Teema hinnang:
  • 1Hääli - 5 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W210 Avantgarde 2.9 tdi - itbilen
#1
Peab ikka vägisi teema ära tegema, niipalju kysimusi selle imelooma kohta. Kuna pole kunagi 210 mudeli esindajat omanud siis otsustasin ka selle ära proovida. Proovimise eest väga palju maksta ei tahtnud ja sai ligi v6etud selline isend.
Mina suhtlesin myyjaga ja tuttav t6i selle kohale.Jutu järgi hea ja ega väga ei vaadatud enam.
Ainukeseks eelduseks selle tehingu juures oli et kas S6ITA saab sellega siis myyja kinnitus oli et saab kyll. Aga noh eks m6nel on erinev arusaam s6itmisest Unibrow
Tare ja laudavahet nagu Eusa_wall
Esimene jama- laeval stockis hommikul aku surnud.
Teine asi mis selgus oli et sellega möödas6itu tehes ei tohi gaasipedaali järgi anda kuna "see" l6petab ise möödas6idu selleks 6iget hetke valimata. Yhes6naga käitub teel kuidas ise tahab. All olid 17" rattad madala ja 235 laiuse rehviga. V6tsin S-i alt natuke suuremad rattad proovimiseks, ehk paraneb. Tean et midagi on VÄGA p.....s aga vahest rataste vahetusega on v6imalik veid s6iduomadusi parandada. Natukene läks paremaks- 80-90 nega kannatab s6ita juba Eusa_angel
Järgmiseks jälle hommikul surnud aku ( sai vahepeal juba uue vastu vahetatud)
Mingi tarbija kasutab aku l6puni ja ysna kiiresti.
Järgmine laks oli see et 2km enne Uppsalat kiirteepeal E4 kadus j6ud ja elu lahkus mootorist. Kuigi kiirteepeal seista ohutuledega kaua ei peaks saama siis kuna masinal eesti nr.märgid s6itsid nii puksiirid kui ka politseiautod aeglustamata mööda, k6igil po..ui tegelikult. Kutsusin 50km kauguselt s6bra kes sealt nööri otsas minema vedas Eusa_angel Vedasime Uppsala tanklasse ja pika jamamise peale selgus et "see" tahtis toitevedelikku vaid. Kuigi seier näitas veerand paaki.
Okei sai koju ja enne seda veel ca 100 km s6idetud. Hommikul saab sellele tule alla kui 6htul akuklemm maha v6tta Eusa_angel
Järgmiseks oli jälle jama hommikul (akuklemm peale ja käima ) ja esimesed sada meetrit ja kardaani tugilaager otsustas oma tööpostilt lahkuda. 2päeva läks uue jupi saamisele (815.- sek).
Tugilaager nyyd uus. Mootor tiksub ikka ja väga tugevalt. Pihusti ei ole, hydrot6ukur ei ole. Proovitud juba. Järgmiseks siis vaataks syytemärgid yle ja siis juba plokikaan maha.
Nädala jooksul s6idetud siis ca 250km. Enamus ajast jamad ainult Eusa_angel
S6itmiseks seda ei nimetaks Unibrow
See on juba naljakas kui persses v6ib yks auto olla.
Pole hullu, see saaga veel jätkub Thumbsup

Isiklikult tahaks seda ahvi näha kes sellele seadusliku 6iguse andis koos teistega liiklusest osa v6tta Unibrow

Paar pilti lähipäevil.
having trouble having fun...
Vasta
#2
Muhe lugemine kuid mida ongi ühest 1450.- maksvast W210-st oodata. Läpaka hind ju.
Vasta
#3
Hind oli veel soodsam kuid see polegi peamine Unibrow
Selle raha eest saab väga hea 210 siit kodukandist ka kuid kui lisada sinna juba maksud ja k6ik muu juurde kuuluv siis ei tahagi seda 210 enam Eusa_angel
S6ita tahaks, muud midagi Unibrow
having trouble having fun...
Vasta
#4
No see on ikka eriline räim ju, jube kuidas mõni ikka autot hoidnud on-ja ilmselt ta sellepärast ka müügis oli, et tegu "räimega"

Aga edu sellegipoolest autoga..ilmselt see auto jätab w210-st s*ta mulje, kuid teadmiseks, et suurema papi eest võimalik ka korralikumat kraami leidaSmile
Vasta
#5
Uuuu, see ikka mitte see auto, millest w210 proovima peab Icon_sadEusa_drool
Loodame, et hakkab sõitma paremini Retard Edu!!! Rolleyes
Vasta
#6
Kohvi mootoriga pannakse hõõgküünlad takistiga väga pikaks ajaks tööle.
Enamvähem sinnamaani, kui mootor saavutab ca 40-50 kraadi temperatuuri, siis muutub mootor juba veidi tihedamaks. Eusa_angel

Teinekord imeb voolu ära ka selline ebaloogiline asi nagu genekas või starter.

Diislite puhul poleks ka mingi ime.

Soe soovitus, et ürita ta kiiresti realiseerida, sest taastada surnud asja pole mõtet.

Vaevalt ta hea ja mugav auto on, kui iga hetk on võimalus, et ta istumise alla ära kooleb.


Viimasel ajal tundub, et auto ostu puhul ongi 2 võimalust. Osta poest tutikas auto või kui uus ei meeldi, siis mingi vanem auto ja see nullist korda teha. Hind tuleb ilmselt sama, aga tead, mis tehtud ja kuidas kestab.

Müügiplatsidel olevad autod on ikka päris jubedad. Lisaks liigkasule pannakse kõrvale KM, müüakse korralikke raipeid varjatud vigadega jne. On ka erandeid, kaupmehe/omaniku esmasuhtlusest saab aru, mismoodi asjad käivad.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#7
Jah Hents, kiire realiseerimine oleks t6esti hea m6te aga mul juba asi p6him6ttes. Eestlaslik jonn Unibrow
Tuleb päev mil saan sellele laudale tule ikka korralikult alla Eusa_angel
Täna sai pada laiali harutatud, mul oli kuri kahtlus 4 sil kepsus6rme osas kuid see korras, tegelikult k6ik mis sees korras. Syda rahu vähemalt.
Ainuke mis näha oli oli see et 3 sil eelsyytekyynal ei ole töötanud ja 4ndas syyde ilmselt vale- klapid helepruunid.
Mootori sisu oli hindele 4 muidu, kolvigrupp on ok, diag.l6tk normi piires. Samuti mis meeldib on see et k6ik uued tihendid ja motor ise lekete ja l6tkudeta.
Nagu selle juures enmus asju oli loomulikult ka turbo p....s. L6tk ca 3-4mm, kuni korpusteni. Isearetised r6hutorudena leemetasid igaltpoolt. Coolerit ei ole. Samuti tundus et egr oli lahtiasendis ja wg vaakumit ei liiguta miski. Palju lahtisi vaakumi ja juhtmeotsi. Täitsa imestama paneb et see nn. kap.rem mootor ei suitsenud yldse Eusa_angel
Homme proovin kyttepumba paika saada. Kuna yks korralik japani föön olemas siis panen selle peale sinna. Flants vaja teha ainult.
1,8 sisse ja pumbakaant vähe näppida Unibrow
having trouble having fun...
Vasta
#8
Kogu selle sita sees on siis ka midagi head.Nod

Mul on isiklikud kogemused 2 w210 masinaga. Esimese ostis vanamees 98 aastal Silberist, E220D oli mudeliks. Ja sõitis sellega maha pea 700 000km. Kuna mootor oli vabalthingav ja üsna jõuetu, kestsid kõik teised agregaadid ikka väga hästi. Selle läbisõidu peale ei tehtud kordagi ühtegi suuremat remonti, ei mootori, toitesüsteemi ega peaülekande ja käigukasti osas. Ei vahetatud isegi sidurit.

Ainsaks, ja ka väga suureks miinuseks oli rooste, sest see kere ikka mädanes lõpuks väga ära.

Teine isend oli ka 98.a. aga 300td ja automaat. See oli saksast eestisse toodud ja sellel oli probleeme nii pumba, kui ka pihustitega. Tagatipuks sain ka tutvust teha 722.6 kasti sisikonnagaIcon_razz.

Eks ta oli ka selleks ajaks saksas oma 500-600k läbi uhand.

Aga kui kere hakkas ka mädanema siis korda ja müüki kiiresti. Hea, et lahti saiIcon_razz


Tallinna vahel on näha, et w210-ga sõidavad tänaseks ainult dressipükste, kingade ja nahktagidega "jõmmid", kellel on selline nägu peas nagu nad oleksid oma suitseva ning roostepuru maha jätva luksusklassi masinaga maailma valitsejad, ikkagi mercedes!Icon_razz.



Vasta
#9
(24-02-2013, 01:05 PM)kait Kirjutas: ikkagi mercedes!Icon_razz.

Unibrow Seda ytles mu naine ka et on kyll raibe aga vähemalt mercedes, isegi märk on ees...
having trouble having fun...
Vasta
#10
Eusa_dance
Vasta
#11
Sai siis täna mootor kokku jälle korjatud. Aku ja stardiabiga käima ei saanud, 6hk kyttesysteemis. Sai siis hoovi pealt kadi käima pandud ja sellega veetud veidi. 40-50m ja mootor hakkas lärtsuma Eusa_angel
Seda sellepärast et väljalaske kollektor ja turbo puudu. Vabalthingav, väga vabalt...
Tänu laf1247 antud juhistele sai ka pumba 6igesti. Milline on 6ige tööjärjekord mootoril ? Kas 12453 ?
Hetkel turbo aretamine, homme peaks k6ik kokku saama. IC-d ei hakka toppima, kyll aga panen teise jahutusradika, suurema.
Praegune on ikka imeväike.
having trouble having fun...
Vasta
#12
Huvitav, et neid veokamootoriga lifte viimasel ajal nii aktiivselt välja ujub...Paranoid

Ilmavahejahutita kaotad võimuses nii veerandi. Ning ega seal tehasestki just ülemäära ole...

Evrymod on tehtud juba?Unibrow Tõsi, ilma ülelaaderõhuta pole mõtet.

Kollektori puudumine ei takista käimist - tühikäik peab ikka olema. Aga õhu väljanõidumine sellest süsteemist on PITA...
Vasta
#13
Pole yhtegi sobivat IC-d. Osta ei tahaks midagi selle peale eriti. Peaasi et käib ja nagu juba ennist ytlesin siis s6ita tahaks.
Veerand j6ust kaotada on palju t6esti...Ise arvasin et nii kusagil kuni 15%. Turbiin läheb natuke v6imekam, lisaks veel pumbakaant veidi näppida.
Kui siis ka väheks jääb siis äkki saab vee jahutama panna Unibrow
Tyhikäik on korras ja mootor käib väga yhtlaselt. Käivitub hästi. Mulle tundub et siiski midagi tiksub aga hetkel ei saa täpselt aru kuna lärmi palju.
Mis on EVRYMOD?
having trouble having fun...
Vasta
#14
(25-02-2013, 11:51 AM)itbilen Kirjutas: ...
Mis on EVRYMOD?

Valetad autole elu ilusamaks, kui tegelikult onUnibrow. --> auto annab lisakütust. Rohkem võimu, rohkem suitsu. Kui ahneks lähed, siis saad veateateid ja avariirežiimi.Retard

Vaja üks lisatakistus ahelasse pista.

Siit saad harutama hakata: google leidis need
Vasta
#15
Unibrow veateateid... seal neid niigi rohkem kui yks, ma ei muretse nende pärast. Lisatakistus on huvitav...
Eks vaatab mis välja kukub.
having trouble having fun...
Vasta
#16
Okei, hetkeseisuga sai s6ita juba. R6hku on, nyyd nälgas.3500 pööret on lagi, homme peab hakkama pumba kallal tegelema. Samuti sai täna ka genekas ära vahetatud, peal oli 70A. Minuarust oli seda liiga vähe. Samuti tuleb starter välja vahetada, kui mootor soe siis poob kinni. Ilmselt puksid 6htal.
Ma ei oska kuidagi googlest kysida milline on 6ige silindrite tööjärjekord sellel?
having trouble having fun...
Vasta
#17
Pilte ka saab näha selle "sõidukorras" autost? Nüüd saab tõdeda, et Eestist ja alla 2000-3000 euro eest punnsilma juba ei saa, sama lugu nagu osta w124 1000 euro eest, saad endale sellise raipe kaela, et paned muudkui raha alla aga asja ikka ei saa, mädaneb sulle kätte ära või juhtub midagi muud.
Vasta
#18
(25-02-2013, 07:37 PM)kodutu Kirjutas: Pilte ka saab näha selle "sõidukorras" autost? Nüüd saab tõdeda, et Eestist ja alla 2000-3000 euro eest punnsilma juba ei saa, sama lugu nagu osta w124 1000 euro eest, saad endale sellise raipe kaela, et paned muudkui raha alla aga asja ikka ei saa, mädaneb sulle kätte ära või juhtub midagi muud.

Ega siis piltidelt ei näe et seest mäda on Eusa_angel
having trouble having fun...
Vasta
#19
Eile otsustas elu täielikult mootorist lahkuda. Killadi-kolladi Unibrow
Mootor kinni igatahes, vaatasin et märgid k6ik paigas aga ringi ei käi. Eks see EVERYMOD jääb nyyd edasi tuleviku teemaks Eusa_drool
Ilmselt keps lahti/katki alt ja risti korpuse, vändakaela vahel...
Why, oo why !!!
having trouble having fun...
Vasta
#20
(27-02-2013, 12:18 PM)itbilen Kirjutas: ...
Why, oo why !!!

Karma?

Läheb lihaks või plaasterdad kokku?
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
Photo Mercedes-Benz E270CDi, 2000, w210 - W202 W202 2 311 05-11-2023, 11:04 PM
Viimane postitus: Laur
  MB W210, E300 TD, 1998 - kodutu kodutu 10 5,176 15-07-2023, 10:24 PM
Viimane postitus: kodutu
  MB E50AMG ´96 w210- OberHenn OberHenn 94 52,435 02-06-2022, 07:05 PM
Viimane postitus: OberHenn
  Mercedes-Benz E430T (300Edition), 1998, W210 - indumen indumen 85 62,939 20-11-2020, 11:10 AM
Viimane postitus: indumen
  Mercedes W210 E420 Avantgarde Lahekas 40 28,940 14-10-2019, 12:25 AM
Viimane postitus: väikemees
  Mercedes-Benz S211 E280T Avantgarde - indumen indumen 41 23,510 10-08-2019, 05:21 PM
Viimane postitus: indumen
  M: MB w210 E270 Avantgarde 500€ chrome 4 3,578 14-02-2019, 11:39 PM
Viimane postitus: arturmalcik
  MB W210 E200CDi 2000.a Defekt defekt 31 28,846 27-06-2018, 04:40 PM
Viimane postitus: defekt
  Mercedes-Benz E350 Avantgarde 4-Matic (W211) //EVO// - M Ü Ü D U D ! ! ! Evo 8 8,261 03-07-2017, 11:30 AM
Viimane postitus: v6sa
  MB E55 AMG, 1998, W210 - Valge välk Valge välk 27 28,750 12-05-2017, 11:35 AM
Viimane postitus: herki



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne