kena Smile
Vasta
#15
Kui mahuvad siis ikka 225/50 R17-on veidikenegi Tallinna pommiaukudes pehmem.
Vasta
#16
Selles osas on õigus, et pehmem, aga paraku nüüd kus rehvid peal, siis 45 -se rehviga näeb velg ka minumeelest parem välja.
50 kõrgusega tundub selline balloon see rehv seal ümber, ning paraku tegu pole siiski maasturiga ja suure osa ajast viibib see auto nagunii maanteedel.
Mul on 30% linnasõitu..ülejäänud maanteel. Aga eks näis, seni kuni rehve tellinud ei ole pole ka otsustatud.

Samuti ootan maalri vastust, mis hinnaga autost üle käib või siis kui on suur hinnavahe, siis terve alumine ring ja üks esimene tiib, kuna roostetäpid on paaris kohas.

Samuti on toonklaas järgmine asi, mis peale tuleb.
OSTAN Põllumaad ja Metsa ÜLE KOGU EESTI piiramatus koguses! Autode müük ja tellimine välismaalt. Lisaks autode hooldus, remont, pesula ja rehvivahetus! helista - 5255598
Vasta
#17
Igaljuhul on nüüd kõik 225/45 R17 all ja eilne sõidukogemus ütleb, et oluliselt parem kui 15" ratastega ja nõksa parem kui erinevate kõrgustega rehvidega.
Pean silmas siis rooli tunnetust ja teel püsivust.
Mugavusega on paar grammi kaduma läinud, aga õnneks mugav tuba mängib selle tasa.
OSTAN Põllumaad ja Metsa ÜLE KOGU EESTI piiramatus koguses! Autode müük ja tellimine välismaalt. Lisaks autode hooldus, remont, pesula ja rehvivahetus! helista - 5255598
Vasta
#18
(24-02-2014, 01:38 PM)Cobra Kirjutas: Vana pütt:
[Pilt: 20140220_112601.jpg]

Laagri vahetuseks tuli natuke ka lammutada siiski.
[Pilt: 20140220_122516.jpg]

Laager ise.
[Pilt: 20140220_122528.jpg]

Ja minu esimene mitte uus varuosa või vidin autoküljes, mis on siia tulnud stiilis, ühemehe vana on teisemehe uus..
Viimane pütt. Natuke süda tilgub verd, aga pole hullu. Vähemalt täidab oma ülessande ja on vaikne. Välimus ka vb natuke parem summutiotsal.
pildi tegemise hetkel ei ole veel täieliku keevitust tehtud, tegelikuses on ilus sile keevitus ja ära lihvitud kõik.
[Pilt: 20140221_154822.jpg]


Vaata äkki mõne hõbetähe tagapütt sobib sinna Eusa_angel. Ilmselt on kõige mõistlikum mõnest suvalisest summutikataloogist võimalikult sarnane leida.

Pole ehk 100% teemasse aga mul oli kunagi Renault 25. Tegu oli 85 aasta V6 mootoriga isendiga. Tagaluuk sulgus sama põhimõttega nagu mu praegusel autolgi - lükkasid esimesse hambasse ja ise tõmbas teise. Avamisel ei pidanud ka lõpuni nuppu vajutama vaid piisas mikrolüliti rakendumisest et mehhanism avaneks. Teine tore asi oli originaalpuldist toimiv!! kesklukustus, signaal edastati kodeeritult, infrapunaga. Kolmas huvitav asi oli rääkiv pardakompuuter, rääkis saksa keeles mehehäälega ja sealjuures täiesti selgelt. Eriti hämmastab mind nende kjolme asja juures tolle aja võimaluste juures häälesüntesaatori loomine. Muuest lisadest olid veel elektritoolid ja kütusekompuuter, bensujäägi näit oli liitri täpsusega ja digikujul esitatud. Puldiga kesklukuga masinaid nagu ei teagi rohkem sellest ajast. Ja ega see pagassi servo nüüd ka mingi laiatarbe kaup polnud tol ajal. Suured prantslased on alati oma varustuses innovaatilised olnud, muidugi mitte nii nagu Mercedes-Benz Smile aga siiski on tegu hästi koheldud masina korral tõelise luksusautoga.
Asoo ja meelde tuli veel et tulede regull töötas vedelikuga ja turboversioonil peaks olema turbo jahutamiseks või õlitamiseks lisa elektripump, mis mootori seiskudes mingi aja töötab. Samuti olid Baccara versioonil ka taga raadio juhtimise nupud ning keskluku juhtnupp. Minu omal oli tagumist lisajuhtimist polnud oli ainult roolisambal olev lisakang, nagu praegustel prantslastelgi. Mingeid ulmelisi elektrivigu minu omal ei olnud.
ootan diskussiooni
Vasta
#19
Selle autoga on järg jõudnud sinnamaale, et tehakse ära keretööd mis tarvis ja värvitakse vajalikud detailid üle.
Loodame parimatEusa_drool
Kõik sai alguse ühest esimesest tiivast, mis hakkas roostet välja pressima, peale mida sai kriitilisema pilguga kogu autole pilk peale visatud ja noh.. nii ta tuli, see uks ja teine uks, kolmas uks ja neljas uks..taga tiib ja teine tiib.. kapott ja tagaluuk.
Järgmine nädalalõpp on ehk auto käes jälle, siis näeb ka tulemust.
Ise muidugi ei jõua ära oodata..Unibrow
OSTAN Põllumaad ja Metsa ÜLE KOGU EESTI piiramatus koguses! Autode müük ja tellimine välismaalt. Lisaks autode hooldus, remont, pesula ja rehvivahetus! helista - 5255598
Vasta
#20
Mulle meeldib see auto. Prantslaste tippmudelid on läbi aegade olnud tehnoloogiliselt põnevad ja silmale kenad vaadata. Tänaste tõeskpidamiste juures meeldib mulle veel friikim Renault 25 isegi rohkem. Aga omal ajal kui Safrane' veel uuena müüdi, tundus see auto nõukogude ühiskonnast välja kasvanud lapsele ikka täiesti kosmos. Mul töötas sel ajal üks tuttav Renault keskuses ja kutsus ekstra vaatama kui esimene selline nende majja jõudis. Ebareaalne maailm. Aasta võis olla siis äkki 1993 ja meie pere sõitis lihtsakoelise Vaz 21063-ga.

Ühte suurt prantsuse autot tahaks millalgi ikka omada. Kõikidest valikutest kisub ennast vist kõige enam ikkagi Citroen XM poole. Need esimese otsa autod oma topelt tagaklaasi ja nurgelise interjööriga on ka ikka väga ajatud tükid.
Terve aasta poole aastaga
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  BMW 530d aut touring 2000a Joonas Joonas 2 11,004 21-01-2014, 08:32 PM
Viimane postitus: Cobra



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne