Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W 124 Saksast
#1
Tahaks siis omale veel leida ühe korralikuma diisel 124 Mercedes-Benz.
Kas keegi teab, kes saksast toob?
Vasta
#2
Tere,

Kindlasti on inimesi, kes on nõus Saksamaalt W124 kerega auto tooma, aga...

... ja see aga on päris suur.

Korralik on küll suhteline mõiste, aga üsna korraliku (ilma olulise roosteta ja alla 300 000 km läbisõiduga) W124 diisli leiab Saksamaalt ilmselt kuskil hinnavahemikus 3000 kuni 4000 eurot. Hea õnne korral võibolla õngitseb midagi välja kuskil 2500-ga, kui värvikombinatsioon, mootorivõimsus ja varustus pole üldse oluline.

Auto transport Eestisse maksab sõltuvalt piirkonnast 350 kuni 500 eurot.

Ilma autot üle vaatamata on nõus selle ostmisjandiga telefoni teel tegelema ilmselt keegi, kes Sind tõesti aidata tahab, umbes 200 euro eest.

Kui soovid, et keegi auto üle ka vaataks, siis võrdlemisi soodsate asjaolude kokkulangemisel võid arvestada veel 200-300 eurot lisaks, sest see, kes masinat üle vaatama läheb, on sunnitud ohverdama terve päeva Saksamaal. Auto ülevaatamiskuludega on üldse nii, et kui auto Sulle ei sobi või ei osutu korralikuks, tuleb kulud ikkagi kanda.

Lisaks sellele - ideaalses korras autot pole olemas ja seega pead ilmselt arvestama veel paarisajaeurose kuluga peale auto kätte saamist (midagi värskendada, korrastada vms).

Seega selline korralikumat sorti W124 kerega auto Eestisse tooduna maksab eeltoodut arvesse võttes minimaalselt:
+ 3500 ostuhind
+ 400 transport
+ 500 vahendus
+ 200 kohendamine
= 4600 eurot.

Lisa sellele ~200 eurot arvelevõtmise kulusid ja tekibki küsimus, kas see vana, laisk ja ebaefektiivne diisel on seda väärt kui selle raha eest saab teisigi suhteliselt häid autosid?

Kui jah, siis kindlasti võib keegi hea meelega abi pakkuda.

Parimate soovidega,

Tauno
Vasta
#3
Tuleb Taunoga nõustuda, korralik MB jah kuskil alates 3500, aga selle 900 soovitaks küll efektiivsemalt kulutada- mine ise järgi, saad normaalse reisi kauba peale ja kindlasti tuleb ka odavam...
Küsimus kas 124 diisel on seda raha väärt- ma arvan et sõltub inimesest ja kes mida hindab. Tegemist ikkagi saksa inseneritööga ajast, mil autosid ehitati kestma. Valge inimese(mitte türklase) käest Saksast ostetud korralik 124 on sõiduvõimeline ka veel 10-15 aasta pärast kui tema eest hoolt kanda. 124 on ehitatud läbimaks 1 000 000 ja enam kilomeetrit. Ja tänaseks päevaks varuosad suht odavad ja lammutuses samuti 124 osi suht palju saada. Ära ainult seda 55kW osta, see on ikka väga armetu jõudlusega.
Vasta
#4
124? selle raha eest. Mina soovitaks juba pigem punnsilma, mis on siiski olemuselt klass uuem ja otsimise korral saab sellise kätte sama raha eest. Piisavalt hoolt ja armastust masina vastu üles näidates on sellega siiski mõnusam kulgeda.
Odavalt aga mugavalt - selleks sobib diisel kurbik täiesti.
Vasta
#5
Eesti kliimas punnsilm? Iga kevad saad koopaääri ja karpisid värvida, lihvida ja pahteldada. Punnsilmadel on ikka kohutav roostehaigus küljes, 124 kere on palju roostekindlam.
Kuid mugavuse poolest on tõesti punnsilm 124-st mäekõrguselt üle
Vasta
#6
(22-04-2013, 06:56 PM)tommyboy Kirjutas: ...
124 kere on palju roostekindlam.
Kuid mugavuse poolest on tõesti punnsilm 124-st mäekõrguselt üle

See kehtib vaid võrdluses viimased 124d vastu esimesed punnud.

Esimese otsa neljad on paratamatult nii palju talvesid näinud, et on muutunud roosteussile lausa maiusroaks.

Punnude kahjuks räägib ka see, et enamasti on need kasutusel mitte pere esimese autona, vaid lihtsalt suvalise autona, mis tühjakskasutamise järel romulasse rändab. Ei ole imestada, et niigi roostealti kerega auto säärases kasutuses kiiresti augustub.

Kusjuures mugavusega on kahetised lood. Korralikult hooldatud neli ei jää esiistmel alla. Aga neid on vähe...

Samas ütleks, et punnu puhul on tehtud tagasiminek selles mugavuses, mis eristas Mercedest seni peavooluautodest. Samas, vahe ei ole drastiline ja midagi on ka säilinud.
Vasta
#7
Õhtust, härrased,

Täpsustaks seda registreerimiskulu siis veel:
121,43 on riigilõiv registreerimise eest, aga kui Sul numbreid ei ole (väga tõenäoline), lisandub sellele 57,52 numbrimärgi väljastamine. Seega ARK-is tuleb maksta 178,95 (panka makstes läheb veel mingi väike teenustasu otsa).

Lisades sellele 35 eur-i ülevaatuse, mis nii vanal autol tõenäoliselt teha tuleb, sest Saksamaa oma vaevalt kehtivat on, saame kulu kokku 213,95.

Kindlustus mõistagi tuleb veel lisaks, aga ärgem seda nimetagem "registreerimiskuluks".

Reisikuludest rääkides võib arutleda järgmise üle:
- Saksamaale lendamine ei maksa tõesti kuigi palju (odavlennufirmadelt võid saada pileti isegi 31 euri eest, aga tõenäolisem on piisavalt ette planeerides 50 ringis).
- Rendiauto 24-ks tunniks on samuti suhteliselt mõistlikus suurusjärgus (viimati maksin Saksamaal 68 eurot + muidugi bensiin, mida kulub vahemaid arvestades omajagu). Kindlasti saab ka ühistranspordiga liikuda, aga siis peab olema ikka väga kindel trajektoor välja mõeldud ja mitut autot üle vaadata soovides pole see mõistlik.
- Hotellide hindu saab samuti internetist leida, sest isegi kui Sul on väga kindel auto olemas, tuleb 1 öö koha peal veeta ja seega ütleme kuluks odavas hotellis näiteks 50 eurot?!
- Numbrid (5 päeva kehtivad) maksavad kõigi kuludega natuke alla 100 euro.
- Koju sõitmine maksab laias laastus vast 200 eurot (midagi siia-sinna arvestades kiirteemaksu Poolas, kui kaugelt koju tulema hakkad jms).

Seega tõesti, kui viitsid sellega tegeleda ja ise järel käia, võid hea õnne korral auto koju ilmselt ka 600-eurose kuluga saada.

Reisielamus muidugi on täiesti kindel ja puhkusena igapäevatööst võib selline reis isegi vaatamata väsitavale kojusõidule päris hästi mõjuda.

Kuid kokkuvõttes ikkagi on selle auto hinnaklass sama, mis mõne täitsakorras 1,9 TDI VW/Audi oma ja seega jätkuvalt ei ole sellise auto ostmine igapäevasõitudeks kuigi kasulik.


Parimate soovidega,

Tauno Mõts
Vasta
#8
Eks selle pikalt ette planeerimisega on see häda, et siis võib valitud sõiduk juba läinud olla.
Koheselt minnes on aga lennupiletid kallid.
Ise kasutasin bussiteenust.
Esmaspäeval leppisin müüjaga kokku, teisipäeva hommikul kell 6 LuxExpressile ja kolmapäeva hommikul kell 7 Berliin. Kolmapäeval kell 12 juba alustasin tagasiteed ja olin neljapäeva hommikul tagasi kodus.
Buss küll sõidab 24 tundi aga pileti hind 55 euri hoiab kulusid kokku.
Saksamaale sõidab ta ka erinevatesse suurematesse linnadesse.
Kurjajuur
Vasta
#9
Tavalisele piiratud ajaga töölkäivale inimesele see ikka paras risky business. Kõige suurem mure kas piltide ja jutu põhjal korralik auto kohapeale jõudes üldse alles on ja teiseks ega ta ei osutu lähemal vaatlusel siiski "türklaste paugupilliks" ehk ega reis ja aeg üldse kaotsi ei läheks.

Teiseks peab ajastama ja logistiliselt sobitama kõik paberitoimingud-et poleks piirangutega, varastatud jne.

Kolmandaks looda et ca 20a vanal autol kõigest välise vaatluse põhjal kuskil Poolas midagi alt ära ei lenda/mootor kokku ei jookse jne.

Kõikides punktidega õnneks minnes võib samas tõesti kena kopika säästa kuid see suht lotomäng kui just igapäevaselt asjaga ei tegele ja kohapeal usaldusväärset kontakti ei oma.

Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Auto toomine Saksast Stabilo 4 5,620 21-07-2017, 11:21 PM
Viimane postitus: arcar



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne