Teema hinnang:
  • 1Hääli - 5 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB 190E 3,2 90a.
#41
See kord oli ikka õli sees? Eusa_drool
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#42
Ära siin narri midagi Eusa_naughty Uue korraliku õli panin sisse. Aga katki läks ikka. See oli ka mingi 300d kast arvatavasti läbisõit ka suur.
Naftapress.
Vasta
#43
(27-10-2013, 07:19 PM)arts24h Kirjutas: Ära siin narri midagi Eusa_naughty Uue korraliku õli panin sisse. Aga katki läks ikka. See oli ka mingi 300d kast arvatavasti läbisõit ka suur.

Vaevalt kasti läbisōit suur oli, Eestis ei ole ju ühegi auto läbisōit suurem kui 190000km :-)
SEC-i ja SL-i sõltlane.
560SEC, SL55, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe = 1258KW
Vasta
#44
Enamus autod ju pole talvel sõitnud. Kogu aja on garaazis seisnud ja kirikuõpetaja naine on iga pühapäev 3km kaugusel küla poes saia, piima, muna toomas käinud. Unibrow
Naftapress.
Vasta
#45
Selleks et rahuliku küla harmooniat mitte häirida oma pläriseva kutsikaga sai vähe näputööd tehtud ja mõne vokaali jagu vaiksemaks volüümi keeratud. Turboga oleks muidugi mõistlikum seda teha olnud. Tegin sumpsile ühe vahepüti.
[Pilt: 57876-DSCN0339.JPG]
[Pilt: 99892-DSCN0340.JPG]
Vennad Icon_razz
[Pilt: 58999-DSCN0341.JPG]
Naftapress.
Vasta
#46
Sai klapikambri kaant värvitud. Eusa_dance
[Pilt: 29334-DSCN0363.JPG]
[Pilt: 69739-DSCN0361.JPG]
Naftapress.
Vasta
#47
Märkamatult on M104 sinna kapoti alla pugend?
Mootorikinnitused jms. istusid 1:1 ?
Vasta
#48
Kes klapikambrikaant värvis?

Ma teen vist sulle uue juhtmestiku, siis saab ka lähiajal käima keerata.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#49
Ok ok sina värvisid ilmselt Icon_razz Tahtsin näha kas terasemad foorumlased ära tajuvad et 2,3 8v asemel on 3,2 24v sattunud. Lahe oleks jah käima saada.
Lahendamata asi on veel kardaan, pikavõitu natuke. Rihma püüan ka homme ära tellida. Hents kas kasutame Mercedes-Benz süüte poole?
Naftapress.
Vasta
#50
Jah, mb oma poolid ikka.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#51
Peaksid ära otsustama kas r4 või r6 Icon_biggrin
Hents värvib kolle ka ära? Unibrow
Turbo
Vasta
#52
Aeg vahepeal edasi läinud ja lumigi maha sadanud. Pärast juhendite kuulamist ja näpunäiteid olen suutnud auto 4r juhtmestiku r6 juhtmestikuga asendada ja ajule uue seade peale panna. Õnnestus lõpuks auto isegi käima saada, auto küll ei käinud õieti vajaks seadistamist aga omal oskusi napib. Vähemalt hääled kuuldud.
Peab autot vist hentsile näitama kes arvutis õigeid klahve vajutaks ja pillile korraliku tule alla teeks. Unibrow
Naftapress.
Vasta
#53
Sai auto korralikult käima, täitsa raju kuidas pill pöördesse käib ja edasi läheb, ei kujuta ette mis see 0,5 Bar-iga teha veel võiks. Algul käis masin 2 silindri pealt kuna väljundid olid vahetuses. Hääle järgi tundus nagu 4 silindrit oleks vähemalt järel olnud.
Naftapress.
Vasta
#54
Jaa, mäletan isegi aegu mil 320-24V mootoriga kutsika peal liiklesin, kolmas käik asfaldil polnud probleemi rattal tühja käia. Õige tunnetusega pedaali vajutasid oli minek ikka korralik, nalja sai ja Mercedese tunne oli kirjeldamatu.
Mis ülekandega reduktor sul hetkel all on?

Jõudu ehitamisel.
Renks
Vasta
#55
Ma neid numbreid ei teagi, kõige kiirem peaks olema vist ja lsd teeb ikka oma töö. Unibrow Vana kutsika all sai naviga vaadatud spido näitas 90 navi 100. Ja kergel hoorattal on ka kindlasti suur roll pöörete kiiremaks tõusuks. Siduriga on ka lihtsm ringi käia kui suurem pada vahel ja eks jalg ole ka sellega natuke harjunud juba.
Naftapress.
Vasta
#56
Hooratta mass on 3.2kg hammasvööta.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#57
Kusjuures mulle endale ka tuli üllatusena see mootori erksus peale aju vahetust, isegi turboga käib palju paremini pöördesse kui vana meh. pritsega.
Turbo
Vasta
#58
Purunes käigukast. Tundub et teise käigu hammakad on nüüdsest ilma hammasteta.
Naftapress.
Vasta
#59
Noored on ikka täitsa hukas, muudkui turbostavad ja keeravad rõhku, kunix tükid taga. Ja paistab, et kõik on Hentsi süü Icon_razz
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#60
Hents ikka süüdi. Turbot veel ei ole aga juba pilpaid lendab. 3,2 sai vast ca 100km vuratud juba. Kasti katki minekus ise ka süüdi ikka ega ma hellalt ei kohelnud teda. Samas ei ehitanudki seda masinat matkamiseks.
Naftapress.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB 190E 1983a 2,0 90kw Ott 87 76,072 14-03-2024, 12:32 AM
Viimane postitus: Ott
  MB 190e, 1993, w201 - kaarel kaarel_w201 55 44,806 26-07-2021, 11:45 AM
Viimane postitus: kaarel_w201
  MB 190E 320CDI OM613 1989, W201 - Tonyt TonyT 209 207,202 09-04-2020, 10:11 AM
Viimane postitus: herki
  MB W201, 190E, 1990 - Coollaager coollaager 16 16,349 30-04-2019, 09:24 PM
Viimane postitus: Werewolf
  Mercedes-Benz 190E, 1989, M102.963 - Aialipp aialipp 55 55,870 07-07-2018, 12:33 AM
Viimane postitus: aialipp
  Mercedes-Benz 190E 2.3-16v Cosworth, 1985, w201 - MÜÜDUD Trollzan 7 10,591 01-11-2017, 12:53 PM
Viimane postitus: Trollzan
  MB 190E 2,3-16 , 1985 , W201 Müüdud. renkss 55 49,539 06-09-2017, 03:49 PM
Viimane postitus: hents99
  MB 190E, 3.2 w201 Mairo. Mairo. 25 23,625 25-03-2017, 03:53 PM
Viimane postitus: Mairo.
  190E 24V Mairo. arts24h 14 14,339 31-01-2017, 11:47 PM
Viimane postitus: Ott
  190E W201 '89 2.0 90kw > 2.3 97kw - TanelRist TanelRist 12 10,599 14-12-2016, 12:52 AM
Viimane postitus: Rainiskoop



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne