Teema hinnang:
  • 2Hääli - 4.5 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB 190, w201 x mitu -Oldschool
#1
Üritan esimese postituse sisu võimalikult ajaga kaasas hoida. Ehk siis pigem ma märgin siia ära autod, mis on ehituses ja läbi käinud. Autod mis olnud ja müüdud.



Kurbusega pean tõdema, et müüdud on 3.0 w201 132kw.
[Pilt: 1016617_468715976536354_1718204437_n.jpg]
Tema aeg ja huvi antud autot teha sai otsa. Raske oli autost loobuda. Tegemist oli autoga mida ma siiski omasin 3 aastat. Kuid vahel peab liikuma edasi ja ei tasu klammerduda.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Mark: Mercedes Benz 190E 1.8 80kw
Väljalaskeaasta: 1991
Mootor: r4 1.8 80kw
Muud tehn. andmed: 5 käigulise manuaal käigukast
Värvus: tumepunane
Lisavarustus: E.katuseluuk, kesklukk, must nahksisu, suur keskkonsool, esimesed e.aknad, istmesoojendused, e.peegel.

Auto sai soetatud doonoriks 2016 aasta suvel. Praeguseks on isend vahendanud peremeest.


[Pilt: 14060308_1145064232233025_1344191427_o.jpg]

[Pilt: 14074374_1145064202233028_132823616_o.jpg]
-----------------------------------------------------------------------------
Autod mis hetkel enamuses või osaliselt alles. Niisiis sai soetatud 2015 suvel selline isend:

Mark: Mercedes Benz 190E 2,3.
Väljalaskeaasta: 1985
Mootor: r4 2.3 100kw kat.
Muud tehn. andmed: 5 käigulise manuaal käigukast
Värvus: Punane
Lisavarustus: 4x elektrilised aknad, e peegel, kohtavalgustid, valgustusega päiksesirmid, konditsioneer, e katuseluuk (Liigub ainult ühte asendisse. Ehk vanema tüübi luuk ), e atenn (nupust), originaal makk, käetugi ees ja taga, püsikiirushoidja, esitulepesurid (ilma kojameesteta), hele nahksisu, kesklukk.


[Pilt: 14060415_1145064098899705_669789055_o.jpg]

[Pilt: 14059974_1145064068899708_1883574742_o.jpg]

[Pilt: 14087537_1145064052233043_810677633_o.jpg]


Autost niipalju, et tegemist on USA turule mõeldud mudeliga. Autol on kaks erinevat Win koodi. Sellest tulenevalt ka need kaunid tehase kroom tiivakaare liistud. Plaan on taastada antud masin oma esialgsesse hiilgusesse. Seda siis vähe jõulisemana.
Vähemalt selline oli see plaan alguses. Kuid kuna kere on väga halb, siis antud isend on seibideks ja vajalik konserveeritud. 85. a plokk rändas teise antud foorumi kasutaja kätte. kast leidis tee 190d alla. mõningaid keredetaile jms sai ka maha müüdud.

Sellest tulenevalt tõmbaks punasele joone alla. Kindlasti ta kunagi saab tehtud või siis ei saa Big Grin. Täpselt siin seda ei hakka ütlema. Kuid kuna tänapäeval on politsei tähelepanu foorumites üsna suur ja nii kaua kui v8 arvele ametlikult ei saa, siis antud auto edasine Arengu kiirus ja selle kajastumine antud foorumis on väga kaheldav.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kuna loodus tühja kohta ei salli, siis põhiline rõhk antud teemas hetkel põhineb w201 190d ehitusel. Täpsem info autost: Auto sai soetatud 2016 aasta märtsi kuus. Erilist varustust autol ei olnud. Parim mis Välja tuua võib on lai liist ja see, et puudub jälg, et oleks osalenud suuremas liiklusõnnetuses.

Mark: Mercedes Benz 190E 2.0d
Väljalaskeaasta: 1990
Mootor: r4 2.0d 55kw
Muud tehn. andmed: 5 käigulise manuaal käigukast
Värvus: Valge
Lisavarustus: E.katuseluuk, kesklukk.

[Pilt: 14112139_1145309142208534_1952832632_n.jpg]

-----------------------------------------------------------------------------
Niisiis sai toodud juurde üks selline huvitav isend 2016a sügisel. Auto on tehase seades. Eestis olnud alates 2004 aasta. Läbisõit on tõestatav 190t km. Olemas on hooldusraamat saksas teostatud tööde kohta kuni 2004 a. Ja alates 2004 jookseb sujuv ls eesti andmebaasis. Kaasa sain 4 võtit ja üks originaal jäljendvõti. Auto tuli koos kõigi paberitega, mis tehasest kaasas olid. Lisaks siis pildil all olevate kärgvelgedega. Salongi kaunistab Hele nahksisu. Antud auto paan on hoida originaalsena, sest sellel on väärtus sellisena kõige suurem.

Mark: Mercedes Benz 190E 2,0.
Väljalaskeaasta: 1986
Mootor: r4 2.0 87kw ilma kat.
Muud tehn. andmed: 4 käigulise manuaal käigukast
Värvus: tumehall
Lisavarustus: , e peegel, e katuseluuk (Liigub ainult ühte asendisse. Ehk vanema tüübi luuk , originaal makk, käetugi ees ja taga, hele nahksisu, kesklukk, teisaldatav kärukonksuga stange ( konks kahjuks puudub), pagasniku valgustus.

[Pilt: 05fb3d9fc5.jpg]
[Pilt: 05fb728eb3.jpg]
[Pilt: 05fada60bf.jpg]


Vasta
#2
Mark: Mercedes Benz 190E 3,0 .
Väljalaskeaasta: 15.12.1989
Mootor: (2.6 (103) 118kw ) M103 3.0 132 kw
Muud tehn. andmed: 5 käigulise manuaal käigukast
Värvus: (blauschwarz) Black pearl
Lisavarustus:
vin WDB2010291F691266
whc WDB
chassbm 201029
chass_ident 1F691266
type 201
subbm1 029
body 17447
engine 103942 10 015937 2,6 L
interior 061
lights BOSCH
model_idx 1
order_num1 0921603815
paint1 199 Metallic: black pearl (blue-black) (blauschwarz)
wiper BOSCH 891206
Code Текст
240 OUTSIDE TEMPERATURE INDICATOR
260 TYPE DESTINATION ON TRUNK LID - ELIMINATION
261 TYPE DESIGNATION ON FENDER / SIDEWARD DELETION
331 CASSETTE COMPARTMENT
412 Electric sliding/tilting roof
534 Unknown
570 FOLDING ARMREST, FRONT
583 ELECTRIC WINDOW LIFTER, 2-WAY
591 Tint. glass allr., single-layer safety gl. re. wi.
620 AIR POLLUTION CONTROL
199 APPLICATION CODE FOR COMPONENT PROCESSING
061 Unknown


Muud: Eestis on olnud auto alates 03.02.2006. Minu käes on auto alates 2012. aasta suvest. Auto dokumendid peale juriidilist kemplemist sain 12.10.12.
Auto ise on olnud kerge juhipoolse tiivakõksuga.. Mitte midagi tõsist.



Pildid seisuga 22.06.2013

[Pilt: 7900_468716043203014_1424073692_n.jpg]
[Pilt: 1011177_468716089869676_829021741_n.jpg]
[Pilt: 1011288_468716006536351_1410317747_n.jpg]
[Pilt: 1016100_468716143203004_331071131_n.jpg]
[Pilt: 1016617_468715976536354_1718204437_n.jpg]
Vasta
#3
Kena kutsikas 2.6 peaks seda kerget kere päris isuga vedama Eusa_drool
Mis bensiini kulu tuleb sellel linnas ?
Mercedes-Benz S500L W221

FB: Mercedes-benz klubi MTA
Vasta
#4
Pean sten130-ga ka nõustuma, sest iluvõre on kõveralt, aga muidu suht kobe masin isegi, võrreldes nende teistega mis siin liikunud on ja müügil on olnud.
Jõudu ja jaksu ehitamisel/remontimisel.
Vasta
#5
Tänud..Auto kere iseenesest on tugev. Roostet väga minimaalselt. Nina ise tundub olevat sirge. Kuid kapott on kahtlane ja iluvõre ilmselt viltu. Kahjuks ei ole see kutsikas midagi nii korralik. Värvikahjustusi ikka esineb. Eelnev omanik on korralikult retsinud. Kütusekulu ja mineku kohta ei oska muud öelda, et auto tuleks korralikult liikuma saada, siis saab neid nr prognoosida.
Vasta
#6
Terve kapott on kõver, iluvõre regullist ei piisa.
MB E320 CDI S211 Avantgarde '04
MB 250D W124 facelift '92 OM602.982 2.9 swap
Vasta
#7
Lisaks said tellitud emaraami puksid (loe tagumise silla vaheraam).
Abs-i kohta sai uuritud ja see on ilmselt lihtsalt metallipuru täis ja vajab puhastust. Kuid sellest hiljem.
Ostetud said ka uued käsipiduri trossid. Plaani järgi vahetan mõlemad ära, sest sisemine trossikatte tundus mõlemal suht läbi. Lähiajal kui aega saan, siis asun tegutsema.


pidurikaabel


Vasta
#8
Võid minult kutsika amg vedrud ära osta kui soovi, ei pea vedrusid retsima hakkama,
Naftapress.
Vasta
#9
Niisiis sai toodud ihuohvreid (loe käsi puruks) ja tehtud said sõjamaalingud (nägu õline ).Aga lahti sai võetud mõlemad pooled ja vahetatud trossid.
Ilmnes ka uus probleem, nimelt vasakpoolne süsteem oli saanud kannatada.Confused
sellest hetkel pilte ei ole. Homme uurin kas saab osta poest uue või pean vanaga imesid tegema. Peaks ilmselt painutama . Kuid tunnen ennast oluliselt kindlamalt olles uute ostmisega antud probleemi järgmiseks 20 aastaks eemaldanud. Eusa_think

Vahepeal muret teinud parempoolne esimene ratas sai lahti keeratud. Nimelt eelmine omanik oli kasutanud keermeliimi ja selle tulemusena mu odavam võtmekomplekt kaotas ühe tirrvõtme (loll, et seda kasutasin.. aga see ilmselt tagantjärgi tarkus) ja kõveraks sai keeratud ka pikendus.Angry
Peale seda sai võetud vana klassikaline veljevõti. Sinna otsa sai pandud ca 1m 70 cm pikk toru ja sellega väänates ja pidurit hoides tulid asjad lahti.. Angry

Lisaks ma avastasin, et talvised R15 veljed vist hõõruvad vastu piduri kettaplekke. Kas kellelgi on sarnane probleem esinenud ?
Pilt siis trossist enne ja peale vahetust.
[Pilt: DSC_0019.jpg]
[Pilt: DSC_0025.jpg]
Vasta
#10
Vastu R15 velge ei tohiks küll pidurikettaplekk käia.
MB E320 CDI S211 Avantgarde '04
MB 250D W124 facelift '92 OM602.982 2.9 swap
Vasta
#11
(29-01-2013, 01:27 AM)jegesmesh Kirjutas: Vastu R15 velge ei tohiks küll pidurikettaplekk käia.

Jah tegemist ei olnud piduriplekkidega. Esimesed pidurisadulad hoopis käivad vastu velgi. Tuleb siiski välja, et antud velgi ei saa talveks kasutada Icon_rolleyes .


Vahepeal said pidurid kokku. Võtsin korralikult lahti iga osa. puhastasin ära ja painutasin, et antud jubin töötaks nii nagu ette nähtud. Panin uuesti külge. Sai ka reguleeritud tugevust. Igatahes on käsipiduriga korras.

[Pilt: DSC_0020.jpg]
[Pilt: DSC_0021.jpg]
[Pilt: DSC_0025.jpg]

Siin on nähtud ka kuidas on lahendatud summuti. õnneks on tegemist ainult otsade vahetamisega. Seega lihtsam seda jama muuta. Ilmselt lihtsalt lõikab asja poole lühemaks, et liigselt silma ei paistaks.

[Pilt: DSC_0029.jpg]

Sai kiiresti uuritud, et kas abs speedsensor'id on puhtad. Esimese avamisel vaatas mulle otsa selline pilt. Ilmselt täna võtan kõik kolm lahti ja puhastan nii põhjalikult kui vähegi oskan. Loodan, et sellega saab näidud enamvähem võrdseks ja asi töötab.

[Pilt: DSC_0031.jpg]
[Pilt: DSC_0032.jpg][Pilt: DSC_0033.jpg][Pilt: DSC_0035.jpg]
[Pilt: DSC_0038.jpg]
[Pilt: DSC_0039.jpg]
Ilmselt vist äkki ventikasidur või rihm, rullik viliseb. Lisaks tundub, et radikas ajab ikka kusagilt tosooli välja. Loodan, et asi mu voolikulahenduses, mis hetkel pole just parim ( puudusid vajalikud voolikud kodus.. seega peab ostma ilmselt. ) Igatahes peab hakkama nende pisivigadega tegelema.

Mis puutub sõitu, siis jõudu maha ei saa..Lihtsalt liiga libe. Aga tundub, et asi on oluliselt parem kui enne. Igaljuhul rahul tulemiga.
Vasta
#12
niisiis väike võrdlus, milline peaks olema korras abs andur. Ilmselgelt pean leidma autole uue abs anduri. Enne pole lootust minna Üv-le.
[Pilt: DSC_0027.jpg]
Vasakpoolne andur sai puhastatud ja pandud tagasi vastavalt manualile ettenähtud meetoditega. kasutatud sai loctite 243 keermeliimi.
[Pilt: DSC_0028.jpg]
väike põhjendus , miks tuleb ära vahetada.
[Pilt: DSC_0029.jpg]
[Pilt: DSC_0030.jpg]

Kont sai samuti puhastatud ja mõne kohapeale uue värvi. Lisaks sai salongi kallal tööd tehtud. kui kellegil leidub ABS andurit, siis paluks teada anda.
Vasta
#13
Piltide peal auto väga naljakas, taga 14" velg, ees 15", muidu summuti võiks ka normaalsem olla, muidu sobiks aga siis sissepoole, see näeb välja seal nagu mingi aiapost pooleks lõigatud 2-ks jupiks ja otsa topitud.
Vasta
#14
Stabikavarrast kannatab keevitada,uut on suhteliselt raske leida.
Vasta
#15
mersul olid hilised jõulud.
Sai ostetud tagumised vaheraami puksid ja esimesed stabika puksid. Kõik samalt tootjalt. Plaan ka edasipidi kasutada antud tootja tooteid (Lemförder).
[Pilt: 1359837671550.jpg]
[Pilt: 1359837727779.jpg]
[Pilt: 1359837770942.jpg]
Vasta
#16
Uudiseid siis niipalju. Auto sain töökojast kätte. Esimesed puksid pm kukkusid pesast välja. Tagumistega oli keerulisem olnud.
Vasta
#17
(30-01-2013, 12:09 PM)Oldschool Kirjutas: Mis puutub sõitu, siis jõudu maha ei saa..Lihtsalt liiga libe. Aga tundub, et asi on oluliselt parem kui ennem. Igaljuhul rahul hetke tulemiga.

Ega talvel tühja pagassiga ei olegi võimalik kutsikaga jõudu maha saada, isegi kõige jõetuma mootoriga. Tal lihtsalt tagaots nii kerge. Pane sinna mõned liivakotid (50 - 100kg) ja auto kohe palju stabiilsem ja jõudu ka lihtsam maha saada.

You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#18
(09-02-2013, 01:10 PM)Werewolf Kirjutas:
(30-01-2013, 12:09 PM)Oldschool Kirjutas: Mis puutub sõitu, siis jõudu maha ei saa..Lihtsalt liiga libe. Aga tundub, et asi on oluliselt parem kui ennem. Igaljuhul rahul hetke tulemiga.

Ega talvel tühja pagassiga ei olegi võimalik kutsikaga jõudu maha saada, isegi kõige jõetuma mootoriga. Tal lihtsalt tagaots nii kerge. Pane sinna mõned liivakotid (50 - 100kg) ja auto kohe palju stabiilsem ja jõudu ka lihtsam maha saada.

selge aitähh nõuande eest.Big Grin

Kuna ei ole ekspert, siis kas keegi oskab kommenteerida . Kas antud möga on jahutusvedeliku lekkimise jääkprodukt. ?

[Pilt: DSC_0101.jpg]

Vasta
#19
See löga tekib sinna tavaliselt siis, kui sõidetakse lühikesi otsi ja mootor ei jõua soojaks minna. Kondents vms.
Vasta
#20
(10-02-2013, 07:41 PM)Oldschool Kirjutas: ...
Kas antud möga on jahutusvedeliku lekkimise jääkprodukt. ?
...

Kas see "möga" on klapikambrikaane all? Õli ise on puhas?

Siis võiks kondents olla üsna usutav. Pidevalt pea soojaks sõidetav mootor toodab uskumatus koguses vett...
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W201 190D 2.0 55kw maxim1655 7 964 12-12-2023, 03:40 PM
Viimane postitus: maxim1655
  W201 hinnad MMBrogan 4 575 03-02-2023, 08:26 PM
Viimane postitus: Mike22
  MB 190e, 1993, w201 - kaarel kaarel_w201 55 44,831 26-07-2021, 11:45 AM
Viimane postitus: kaarel_w201
  MB W201 190D '87 - maxim1655 maxim1655 19 7,697 25-01-2021, 11:47 PM
Viimane postitus: väikemees
  MB 190E 320CDI OM613 1989, W201 - Tonyt TonyT 209 207,206 09-04-2020, 10:11 AM
Viimane postitus: herki
  190 E 2,6, 1992, W201 - Sm. Västrik Sm. Västrik 58 53,312 04-08-2019, 10:48 PM
Viimane postitus: Lepz
  MB w201 92a swap OM606 Marks07 mrmikumike 32 28,349 11-07-2019, 11:18 AM
Viimane postitus: Marks07
  MB W201, 190E, 1990 - Coollaager coollaager 16 16,353 30-04-2019, 09:24 PM
Viimane postitus: Werewolf
  Mercedes-Benz 190E 2.3-16v Cosworth, 1985, w201 - MÜÜDUD Trollzan 7 10,592 01-11-2017, 12:53 PM
Viimane postitus: Trollzan
  MB 190E 2,3-16 , 1985 , W201 Müüdud. renkss 55 49,541 06-09-2017, 03:49 PM
Viimane postitus: hents99



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne