Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
abs andur
#1
Peale esimese,parempoolse ABS anduri vahetust,jääb armatuuris põlema BAS ESP, ETS.ABS ja EPC tuled.EPC käivitumisel algul kustub,kuid kohe süttib uuesti ja jääb põlema.Kas on kellelgi kogemust taolise asjaga,kas peab laskma peale anduri vahetust ,arvutiga midagi ära nullima?
Vasta
#2
Tered! Kui anduri ja hammasvöö vahe on paigas ning ikka näitab viga peaks jah arvutiga üle vaatama.

Vasta
#3
(14-10-2013, 06:52 PM)Anis Kirjutas: Tered! Kui anduri ja hammasvöö vahe on paigas ning ikka näitab viga peaks jah arvutiga üle vaatama.

Ühesõnaga....keegi ei ole vahetanud ABS andurit ???? Või siis ei ole peale vahetust ilmnenud selliseid ilminguid nagu minul? Andur ise ostetud MB varuosade kauplusest ja uus ja originaal.Vahetatud sai seepärast,et vana andur vahel harva kippus neid märgulampe süütama.Nüüd aga uue anduriga.....nii nagu andur vahetatud sai,nii lambid põlema jäid ja põlevad siiani.....
Vasta
#4
(15-10-2013, 09:57 PM)saarlane001 Kirjutas:
(14-10-2013, 06:52 PM)Anis Kirjutas: Tered! Kui anduri ja hammasvöö vahe on paigas ning ikka näitab viga peaks jah arvutiga üle vaatama.

Ühesõnaga....keegi ei ole vahetanud ABS andurit ???? Või siis ei ole peale vahetust ilmnenud selliseid ilminguid nagu minul? Andur ise ostetud MB varuosade kauplusest ja uus ja originaal.Vahetatud sai seepärast,et vana andur vahel harva kippus neid märgulampe süütama.Nüüd aga uue anduriga.....nii nagu andur vahetatud sai,nii lambid põlema jäid ja põlevad siiani.....

Ei oska pakkuda auto vanust / marki mudelit kuid eeldatavasti ML....
ABS enda anduri omal ajal vahetasin. Võid uurida hambumist visuaalselt, samas vähe tõenäoline et viga. Endal oli juhtmed andurist edasi pragused. Lisaks :

a) oli mingi teema rool vasakule paremale (lõppu välja) kustutas osad tuled. Ei mäleta kas oli vaja aku klemm ka mingiteks minutiteks maha võtta v mitte.

b) oli mingi teema piduripedaali all oleva anduriga

br,
T.
Vasta
#5
(16-10-2013, 11:29 AM)T.P. Kirjutas:
(15-10-2013, 09:57 PM)saarlane001 Kirjutas:
(14-10-2013, 06:52 PM)Anis Kirjutas: Tered! Kui anduri ja hammasvöö vahe on paigas ning ikka näitab viga peaks jah arvutiga üle vaatama.

Ühesõnaga....keegi ei ole vahetanud ABS andurit ???? Või siis ei ole peale vahetust ilmnenud selliseid ilminguid nagu minul? Andur ise ostetud MB varuosade kauplusest ja uus ja originaal.Vahetatud sai seepärast,et vana andur vahel harva kippus neid märgulampe süütama.Nüüd aga uue anduriga.....nii nagu andur vahetatud sai,nii lambid põlema jäid ja põlevad siiani.....

Ei oska pakkuda auto vanust / marki mudelit kuid eeldatavasti ML....
ABS enda anduri omal ajal vahetasin. Võid uurida hambumist visuaalselt, samas vähe tõenäoline et viga. Endal oli juhtmed andurist edasi pragused. Lisaks :

a) oli mingi teema rool vasakule paremale (lõppu välja) kustutas osad tuled. Ei mäleta kas oli vaja aku klemm ka mingiteks minutiteks maha võtta v mitte.

b) oli mingi teema piduripedaali all oleva anduriga

br,
T.

Mnjaa, autoks tõesti ML 270.Rooli kruttimisest paraku kasu ei ole, samuti eemaldasin aku juhtme....kasu ei miskit.Andur piduripedaali all on samuti vahetatud.Reede õhtuks on aeg "arstile"...eks siis kuule,mis anomaalia see on
Vasta
#6
Pagan, täielik anomaalia.....selle ABS anduriga.Sai siis "arstil" ära käidud.....ja diagnoos......mittekõlbulik andur.No mida paganat.Ostetud kauplusest ja uus.Kui anduri enda takistus peaks olema orienteeruvalt 1,3 k.oomi.siis minu ostetud anduril.....pea poolteist mega.....Laadna,ikka juhtub,mis seal parata.kõne kauplusesse ja kokkulepitud uue anduri tarne.Paari päeva pärast siis uus andur käes,Hella, firma toodang.Kuid mis ei toimi...on minu auto.Andur näppu ja Hort autosse "arstile"..diagnoos.....kõlbmatu andur.No mida paganat, no ajab ju vanduma.ei ole võimalik, mingi anomaalia.Piinlik oli juba kauplusesse minna, andur näpus,et näe.....jälle.Nüüd siis lubati esmaspäevaks tellida originaal varuosa.Kui see ka keeldub minuga koostööst...no siis.......Kas on kellelgi taolist jama kunagi juhtunud,et uued andurid,poest ostetud,on järjest kutud?Kusjuures erinevad tootjad kah veel.saan aru, kui oleks üks tootja,et juhtus vigane partii.aga ei,tootjad ju erinevad.
Vasta
#7
Lihtsalt huvist küsin,kuidas nad Hortis andurit kontrollisid,ehk kas seda saab teha ka koduste vahenditega,et multimeetriga mõõtes peab takistus olema mingi 1,3 KΩ.See vast näitab ära mähise korrasoleku.Aga muu,kas OSSI-ga.
Vasta
#8
(25-10-2013, 07:46 AM)nordrainbow Kirjutas: Lihtsalt huvist küsin,kuidas nad Hortis andurit kontrollisid,ehk kas seda saab teha ka koduste vahenditega,et multimeetriga mõõtes peab takistus olema mingi 1,3 KΩ.See vast näitab ära mähise korrasoleku.Aga muu,kas OSSI-ga.

Täpselt nii.Kui sul on kodus olemas tavaline tester,ehk multimeeter. siis asetad mööteskaala 20K asendisse ja mõõdad anduri jalgadelt takistuse ära.Peab olema miski 1,03.
Vasta
#9
(25-10-2013, 10:48 PM)saarlane001 Kirjutas:
(25-10-2013, 07:46 AM)nordrainbow Kirjutas: Lihtsalt huvist küsin,kuidas nad Hortis andurit kontrollisid,ehk kas seda saab teha ka koduste vahenditega,et multimeetriga mõõtes peab takistus olema mingi 1,3 KΩ.See vast näitab ära mähise korrasoleku.Aga muu,kas OSSI-ga.

Täpselt nii.Kui sul on kodus olemas tavaline tester,ehk multimeeter. siis asetad mööteskaala 20K asendisse ja mõõdad anduri jalgadelt takistuse ära.Peab olema miski 1,03.

Staatilise takistuse saad nii. Aga süsteem küsib signaali... Rääkimata sellest, et vedrustuse tötöamisel võib juhtmes katkestus tekkida.
Vasta
#10
(25-10-2013, 11:20 PM)v6sa Kirjutas:
(25-10-2013, 10:48 PM)saarlane001 Kirjutas:
(25-10-2013, 07:46 AM)nordrainbow Kirjutas: Lihtsalt huvist küsin,kuidas nad Hortis andurit kontrollisid,ehk kas seda saab teha ka koduste vahenditega,et multimeetriga mõõtes peab takistus olema mingi 1,3 KΩ.See vast näitab ära mähise korrasoleku.Aga muu,kas OSSI-ga.

Täpselt nii.Kui sul on kodus olemas tavaline tester,ehk multimeeter. siis asetad mööteskaala 20K asendisse ja mõõdad anduri jalgadelt takistuse ära.Peab olema miski 1,03.

Staatilise takistuse saad nii. Aga süsteem küsib signaali... Rääkimata sellest, et vedrustuse tötöamisel võib juhtmes katkestus tekkida.
Jutt,kui tähele panid,käib UUEST,KASUTAMATA andurist.mis vedrustuse töötamisel tekkivast katkestusest siin saab juttu olla.
Vasta
#11
Terv!

Masinaks siis 2002a ML 400




Sama mure, Vana andur kohati töötas, diagnoositi vasak esimene Abs andur, sai tellitud uus, orig abs andur, Mis ei töötanud. Väideti,et praak andur, garantiisse ja uus asemele ( teise firma toodang), Sama jama ei tööta.
Abs/Ebs/Bas jne põlevad. Vana anduriga vähemalt aegajalt kustusid ära.


Siinkohal märgin ära, kontrollitud ka järgmiselt:

1. Parema anduri signaal sai viidud vasakusse anduri pistikusse, viga kustus ja kolis ümber paremale. (eeldaks, et juhtmestik ok)
2. Uue anduriga viga ei KUSTU. (tava takisti sillaga kustutab vea)
2. lisaks sai kontrollitud voolud mis peale peavad tulema. OK
3. Hammasvöö ideaalne

Igasugune infi või mõtted on vägagi teretulnud!
Samuti tahaks teada, kas teema tõstataja leidis lahenduse, kui jah siis milline.
Vasta
#12
Kas tal miski hambuline vöö või juba midagi uuemat? Uumatel autodel pole andurist testriga midagi mõõta, kui siis ainult kas andurile toide tuleb...
Oluline, et vahe oleks õige, ehk mingeid laagri lõtke ei tohiks olla.
Ega 2002a. ml ei loe veel laagri pealt??
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#13
Mina sain oma probleemile lahenduse,peale seda kui olin poest kolmanda anduri ostnud ja see järjekordselt osutus mittetoimivaks.
Selline juhuste kokkulangevus ei mahtunud mulle kuidagi hinge ja asusin asja sügavuti lahkama,et milles siis ikkagi asi.Siis avastasingi,et minu sõidukile on valmistaja otsustanud aasta algul valminud autodele üht tüüpi andurid panna...aga juba paari kuu pärast teist tüüpi........no ja kaupluses tekkis selline väike nii õelda"tõlkes kaduma läinud" fenomen,et telliti mulle kogu aeg seda vale tüüpi andurit.Jama selles, et välimus ja suurus on neil identsed, samuti pistikud......aga tööpõhimõte teine.Kui siis lõpuks sai tellitud minu sõidukile vastav andur ja külge ta panin.....oli asi korras.
Neil pidavat olema kolme erinevat tüüpi andureid
Vasta
#14
Tere! Mul sama mure, et sai vahetatud ära juhipoolne andur, vana oli katki...peale vahetust ei kustu ära ESB tuli. Kuidas saab kindlaks teha milline andur on õige?

Tänan ette abi eest!
Vasta
#15
Kas andnur mis vahetasid,on uus ?Mis aasta masinaga tegu?Minul oli 2000 aasta alguse väljalase.Üldiselt vin koodiga pead siiski õige anduri saama.Lase seal kust uue ostsid,veelkord koodi järgi üle kontrollida.Minul oli selline jama,et väike näpukas kuna kuu aega hiljem tulid juba teist tüüpi anduritega masinad liinilt......
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Probleem Ml270cdi Abs/Esp-ga. raimz14 2 3,618 07-01-2019, 07:02 PM
Viimane postitus: Ott
  W163 ML320 ABS/ESP probleem Joel. 5 6,577 19-07-2018, 01:18 PM
Viimane postitus: Joel.



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne