Postita vastus 
 
Teema reiting:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vito 110 CDI 2002
Autor Sõnum
system256 Ära (0)
Huviline

Postitusi: 11
Asukoht:
Postitus: #1
Vito 110 CDI 2002
Tere, probleem nimelt selles, et külmast peast kui ööläbi seisnud on käivitab väga pikalt. Soojast peadt või kui juba korra käivitatud on läheb kohe käima nagu cdi mootor ikka peale paari pööret. Esimene probleem mis kohe pähe tuleb on vigane eelsüüte küünal, kuid armatuuris kustub eelsüüte tuluke ära nagu peab...
Käisin diagnostikas ja seal veateateid ei näidanud. Mõõdeti ka eelsüüteküünalde relee juurest ka küünalde seisukorda ja kõik pidid ilusti funksima.

Mõtlesin, et ehk egr klapp kuidagi mõjutab käivitamist ja sai see ka igaksjuhuks ära pestud ja kontrollitud, nagu töötab kuid viga on alles. Mootor muidu töötab hästi, peale küttefiltri vahetust ei tule musta ka gaasi andes.
Olen täheldanud, et kui õues olid soojad ilmad (10 sooja hommikul) ei olnud mingit probleemi käivitamisel. Nii kui tegi 2-4 kraadi sooja ainult nii käivitab vääga pikalt.
Autol peal ka defa plokisoojendus, sellega ka huvitav teema, kui panna plokisoojendus umbes 20 minutiks enne käivitamist taha läheb enam-vähem ilusti käima. Seega ei saa ka kütus alla vajuda kuna plokisoojendus ei too kütust üles:d
mootor pealt puhas ja diisli haisu ka kapoti all pole.
Endal mõistus otsas...
Roosna allikul pidid vea muidugi üles otsima kuid seal küsitakse juba diagnostika eest 120 euri..
Ehk oskab keegi midagi tarka välja pakkuda, mida veel teha... Kust viga otsida.
06-10-2013 09:14 AM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Laur Ära (7)
**********

Postitusi: 4,099
Asukoht: Muhv, nõudmiseni
Postitus: #2
RE: Vito 110 CDI 2002
Teise akuga oled proovinud? Mingid mootorid tahavad lisaks õigele kütte rõhule saada ka õige arvu pöördeid käivitumiseks.
Aga jah, sul on vaja diagnostikut mitte arvutiga kuti kes loeb vea koode.

M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
06-10-2013 11:27 AM
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
v6sa Ära (15)
Valge vares

Postitusi: 7,482
Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Postitus: #3
RE: Vito 110 CDI 2002
(06-10-2013 09:14 AM)system256 Kirjutas:  ...
Ehk oskab keegi midagi tarka välja pakkuda, mida veel teha... Kust viga otsida.

Vali diagnostiakkohtade teemast sobiv ja mine juhtme otsa. Arvama võib jäädagi.

Ning värskest kogemusest:
multimeetri tabloole "õige" tulemuse manav küünal ei pruugi veel soojaks minna.Eusa_wall

Perevaguni elu
06-10-2013 01:29 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
marko03 Ära (0)
Huviline

Postitusi: 5
Asukoht: Harjumaa
Postitus: #4
RE: Vito 110 CDI 2002
tere
probleem on pihustite tagasivoolus see on nende tavaline probleem. Kui on mure siis saaksin selle kohapealt aidata
19-10-2013 12:19 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
system256 Ära (0)
Huviline

Postitusi: 11
Asukoht:
Postitus: #5
RE: Vito 110 CDI 2002
(19-10-2013 12:19 PM)marko03 Kirjutas:  tere
probleem on pihustite tagasivoolus see on nende tavaline probleem. Kui on mure siis saaksin selle kohapealt aidata



Äkki räägid sellest lähemalt?
Kui õues on soe (nt: 10 kraadi) läheb käima ilma probleemita, olenemata kaua seisnud on. Kas siis võib ikka olla probleem tagasivoolus?Icon_rolleyes
19-10-2013 12:56 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
laf1247 Ära (1)
MB Klubi liige

Postitusi: 552
Asukoht: Tallinn
Postitus: #6
RE: Vito 110 CDI 2002
(19-10-2013 12:56 PM)system256 Kirjutas:  
(19-10-2013 12:19 PM)marko03 Kirjutas:  tere
probleem on pihustite tagasivoolus see on nende tavaline probleem. Kui on mure siis saaksin selle kohapealt aidata



Äkki räägid sellest lähemalt?
Kui õues on soe (nt: 10 kraadi) läheb käima ilma probleemita, olenemata kaua seisnud on. Kas siis võib ikka olla probleem tagasivoolus?Icon_rolleyes


Jah siis võib viga olla pihustite liigses tagasivoolus, mida külmem on, seda suurem on kütte kogus, mis lekib tagasivoolu, seda pikem käivitus. Kõrgsurvepump ei suuda nii kiiresti rõhku üles saada.

W204 C200 CDI 2013
K1 SUZUKI GSX-R 750 2001

19-10-2013 01:00 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
system256 Ära (0)
Huviline

Postitusi: 11
Asukoht:
Postitus: #7
RE: Vito 110 CDI 2002
(19-10-2013 01:00 PM)laf1247 Kirjutas:  
(19-10-2013 12:56 PM)system256 Kirjutas:  
(19-10-2013 12:19 PM)marko03 Kirjutas:  tere
probleem on pihustite tagasivoolus see on nende tavaline probleem. Kui on mure siis saaksin selle kohapealt aidata



Äkki räägid sellest lähemalt?
Kui õues on soe (nt: 10 kraadi) läheb käima ilma probleemita, olenemata kaua seisnud on. Kas siis võib ikka olla probleem tagasivoolus?Icon_rolleyes


Jah siis võib viga olla pihustite liigses tagasivoolus, mida külmem on, seda suurem on kütte kogus, mis lekib tagasivoolu, seda pikem käivitus. Kõrgsurvepump ei suuda nii kiiresti rõhku üles saada.

Kas see tähendab siis pihustite (vigase pihusti) vahetust või on seal mõni muu variant kuidas asja korda teha?
19-10-2013 01:05 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
laf1247 Ära (1)
MB Klubi liige

Postitusi: 552
Asukoht: Tallinn
Postitus: #8
RE: Vito 110 CDI 2002
(19-10-2013 01:05 PM)system256 Kirjutas:  
(19-10-2013 01:00 PM)laf1247 Kirjutas:  
(19-10-2013 12:56 PM)system256 Kirjutas:  
(19-10-2013 12:19 PM)marko03 Kirjutas:  tere
probleem on pihustite tagasivoolus see on nende tavaline probleem. Kui on mure siis saaksin selle kohapealt aidata



Äkki räägid sellest lähemalt?
Kui õues on soe (nt: 10 kraadi) läheb käima ilma probleemita, olenemata kaua seisnud on. Kas siis võib ikka olla probleem tagasivoolus?Icon_rolleyes


Jah siis võib viga olla pihustite liigses tagasivoolus, mida külmem on, seda suurem on kütte kogus, mis lekib tagasivoolu, seda pikem käivitus. Kõrgsurvepump ei suuda nii kiiresti rõhku üles saada.

Kas see tähendab siis pihustite (vigase pihusti) vahetust või on seal mõni muu variant kuidas asja korda teha?

Pihusti vahetus või remont on lahenduseks. Millal viimati pihustiseibe on vahetatud? Soovituslik oleks iga 60000 tagant vahetada, kui ei ole tehtud seda, siis tasuks pihustid maha võtta niikuinii ja siis ei ole keeruline kuskile asutusse stendi viia.

W204 C200 CDI 2013
K1 SUZUKI GSX-R 750 2001

19-10-2013 01:25 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
system256 Ära (0)
Huviline

Postitusi: 11
Asukoht:
Postitus: #9
RE: Vito 110 CDI 2002
(19-10-2013 01:25 PM)laf1247 Kirjutas:  
(19-10-2013 01:05 PM)system256 Kirjutas:  
(19-10-2013 01:00 PM)laf1247 Kirjutas:  
(19-10-2013 12:56 PM)system256 Kirjutas:  
(19-10-2013 12:19 PM)marko03 Kirjutas:  tere
probleem on pihustite tagasivoolus see on nende tavaline probleem. Kui on mure siis saaksin selle kohapealt aidata



Äkki räägid sellest lähemalt?
Kui õues on soe (nt: 10 kraadi) läheb käima ilma probleemita, olenemata kaua seisnud on. Kas siis võib ikka olla probleem tagasivoolus?Icon_rolleyes


Jah siis võib viga olla pihustite liigses tagasivoolus, mida külmem on, seda suurem on kütte kogus, mis lekib tagasivoolu, seda pikem käivitus. Kõrgsurvepump ei suuda nii kiiresti rõhku üles saada.

Kas see tähendab siis pihustite (vigase pihusti) vahetust või on seal mõni muu variant kuidas asja korda teha?

Pihusti vahetus või remont on lahenduseks. Millal viimati pihustiseibe on vahetatud? Soovituslik oleks iga 60000 tagant vahetada, kui ei ole tehtud seda, siis tasuks pihustid maha võtta niikuinii ja siis ei ole keeruline kuskile asutusse stendi viia.

See pihusti värk on päris kallis värk vist.
Kuid kuidas mõjutab seda kõike ploki soojendus? Kui ploki soojendus praeguste ilmadega (0-3 kraadi umbes) kahekümneks minutiks taha panna läheb käima normaalselt nagu oleks õues 10 kraadi sooja? Ega ploki soojendamine kütust ju ometi üles too...
19-10-2013 02:00 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
laf1247 Ära (1)
MB Klubi liige

Postitusi: 552
Asukoht: Tallinn
Postitus: #10
RE: Vito 110 CDI 2002
(19-10-2013 02:00 PM)system256 Kirjutas:  
(19-10-2013 01:25 PM)laf1247 Kirjutas:  
(19-10-2013 01:05 PM)system256 Kirjutas:  
(19-10-2013 01:00 PM)laf1247 Kirjutas:  
(19-10-2013 12:56 PM)system256 Kirjutas:  
(19-10-2013 12:19 PM)marko03 Kirjutas:  tere
probleem on pihustite tagasivoolus see on nende tavaline probleem. Kui on mure siis saaksin selle kohapealt aidata



Äkki räägid sellest lähemalt?
Kui õues on soe (nt: 10 kraadi) läheb käima ilma probleemita, olenemata kaua seisnud on. Kas siis võib ikka olla probleem tagasivoolus?Icon_rolleyes


Jah siis võib viga olla pihustite liigses tagasivoolus, mida külmem on, seda suurem on kütte kogus, mis lekib tagasivoolu, seda pikem käivitus. Kõrgsurvepump ei suuda nii kiiresti rõhku üles saada.

Kas see tähendab siis pihustite (vigase pihusti) vahetust või on seal mõni muu variant kuidas asja korda teha?

Pihusti vahetus või remont on lahenduseks. Millal viimati pihustiseibe on vahetatud? Soovituslik oleks iga 60000 tagant vahetada, kui ei ole tehtud seda, siis tasuks pihustid maha võtta niikuinii ja siis ei ole keeruline kuskile asutusse stendi viia.

See pihusti värk on päris kallis värk vist.
Kuid kuidas mõjutab seda kõike ploki soojendus? Kui ploki soojendus praeguste ilmadega (0-3 kraadi umbes) kahekümneks minutiks taha panna läheb käima normaalselt nagu oleks õues 10 kraadi sooja? Ega ploki soojendamine kütust ju ometi üles too...

Kütus ju ei vaju alla, vaid osa kütusest lekib tagasivoolu ja seetõttu läheb kauem aega, kuni kütuserõhk tõuseb nii kõrgele, et mootor käivituks. Ja veel, kui see ei juhtu piisavalt kiiresti, siis pihusteid ei avata.

Plokisoojenduse asemel peaks ka aitama pihusite peale kuuma vee kallamine.

W204 C200 CDI 2013
K1 SUZUKI GSX-R 750 2001

19-10-2013 02:43 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
marko03 Ära (0)
Huviline

Postitusi: 5
Asukoht: Harjumaa
Postitus: #11
RE: Vito 110 CDI 2002
kõige pealt tuleks pihusteid kontrollida auto peal selleks tuleks panna pihustitele peale mensuurid millega on võimalik mõõta tagasivoolu pidavust või mitte pidavust . kui lekivad tagasi rohkem kui lubatud siis ei lähegi auto külma mootoriga käima ja seos ploki soojendusega on ju väga palju see teeb mootori soojaks kui ilmad veel külmemaks läheb siis ei aita ka enam sellest 20 min. soojendusest. selle lahenduseks on kas uued pihustid või vanade remont kui annab remontida . kahjuks on nii et keskmiselt on pihusti eluiga
150000 km siis see kulub seest ära ja hakkavad jamama.
20-10-2013 02:04 AM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
108D Ära (0)
Huviline

Postitusi: 2
Asukoht: Soome
Postitus: #12
RE: Vito 110 CDI 2002
Tere! Kõige pealt vabandan võõra teema reostamise pärast, aga mul tundub olevat sama mure.

Teema algataja võiks lisada mis lahenduse asi leidis ja mis hinnaga :)?!

Mina olen pidanud probleemiks ühte puuduvat eelsüüte küünalt(teised vahetatud).
Kuulsin, et kui ei ole kõiki 4 töökorras eelsüüte küünlaid releel taga siis ei anna piisavat voolu neile peale. Tänu sellele mõtlesin
kaane mahavõtmisele saamaks kätte see sisse murdunud e.k. (sai kuumutatud ja u. 10 mutrit otsa keevitatud aga ei saa lahti)

Kui kaane juba maha võtan siis teen sellele kapremondi.(sääred, juhtpuksid, klapid, uued e.k., lihvimine, tihendid)
Mõtlesin vahetada pihustiotsad vajadusel(kui "kusevad")

Külm käivitus näeb välja selline: 3 korda eelsüüte küünlaid-ketran starterit u.10sek. kui ei lähe siis veel kord eelsüüdet ja ketran käima.
Ja kui käima läheb lööb sumbutist ilge pahvaka valget(helehalli)tossu välja.

Lugedes neid postitusi ja mõeldes oma probleemile tekkis küsimus millele loodan kogemustega inimeste vastust.

Kui pihusti ei saa nn. piisavat survet, et pihustada silindrisse kütet ja laseb kütte tagasi voolu siis mis asi selle valge pilve tekitab käivitudes???

Kõikide nõuannete, ettepanekute ja muidu toredate vastuste eest ettetänades Gert!
(selle postituse viimane muutmine: 20-11-2013 06:12 PM 108D.)
20-11-2013 05:49 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
v6sa Ära (15)
Valge vares

Postitusi: 7,482
Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Postitus: #13
RE: Vito 110 CDI 2002
Kui tagant lööb valge (õigemini sinakashalli hapukalt lõhnava) pilve välja, on surve pihustamiseks piisavalt hea. Lihtsalt mootor on kohvi või pihustamist enam ei toimu. Mõlemaid kõrvaldab remont, kui omanik soovib seda kulu kanda. Toimivad küünlad võiamldavad remonti edasi lükata.

Kust pärineb teadmine, et CDi-mootorid ühe küünla tõrke korral vooluta jäävad?

Küll aga võib lühis küünlas põletada maha suure kaitsme releekaane all.

Perevaguni elu
20-11-2013 06:23 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
108D Ära (0)
Huviline

Postitusi: 2
Asukoht: Soome
Postitus: #14
RE: Vito 110 CDI 2002
(20-11-2013 06:23 PM)v6sa Kirjutas:  Kui tagant lööb valge (õigemini sinakashalli hapukalt lõhnava) pilve välja, on surve pihustamiseks piisavalt hea. Lihtsalt mootor on kohvi või pihustamist enam ei toimu. Mõlemaid kõrvaldab remont, kui omanik soovib seda kulu kanda. Toimivad küünlad võiamldavad remonti edasi lükata.

Kust pärineb teadmine, et CDi-mootorid ühe küünla tõrke korral vooluta jäävad?

Küll aga võib lühis küünlas põletada maha suure kaitsme releekaane all.

Tegelt unustasin mainida et tegemist on tavalise 108D-ga :)

Mu enda arvamus on see et mul on 4 kusepritsi mitte pihustit:)

Seda et kui palju nn. vale takistuse puhul voolupeale annab olen mõõtnud ja see kestab täpselt nii kaua kui relee lubab.(Üks e.k. on puudu lihtsalt)

Ei usu ka eriti sellesse soovitusse, et ühenda 4-s eelsuuteküünal väljapoole mootorit...

Kas saan kinnitust arvamusele et probleem jääb pigem pihustite valdkonda? Minimaalselt otsad ja maks uued pihustid?
20-11-2013 06:42 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
system256 Ära (0)
Huviline

Postitusi: 11
Asukoht:
Postitus: #15
RE: Vito 110 CDI 2002
Minul viitab siis probleem ikka pihustitele (või ühele)
Kuna remont on mega kallis (diagnostika on juba roosna-allikul vist 120 eurot vms) siis otsustasin, et kõigepealt paigaldan kerole kella ja see peaks esialgu probleemid lahendama. Ennem käivitamist kütan keroga (praeguste ilmadega 10-15 minutit) mootori soojaks ja siis käivitamise probleemi ei ole.

Keegi seltsimeestest äkki Tartu kandist vast teab rääkida kus on usaldusväärset firmat kus pihusteid remontida (vahetada) ja kus tehakse mersule ka diagnostikat ja palju maksma võib minna üks või teine asi. Tavaline diagnostika aparaat teadupärast kõike mida vaja ei näita...
27-11-2013 11:23 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
v6sa Ära (15)
Valge vares

Postitusi: 7,482
Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Postitus: #16
RE: Vito 110 CDI 2002
(27-11-2013 11:23 PM)system256 Kirjutas:  ... probleemid lahendama.
...

Ei laheda midagi, lihtsalt võimaldab ruunamist jätkata.

Diagnostika puhul on enam kinni mehes/naises kui aparaadis. Silberis on Aparaadid, kuid diagnostika...Crybaby

Perevaguni elu
28-11-2013 09:43 AM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
system256 Ära (0)
Huviline

Postitusi: 11
Asukoht:
Postitus: #17
RE: Vito 110 CDI 2002
Probleem oli mul ju külmalt käivitamisega, ja kero antud hetkel lahendab käivitamise probleemi...

v6sa, mida silmas pead ruunamisega?
29-11-2013 05:10 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
v6sa Ära (15)
Valge vares

Postitusi: 7,482
Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Postitus: #18
RE: Vito 110 CDI 2002
(29-11-2013 05:10 PM)system256 Kirjutas:  v6sa, mida silmas pead ruunamisega?

Külmalt mittekäivitumine on sümptom. Probleem on mingi sõlme rikkes või lihtlabases üldises kulumises.

Kuna keskmine autoomanik ei soovi oma autot mitte korda teha, vaid odavalt liikuma saada, siis otsitakse võimalusi oma lombakat edasi piinata ehk rahvakeeli ruunata. Viimases hädas võib ju ka seisma mitte jätta... Tühikäigu tunnikulu on liitri ümber...

Perevaguni elu
29-11-2013 08:45 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
rolka Ära (0)
Huviline

Postitusi: 43
Asukoht: eesti
Postitus: #19
RE: Vito 110 CDI 2002
Mul pole kyll tegemist vitoga aga oli ml 270cdi käivitamisega häda...kord läks kohe kord ketras ja erineva ilmaga erinev tulemus...pihustitest 2 ja 4 "jooksid" kontollija arvates liiga palju...aga teglik viga oli plastik kytusetorudes mis mootori peal asetsevad...sai õhku natuke ja kõik!
16-01-2014 01:59 AM
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Postita vastus 


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Vito 639. Salongivendi mure. uno999 2 971 02-02-2019 11:52 PM
Viimane postitus: janek126
  2003- vito 2,1 süütelukust kaob vool. Old_timer 0 1,055 29-09-2018 10:46 AM
Viimane postitus: Old_timer
  küsimus Vito kohta John Smith 0 1,076 27-09-2018 07:35 PM
Viimane postitus: John Smith
  111cdi Vito 2,1 80kw kütusekulu Old_timer 4 1,669 05-06-2018 11:55 PM
Viimane postitus: Old_timer
  Vito 115CDI 2007a autom.kasti probleem imre 1 1,458 04-04-2018 10:14 AM
Viimane postitus: madis71
  Vito w638 vasak lükanduks ummi345 3 2,050 10-01-2018 09:14 AM
Viimane postitus: ummi345
  Mercedes-Benz Vito W638 SRS tuli Maupo 4 2,688 04-09-2017 09:32 PM
Viimane postitus: madis71
  Kahtlane sisu/salong Vito bussis (Leedu) roodla 8 4,461 21-02-2017 10:56 PM
Viimane postitus: roodla
  MB Viano 2.2 CDI 2005.a. Buss sureb välja madalatel pööretel JanikaB 4 3,089 16-02-2017 08:54 PM
Viimane postitus: raigo005
  Vito pihustid k6va 2 2,538 08-02-2017 09:05 PM
Viimane postitus: ReinGSM

Vali alamfoorum:


Võta ühendust | MB Klubi foorum | Tagasi üles | Tagasi sisu juurde | Mobile Version | RSS voog