Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Plaanis osta avariiline w212
#1
Tervist !

Plaanis osta avariiline w212 ,tahtsin küsida ,et kui padjad lahti ja nö avarii teinud auto kas siis mootoriaju on ka mingis avarii reziimis ? Iseenesest radikad ja mõned lõdvikud ära vahetada peaks tehnika käima ,ülejäänud on välimuse parandus .
Auto siis see : http://romu.ee/index.php?option=com_oksj...=3&id=4968
Kui kellegil infot sellekohta veel siis võib pajatada Smile

Ettetänades,
Morten
Vasta
#2
Mootori ecu'ga ei tohiks midagi juhtuda, kuigi mingid veakoodid ilmselt sees. Mille pead arvatavasti vahetama on esimene parempoolne kaitsmeplokk kus punane kate peal on. Seal on pürotehniline kaitse mis rakendub koos airbagidega. Maksab umbes paar sotti.
Vasta
#3
Kuidas eestis on, Kas mitte ei nõuta lisaks uutele airbagidele ka uut arbagi kontrollerit ja iga klemm vist ei tohigi airbage vahetada jne.
Ja kui sõiduk on tunnistatud hävinenuks kas teda saab arvele?
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#4
(24-11-2013, 07:26 PM)Laur Kirjutas: Kuidas eestis on, Kas mitte ei nõuta lisaks uutele airbagidele ka uut arbagi kontrollerit ja iga klemm vist ei tohigi airbage vahetada jne.
Ja kui sõiduk on tunnistatud hävinenuks kas teda saab arvele?
Saadakse ikka.... kas sedaduslikult või ebaseaduslikult, kuna mu roheline 124 vurab eestis ringi .... millega ma isiklikult sõitsin üle "emexi" kaalu....
Vasta
#5
Sõiduk: MERCEDES-BENZ E 350 CDI, 2010 Vastutuse ulatus: 0%
Makstud sõidukikahju hüvitis: üle 2000 euro

ERGO Insurance SE on sõiduki hävinenuks tunnistanud. Info esitati registrisse 06.11.2013.
W212/e220cdi/15a
Vasta
#6
Minuteada pole autot arvelt kustutatud,lihtsalt hävinenuks tunnistatud .Auto ma plaanin teha endale ja kõik airbagid ja sellega seonduv vahetan ma välja .Plaanis teha korralik asi ja kvaliteetselt .
Homseks pean ära otsustama kas võtta see auto ette või ei .kohapeal käisin autot vaatamas ja ütleks ,et väga kergekäeliselt on auto "hävinenuks " tunnistatud .
Vasta
#7
Niipalju veel uurisin erinevatest foorumitest ,et auto peaks kenasti arvel olema ja ülevaatusel kontrollitakse tavalisi asju .
Auto ostujuures kardan kõigerohkem üllatusi,näiteks õhkvedrustuse korrasolek .
Vasta
#8
(25-11-2013, 09:28 AM)Morten Kirjutas: Niipalju veel uurisin erinevatest foorumitest ,et auto peaks kenasti arvel olema ja ülevaatusel kontrollitakse tavalisi asju .
Auto ostujuures kardan kõigerohkem üllatusi,näiteks õhkvedrustuse korrasolek .

Plaanid taastadada auto, millel esiots....tuled, plekid, stange, radikad, õlijah.torud, tugevdused jne. on vaja uued muretseda ning kindlasti vaja ka uued AIRBAGid x 3tk. + siis varjatud vead, mootori elektroonika näiteks. Kokku nende osade maksumus ei ole odav, ainuüksi 1 esitule hind on 1700€. BAGi hind on ka ca. 1000€.
Ma usun, et Su mure õhkverdustuse pärast on liialdatud.
Vasta
#9
(24-11-2013, 09:10 PM)Morten Kirjutas: Minuteada pole autot arvelt kustutatud,lihtsalt hävinenuks tunnistatud .Auto ma plaanin teha endale ja kõik airbagid ja sellega seonduv vahetan ma välja .Plaanis teha korralik asi ja kvaliteetselt .
...

Kas autol on mõni kandmiku tala ka kõverdunud? Kuidas plaanid neid taastada?

Juhin tähelepanu kurvale tõsiasjale, et 212 on kõrgtugeva terase kihtidest võileivana tehtud. Kord deformeerununa ei tööta asi enam ootuspäraselt. Samuti ei tohi säärase ehituse puhul aisaotsi jms kandvaid elemente lihtviisiliselt läbi lõigata või õlitünniplekiga asendada.

Arvestades ettevõetava töö mahukust, siis mure õhkvedrustuse seisukorra üle arusaamatu. Selle kõbimine on suurujärgu võrra väiksem kulu.
Vasta
#10
Parem ikka karta kui kahetseda,alati peab varu olema . Aga rääkides tule hinnast siis 1700€ on ikka korralikult ülepakutud ,isegi Silberauto pakkus mulle tunduvalt odavamalt .
(25-11-2013, 09:52 AM)v6sa Kirjutas:
(24-11-2013, 09:10 PM)Morten Kirjutas: Minuteada pole autot arvelt kustutatud,lihtsalt hävinenuks tunnistatud .Auto ma plaanin teha endale ja kõik airbagid ja sellega seonduv vahetan ma välja .Plaanis teha korralik asi ja kvaliteetselt .
...

Kas autol on mõni kandmiku tala ka kõverdunud? Kuidas plaanid neid taastada?

Juhin tähelepanu kurvale tõsiasjale, et 212 on kõrgtugeva terase kihtidest võileivana tehtud. Kord deformeerununa ei tööta asi enam ootuspäraselt. Samuti ei tohi säärase ehituse puhul aisaotsi jms kandvaid elemente lihtviisiliselt läbi lõigata või õlitünniplekiga asendada.

Arvestades ettevõetava töö mahukust, siis mure õhkvedrustuse seisukorra üle arusaamatu. Selle kõbimine on suurujärgu võrra väiksem kulu.

Kõver pole seal midagi,lansekas ja amordikann kenasti omal kohal.
Vasta
#11
No kindlasti hulgi ostes, ehk siis avariis kahju saanud varuosad koos ostes tehakse Sulle soodukat, mõistlik oleks Eusa_angel
Tule kood võiks olla A2128201339
Ning esinduse varuosaportaal näitab hinnaks 1764.-
Vasta
#12
Tõenäoliselt kõik peale turvapatjade ei osta ega teosta töödest ametlikus esinduses .
Tahtsin täpsustuseks küsida ,et kaugtulede reziim mis saab aru ,et vastu tuleb auto siis lülitub ümber tavatuledele,kas see andur on tuledes või kuskil mujal ?
Vasta
#13
(25-11-2013, 09:45 AM)Taffinaff Kirjutas:
(25-11-2013, 09:28 AM)Morten Kirjutas: Niipalju veel uurisin erinevatest foorumitest ,et auto peaks kenasti arvel olema ja ülevaatusel kontrollitakse tavalisi asju .
Auto ostujuures kardan kõigerohkem üllatusi,näiteks õhkvedrustuse korrasolek .

Plaanid taastadada auto, millel esiots....tuled, plekid, stange, radikad, õlijah.torud, tugevdused jne. on vaja uued muretseda ning kindlasti vaja ka uued AIRBAGid x 3tk. + siis varjatud vead, mootori elektroonika näiteks. Kokku nende osade maksumus ei ole odav, ainuüksi 1 esitule hind on 1700€. BAGi hind on ka ca. 1000€.
Ma usun, et Su mure õhkverdustuse pärast on liialdatud.

Mõned korrad olen ka ise autosid taastanud, ning hüüd käin sellistest autodest suure kaarega määda. Varjatud probleeme mis on ja hiljem tekivad on väga palju.
Kunagi kehtis selline rusikareegel, kui osta avariiline auto siis selle taastamiseks tuleb arvestada ostusummast suurem number. Usun et see kehtib ka praegu.
Vasta
#14
Noh kui summadest rääkida siis umbkaudselt olen arvestanud 10 tonniga +auto ost siis . Eks alati peab varuga arvestama selle tonn siia-sinna ka .
Vasta
#15
[/quote]
Mõned korrad olen ka ise autosid taastanud, ning hüüd käin sellistest autodest suure kaarega määda. Varjatud probleeme mis on ja hiljem tekivad on väga palju.
Kunagi kehtis selline rusikareegel, kui osta avariiline auto siis selle taastamiseks tuleb arvestada ostusummast suurem number. Usun et see kehtib ka praegu.
[/quote]

Täpselt, nii öelda restaureerimine on paras õnnemäng, kui saad enne ostu oma silmaga auto ülevaadata siis võid enam-vähem remondi ja varuosa kalkulli õige teha aga kui ostad puhtalt piltide põhjal, nt. Saksamaalt siis on see paras loterii.
Kui Sul on oma koht, kus neid töid teostada, kaasa arvatud, et ise teed paljud asjad(monteerid lahti ja kokku auto) siis võib jumet olla, kui aga pead kõik tööd sisse ostma siis tasub hoolega kaaluda, kas asjal on jumet või mitte.
Vasta
#16
No ma tean ise ka ,et see riskibisness on .Samas tahtmine on suurem kui tagajärg .Minujaoks on varu igatepidi selles autos ,isegi kui tuleks mõni kulukas üllatus sealt . Homse hommikuni aega otsuseid teha ,kalkuleerin kõik korra läbi veel .
Vasta
#17
(25-11-2013, 11:38 AM)Taffinaff Kirjutas: No kindlasti hulgi ostes, ehk siis avariis kahju saanud varuosad koos ostes tehakse Sulle soodukat, mõistlik oleks Eusa_angel
Tule kood võiks olla A2128201339
Ning esinduse varuosaportaal näitab hinnaks 1764.-

Miks peaks esindusest esituld ostma? Eriti meie kohalikust kus hinnad oluliselt kallimad kui Saksas. Icon_neutral
Vasta
#18
Oleks see siis nii vaid esitulegaEusa_wall
Vasta
#19
(25-11-2013, 10:53 PM)marek Kirjutas:
(25-11-2013, 11:38 AM)Taffinaff Kirjutas: No kindlasti hulgi ostes, ehk siis avariis kahju saanud varuosad koos ostes tehakse Sulle soodukat, mõistlik oleks Eusa_angel
Tule kood võiks olla A2128201339
Ning esinduse varuosaportaal näitab hinnaks 1764.-

Miks peaks esindusest esituld ostma? Eriti meie kohalikust kus hinnad oluliselt kallimad kui Saksas. Icon_neutral

Tõin lihtsa ja esimese näitena välja, mis selle auto varuosa hinnaklass on. AIRBAG-id peab ikkagi suuretõenäosusega ainult esindusest ostma, neid juba Leedu lammarist ei osta.
Ühesõnaga, tahan öelda, et kui ise päevast päeva varuosadega või auto remondiga ei tegele siis minu silmis pole sellisel projektil mõtet.
PIIZ Eusa_angel

Vasta
#20
Mõte on alati, vahe on lihtsalt selles, kellele see kasulik/kasumlik on! Varuosapoed on kindlasti õnnelikud.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W212 3.0 170kw jõud kadunud mersik95 2 241 02-03-2024, 03:29 PM
Viimane postitus: mersik95
Wink W212 Signaal ei tööta Sander1990 3 164 26-02-2024, 01:06 PM
Viimane postitus: PaulE
  w212 ostu arvamus neptun66 5 383 26-01-2024, 07:41 PM
Viimane postitus: väikemees
  W212 airmaticu probleem Henrit 3 370 06-01-2024, 01:45 AM
Viimane postitus: hannest
  W212 pimenurgaandurite kaabli kit? Donny 17 588 04-12-2023, 04:37 PM
Viimane postitus: Donny
  W212 rehvimõõdu sobivus hannest 5 298 19-11-2023, 08:36 PM
Viimane postitus: hannest
  W212 150kw OM651 turbo surm Ott 5 321 17-11-2023, 01:37 PM
Viimane postitus: Ott
  W212 EGR-klapp - OST chrishere 3 324 07-11-2023, 07:53 PM
Viimane postitus: kaupo51
  w212 kellade sobivus LAuRuS 2 270 29-10-2023, 01:08 PM
Viimane postitus: LAuRuS
  W212 uste tilkeaugud hannest 2 279 23-10-2023, 03:34 PM
Viimane postitus: hannest



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne