Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
w211 ostuabi
#1
Tere ! Plaanis autot vahetama hakata, olen foorumist juba üsna põhjalikult uurinud nende autode kohta(w211). Kuid küll küllale liiga ei tee.
Kuna hinnapiir paneb asja paika siis paneksin siia mõned lingid mis esialgu sõelale jäid.
Mainin ka ära, et enne kui päris ostuks läheb siis lasen masinale täieliku ostueelse kontrolli teha ning ka läbisõidu kohta infot anda.

http://www.auto24.ee/used/1610719

http://www.auto24.ee/used/1619426
Võiks muidugi nahksisuga olla kuid, pigem olgu korras tehnika.
Läbisõit ka ilmselt tunduvalt suurem kui kirjas.


http://www.auto24.ee/used/1549050 Siin reaalsem läbisõit


http://www.auto24.ee/used/1557049


http://www.auto24.ee/used/1549865 Ka see võiks veel loosi minna kui korralik masin on ?



Endale kõige meelepärasemad on esimesel ning kolmandal lingil. Mis mootoriga on seda dislat kõige mõtekam vaadata ? Alla E270 ei vaata, kuna väiksemad võivad vanad taksod olla (ka need muidugi). Teine põhjus suurem mootor kestab üldjuhul kauem.

Ei ole kindel kas päris nii saab küsida, kuid kuni mis läbisõiduni seda autot on veel mõtet vaadata ?

90. pärit diislitel olen kellal päris suuri numbreid näinud seal 5-6 algavad, kuid sõitmist need ei ole seganud. Kuid mida uuemaks seda keerulisemas see tehnika läheb, kannatab vastupidavus.

Mina sõidan kuskil 100km päevas laias laastus. Kuuga üle 2000km, arvestada kuskil 25 000 aastas ja plaan autot ikka pikemalt pidada 4-5 a.

Kui ma saan esindusest originaal läbisõidu mis on pool milli, kuid autolt vigu ei leita kas on võimalik, et mootor sõidab ilma suurema remondita üle 100k juurde ? Või pole need nii pikalt elama loodud ?

Seda ma tean väga hästi, et mis liigub ka kulub, remontima ja hooldustus tuleb nagunii käiia. Küsimus pigem selles kusmaalt hakkab auto juba korralikult investeeringuid nõudma (otsa saama).

Igasuguse info eest tänud ette !
Vasta
#2
Piltide järgi läheks mina sellest valikust vaatama ainult seda: http://www.auto24.ee/used/1557049

Ostueelne kontroll tee Silberis, ca 200€ maksab, aga tasub kindlasti ära.

Umbes 300k km pealt hakkab SBC nöökima ja pumpadega on suht tuuga, kuna tahtjaid suht palju. Sellises vanuses traktorid ongi minimaalselt nii palju sõitnud ehk arvuta 40-50k km aastas. Eestist uuena ostetud tiba vähem. Ainuke variant oleks siis FL mudelit vaadata.
Vasta
#3
Jah, ega ilma põhjuseta hooldusraamatuga sama aasta mudelid tunduvalt kallimad ole. Jääb vähemalt ära kurtmine, et 120tuh läbisõit ja kõik vajab vahetamist.
Vasta
#4
Khm, huvitav kogemus - viisime auto müüki ühte lugupeetud Eesti kasutatud autodega tegeleva ettevõtte juurde (müüb ka uusi autosid). Hooldusraamatut ei olnud. Ennäe imet - paar kuud hiljem oli auto müügis hooldusraamatuga (ja kõvasti kallima hinnaga).
Raske tänapäeval tuvastada, milline auto on õige läbisõiduga ja korrektselt hooldatud ja milline mitte.

Aga teemasse ka nii palju, et vaatasin ise mõned kuud tagasi sama mudeli sama hinnaklassi autosid. Sedaane küll. Käisin väga mitut autot proovimas ja näppimas ja noo ikka täielikud raiped kõik. Lõpuks loobusin ja ostsin samas hinnaklassis eelmise kere (W210), kuid õige läbisõidu ja äärmiselt heas seisukorras mudeli. Siiamaani ostu ei kahetse - kuigi ta on natuke aegunud juba sisustuse ja ka välimuse poolest võrreldes W211-ga. Hea on sõita korras autoga.
Vasta
#5
http://www.auto24.ee/used/1549865 "auto rahaks" müüja magasiini tänavalt.
Vasta
#6
(18-11-2013, 09:59 PM)Matu90 Kirjutas: Tere ! Plaanis autot vahetama hakata, olen foorumist juba üsna põhjalikult uurinud nende autode kohta(w211). Kuid küll küllale liiga ei tee.
Kuna hinnapiir paneb asja paika siis paneksin siia mõned lingid mis esialgu sõelale jäid.
Mainin ka ära, et enne kui päris ostuks läheb siis lasen masinale täieliku ostueelse kontrolli teha ning ka läbisõidu kohta infot anda.

http://www.auto24.ee/used/1610719

http://www.auto24.ee/used/1619426
Võiks muidugi nahksisuga olla kuid, pigem olgu korras tehnika.
Läbisõit ka ilmselt tunduvalt suurem kui kirjas.


http://www.auto24.ee/used/1549050 Siin reaalsem läbisõit


http://www.auto24.ee/used/1557049


http://www.auto24.ee/used/1549865 Ka see võiks veel loosi minna kui korralik masin on ?



Endale kõige meelepärasemad on esimesel ning kolmandal lingil. Mis mootoriga on seda dislat kõige mõtekam vaadata ? Alla E270 ei vaata, kuna väiksemad võivad vanad taksod olla (ka need muidugi). Teine põhjus suurem mootor kestab üldjuhul kauem.

Ei ole kindel kas päris nii saab küsida, kuid kuni mis läbisõiduni seda autot on veel mõtet vaadata ?

90. pärit diislitel olen kellal päris suuri numbreid näinud seal 5-6 algavad, kuid sõitmist need ei ole seganud. Kuid mida uuemaks seda keerulisemas see tehnika läheb, kannatab vastupidavus.

Mina sõidan kuskil 100km päevas laias laastus. Kuuga üle 2000km, arvestada kuskil 25 000 aastas ja plaan autot ikka pikemalt pidada 4-5 a.

Kui ma saan esindusest originaal läbisõidu mis on pool milli, kuid autolt vigu ei leita kas on võimalik, et mootor sõidab ilma suurema remondita üle 100k juurde ? Või pole need nii pikalt elama loodud ?

Seda ma tean väga hästi, et mis liigub ka kulub, remontima ja hooldustus tuleb nagunii käiia. Küsimus pigem selles kusmaalt hakkab auto juba korralikult investeeringuid nõudma (otsa saama).

Igasuguse info eest tänud ette !

Kõige rohkem tasub karta väikseseid läbisõite.
Ostueelne kontroll ka loomulikult teha.

Vaata enese harimiseks mobile.de autosid samasuguseid, saad läbisõitudest enamvähem pildi ette.


Vasta
#7
(19-11-2013, 11:05 AM)kentq Kirjutas: Kõige rohkem tasub karta väikseseid läbisõite.
...

Väike läbisõit ei ole halb.Eusa_angel

Halb on see, kui autol väikese läbisõidu juures on vead küljes...Eusa_doh
Vasta
#8
(19-11-2013, 11:34 AM)v6sa Kirjutas:
(19-11-2013, 11:05 AM)kentq Kirjutas: Kõige rohkem tasub karta väikseseid läbisõite.
...

Väike läbisõit ei ole halb.Eusa_angel

Halb on see, kui autol väikese läbisõidu juures on vead küljes...Eusa_doh

Väike läbisõit on ikka halb, see viitab kelmusele Unibrow
3-400000 tuhat on juba usutav, kui on veel korralikult hooldatud ja kontrollimisel ka midagi erilist ei selgu on olukord juba enamvähem ok.
Vasta
#9
200000 sõidavad enamus autod ära mitte midagi vahetamatta. va. praak detailid.

Aga eesti inimesed on harjunud, et kõik autod on 200 000 sõitnud olenematta kas on vanus 4, 14 või 24 aastat.
Nagu enne märgiti diisel sõidukatel on täiesti tavaline 25-30t km aastas. Paljudel siiski veel suurem läbisõit.

Ma proovin siin 11a. vanust autot müüa, 300 kellal, hooldus ajalugu koos arvete tšekkide ja kõige muuga. Kõik aint ahhetavad, et issand jumal see ju niipalju sõitnud. Keeran ka vist ikka 150 tuhat maha, viskan hoolduse ajaloo prükkari ja kõik on õnnelikud.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#10
(19-11-2013, 12:08 PM)Laur Kirjutas: 200000 sõidavad enamus autod ära mitte midagi vahetamatta. va. praak detailid.

Aga eesti inimesed on harjunud, et kõik autod on 200 000 sõitnud olenematta kas on vanus 4, 14 või 24 aastat.
Nagu enne märgiti diisel sõidukatel on täiesti tavaline 25-30t km aastas. Paljudel siiski veel suurem läbisõit.

Ma proovin siin 11a. vanust autot müüa, 300 kellal, hooldus ajalugu koos arvete tšekkide ja kõige muuga. Kõik aint ahhetavad, et issand jumal see ju niipalju sõitnud. Keeran ka vist ikka 150 tuhat maha, viskan hoolduse ajaloo prükkari ja kõik on õnnelikud.


400 000 läbisõit mind ei hirmuta, kuna see on reaalne sellise aasta puhul. Need mis 230 000 sõitnud on ma ei viitsi vaadatagi, et äkki korralik masin, vähe sõitnud. Sellest saavad kõik aru, et seda on keritud.
Peaasi, et ma saaksin sinna 100 000 otsa lasta ilma, et peaksin teise auto hinna mootorisse lükkama, et see liiguks. Igasuguseid silla kuluosasid õlisid ja filtreid pole mõtet arvestada . Need kuluvad igal autol nagunii.

Peamine küsimus on ikkagi selles mootori ja kasti teemas. Ei ole huvitatud, et minukäes päris ära koolab.
Kuigi tänavapildis sama aastakäigu diislid (mitte ainult mersud) ikka liiguvad. Ju nad siis ikka veel toimivad

Vasta
#11
Nii need linnalegendid tekivad: kõik väikse läbisõiduga autod on keritud... Yeah, right.Retard

Kasutatud autot ostes ostad vaid ja ainult konkreetset eksemplari. Mudeliseeria üldine taust on vaid juhend konkreetse isendi põdurusastme hindamiseks.

300 kkm sõitnud E-klass, mida on hooldatud nõuetekohaselt, peab tunduma uue autona. Sama palju läbi vuranud ess peab tavajuhile olema mõistusevastaselt hea. Gurud on erand, nemad reeglina ka teavad, mida on tahtmas.

Ükski auto ei suuda läbida sadat tuhandet ilma hoolduseta. Ilma remondita võib esimesed sada ka välja venitada (järgmise omaniku õuduseks).

Kui võimalik remondikulu ikkagi hirmutab, siis uued korealased on päris pädevad (kuigi ilmetud) liikuridUnibrow
Vasta
#12
(19-11-2013, 01:24 PM)v6sa Kirjutas: Nii need linnalegendid tekivad: kõik väikse läbisõiduga autod on keritud... Yeah, right.Retard

Kasutatud autot ostes ostad vaid ja ainult konkreetset eksemplari. Mudeliseeria üldine taust on vaid juhend konkreetse isendi põdurusastme hindamiseks.

300 kkm sõitnud E-klass, mida on hooldatud nõuetekohaselt, peab tunduma uue autona. Sama palju läbi vuranud ess peab tavajuhile olema mõistusevastaselt hea. Gurud on erand, nemad reeglina ka teavad, mida on tahtmas.

Ükski auto ei suuda läbida sadat tuhandet ilma hoolduseta. Ilma remondita võib esimesed sada ka välja venitada (järgmise omaniku õuduseks).

Kui võimalik remondikulu ikkagi hirmutab, siis uued korealased on päris pädevad (kuigi ilmetud) liikuridUnibrow



Äitähh, et teksti ära lugesid kuid veel parem oleks kui loetut mõistaksid. Kirjutasin hoolduse ja remondi kohta eelpool. Küsimus on selles, et kusmaalt hakkab auto lagunema ja juba SUURI investeeringuid nõudma.

Uus pump uued pihustid kettide vahetus jne. Pihustite remont remondiks kui ma pean selle ühe korra ära tegema on Ok.

Ma ei ütle, et kõik väikese läbisõiduga masinad on keritud. 2004 aasta ja 200 000 läbisõitu on küll vähe. Juhul kui see ei oleks keritud siis keriks auto hind esimese numbri tõenäoliselt suuremaks.

Hetkel mind huvitab just w211 keremudel, usun, et see foorum on õige koht info hankimiseks, vahetamiseks. Korea autode kohta saan mujalt teavet.

Vasta
#13
(19-11-2013, 01:50 PM)Matu90 Kirjutas: ...
Küsimus on selles, et kusmaalt hakkab auto lagunema ja juba SUURI investeeringuid nõudma.

Uus pump uued pihustid kettide vahetus jne. Pihustite remont remondiks kui ma pean selle ühe korra ära tegema on Ok.

Diiselmootoriga auto küsib palju raha peale esimest solkkütusepaagitäit, mille võib saada ka tuntud tanklast.

Ülejäänu on hoolduses kinni: 300+ kkm kestavad vabalt. 500 - pole probleemi, kuid kuluosadeks muutuvad pumbad, ketid, suured puksid...

Samas võib vabalt 150 kkm reaalse läbisõidu juures jala ämbrisse panna mingi elektroonikplokk, mille asendamise maksumus on neljakohaline...

(19-11-2013, 01:50 PM)Matu90 Kirjutas: Ma ei ütle, et kõik väikese läbisõiduga masinad on keritud. 2004 aasta ja 200 000 läbisõitu on küll vähe.
...

Paraku Sa nii kirjutasid.
Vasta
#14
Näiteks minul on 2004 aasta auto (mitte küll MB ja ja diisel) ja läbisõit on 168 000 km. 100% remonditud ja hooldatud Revalis. Kõik ajalugu on kontrollitav ja õige. Iga viimane vidin toimib. Aga keda kurat see huvitab, kui autot müües küsin 30-40% kallimat hind...

Ehk siis ausat autot müües on jälle teine kiun lahti, et nii kallis... Näe ants müüd seal poole odavamalt. Tean-tean, olen ise ka neid kolisevaid ja seest haisvaid autosi vaadanud.

Samas läbisõit paljusi detaile ei mõjuta. Elektroonikat pigem mõjutab meie kliima. Pidurivoolikud murenevad ikka jne. Seega aastaarv on ka väga oluline.
LCD displayde ja armatuuride remont
www.harteron.ee
Vasta
#15
(19-11-2013, 11:34 AM)v6sa Kirjutas: Väike läbisõit ei ole halb.Eusa_angel
Halb on see, kui autol väikese läbisõidu juures on vead küljes...Eusa_doh

(19-11-2013, 12:05 PM)kentq Kirjutas: Väike läbisõit on ikka halb, see viitab kelmusele Unibrow
3-400000 tuhat on juba usutav, kui on veel korralikult hooldatud ja kontrollimisel ka midagi erilist ei selgu on olukord juba enamvähem ok.

(19-11-2013, 12:08 PM)Laur Kirjutas: Ma proovin siin 11a. vanust autot müüa, 300 kellal, hooldus ajalugu koos arvete tšekkide ja kõige muuga. Kõik aint ahhetavad, et issand jumal see ju niipalju sõitnud. Keeran ka vist ikka 150 tuhat maha, viskan hoolduse ajaloo prükkari ja kõik on õnnelikud.

(19-11-2013, 01:50 PM)Matu90 Kirjutas: Ma ei ütle, et kõik väikese läbisõiduga masinad on keritud. 2004 aasta ja 200 000 läbisõitu on küll vähe.

(19-11-2013, 03:40 PM)virgo Kirjutas: Näiteks minul on 2004 aasta auto (mitte küll MB ja ja diisel) ja läbisõit on 168 000 km. 100% remonditud ja hooldatud Revalis. Kõik ajalugu on kontrollitav ja õige. Iga viimane vidin toimib. Aga keda kurat see huvitab, kui autot müües küsin 30-40% kallimat hind...

Ehk siis ausat autot müües on jälle teine kiun lahti, et nii kallis... Näe ants müüd seal poole odavamalt. Tean-tean, olen ise ka neid kolisevaid ja seest haisvaid autosi vaadanud.

Nii see on, väike läbisõit on probleem! (Raudselt keritud, keegi ei usu!) Tundsin seda enda w211 müümisel, korra mõtlesin, et peaks veidi juurde panema... Alguses hoidsin platsil ja huvi null. 8a vana auto ja läbisõit ca 125 000km, Silberi ajalugu, LKF puhas, hunnik arveid ja enda jaoks veel exceli tabel. Kui ise kuulutuse panin, siis tuli meilile üle päeva 1500-2000€ müügihinnast odavamaid pakkumisi. Üks huviline mainis veel, et NII PALJU arveid, see küll hea pole! Thumbsup See kes lõpuks ostis kiitis, et esimene niii korralik mida vaatamas on käinud... Oli ka selliseid, et see polegi diisel vää... Eusa_doh
Vasta
#16
Eks tasapisi tuleb ka neid väikeseläbisõiduga autosi müüki. Töökaaslane ostis 2008 või 2009 aastal uue C klassi Mercedese. Läbisõit äkki on 25tuh. Teine auto ka veel kõrval.
See on kui töötad välismaal ja ostad ihaldatud auto, millega reaalselt aega sõita ei olegi. Kel huvi, siis võin hinda küsida. Manuaal, AMG pakett, diisel, punane.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Ostuabi kus valikus on w166 ja x166 Reims78 4 210 28-01-2024, 09:23 PM
Viimane postitus: jsv
  W211 ostuabi arthuro 6 579 10-05-2023, 01:09 AM
Viimane postitus: Sm. Västrik
Smile Paluks w211 OSTUABI!!! merno 8 985 13-10-2022, 10:38 AM
Viimane postitus: v6sa
  w211 E-Klass 02/2002...11/2009 marek 58 152,073 09-03-2022, 11:54 PM
Viimane postitus: Rait
  W212 ostuabi Makku 0 1,243 14-10-2021, 05:54 AM
Viimane postitus: Makku
  MB sklass 3.0d W221 ostuabi merce 2 1,385 02-05-2021, 02:05 AM
Viimane postitus: merce
  GL Mercedes-Benz ostuabi tiit001 2 2,017 25-10-2020, 10:34 PM
Viimane postitus: väikemees
  W212 ostuabi mbfriik 4 4,926 29-10-2019, 08:57 AM
Viimane postitus: mbfriik
  Mercedes-Benz S 400 HYBRID 3.5 205kW Ostuabi Raiki 5 4,098 12-08-2019, 08:50 PM
Viimane postitus: väikemees
  W203 C320 ostuabi jan110 5 3,406 08-08-2019, 11:17 PM
Viimane postitus: supercharger230



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne