Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Konditsioneerimured
#1
Mul on Sprinteri bussil (T1N) standard konditsioneer, millele on paigaltatud lisa-aurusti tagumise osa jahutamiseks.

Probleem on see et see ei funka, lisaks põhjustab tema käivitamine ka teise anomaalia - nimelt kui ma tagumise aurusti käivitan ja tagumise aurusti solenoid avaneb, siis natuke gaasi peale andes hakkab salongiaurusti konkreetselt sooja õhku tootma.

Käisin Gvidis OÜs ja üht ja teist seal ka tehti. kahtlustati et kompressor on anomaalne või siis mingi neljakandiline jublakas (tõesti nime ei mäleta) kust kõrgsurve ja madalsurvetoru läbi lähevad. Lisaks arvati et ehk on freooni liiga vähe kuna lisa-aurustiga peab gaasi kogus suurem olema kui standardis ette nähtud.

Ehk on kellelgi midagi kommenteerida?
Ehk oskab keegi soovitada pädevat remondikohta kuhu remondi (mitte diagnostika) aega kinni pannes ka autoga tegelema hakatakse? Näiteks lepin kokku et toon auto kell 10.00 ja ma tean et 10.05 tõstab mees kapoti üles ja tegeleb asjaga, mitte ei kehita päeva lõpus õlgu et oh jah... täna ei jõudnud, ehk homme...Angry.
Vasta
#2
Ehk tegutseb veel:

Üllar
mob:5052156
Õnne tn.12, Tallinn
Vasta
#3
Väike googelmoogel andis tulemuseks et üllar on pädev mees... vähemal tqhq.ee arvates...

Kolmanda asjana hommikul helistan talle (teine asi on kohvi joomine), suured tänud numbri eest.
Vasta
#4
Isa käis just S124-ga Üllari juures kuid paraku konditsioneeri korda ei saanud kuna viga pidavat olema elektris-seega tuleks vist järgmisena Formatik OÜ-sse minna?
Vasta
#5
Vaatab... kauplesin endale homseks aja. Üllar arvas samuti et süsteemis on liiga vähe gaasi. Loodame et nii ka on...
Vasta
#6
Eelmisel aastal sai reduktori tihendid vahetatud, Monaco Grupis uus radikas pandud. Aeti värv sisse, mõõdeti, täideti, kõik ok. Pidas vastu Balkani 42 kraadised kuumused. Terve eelmine suvi ok.
Nüüd esimestel kuumematel päevadel proovisin - ei midagi. Kas auto tahab jälle raha saada? Kontroll, täitmine jne... Eusa_wall
Vasta
#7
Niih... Üllar diagnoosis et mõlemad filtrid/kuivatid/mahutid on oma eluea lõpetanud ja vajavad väljavahetamist. Esmaspäeval saan mõlemad purgid kätte ja saab proovida.
Vasta
#8
Niih... halb uudis on see et külmetasin end... hea uudis on see et konditsioneer hakkas tööleNod

Hakkasime Üllariga asja otsast lahendama ja selgus et:

1.Mõlemad kuivatid olid umbes. Üks kuivati läks isegi härma, asi mida ta kindlasti teha ei tohiks.
2.Drosselklapp oli kutu.
3.Kondensaatori lisaventikas töötas tagurpidi, imedes jahutusradikast kuuma õhku juurde ja lüües sellega rõhud üles.
4.Originaalis on ette nähtud 725 g gaasi, samas tänu lisatorudele, lisaaurustile ja lisakuivatile mahtus süsteemi 1,5 kg gaasi.

Peale eelnimetatud probleemide lahendamist hakkas kont tööle ja... häbi tunnistada... külmetasin et esimesel sõidul ära.

Aga mõned pildid kah...

Tehasekuivati ja lisakuivati:
[Pilt: 1]

Drosselklapp... põhiline kurjajuur:
[Pilt: 22409349d273c7_l.jpg]

Igaljuhul suured tänud Üllarile.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne