Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
mercedes benz 85a 300d
#1
Kas on sellist aasta ja mootoriga masinat mõttet soetada? mis on selle vead ja hea?

Tänud ette

E-mail: kalmaar7@mail.ee
Vasta
#2
(09-12-2013, 11:41 AM)kalmaar7 Kirjutas: Kas on sellist aasta ja mootoriga masinat mõttet soetada? mis on selle vead ja hea?

Tänud ette

E-mail: kalmaar7@mail.ee

Võta aga foorum ette ja loe: 124 kohta on teksti piisavalt.

Kui vanarauapisik on nakatanud, siis tasub. Muretut ja odavat autot otsijal ei tasu.
Vasta
#3
Võta aga foorum ette ja loe: 124 kohta on teksti piisavalt.

Kui vanarauapisik on nakatanud, siis tasub. Muretut ja odavat autot otsijal ei tasu.
[/quote]



Päris vanarauapisik ei ole aga rahakott ei luba Big Grin .
Mis oleks siisodav auto Big Grin
Iga autoga mure nagu ma tean, ei soovi mingit Bmw, tahaks ikka Mercedes.
Oleks vaja millel oleks normaal hinnaga jupid ja mootor ei laguneks Tongue

uuema aastaga on parem?
Kumb oleks parem siis 2.5 või 3.0?


Vasta
#4
Kui rahakott pitsitab, tee endale teene ja võta klonksvaagen. Või Corolla. Või Vectra.

Odav Mercedes-Benz ei ole odav pidada.Crybaby

2,5 ei ole ei liha ega kala. Aga edasi saab. Loe või minu säästuka teemat.

Uuem võiks olla vähem trööbatud. Aga ära unusta, et ka uusim 124 on täna juba veerandsada aastat vana ja seega loeb vaid konkreetse isendi seisund.
Vasta
#5
ei ole lugu nii hirmus midagi,

124 ei lagune väga palju, kui endal võimalus ja oskus remontida, see teeb lihtsamaks.

sellises vanuses vectrat ei julgeks ammugi võtta ja volksgi parem pole.

samad sõnad, ainult konkreetse isendi seisund loeb, kui ise ei jaga küsi siit omale mõni abiks, sinu asukohas kedagi ikka on,
sellisel juhul asukoha punktiga märkimine just mõistlik ei ole.
Vasta
#6
Kuna olen kuulnud et 300d normaalsed siis mõtlesin soetada aga ei pea just see aasta olema, suht vähe neid müügis eelarve ei ole ka eriti suur. Autol peaks veokonks ka olema Big Grin kuna maja ehitus poolik siis vaja käru vedada. Suht vähe neid ka müügis Icon_sad
Vasta
#7
(09-12-2013, 02:20 PM)umbellatus Kirjutas: ...
sellises vanuses vectrat ei julgeks ammugi võtta ja volksgi parem pole.
...

Egas ostja vanust vaata - tema vaatab hinda. Enam-vähem sõidukõlbliku ja korras paberitega 124 eest peab maksma 1200.-. Sama raha eest saab viisteist aastat uuema Passati... Mis pole ka paha auto.

Kolmesajane on hea, kui pole läbi mädanenud ja vananenud sõidutunnetus ei häiri. Ülejäänud tehnika vajab küll hooldust, kuid tasub selle eest oskajale heldelt. Kui seda hoolt aga raha eest sisse osta, siis kaob asjal rahaline mõte.

Käruveduriks on 124 hea, kuid veidi laisk. Muide, piduriteta on lubatud täied 750 kgEusa_clap
Vasta
#8
(09-12-2013, 02:33 PM)kalmaar7 Kirjutas: Kuna olen kuulnud et 300d normaalsed siis mõtlesin soetada aga ei pea just see aasta olema, suht vähe neid müügis eelarve ei ole ka eriti suur. Autol peaks veokonks ka olema Big Grin kuna maja ehitus poolik siis vaja käru vedada. Suht vähe neid ka müügis Icon_sad

Tänaseks päevaks taandub kõik juba konkreetse isendi seisukorrale, ei ole võimalik enam üldistada kas 2,5 või 3,0 on parem jne. Miljon +/- mõnisada tuhat km on kindlasti reaalset veeremist seljatatud. Mõni 300 võib juba olla kurnatum kui teine 200-ne.
setud sõitsid seciga
Vasta
#9
(09-12-2013, 02:59 PM)v6sa Kirjutas:
(09-12-2013, 02:20 PM)umbellatus Kirjutas: ...
sellises vanuses vectrat ei julgeks ammugi võtta ja volksgi parem pole.
...



Käruveduriks on 124 hea, kuid veidi laisk. Muide, piduriteta on lubatud täied 750 kgEusa_clap

Ära Sa ka üldista Eusa_angel, sul on minu teada vedamiseks kohvim R5 ja R4 bensiinipõleti olnud. Säilinud ressursiga R6-ga ei saa arugi et midagi lisaks küljes oleks. Alles möödunud nädalal kulgesin tõrvapapirullidest pungil bagasnikuga ning sabas veeremas ca.1,5m3 suuruse lauakoormaga haagis, mööda Otepää mägiseid kurvteid. Olin pigem üllatunud kui stabiilselt ja muretult see vedu mööda sai.
setud sõitsid seciga
Vasta
#10
(09-12-2013, 05:05 PM)ralak Kirjutas: Ära Sa ka üldista Eusa_angel, sul on minu teada vedamiseks kohvim R5 ja R4 bensiinipõleti olnud. Säilinud ressursiga R6-ga ei saa arugi et midagi lisaks küljes oleks. Alles möödunud nädalal kulgesin tõrvapapirullidest pungil bagasnikuga ning sabas veeremas ca.1,5m3 suuruse lauakoormaga haagis, mööda Otepää mägiseid kurvteid. Olin pigem üllatunud kui stabiilselt ja muretult see vedu mööda sai.

Stabiilne - jah. Muretu - sõltub koorma paigustusest. Aga laisk on ikka - kui konksu otsas on need lubatudEusa_whistle 750 kg, siis kiirendust ei ole. 8x kW on ikka vähe...

Samas - saab muretult hakkama, kui asja võttagi rahulikult.Ninja

100+ kW pole enam vahet - lubatud käru tuleb üsna muretult järgiEusa_angel
Vasta
#11
(09-12-2013, 05:34 PM)v6sa Kirjutas:
(09-12-2013, 05:05 PM)ralak Kirjutas: Ära Sa ka üldista Eusa_angel, sul on minu teada vedamiseks kohvim R5 ja R4 bensiinipõleti olnud. Säilinud ressursiga R6-ga ei saa arugi et midagi lisaks küljes oleks. Alles möödunud nädalal kulgesin tõrvapapirullidest pungil bagasnikuga ning sabas veeremas ca.1,5m3 suuruse lauakoormaga haagis, mööda Otepää mägiseid kurvteid. Olin pigem üllatunud kui stabiilselt ja muretult see vedu mööda sai.

Stabiilne - jah. Muretu - sõltub koorma paigustusest. Aga laisk on ikka - kui konksu otsas on need lubatudEusa_whistle 750 kg, siis kiirendust ei ole. 8x kW on ikka vähe...

Samas - saab muretult hakkama, kui asja võttagi rahulikult.Ninja

100+ kW pole enam vahet - lubatud käru tuleb üsna muretult järgiEusa_angel

No ma räägingi ära üldista, et 124 on laisk, laisad on nõrga mootoriga kasutatavad isendid koormuste tirimiseks.
setud sõitsid seciga
Vasta
#12
(09-12-2013, 05:37 PM)ralak Kirjutas: No ma räägingi ära üldista, et 124 on laisk, laisad on nõrga mootoriga kasutatavad isendid koormuste tirimiseks.

Ja palju on 100+ kW mootoritega neljasid müügis? Ning 118 kW kakskomakaheksa ei kõlba käruveoks kohe mitte, sest tanklas käies tuleb pisar silma.

Üldlevinud on 81/83 kW R6, mis saab hakkama, kuid päris muretuks ei saa nimetada. Mõlemad väiksemad diislid jäävad käru ees jänni. Ei, mitte liigutamisega, vaid liikluse rütmis kulgemisega. Tasub ju arvestada, et paraku pole neid x miljonit sõitnud autodes enam lubatud kilovatte alles, vaid julgelt veerand vähem.

Benumootoriga käruvedu on võimalik, kuid kütusekulu kipub kordistuma.Crybaby
Vasta
#13
Ma vean aegajalt oma 3.2 kaubaliftiga haagist autoga, gaasiseadmega.....jõuab minna ja öko on ka. Vb 2.0 dislaga on ökom sõita või pigem öelda kulgeda Smile
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#14
Mul veel kunagi turbota 3,0D 124 manuaaliga oli siis 90 pealt 3 sisse, läks nagu noodakelk kui käru järel oli sai möödasõitegi edukalt tehtud. Nod Siis oli muidugi teine jutt kui korralik 2 teljega treiler järel oli plus teine auto peal.
Naftapress.
Vasta
#15
Vot vot, need 3 viimast postitajat mõistavad mida ma mõtlesin, ei tea mis see v6sa nii skeptliline on. Ütle siis mõni teine sõiduauto mis väga lihtsalt ja ökonoomselt raske haagise vedamisega hakkama saab? Maasturitest me ei räägi ju hetkel.

setud sõitsid seciga
Vasta
#16
Hakkamasaamine on see, et auto suudab minna mäest üles. Iga auto suudab, lihtsalt mõni väga aeglaselt.

Aga liikluse rütmis püsimine on midagi muud.Eusa_naughty Iseasi, kuivõrd mõistlik see soov Tõsise Käruga liikudes ongi...Smirk

Eks vanemad olijad juba teavad, et ma ikka oma rida ajanEusa_snootyEusa_angel
Vasta
#17

Ok, ok eks jäägem igaüks oma dogma juurde Eusa_angel
setud sõitsid seciga
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Mercedes-Benz CLA 180 1.6 90kW torukas 6 765 13-04-2023, 09:09 PM
Viimane postitus: Randar
  Mercedes-Benz C 220 CDI Avantgarde registreeru 0 445 10-03-2023, 07:41 PM
Viimane postitus: registreeru
  Mercedes Benz S 320 CDI W221 ArdoV 7 1,302 14-11-2022, 02:39 AM
Viimane postitus: Black66
  Otsin korraliku Mercedes-Benz(Vito või Viano). MTA 0 1,290 15-06-2021, 07:54 PM
Viimane postitus: MTA
  Mercedes-Benz S 400 HYBRID 3.5 205kW Ostuabi Raiki 5 4,113 12-08-2019, 08:50 PM
Viimane postitus: väikemees
  Mercedes-Benz S 500 5.5 285kW Even88 0 1,810 07-07-2019, 12:58 PM
Viimane postitus: Even88
  C124 Mercedes-Benz 230 CE müügis KalevE 26 14,225 20-03-2019, 02:52 PM
Viimane postitus: Priit
  Mercedes-Benz S 350 3.5 110kW Treufeldt 17 13,956 07-04-2018, 09:16 AM
Viimane postitus: pikkvint
  Mercedes-Benz GL 450 AMG Styling 4matic 4.0 CDI 225kW UHO 4 5,545 21-12-2017, 04:30 PM
Viimane postitus: v6sa
Big Grin Mercedes-Benz C 200 2.0 120kW uduvere 0 2,696 02-09-2017, 01:49 PM
Viimane postitus: uduvere



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne