Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
CDI Mootor
#1
Kuulnud et see pidi väga probleeme asi olema , aga kust mujalt küsida kui Mb foorumist , probleemid pihustitega , talvel ei lähe soojaks nii hästi ja jahtub kiirelt ka maha kas on see nii ? mis siis veel head ja halba sel on
Mercedes-Benz E 220 Avantgarde 2.2 CDI 92kW 1998a automaat
Vasta
#2
Talvel läheb soojaks siis kui webasto töötab. Kui töötab all mõtlen et saab ka salongi soojaks ning mootori soojaks. Olen ise sellist isendit omanud. Webasto ei töödanud. Kümema ilmaga kui -15 vahetasin autot, aga soojema ilmaga pold probleemi. CDI-d pole põhjust karta. Mootor üldiselt kestab.
Pihustiteid pole vaja ka karta. Osad on pihusti seibe profülaktilises mõttes vahetanud. Mina seda ei teinud, vahetasin siis kui sutsuma hakkas. Seda on auto kõrval kohe kuulda. Võtad 2 võtit ja vahetad ära, maks 10 minuti töö.
Mulle see auto meeldis, tõmme oli juba tühikäigust peaaegu sama mis ka 4000 korral. Linnas oli hea sõita.
On ka suhteliselt ökonoomne.
Vasta
#3
probleemne see nüüd küll ei ole, lihtsalt kõigel on omad plussid ja miinusedEusa_angel

Pihustitega on probleeme kõikidel diislitel, kas siis suure läbisõidu või halva kütuse pärast, see ei ole nüüd küll põhjus miks mitte CDI mootoriga masinat osta. CDI pihustid ei ole ka eriti kallid enam.

Soojaks ei lähe hästi väiksema kubatuuriga CDI mootorid, ehk siis 2.0 ja 2.2, need lihtsalt ei põleta nii palju kütust kui vanemad diislid, mis hetkega soojaks lähevad, ehk on ökonoomsed

[Pilt: 63369-P7010431.JPG]
Suvine keskmine kulu on mul jäänud 105 KW mootoriga kuskil 6.5-7.2, talvel on keskmine 8-8.5, samas talvel on 95% ainult linnasõidud.

Pihustiseibe peaks jah vahetama iga 60000km tagant, pole väga probleem, 4 seibi ja poldid kokku umbes 10-15 EUR.

MB W202 C250 TD 1997 > MB W210 E220 CDI 2001 > MB W211 E220 CDI 2007 > MB S204 C200 CDI 2013 > MB S205 C220 d 4Matic 2016
K1 SUZUKI GSX-R 750 2001 > KAWASAKI Z900 2020

Vasta
#4
Oma kogemuste najal tunnistan, et 2,2 CDI on tõesti ökonoomne ja seda eelkõige seetõttu, et küte kulub mitte mootori kuumutamiseks vaid veoks. Esmalt soovitan üle vaadata termostaadi. Minul oli ostes termostaat juba väsinud ja viie aastase kasutamise järel tuli samuti asendada. (maksab alla 100 EUR) Webasto (lisasoojendi) kiirendab mootori üleskütmist ja alla -15C juures lülitub, vähemalt minul, 90km/h sõidukiiruse juures ka aeg ajalt tööle kuna mootori temperatuur langeb alla 70C. Seda siiski vaid heade teeolude korral. Eks see näitab, et mootor suudab masinat suhteliselt kergelt vedada. Pihustitega probleeme pole esinenud aga lasin samuti 60 000 järel pihustite alumised seibid asendada uutega.
Kõik diislid tahavad pihustite pikaajaliseks tööks õiget töötemperatuuri, seetõttu ei sobi diislid lühikesteks otsteks kus mootor ei soojene ülesse.
Odavalt aga mugavalt - selleks sobib diisel kurbik täiesti.
Vasta
#5
Ei hakka uut teemat tegema.

http://www.auto24.ee/used/1508780

Vot selline vahva auto müügis, on kellegil mingit head infot konkreetse auto kohta.
Ise olen tlnas ja telefoni teel oskan mina ka valetada.

Siim
"Õige" otsinguil
Vasta
#6
(15-12-2013, 11:09 PM)siim Kirjutas: Ei hakka uut teemat tegema.

http://www.auto24.ee/used/1508780

Vot selline vahva auto müügis, on kellegil mingit head infot konkreetse auto kohta.
Ise olen tlnas ja telefoni teel oskan mina ka valetada.

Siim

Esiteks on see auto takso ja läbisõit...... Jah, see pole kindlasti õige.
Vasta
#7
(16-12-2013, 12:08 AM)ville Kirjutas:
(15-12-2013, 11:09 PM)siim Kirjutas: Ei hakka uut teemat tegema.

http://www.auto24.ee/used/1508780

Vot selline vahva auto müügis, on kellegil mingit head infot konkreetse auto kohta.
Ise olen tlnas ja telefoni teel oskan mina ka valetada.

Siim

Esiteks on see auto takso ja läbisõit...... Jah, see pole kindlasti õige.
Selge.
Lükkan Tartu reisi edasi.
"Õige" otsinguil
Vasta
#8
(15-12-2013, 11:09 PM)siim Kirjutas: Ei hakka uut teemat tegema.

http://www.auto24.ee/used/1508780

Vot selline vahva auto müügis, on kellegil mingit head infot konkreetse auto kohta.
Ise olen tlnas ja telefoni teel oskan mina ka valetada.

Siim

t a k s o ja punkt !
Mercedes benz w124, w202, w210, w140 , w220, w211 varuosad tallinnas kohapeal ja tellimiseks .Autoremont, plekitööd, autovärvimine
Vasta
#9
Lihtsalt huvipärast küsin mille järgi aru saite et taksoga tegu?
Naftapress.
Vasta
#10
(16-12-2013, 11:33 PM)arts24h Kirjutas: Lihtsalt huvipärast küsin mille järgi aru saite et taksoga tegu?


Sisu järgi.
Vasta
#11
Kuidas sisust aru saada seda, klapp lastekad taga, või ees konsoolis 2 "panipaika"? Raadio all?
Vasta
#12
Nahkistmed on takso omad, sellepärast haisebki kaugele takso järgi. Võta netist mõne muu 210 kerega nahksisuga isendi pildid lahti ja võrdle kuidas istmetel õmblused kulgevad ja mis "mustri" nad moodustavad. Siis näed ise ka selle vahe ära...
Sellel isendil tehase taksosisu, Saksamaal selliste istmetega ainult taksod.
2,2 CDI on tõesti ökonoomne ja jõudu on piisavalt- odava raha eest saad palju head autot, rooste teeb ainult liiga.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Mercedes-Benz C 220 CDI Avantgarde registreeru 0 425 10-03-2023, 07:41 PM
Viimane postitus: registreeru
  Mercedes Benz S 320 CDI W221 ArdoV 7 1,192 14-11-2022, 02:39 AM
Viimane postitus: Black66
  w210 e 270 cdi urkky 9 7,501 16-03-2018, 01:42 PM
Viimane postitus: urkky
  W204, C 320 AMG 3.0 CDI 165kW ollibox 20 15,352 14-02-2018, 01:00 PM
Viimane postitus: ollibox
  Mercedes-Benz GL 450 AMG Styling 4matic 4.0 CDI 225kW UHO 4 5,461 21-12-2017, 04:30 PM
Viimane postitus: v6sa
  Ml 400 CDI, mis sellest arvata? MBw140 5 6,706 18-09-2017, 12:41 AM
Viimane postitus: arturmalcik
  Mercedes-Benz E 200 T CDI 2012 aasta mudel Marek134 4 6,494 05-05-2017, 10:31 AM
Viimane postitus: .Alar.
  W212 E350 CDI 4Matic mario159 0 2,932 21-12-2016, 10:45 AM
Viimane postitus: mario159
  W210 99a E220 CDI T 92KW ostuabi Lexuz 3 4,043 09-12-2016, 12:20 AM
Viimane postitus: Paul
  W211 E 420 CDI?! egon1235 3 6,073 30-08-2016, 08:01 PM
Viimane postitus: Morten



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne