Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mercedes-Benz CLK 230 Kompressor, 1999, w208 - OnkelMats
#1
Niisiis, kuna truult teeninud kuudi suhtes sai teatepulk üle antud, tuli võtta midagi asemele. Kuna pakkumine oli liiga hea võtsin oma järgmiseks MB-ks vähe värskemat verd CLK. Mootoriks 2.3 kompressor ning nii mõneski kohas ilutseb ''SPORT'' kirjaga embleem. Roostet kerel ei ole. Ei tiibadel, ei pagasiluugil. Natuke mingit kobrutamist pagasiluugi iluliistu juures silmasin aga see oli niiumbestäpselt mõõdus väiksem kui 1 euro sent. Tehnika poolest toimib hästi. Ei kolise ega mölise. Veidi nokitsemist vajab aga elektroonikaosakond. Pirnide vahetus ei nõua doktorikraadi, kuid natuke nõuab uurimist katuseluugi süsteemi. Mul on kibe kahtlus, et lüliti on kas seest must või päris õhtal. Luuk lahti tuli, aga kinni ei tahtnud vabatahtlikult minna. Tükk aega lõgistamist siis kuidagi sentimeetri haaval liikus lõppasendisse paika. Kõige rohkem tunnen kahjut aga sellest, et kapott ja iluvõre on saanud esimeste libedatega kannatada. Eelmisel omanikul õnnestus liiklusmärgikene maha sõita. Õnneks ei ole midagi väga hullu ja kahju on taastatav, silmale hakkab ainult. Üldiselt mulle meeldib. Tasapisi tuleb teist täiustada. Istmete kohta sain ka juba kommentaari stiilis, et ''Kas vanu TAK-i busse on hakatud jupitama?''. Mind see keskosa muster ei häiri. Mõni pidikene kah siia juurde, sest tekst sai otsa Smile

[Pilt: d2p2.jpg]
[Pilt: ojwv.jpg]
[Pilt: 5hr7.jpg]
[Pilt: nyxr.jpg]
[Pilt: 3in6.jpg]

Parimat,
Mario
Vasta
#2
Norm pill, just natuke aega tagasi nägin laivis ka, edu!
Vasta
#3
Tegemiste hulka kuulus ka anomaalia mootoris. Jättis teine vahele ja eriti sõidu ajal kui pedaali rohkem tallata. Muudmoodi sõita ei kannatanud kui vanainimese kombel varbaga pööre üles meelitada. Kahtlustasin välismaa foorumite järgi kulukamaid operatsioone. Eile õhtul hakkas ka kohapeal seistes vahele jätma. Mõtlesin, et huvi pärast võiks küünlad välja vahetada ja ennäe imet...toimib ja kohe väga hästi. Hea lihtne fix, jumal tänatud.
Vasta
#4
Katuseluugi siinidele lase WD40, hakkab paremini käima. Kapotile uut originaal märki otsid, siis tasub uurida Silberist, seal oli viimati odavam kui muudes kohtades.
Vasta
#5
Olen mõelnud mõlema variandi peale. Kui kapoti sirgu saab siis katsun lõpliku otsuse ära teha. Katuseluugi teemale leidsin ka vist lahenduse. Välismaa foorumites oli palju samu sümptomeid. Ehk siis, kui akuklemm on vahepeal tagant ära olnud ei saa enam katuseluuk aru kus ta lõppasend on. Lahti tuleb ilusti ja kinni liigub ka nagu valatud, aga seisma jääb umbes 2,5 cm enne lõppasendit. Lahendus pidi olema siis järgmine: Katuseluuk täiesti lahti teha, hoida avamispositsioonil nuppu 5 sekundit ning voila, läheb iseseisvalt ilusti kinni. Sama süsteem akendega. Ilmad soojenevad siis hakkan uurima.
Vasta
#6
Puuduolevad salongitükid on ka nüüd lõpuks olemas. Kapotimärki uurisin nii silberist kui jebaist. Lõppkokkuvõttes arvan, et võtan ikkagi lamava märgi ja seda siis juba ebayst, väga lihtsal põhjusel - Silber ei pakkunud sellist varianti ja ühtlasi oli sihik hulga kallim seal kui siis teadatuntud müügiportaalis. Siiani olen väga rahul. Mõningad tükid monteerida, katuseluuk ära määrida ja peaks olema bueno, va kapott. Seda juba kevadepoole ilmselt, hetkel niiväga ei põle.
Vasta
#7
pildilt ei saa hästi aru ka värv ka kahjustatud ? kui ei siis saaks üsna lihtsalt selle mõlgiexperdi varrastega välja,kui just ei satu raami sinna alla täpselt.kui huvi võin kontakti jagada !
www.arcar.eu


odavad rendiautod al.10 euri päev
56291000 Allar



Vasta
#8
Värv on paraku kahjustunud (vaata lähemalt märgiaugu juures teravamat serva). Mõlk ise justnimelt raami kohal. Lesvenis käisin näitamas, öeldi, et targem oleks pigem sirge kapott leida. Eks ole näha, kindlasti on võimalik seda mõlki välja saada. Tuleb õige inimene leida, kuna endal paraku tööriistad puuduvad.
Vasta
#9
55684225 Rünno, elab ka Lool ja tegeleb mõlkide eemaldamisega.
Vasta
#10
Päris viisakas. Osad ideed, mis mul juba eelnevalt peas keerlesid oli väga hästi ka sel autol näha. Sama värviga sai seda enam parema ettekujutuse kuidas võiks olla. Tänud Wink
Vasta
#11
Nüüd siis ootab teine juba värvi. Üldiselt oli sisukas nädalavahetus. Võibolla vajab enne värvi veel viimast lihvi. (Nagu pildilt näen siis oleks vaja serva veidi siledamaks ajada, reaalis ei pannudki tähele)

[Pilt: kapote.jpg]
Vasta
#12
Tervist taas. Väike küsimus lugejatele teema kohta. Kas pilte on näha? Tundub, et koht, kuhu üles olen need laadinud paneb mäkra. Ise näen, aga tuttavad mitte.
Vasta
#13
Kapotist pildi on näha. Esimeses postituses pilte ka.
Vasta
#14
Väga hea, siis oli mingi tema enda kala vast. Autost ka veel niipalju, et to-do listi on jäänud veel:

õlivahetus,
uued xenoni pirnid,
kapotilahendus välja mõelda,
kapotimärk (mis sai juba ära tellitud),
kindlasti mingit nipet-näpet veel nagu salongi pesu jms..

Igastahes kõik muu toimib ja olen autoga väga rahul. Pildil on kapott täiesti sile, krunt petab natuke laikudega.

[Pilt: DSC_0084.jpg]
[Pilt: DSC_0085.jpg]
[Pilt: DSC_0086.jpg]
[Pilt: DSC_0087.jpg]
Vasta
#15
Näe!
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=11&t=12686
Vasta
#16
Siis võiks juba rullikud ja cooleri ka ära vahetada. Smile
Vasta
#17
Viimastest tegevustest niipalju, et õli sai vahetatud. Läbisõit 174 000. Jõudis suht ammu kohale ka kapotimärk, lapik. Vahetamist ootavad veel mootoririhmad, mis peaks järgmise nädala sees jõudma. Oma koha leidsid uued esitule pirnid ja miskised nabulad veel. Järele on jäänud mõelda kapoti saatus. Ilmselt kipub rohkem minema värvimise poole otsus. Sai proovitud 3D carbon kile, mis nägi iseenesest täitsa hea välja, kuid tegemise ajal läks õhk järsult jahedamaks ning suutsin selle asja kihva keerata. Oleks pidanud õpetusi järgima ning ootama soojemaid ilmasid, kuid hammas oli verel ja rahmeldasin liialt, kile läks külmaga rabedaks ja hakkas murduma. Pool kapotti sai üsnagi bueno aga teine pool see-eest mitte, seega tirisin maha. Pilti muidugi ei tulnud meelde üldse teha..
Vasta
#18
Rihmad vahetatud. Kindlam tunne kohe kuna vanad oli üpris pragulised. Üks lihtsamatest töödest, mida senimaani ühelgi autol teinud olen Smile Nüüd tuleb vaid kannatalikult soojemaid ilmasid oodata.
Vasta
#19
Põhimõtteliselt on suuremad tööd otsas. Nipet-näpet midagi nokkida, siis peaks olema bueno.

[Pilt: P1010819.JPG]
[Pilt: P1010822.JPG]
Vasta
#20
Pole ammu kirjutanud, sest põhjust pole olnud. Masin sõidab väga hästi. Paraku on ta mul mõnda aega juba müügis ka olnud, sest huvid on muutunud ja järgmine asjandus silme ees. Hind 2100 EUR, juhipoolne tagumine nurk natuke viga saanud.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Mercedes-Benz 230CE 1990a Ramiak8 37 2,830 13-11-2023, 07:09 PM
Viimane postitus: Ramiak8
Photo Mercedes-Benz E270CDi, 2000, w210 - W202 W202 2 291 05-11-2023, 11:04 PM
Viimane postitus: Laur
  Mercedes-Benz E270 CDI, 2001, s210 - kodutu kodutu 6 971 27-03-2023, 11:32 AM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes-Benz E280 4MATIC, 2007, W211 - JanisL JanisL 103 107,230 24-03-2023, 05:52 PM
Viimane postitus: JanisL
  Mercedes-Benz, Vito, 2017, W447 - BoxBox.com BoxBox.com 17 2,063 20-01-2023, 03:47 PM
Viimane postitus: Alr77
  Mercedes-Benz 300CE-24, 1991, kodutu kodutu 91 94,195 17-01-2023, 12:40 PM
Viimane postitus: Priit
  Mercedes-Benz 350 SL, 2003, R230 - Kalla Kalla 0 540 25-10-2022, 08:24 PM
Viimane postitus: Kalla
  Mercedes-Benz 200D, 1988, w124 - kodutu kodutu 75 85,344 20-10-2022, 11:06 AM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes Benz 450 sel-73 inc13 inc13 31 26,180 24-07-2022, 07:14 PM
Viimane postitus: inc13
  Mercedes-Benz C230 kompressor, 1997 - W202 W202 7 1,185 22-03-2022, 03:10 PM
Viimane postitus: W202



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne