Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
mure velgedega!!!!
#1
küsimus siis selline ,et kuidas ära mahutada sellised veljed 17tolli et neil 55 autoks mb w210 97a sedaan
Vasta
#2
oleneb velje laiusest, aga 7.5" ja 8" puhul peaks olema ET 37, ehk sul vaja flantsi 55-37=18mmEusa_angel
MB W202 C250 TD 1997 > MB W210 E220 CDI 2001 > MB W211 E220 CDI 2007 > MB S204 C200 CDI 2013 > MB S205 C220 d 4Matic 2016
K1 SUZUKI GSX-R 750 2001 > KAWASAKI Z900 2020

Vasta
#3
(10-02-2013, 02:00 PM)laf1247 Kirjutas: oleneb velje laiusest, aga 7.5" ja 8" puhul peaks olema ET 37, ehk sul vaja flantsi 55-37=18mmEusa_angel

velje laius ongi 8 ja tanud vastuse eest ja ega ei oska oelda kust voiks selliseid flantse saada 18mm ja mis voiks hinnad olla
Vasta
#4
(10-02-2013, 04:00 PM)marek1983 Kirjutas:
(10-02-2013, 02:00 PM)laf1247 Kirjutas: oleneb velje laiusest, aga 7.5" ja 8" puhul peaks olema ET 37, ehk sul vaja flantsi 55-37=18mmEusa_angel

velje laius ongi 8 ja tanud vastuse eest ja ega ei oska oelda kust voiks selliseid flantse saada 18mm ja mis voiks hinnad olla

15mm keskitavad flantsid. EU sertifikaat, garantii, jne... saab minult.
90 raha paar.

Edud.
Janek.
Pesuruumide ja saunade remont.
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735
Vasta
#5
(10-02-2013, 01:52 PM)marek1983 Kirjutas: küsimus siis selline ,et kuidas ära mahutada sellised veljed 17tolli et neil 55 autoks mb w210 97a sedaan

See ei ole raketiteadus. Kas lähed kindla peale, lootes siinpostitanute info paikapidausele Sinu velje ja auto juures või teed mõned mõõtmised.

Reaalselt on tehasemõõdu puhul nii sees kui väljas 10+ mm ruumi (reeglina oluliselt rohkem, kuid on erandeid).

Seega võib kuhugi kinni hakkamata alla panna oluliselt erinevaid rattaid. Kõige lollikindlam on võtta üks kompleklteeritud ratas (rehv+velg) ja alla sobitada. Kui arvutuslik flantsipaksus on 18 mm, siis hea õnne, sobiva profiiliga rehvi (ja vuffelvelje ebatäpsuse) korral võib niisamagi alla minna. Aga võib ka mitte minna.

ET näitab velje istepinna nihet rehvi püsttasapinnast. Siit leiad hulga maakeelset lugemist teema kohta. ET on seal tähistatud kui C ehk sissenihutus.

Vasta
#6
(11-02-2013, 10:36 AM)v6sa Kirjutas:
(10-02-2013, 01:52 PM)marek1983 Kirjutas: küsimus siis selline ,et kuidas ära mahutada sellised veljed 17tolli et neil 55 autoks mb w210 97a sedaan

See ei ole raketiteadus. Kas lähed kindla peale, lootes siinpostitanute info paikapidausele Sinu velje ja auto juures või teed mõned mõõtmised.

Reaalselt on tehasemõõdu puhul nii sees kui väljas 10+ mm ruumi (reeglina oluliselt rohkem, kuid on erandeid).

Seega võib kuhugi kinni hakkamata alla panna oluliselt erinevaid rattaid. Kõige lollikindlam on võtta üks kompleklteeritud ratas (rehv+velg) ja alla sobitada. Kui arvutuslik flantsipaksus on 18 mm, siis hea õnne, sobiva profiiliga rehvi (ja vuffelvelje ebatäpsuse) korral võib niisamagi alla minna. Aga võib ka mitte minna.

ET näitab velje istepinna nihet rehvi püsttasapinnast. Siit leiad hulga maakeelset lugemist teema kohta. ET on seal tähistatud kui C ehk sissenihutus.
proovi täna lihtsalt niiisama alla kruvida ja vaatab mis saab
Vasta
#7
(11-02-2013, 10:36 AM)v6sa Kirjutas:
(10-02-2013, 01:52 PM)marek1983 Kirjutas: küsimus siis selline ,et kuidas ära mahutada sellised veljed 17tolli et neil 55 autoks mb w210 97a sedaan

See ei ole raketiteadus. Kas lähed kindla peale, lootes siinpostitanute info paikapidausele Sinu velje ja auto juures või teed mõned mõõtmised.

Reaalselt on tehasemõõdu puhul nii sees kui väljas 10+ mm ruumi (reeglina oluliselt rohkem, kuid on erandeid).

Seega võib kuhugi kinni hakkamata alla panna oluliselt erinevaid rattaid. Kõige lollikindlam on võtta üks kompleklteeritud ratas (rehv+velg) ja alla sobitada. Kui arvutuslik flantsipaksus on 18 mm, siis hea õnne, sobiva profiiliga rehvi (ja vuffelvelje ebatäpsuse) korral võib niisamagi alla minna. Aga võib ka mitte minna.

ET näitab velje istepinna nihet rehvi püsttasapinnast. Siit leiad hulga maakeelset lugemist teema kohta. ET on seal tähistatud kui C ehk sissenihutus.
sai nüüd veljed lihtsalt alla kruvitud ja ullaulla laksid ilusti ja ei kai ka kuskilt vastu

Vasta
#8
(11-02-2013, 03:00 PM)marek1983 Kirjutas: sai nüüd veljed lihtsalt alla kruvitud ja ullaulla laksid ilusti ja ei kai ka kuskilt vastu

Kas ainult veljed või ikka koos plaanitava rehviga?
Vasta
#9
(11-02-2013, 03:19 PM)v6sa Kirjutas:
(11-02-2013, 03:00 PM)marek1983 Kirjutas: sai nüüd veljed lihtsalt alla kruvitud ja ullaulla laksid ilusti ja ei kai ka kuskilt vastu

Kas ainult veljed või ikka koos plaanitava rehviga?

huvitav on see ,et koos 225.45 laks igatahes alla kyll taha ,ette pole veel proovinud aga vb isegi siis laheb 215 ette ka ara
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Sprinter w903 robotkasti mure arcar 0 359 23-07-2021, 09:50 AM
Viimane postitus: arcar
  MB VANEO 1.9 ATM mure käigukastiga aivartoomi 0 408 25-06-2021, 01:33 PM
Viimane postitus: aivartoomi
  Mure hal727 1 654 05-05-2021, 04:19 PM
Viimane postitus: v6sa
  clk w208 käigukasti mure Daniel87 14 7,313 26-10-2019, 12:26 PM
Viimane postitus: Daniel87
  W124 elektrilised istmed mure karl7 1 1,793 29-03-2019, 05:37 PM
Viimane postitus: stihl
  w208 mure dexter 1 1,764 29-08-2018, 09:31 AM
Viimane postitus: v6sa
  Mure s320 4matic w221 Ain_V 6 4,177 15-04-2018, 01:22 PM
Viimane postitus: Ain_V
  Mure CLK W208 2,3 kompressor 1998 antykotsa 1 2,056 12-04-2018, 09:27 AM
Viimane postitus: Eero_S
  mure sprinteriga millel on OM602.962 mootor taavikre 0 2,137 04-08-2017, 02:12 PM
Viimane postitus: taavikre
  Mercedes w203 C240 ESP juhtploki mure! raigo83 3 4,284 04-08-2017, 01:34 PM
Viimane postitus: hellrix



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne