Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Otsin kadunud vanaisa MB-d
#1
Vajan siis abi enda kadunud vanaisa MB kohta, tema ostis selle Tartust kellegilt, aastad olid siis umbes 1970~, auto oli minu vanaisa käes 2-3 aastat, seega ma soovin abi, et äkki keegi on näinud või teab sellest autost, mainin ka seda, et minu vanaisa sõitis katki selle, auto oleks peaaegu maha põlenud, siis vanaisa kutsus Tartust mingi inimese, kes tampis selle auto üles tagasi, isa mul mäletab veel kuidas tema ning vennapoeg kraapisid värvi, algselt oli värviks must kuid peale õnnetust värviti auto halliks. Peale seda müüs vanaisa selle auto kuhugi nooremale inimesele ja kadus see teadmata suunas... Autol oli kupee kere, plekist katus ning poritiibade peal olid rattad, tagumine aken oli kuulikindlast klaasist, isa mul proovis veel haamriga peksta aga katki ei läinud UnibrowUnibrow - Veel sooviks teada mis mudeliga tegu on, pärit on ta kusagil 1930-dad ning edasi.

Scannisin teile siia pildi, ainuke pilt mis autost säilinud on (pildil on auto eelmise omaniku poeg)
[Pilt: scannedat280220132007.jpg]
Pildil näha veel vene-aegne numbrimärk. Lihtsalt huvi pärast nagu küsin, et äkki keegi on näind seda autot,
Vasta
#2
Pane see pilt ja tekst automoto.ee foorumisse üles, sealt saad kindlasti vastuse.
Vasta
#3
Tegin ka sinna teema, eks näis mis saab.
Vasta
#4
Võid ka ARK sse päringu teha, kas sellise numbriga saab ka VIN koodi vast või on see kadunud ajalugu
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#5
Classic center annab kindlasti hea vastuse mis autoga tegu on Smile
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta
#6
Automoto foorumist sain siis sellise vastuse:

OK ... tegu on 6-se mersuga aga edasi on küsimus, oleks justkui suur 6-ne aga kere kuju on täiesti mitte-mersulik, kui lisada juurde kuulikindel tagaklaas, siis kahtlustaks erikere WH kõrgemale juhtkonnale, mida hakati viljelema peale Tšehhi intsidenti. Küljepealt saaks ehk täpsemalt mudelit öelda.

Seega võis ta olla mingisugune erimudel?
Googeldasin ja veelkord googeldasin, panin huupi w10-99 jne, lootes et tuleb midagi. Tulemus oli nullilähedane.Tear
Vasta
#7
MB 260- 1936 -ga on esiosa sarnane. Stange on vist juba omalooming ja v6ibolla muudki.
having trouble having fun...
Vasta
#8
Kas siis tõesti selline?

[Pilt: Mercedes-Benz-320_1937_800x600_wallpaper_02.jpg]

Eest otsast meenutab küll aga minuarust selliseid vist plekist katusega ei olnud. Sellel tundub küll olevat siiski riidest katus (mingi muu material).
Vasta
#9
Ei ole selline ka Smile
Kui vaadata esiklaasi siis see kuidagi mittemersulik, ymar. Väga sarnane opel kapitäni -38 omaga.
Ka esitiibade aluäär on teistsugune... Kojamehed...
T6esti huvitav masin.
Kui teada saad siis lisa siia ka kogu info.
Ega ma ei tea nendest m6hkugi aga ehk mingid vihjed.
terv.
having trouble having fun...
Vasta
#10
See võib olla mingine vene tuuning kah, kurat seda teab. Mitmest autost üks kokku ehitatud ja MB nina lihtsalt topitud, vot ma ei saa sellest aru kuidas see kuulikindel klaas seal on Eusa_angel
Vasta
#11
Massin Capone autopargist äkki Unibrow
Aga vene tuuningut oli palju kyll. Käisin kunagi Admirali vaatamas, oli vist kusagil Pukas kui 6igesti mäletan. See oli juba 80% venelane Smile
Milline oli yldse s6jaaegne kuulikindel klaas ?
having trouble having fun...
Vasta
#12
No näiteks vaadata seda listi
http://eag.vanatehnika.ee/m2.html
Osad toodi Eestisse ja kus kurat need nüüd on? Vedelevad mingite seniilsete vanameeste käes, kes ära ei taha anda ega müüa, ennem laseb kusagil aia taga mädaneda. Isa mul ütles ka veel seda, et mootor oli juba GAZ-i oma seega sealt olid vandid juba üle käinud ja midagi pole imestada kui seal mingist oblikast või wandererist juppe leidubUnibrow. Lihtsalt kahju hakkab sellistest autodest, inimestel aias vedelevad sellised ja nad ei võta midagi ette kah, lollisti tegi see vanaisa mul. No aga kes see mõtleb siis 35 aastat edasi, et milline väärtus tal olla võib. 60% kindel, et ka see vedeleb kusagil küünis mõne vanamehe käes.
Vasta
#13
Selles listis on selliste MB-de kohta rohkem infot kui googles :eusa_angel
Nende piltide järgi seal v6iks olla 230 Pullman...
W153-l on kojamehed klaasi all aga jälle esiklaasi kuju kuidagi ei sobi. Äkki neile mingeid pobeda v6i millegi sellise klaase aretatud Eusa_angel
having trouble having fun...
Vasta
#14
Vot seda ma ei tea, ega mu isa oli ka põngerjas siis, 7 aastane vist ja ega temagi seda täpselt mäleta, kõik toimus ju 43 aastat tagasi. Autot seda ta mäletab, et oli kindlasti Mercedes-Benz ja Tartust toodud kellegi käest. Ja kelle kätte läks oli noor inimene ning teadmata suunas, kahju, et vanaisa enam ei ela saaks nii mõndagi teada Eusa_drool Saaks vaid mõnegi vihje, et kus auto näiteks viimati asus, läheks uuriks ka seda asja, soov oleks sellist taas omandada. Seisukord ausaltöeldes ei huvitakski, sest selline asi oleks restaureerimist väärt.
Vasta
#15
No sellist omandada oleks t6esti lahe... Ja restaureerimine rohkem juba elutöö, muidugi juhul kui miljonär ei ole Eusa_angel
Ma surfasin blocketis ja ei leidnud yhtegi MB-d sellist myygis, mingi hinna eest. Kyll sattusin peale sarnasele : Cady V12
having trouble having fun...
Vasta
#16
Osa rändas sellised Soome ka aga vaevalt ka seal neid müügis on, MB-dest hoitakse kümne küünega tavaliselt kinni. Venemaal peaks ka midagi veel leiduma aga vaevalt, sest seal on nad kõik juba ära segunenud GAZ-ide ja muu sitaga. Oleks tore kui teaks, et Eestis kellegil siuke on. Kunagi nägin Auto24-s üht Franklin Airmani müügil, umbes 1925 aasta oma oli, ka ära restaureeritud aga müüdi ära ja jällegi teadmata suunas.
_________________________________________________________________________________________________________________

Leidub küll Soomemaal ja seegi ainuke ja tundub ka väga käest lastud, taga aken mingi puiduga seal tehtud jne.
http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/170/5386635
Vasta
#17
http://www.autogallery.org.ru/gal.htm
Siin on päris hea galerii ja kui pilti ei ole, siis aitab google.
Ma pakun, et seda on aretatud juba ise, kuna sellel ajal sarnanesid paljud autod, nii Saksamaal kui Nõukogude Liidus!?
Mercedes kasutas poolitatud esiklaasi enamasti cabriodel ja mõnel kõvakatusega mudelil. Enamasti on nendel ka esiklaas suurem, kui antud pildil. Lisaks näed ise neid pilte lehitsedes, kuidas aastatega poritiivad muutuvad eestvaates. Kaob see tõusev joon.
Samas võib väga vabalt olla mõnest cabriost või muust masinast aretatud mudel, mida sõjaolukorraks valmistati. Sellisel juhul oleks cabrioleti esiklaas ja plekk peale.
Millega küll see vanaisa tegeles? KGB Unibrow Kapitalist? Unibrow

Postita see pilt kusagile Saksamaa foorumisse, kus tegeletakse vanade autodega.
Vasta
#18
Eks neid ikka aegajalt liigub aga kaovad jälle suht kiiresti, alles mõned kuud tagasi oli osta.ee-s üks MB 170 müügis oli ka seal vist 1938 aasta vms. Ei mäleta enam kas oli 170v või 170h. Pigem ikka 170v.
Hind ei olnud ka midagi erilist, oli vist midagi 1000 euri ja nõks peale. Varuosi oli ka veel kaasa.
The best or nothing

Ebaühtlane tühikäik ei ole probleem vaid eesmärk.
Vasta
#19
Siit foorumist Riho-Peeter S. ja ehk ka denis23 oskaksid aidata:

http://foorum.clubmb.ee/member.php?actio...e&uid=2189
Vasta
#20
Jap Denisilt võib uurida küll, ta ehk teaks kuna ta tegeleb sellise asjaga ja ta suht vanaauto friik. Unibrow Ja Riho ju vanaauto ajaloolane kui ma ei eksi. Need kaks inimest oleks ehk suureks abiks.

Edud auto leidmisel.
Sten.
The best or nothing

Ebaühtlane tühikäik ei ole probleem vaid eesmärk.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne