Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kiitke üht ja laitke teist.. E punnu
#1
Olen tõsiselt kaalumas üht järjekordset mersut endale nüüd.... Ja hind on ka suht lagi mis ma võtta saan.. Üks mis kindel, kui Mercedes-Benz, siis nüüd juba kurvasilma Mercedes-Benz.
Olen enam-vähem välja ka vaadanud mida tahta ja mida kaema minna nädalalõpus...
Esimene on siin http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html
Teine siin http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html
Natuke kahtlen vanemate dislade väärtuses.. öeldakse et dislasi peedistatakse rohkem ! ?
Kiitke üht ja laitke teist ning vastupidi.. Või veel parem, soovitage ise midagi..sellisesse hinna klassi, kuid mitte enam kõrgemale.
Tänud asjalike vastuste eest Smile
Vasta
#2
Ilma kliimata on 210 ikka nadi variant, eriti pluss 30C, seega E 220D langeks kohe välja.   E 230 tundub pildi pealt päris OK ja ajalugu ka teada, aga eks seal peab vaatama kuidas 9 aastat meie teid, soola ja külma on kerele ja mootorile mõjunud.
Vasta
#3
soul Kirjutas:Ilma kliimata on 210 ikka nadi variant, eriti pluss 30C, seega E 220D langeks kohe välja.   E 230 tundub pildi pealt päris OK ja ajalugu ka teada, aga eks seal peab vaatama kuidas 9 aastat meie teid, soola ja külma on kerele ja mootorile mõjunud.
See on hea tähelepanek!
Vasta
#4
Nii lahja disla tahad ilmselt varsti ära müüa - mosse sõidab ühelt poolt ja lada teiselt poolt mööda Ma ei räägi kihutamisest, aga mingi kiirendus peab ikka turvaliseks möödasõiduks olema.
LCD displayde ja armatuuride remont
www.harteron.ee
Vasta
#5
kui punnut tahad osta, siis mu firmal on üks 1997 aasta isend üle. nahksisu, parkimisandurid ja kõik muud mõeldavad-mõeldamatud lisad, 3.0l diisel peale kõike. kui täpsemat infot tahad saada, siis võid helistada kutile kes sellega hetkel sõidab - siim ja telefon 55566100.
Vasta
#6
Piltide ja kirjelduse järgi otsustades vaataksin rohkem selle E230 poole, 110kw on just see piir millest allapoole ei ole enam seda head sõidumõnu ja loomulikult konditsioneer "peab" punnsilmal olema:hump:
MobileSPA
autopesula
TEL: 5110767
Vasta
#7
virgo Kirjutas:Nii lahja disla tahad ilmselt varsti ära müüa - mosse sõidab ühelt poolt ja lada teiselt poolt mööda Ma ei räägi kihutamisest, aga mingi kiirendus peab ikka turvaliseks möödasõiduks olema.
samas kui vähegi "tummisem" diisel on, siis mina eelistaksin ikkagi diislit bensukale Smile isegi minu "beebi-diisel" on võrdlemisi äkilise minekuga (ehk siis w203 peal olev 200cdi)
Vasta
#8
ervg Kirjutas:
virgo Kirjutas:Nii lahja disla tahad ilmselt varsti ära müüa - mosse sõidab ühelt poolt ja lada teiselt poolt mööda Ma ei räägi kihutamisest, aga mingi kiirendus peab ikka turvaliseks möödasõiduks olema.
samas kui vähegi "tummisem" diisel on, siis mina eelistaksin ikkagi diislit bensukale Smile isegi minu "beebi-diisel" on võrdlemisi äkilise minekuga (ehk siis w203 peal olev 200cdi)

Nõus täitsa, aga punnsilmale alla 100KW on lahja. Tean, et see hakab kiiresti ja tugevalt häirima. Mina ka punnsilmaga 2,2CDI mootoriga, kurta ei saa, aga CDI ikki miskit muud kui vana 2,0. Kui vaadata 10 aastat vana dislat siis ikka 2,5 või 3,0 dislat. Isiklikult eelistaks ka dislat bensule, aga kindlasti mitte vana 2,0 mootoriga.
LCD displayde ja armatuuride remont
www.harteron.ee
Vasta
#9
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html
Aga kurat, selles hinnaklassis dislad tunduvad kõik olema taksod :bash:
LCD displayde ja armatuuride remont
www.harteron.ee
Vasta
#10
virgo Kirjutas:http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html
Aga kurat, selles hinnaklassis dislad tunduvad kõik olema taksod :bash:

See on küll üsna vähetõenäoliselt takso olnud, aga läbisõit on???  Alumine must äär on hõbedaseks värvitud, aga eest tuleb juba värv maha.
Vasta
#11
Punnsilma ost on kahtlemata üldse kõige parem ost mida Mercedes-Benz ostmisel teha üldse saab:demond: Tõeliselt hästi välja kukkunud auto oma tugeva tehnikaga ja väga vastupidava kerega meie kliimas. Võlu lisab veel ilusa mustriga salong.

Sry väike OT. Minu kiitus siis punnsilmale, või siis laitus??? Tee siis nüüd kindlaksUZI
Vasta
#12
kuld Kirjutas:Punnsilma ost on kahtlemata üldse kõige parem ost mida Mercedes-Benz ostmisel teha üldse saab:demond: Tõeliselt hästi välja kukkunud auto oma tugeva tehnikaga ja väga vastupidava kerega meie kliimas. Võlu lisab veel ilusa mustriga salong.

Sry väike OT. Minu kiitus siis punnsilmale, või siis laitus??? Tee siis nüüd kindlaksUZI

Millest ja milleks selline iroonia, oled vist pikalt 210 omand?
Vasta
#13
kuld Kirjutas:Punnsilma ost on kahtlemata üldse kõige parem ost mida Mercedes-Benz ostmisel teha üldse saab:demond: Tõeliselt hästi välja kukkunud auto oma tugeva tehnikaga ja väga vastupidava kerega meie kliimas. Võlu lisab veel ilusa mustriga salong.

Sry väike OT. Minu kiitus siis punnsilmale, või siis laitus??? Tee siis nüüd kindlaksUZI
Oman 1997a W210 3L turbodiisel. Mootor hea, aga kere roostetab mis hirmus, esitiibadel augud sees, vahetasin välja, tagumise tiivad ka enam seda talve vastu ei pea... Õliradikale roostetas auk sisse, uus radikas koos torudega 10k EEK. Esisild ülinõrga konstruktsiooniga, tõenäoliselt esiosa liiga raske selle silla jaoks. Sõita mugav ja mõnus, aga kulutused mis sellele autole pean tegema, on selgelt üle minu prioriteetide kuhu raha tahan panna. Pean ka väikest tabelit auto remondi kuludest. Selle aasta kulutused siin:
Generaatori sidur ja rullik 2600 (1.veebr)
Roolivardad, rooliotsad, vasak alumine sarniir, kokkujooksu reguleerimine 2300 (26.04.2006)
Esimesed amordid, õõtshoova kinnitused 5000 (17.05.2006)
Uued esitiivad, komplekteerimine 6500 (28.08.2006)
Roolivardad 1400 (14.08.2006)
Õliradikas, vahetus 9600 (nov.2006)
Ühesõnaga ükski auto ei ole mul siiani niipalju ja kallist remonti tahtnud kui see 97a. W210
Vasta
#14
Ilmselt on autol ja autol ka vahe. Minu omal pole kuskil roostet, sild kestab väga hästi ja osad ei maksa midagi. Sharniirid, rooliotsad, stabika kondid on kõik olnud ca 120-150 krooni ja vahetus ülilihtne. need mainitud asjad vahetasin varakevadel ja siiani pole ühtegi lõtku/kolksu. Tundub, et oled nii mõnegi osa eest üle maksnud...
LCD displayde ja armatuuride remont
www.harteron.ee
Vasta
#15
ilmselt on siin ka küsimus selles, millal mingid asjad ära vahetatakse. viimasel hetkel vahetamised muudavad remondi reeglina kallimaks. nüansse on ilmselt veelgi (a-la teatud juppide ükshaaval vahetamine, kuigi peaks vahetama paarikaupa; stabikakontide vahetamine jättes vahetama stabikapuksid jne)
Vasta
#16
123kupee Kirjutas:
kuld Kirjutas:Punnsilma ost on kahtlemata üldse kõige parem ost mida Mercedes-Benz ostmisel teha üldse saab:demond: Tõeliselt hästi välja kukkunud auto oma tugeva tehnikaga ja väga vastupidava kerega meie kliimas. Võlu lisab veel ilusa mustriga salong.

Sry väike OT. Minu kiitus siis punnsilmale, või siis laitus??? Tee siis nüüd kindlaksUZI
Oman 1997a W210 3L turbodiisel. Mootor hea, aga kere roostetab mis hirmus, esitiibadel augud sees, vahetasin välja, tagumise tiivad ka enam seda talve vastu ei pea... Õliradikale roostetas auk sisse, uus radikas koos torudega 10k EEK. Esisild ülinõrga konstruktsiooniga, tõenäoliselt esiosa liiga raske selle silla jaoks. Sõita mugav ja mõnus, aga kulutused mis sellele autole pean tegema, on selgelt üle minu prioriteetide kuhu raha tahan panna. Pean ka väikest tabelit auto remondi kuludest. Selle aasta kulutused siin:
Generaatori sidur ja rullik 2600  (1.veebr)
Roolivardad, rooliotsad, vasak alumine sarniir, kokkujooksu reguleerimine 2300 (26.04.2006)
Esimesed amordid, õõtshoova kinnitused 5000 (17.05.2006)
Uued esitiivad, komplekteerimine 6500 (28.08.2006)
Roolivardad  1400 (14.08.2006)
Õliradikas, vahetus 9600 (nov.2006)
Ühesõnaga ükski auto ei ole mul siiani niipalju ja kallist remonti tahtnud kui see 97a. W210

Võin tuua näite kus on 210 peale on aasta jooksul veel rohkem kulutatud kui  123kupee  suutis kulutada.  Samas ma pole pea 3 aasta jooksul  210 E 300 Turbodiesel T 1998 peale ka koos kõigi hooldustega suutnud nii palju kulutada kui  123kupee pea aastaga. Pikalt 124 300D sõitnuna võin öelda,  et  210 vastupidavus enamjaolt nõrgem pole, väljaarvatud stabika  kondid mis tahavad üsna tihedat  vahetamist.
Seega, vaadake enne mida ostate, kõik sõltub kuidas eelnevat on autot hooldatud ja kas läbisõit on alla või üle poole milli.
Vasta
#17
virgo Kirjutas:Ilmselt on autol ja autol ka vahe. Minu omal pole kuskil roostet, sild kestab väga hästi ja osad ei maksa midagi. Sharniirid, rooliotsad, stabika kondid on kõik olnud ca 120-150 krooni ja vahetus ülilihtne. need mainitud asjad vahetasin varakevadel ja siiani pole ühtegi lõtku/kolksu. Tundub, et oled nii mõnegi osa eest üle maksnud...
Läbisõit on mul üle 300k mis eestis läbi sõidetud. Aga jah, umbes sellist vastust ootasingi Big Grin See oleks küll pull kui kevadel vahetatud tükid juba välja peaks vahetama Big Grin Jah seda küll, et, üsna loll olen ka, et kõige odavamaid amorte, sarniire ja roolivardaid pole pannud Big Grin Ma ei ole ka veel siiani ühtegi tükki 2 korda vahetanud, aga rooste kohapealt on see auto küll katastroof... Vähemalt see mis minul on.
Vasta
#18
Aga 123kupeed kõik need kopsakad väljaminekud ju ei heiduta, kuna auto soetamise hind oli, khmmm, pehmelt öeldes, khmmmmm, soodne :) või mis :)


aga teemasse niipalju, et asi, mis ka siia lingitud autodel silma hakkab, on need plastklaasidega tuhmunud esituled, milledega pimedas eriti midagi teha pole. Uute paar oli vist kuskil 10k. Müüakse küll ka noid 211-stiilis luupidega järelturu tulesid 3x odavamalt, aga nende valgustusvõime kohta puudub, vähemalt mul, kogemus.
Vasta
#19
Neid esitule klaase saab üsna edukalt paremaks-puhtamaks  poleerida.
Vasta
#20
jansa Kirjutas:aga teemasse niipalju, et asi, mis ka siia lingitud autodel silma hakkab, on need plastklaasidega tuhmunud esituled, milledega pimedas eriti midagi teha pole. Uute paar oli vist kuskil 10k.
neid saab poleerida, 500-1000kr ja nagu uued.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Teab keegi Ropkas müüdava punnu kohta? v6sa 6 3,156 02-11-2007, 09:09 PM
Viimane postitus: HotPapa



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne