Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
CDI sisselaskekollektori klappide eemaldamine+turbo probleem
#1
Autoks w211 2.2 CDI mootor.
Sai sisselaskekollektor maha võetud ning ära puhastatud. Järgmiseks eemaldasin klapid, aga jätsin mootori ning need hoovad alles mis klappe liigutavad. Aga ennem kui kollektori kätte sain, pidin eemaldama ka kollektori kõrval oleva alum. eseme kus küljes asetseb ka EGR. Lahti keerates kuskilt hakkas jahutusvedeliku välja ajama. Näha oli, et sealt läheb läbi jahtusvedelik. Kui kõik sai kokku tagasi pandud ning mootor käima pandud. Algul tundus korras aga siis järsku hakkas tagant paksult valget tossu välja ajama nagu puulehe hunnik põleks sumbutis. Märkasin, et jahutusvedeliku tase oli märgatavalt langenud.(vot ei tea ka täpselt palju seda maha jooksis)
Jätsin praegu tegevuse pooleli.

Siit ka siis küsimus et, miks nii hullult valget tossu tulema hakkas? (jahtusvedelikku sattus lahtivõttes natuke valesse kohta?)
Ning kas oleks ka klappide mootori ära võtma ja need augud tuugalt kinni panema?
Vasta
#2
Huvitab ka nende klappide kohta- ehk kuskil mingi DIY olemas või pildid mida kuidas -soovitused.
Endal siis 320cdi R6 moto 145kw kohta...

Kui mul oli Bmw- siis polnud üldse probleemiks DIY, õpetused ja soovitused leida- enne remonti- nett on täis seda- ajab üle ääre isegi - vb olen ma siiani BMW juures kinni ja ei näe muud midagi- aga ehk keegi parandab mind kui eksin!!!
Vasta
#3
(17-11-2013, 12:15 PM)Nostop Kirjutas: Autoks w211 2.2 CDI mootor.
Sai sisselaskekollektor maha võetud ning ära puhastatud. Järgmiseks eemaldasin klapid, aga jätsin mootori ning need hoovad alles mis klappe liigutavad. Aga ennem kui kollektori kätte sain, pidin eemaldama ka kollektori kõrval oleva alum. eseme kus küljes asetseb ka EGR. Lahti keerates kuskilt hakkas jahutusvedeliku välja ajama. Näha oli, et sealt läheb läbi jahtusvedelik. Kui kõik sai kokku tagasi pandud ning mootor käima pandud. Algul tundus korras aga siis järsku hakkas tagant paksult valget tossu välja ajama nagu puulehe hunnik põleks sumbutis. Märkasin, et jahutusvedeliku tase oli märgatavalt langenud.(vot ei tea ka täpselt palju seda maha jooksis)
Jätsin praegu tegevuse pooleli.

Siit ka siis küsimus et, miks nii hullult valget tossu tulema hakkas? (jahtusvedelikku sattus lahtivõttes natuke valesse kohta?)
Ning kas oleks ka klappide mootori ära võtma ja need augud tuugalt kinni panema?

Valget ajab selle pärast, et alumiiniumist EGR soojusvahetit ära võttes voolas jahutusvedelikku väljalaskesse.

Minul kadus see ära, umbes 10+ kilomeetriga, sõites kõvasti üle lubatud piirkiiruse.

Klappide mootori pead kindlasti külge jätma, kui jätad ühendamata on mootor ikka avariis.

Kas sul klappide võllid, ei ole pesast välja vajunud, et ainult klapid ära võtsid, või sain valesti aru.

Ma jätsin ka algul ühe lühikese hoova jupi mootori külge, aga see takerdus aegajalt kuskile, ning mootor ikka avariis.

Klapid pead nii eemaldama, et mootorisse minevad kõik 8 kanalit vabad oleks, aga rõhk välja ei lekiks. Mina keerasin klapi võlli keskelt väikse torxi lahti, ning siis tuli klapp koos pesaga välja, sinna 14x1.5 keere ja pimedad ette.
[Pilt: 3bea88bb792d47d8a6153bbafd093f59.jpg]
MB W202 C250 TD 1997 > MB W210 E220 CDI 2001 > MB W211 E220 CDI 2007 > MB S204 C200 CDI 2013 > MB S205 C220 d 4Matic 2016
K1 SUZUKI GSX-R 750 2001 > KAWASAKI Z900 2020

Vasta
#4
Võiks oma 3,2 cdi klapid ka välja visata. Egri panin kinni juba. Keegi tark võiks lähemalt rääkida miks need klapid seal üldse on ja mida tegema peavad. Oma loogika ütleb mida vähem asju seal seda õhu voolamist takistab seda parem.
Naftapress.
Vasta
#5
(17-11-2013, 03:59 PM)arts24h Kirjutas: Võiks oma 3,2 cdi klapid ka välja visata. Egri panin kinni juba. Keegi tark võiks lähemalt rääkida miks need klapid seal üldse on ja mida tegema peavad. Oma loogika ütleb mida vähem asju seal seda õhu voolamist takistab seda parem.

A swirl and a charge inlet port (110/19) are provided in the charge air manifold for each cylinder. The charge inlet ports can be closed by means of flaps (110/20). The flaps are connected to each other by means of a linkage, which is operated by the intake port shutoff motor (M55). They are held open by spring force when there is no current.

In the lower rpm and load range all the filling inlet ports are sealed by valves. The complete air mass flows in solely via the swirl inlet ports. The high eddy generated as a result leads to a more effective mixing of the fuel with air and thereby improved combustion and reduction of soot particles in the exhaust.

When engine speed and load are increasing, the charge intake ports are opened continuously, so that the best possible vortex is created and the required air mass is made available at all times during engine operation. In this way, the exhaust characteristics and the engine performance are optimized.

The position of the flaps in the charge inlet ports is determined by a performance map stored in the CDI control unit. For this, the intake port shutoff motor (M55) is actuated by means of PWM signal. If there is a fault or discontinuity in the supply voltage, the flaps are opened by spring force (when there is no current).
[Pilt: swirl.jpg]
MB W202 C250 TD 1997 > MB W210 E220 CDI 2001 > MB W211 E220 CDI 2007 > MB S204 C200 CDI 2013 > MB S205 C220 d 4Matic 2016
K1 SUZUKI GSX-R 750 2001 > KAWASAKI Z900 2020

Vasta
#6
jah, sellest jubedast valgest tossust sain lahti. (väheke sõitmist ja kadus ära)
Aga nüüd olen ikkagi algse mure juures tagasi.
Räägin algusest peale. Nimelt autol turbo oli katki (ei töötanud) ning nii sõideti u. 1 aasta. Siis läks hort autosse remonti kus teostati turbo remont.
Peale remonti hakkas turbo tööle aga alles teist kordset gaasipedaali vajutamist. (vajutad esimist korda siis turbot järgi ei võta, auto edasi väga ei liigu ning tagant lööb paksu musta pilve välja. Lased pedaali väheke järgi ning vajutad uuesti siis on kõik korras. Ehk võtab ilusti turbo järgi ja ei tahma. Eriti hull on asi külmast peast. Soojamootoriga väheke parem.
Sai sõitetud tükk aega aga paremaks ei läinud. Läks uuesti hort autosse. Tehti diagnost. Öeldi, et 4 pihusti läbi. Sai siis pihustid kontrolli viidud. Kõik pihustid kontrolliti üle ning olid korras. Selge. Tehti teises kohas diagnost ning arvuti ei näidanud ühtegi viga.
Siis saigi sisselaskekollektor lahti võetud, puhastasin ära ning eemaldasin klapid. Sellega asi ei paranenud.
Ikka ei võta esimise korraga turbot järgi ning lööb musta tagant välja.
Soojast peast muutub nii palju et kui gaasi vajutad siis ei võta turbot järgi hoiad gaasi samas asendis. Mõned sekundid köhib musta tagant ning siis alles võtab turbo järgi ning must kaob.
Mis edasi vaadata?
Imelik on ka see, et diagnostika ei näita midagi.
Vasta
#7
(17-11-2013, 05:31 PM)Nostop Kirjutas: ...
Mõned sekundid köhib musta tagant ning siis alles võtab turbo järgi ning must kaob.
Mis edasi vaadata?
...

Kuidas käitub rõhk sisselaskes? Palju on tühikäigul, kuidas hakkab kerkima?

Must suits näitab, et kütust juba antakse gaasipedaaliasendi anduri alusel, kuid tegelik rõhk sisselaskes ei ole veel tõusnud. Huvitav, et sisselaskerõhu andur seda ei takista...

Kuidas saab katkise turboga üleüldse autot tarbida? Või oli probleemiks siiski auto avariirežiimis oleks mingi pisiasja pärast?

Kus käid diagnostikas? Kas nemad peavad musta lonti normaalseks nähtuseks?
Vasta
#8
vanem mees tõristas terve aasta nii ringi et turbot taha ei võtnud.
Tehti hort autos turbo remont. Ütlesid, et sõitke ringi ehk on täis tahmanud ja läheb paremaks.
Aga ei läinud paremaks. Tehti uuesti hort autos diagnostika ning ainuke mis nad väitisd oli, et pihusti läbi. Stendis selgus, et pihusti siiski korras.
Rõhu kohta ei oska hetkel öelda. Peaks hort ist küsima. Kas on üldse mõõtnud.
Üks mees arvas ka, et turbo geomeetrias asi.

Avariireziimi pole löönud.
Vasta
#9
Katalüsaator võib olla kinni põlenud/umbes. Lase summuti turbo küljest lahti, kui masin nüüd kohe pöördesse lendab, on asi katalüsaatorites.
Vasta
#10
Star 
Endiselt vaevan pead selle probleemiga.
Räägin, mis vahepeal on olnud.
Kui gaasipedaali vajutada ja tuleb see kõrisev helin (eriti külmalt) ning hoida siis läheb avariireziimi.
Sai mindud diagnostikasse. Selgus, et TURBO RÕHK on madal. Asi selge, ning sai Hort autosse tagasi viidud, kus turbot tehti.
Seal nad omakorda tegid ka diagnostika, et jah, näitab tõesti seda viga.
Auto oli seal poolteist kuud. Jutu järgi nad arvasid, et viga on mingis turbo anduris, mis reguleerib rõhku (ma ei tea mis selle täpne nimetus on). Igastahes olid nad selle kuskilt teise auto pealt võtnud ja arvasid, et see jamab. Siis nad otsisid seda, ning siis olid midagi reguleerind või asja. (ei oska öelda mida ja mida seal üldse saab reguleerida).
Auto sain kätte jaanuari keskel.Öeldi, et valmis. Kuna kahjuks ma ise ei saanud autot ära tuua ning proovida. Toodi siis Pärnu ära. Läksin proovisõidule. Täpselt sama jama. Midagi ei ole paremaks läinud. Helistasin Hort i tagasi, et kas tegite ka midagi. Ja, ja, et nendel seal oli auto korras olnud. Olid veel viimati EGR ei puhastanud (mida ma ise olen ka mitu korda teinud). Viimasena väitsid, et EGR on läbi ja kas tellime uue? Keeldusin, ning jäin kahtlema selles veas.
Läksin Pärnusse diagnostikasse. Arvuti taha. Ikka näitab TURBO RÕHK MADAL. Läbi arvuti sai EGR proovitud(kinni lahti) kõik ilusti toimetas. Ehk EGR korras. Ei tea, kas Hort is nad seal lambist huupi ennustavad mis viga võib olla?
EGR arvutiga testides(kinni lahti), ning sai EGR täitsa küljest võetud (aga juhe järgi). Tulemuseks oli, et auto suri välja. Lisaks oli sisselaske kollekotris imelikult palju vingu (tossu). Lõpuks diagnostik arvas, et katalüsaator umbes. ( siin üleval pool kasutaja muuseas pakkus ka sellise varjandi välja).
Sai siis koju mindud. Võtsin sumbuti täitsa alt ära ning läksin sõitma. Läks palju paremaks. Üleüldiselt mootori töö ka.
Lõikasin kat i pooleks, seest tühjaks ning kokku tagasi keevitatud. Sumps alla tagasi ja uuesti proovile. On parem, aga ei ole see mis peaks olema.

Tegin ka video hetke olukorrast.

Video on tehtud töösoojamootoriga, ning kui vajutad pedaali umbes keskele. (kui kickdown tallata, võtab kohe turbo järgi ja ei ole mingit probleemi) Kuulete, umbes 2100 pöörde juures hakkab kärisev hääl (sellel hetkel lööb sumpsist musta ning mõtleb veidi ja tuleb turbo järgi. Seejärel must koab kui turbo järgi tuleb.
Külma mootoriga on asi hullem. See kõrisev hääl jääb pikkalt kui pedaali hoida.(nii ta viskab avariireziimi ka) Aitab ainult see kui pedaali vabastada ja uuesti vajutada. Siis võtab turbo ilusti järgi.

Ehk on kellegil ideid? mida edasi?
Vasta
#11
Sama juhtmega proovi kas turbo geomeetria liigub, diagnostika programmiga liiguta ja ise kapoti alt vaata kas liigub täies ulatuses.
Kas selle autol käib turbo geomeetria liigutamine vaakumiga? Kui jah, siis võid proovida vahetada egri ja turbo vaakum klapid omavahel, on küll teise koodiga, aga pidi töötama...
õige nimi on turborõhu modulaator.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#12
On su autol tahmafilter ka?
Kui see mootoriga EGR takerdub ja kaane alune paksu tahma täis siis see vidin on prügikasti paras visata. Puhastad töötab mingi aja ja siis jälle streigib.
Paar tähelepanekut sinu jutust:
Ei ole ka viisakas mesadega aastaid tegelenud firmat läbi foorumi sellises stiilis laimata, et kas tegite üldse midagi.
Foorumis sa nagunii autot ära ei remondi.
Kardetavasti ei remondi seda ära ka firma, kes igapäevaselt mersudega ei tegele.
Aegajalt võib sattuda remonti nn fantoomvigadega autosid, millele jälile saamiseks võib kuluda palju aega (raha).
Kui diagnostik teeb kuus korda 100 autot ja ühel autol jamab kord 1 kord teine asi ning kiirelt jälile ei saa, siis kohe pole diagnostik loll vaid see on lihtsalt ebaõnn. (Aga tembeldatakse diagnostik või firma kohe lolliks läbi foorumi, loomulikult teevad sellest "paikapidavad" järeldused kohe kõik teema lugejad)
Võta rahulikult.
Küll saadakse ka sinu auto korda, vii tagasi, kus tehti või proovi õnne mõne teise kohaga.
Mercedes-Benz varuosad, remont, hooldus, diagnostika, tarkvara uuendused, SCN kodeeringud jne
LESVEN OÜ Suur-Sõjamäe 30F Tallinn
www.lesven.ee
Vasta
#13
lase EGR üldse välja progeda vahelt.mina sprinteril 2.2 td sai välja progetud+lasin lisada ca 20kw sama progemisega,pill käib nagu kell,enamus sõidukad jäävad valgusfoori taga co-d nuusutama Big Grin ja küttekulu kukkus ka ca 1L jagu 100 km,kohta talvel pole viitsinud mõõta kuna tarbin sprinterit talvel vähe ja siis on webasto nagunii taga kõik see aeg ! progeja kontakt on siinsamas foorumis olemas,äkki oli jyrisoo nimeline ?
www.arcar.eu


odavad rendiautod al.10 euri päev
56291000 Allar



Vasta
#14
Kas korras ja toimiva EGR-iga võtab MB rohkem kütet ja originaalis- kui vahelt võtta- Mis muutub ning mida mõjutab?

Kas korras ja toimiva EGR-iga võtab MB rohkem kütet kui see kinni panna?Samas näiteks uuema originaalismb EGR vahel eemaldada- Mis muutub ning mida mõjutab- kas saab aru et midagi paranes-muutus? Või asi võetakse lihtsalt välja et uus mitte osta?

Ma saana aru et probleemne on see EGR osa mis on vedruga ja teeb lahti kinni kanali?

Endal kokkupuude S320cdi 145kw
Vasta
#15
(15-02-2014, 06:45 PM)danil523 Kirjutas: Kas korras ja toimiva EGR-iga võtab MB rohkem kütet ja originaalis- kui vahelt võtta- Mis muutub ning mida mõjutab?

Kas korras ja toimiva EGR-iga võtab MB rohkem kütet kui see kinni panna?Samas näiteks uuema originaalismb EGR vahel eemaldada- Mis muutub ning mida mõjutab- kas saab aru et midagi paranes-muutus? Või asi võetakse lihtsalt välja et uus mitte osta?

Ma saana aru et probleemne on see EGR osa mis on vedruga ja teeb lahti kinni kanali?

Endal kokkupuude S320cdi 145kw

nimelt EGR ju laseb väljalaske gaasid teisele ringile niipalju kui mina tean ja selleks ,et seda tahma põletada pritsitakse kütete juurde,et seda sitta põletada ja kõik tänu EU reeglitele Eusa_wall plus ei jookse ju gaasid otse sumpasse ja teevad teise ringi veel.asi ju selge,et kogu selle jama jaoks on kütete vaja,et torud puhtaks saaks ! ma ei tea,äkki peksan segastEusa_wall aga 11.8l/100km on saanud 10.5/100km-ile.võimalöik,et ma ei oska arvutada ja pole just teravaim pliiats pinalis Tongue laupäev ka.....
www.arcar.eu


odavad rendiautod al.10 euri päev
56291000 Allar



Vasta
#16
probleem lahendatud.
Käisin uuesti Hort autos ning sai korda.
Probleem oli selles, et algselt kui sa esimist korda viidud remonti siis oli turbo juures mingi andur (mis liigutab geomeetriat) oli täiesti maha põlenud.
Nad asendasid selle teise auto pealt võetud anduriga.
Aga see ei toimetanud korralikult.
Nüüd kui viimati sinna viisin siis nad tükk aega pusisid ja seadistasid ning said korda.
Lõpp hea Kõik hea.
Vasta
#17
Kas neid klappe kuidagi kontrollida ka saaks, mis asendis nad parasjagu on, väga raske on hoovastikule ligi pääseda.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W212 airmaticu probleem Henrit 3 384 06-01-2024, 01:45 AM
Viimane postitus: hannest
  W212 150kw OM651 turbo surm Ott 5 321 17-11-2023, 01:37 PM
Viimane postitus: Ott
  W211 Turbo probleem difred 12 1,527 07-06-2023, 08:57 AM
Viimane postitus: v6sa
  Probleem w212, neljanda silindriga Kevin O 6 481 05-06-2023, 10:27 AM
Viimane postitus: meego
  W212 E200 2010 tagumise telje probleem Sander1990 0 334 08-03-2023, 04:21 PM
Viimane postitus: Sander1990
  Xenoni probleem Paranormaalne 2 351 16-11-2022, 09:41 PM
Viimane postitus: Black66
  W210 E270CDI 2000a. turbo ja sellega seonduv Uuki 0 286 21-10-2022, 10:36 PM
Viimane postitus: Uuki
  HYBRID TURBO OneSlowCDI 0 279 11-10-2022, 05:53 PM
Viimane postitus: OneSlowCDI
  Probleem W212 E350 cdi 09 roolilatiga kotto 1 547 04-10-2022, 04:46 PM
Viimane postitus: stihl
  S211 kliima probleem buby 3 693 18-07-2022, 05:27 PM
Viimane postitus: buby



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne