Postita vastus 
 
Teema reiting:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
LUKKU!!!
Autor Sõnum
ktmduke Ära (0)
Huviline

Postitusi: 562
Asukoht: Võru-Valga
Postitus: #41
RE: Mb W124 E260 1986-ktmduke
(21-12-2012 05:02 PM)HotPapa Kirjutas:  Minu teada peaks ikka olema....aga 100% kindel pole.

Okei esialgu piirdun pihusti vahetusega kui jama kestab edasi siis kahtlustaks pritsepead,aju või lamda
Väike pilt
[Pilt: 59784-P201212_115002.jpg]

Homme teen värskeid pilte!

Mercedes-Benz S350 W140.
(selle postituse viimane muutmine: 21-12-2012 05:23 PM ktmduke.)
21-12-2012 05:13 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
ktmduke Ära (0)
Huviline

Postitusi: 562
Asukoht: Võru-Valga
Postitus: #42
RE: Mb W124 E260 1986-ktmduke
tere jälle !
eitea kas ma panin liiga võimsad pirnid keskkonsooli et läbi lööb neid?

Mercedes-Benz S350 W140.
22-12-2012 08:16 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
ktmduke Ära (0)
Huviline

Postitusi: 562
Asukoht: Võru-Valga
Postitus: #43
RE: Mb W124 E260 1986-ktmduke
Auto läheb müüki kuna vaja diisel autot mis pikamaa peale oleks ökonoomne.

Mercedes-Benz S350 W140.
23-12-2012 03:17 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Thompson Ära (0)
Huviline

Postitusi: 169
Asukoht: Tallinn
Postitus: #44
RE: Mb W124 E260 1986-ktmduke
(23-12-2012 03:17 PM)ktmduke Kirjutas:  Auto läheb müüki kuna vaja diisel autot mis pikamaa peale oleks ökonoomne.

Pane gaasiseade. Gaas on poole odavam ja moodsad seadmed on päris head. Saad ise kaabli ja läpaka abil gaasikoguseid tuunida.
23-12-2012 04:13 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
ktmduke Ära (0)
Huviline

Postitusi: 562
Asukoht: Võru-Valga
Postitus: #45
RE: Mb W124 E260 1986-ktmduke
Hea mõte:)

Mercedes-Benz S350 W140.
23-12-2012 04:16 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Thompson Ära (0)
Huviline

Postitusi: 169
Asukoht: Tallinn
Postitus: #46
RE: Mb W124 E260 1986-ktmduke
(23-12-2012 04:16 PM)ktmduke Kirjutas:  Hea mõte:)

Tegelt vist ei ole hea mõte... sul on nimelt KE jetronic pritse ja seega läheks sulle peale vist III põlvkonna pritse kus ei saa eriti midagi tweakida.
Parem kogu finantse, muretse üks 2.3 m111, 2.8 või 3.2 l mootor(iga auto). Rohkem kWsid (fun) ja PGM-FI. Sellisele saab panna oma ajuga 4 põlvkonna seadme, millel saab väga paljusid asju seadistada - peaks isegi ülelaadimist toetama (minu oma toetab)- erinevaid reziime teha jne... läpakas kätte ja mõnnatama.

EDIT: PMST saaksid ka selle mootori teha PGM-FIks, aga kas see ka ära tasuks.... ei tea.
(selle postituse viimane muutmine: 23-12-2012 06:38 PM Thompson.)
23-12-2012 06:32 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
itbilen Ära (2)
MB Klubi liige / SPONSOR

Postitusi: 664
Asukoht: Lemesos
Postitus: #47
RE: Mb W124 E260 1986-ktmduke
(23-12-2012 06:32 PM)Thompson Kirjutas:  
(23-12-2012 04:16 PM)ktmduke Kirjutas:  Hea mõte:)

Tegelt vist ei ole hea mõte... sul on nimelt KE jetronic pritse ja seega läheks sulle peale vist III põlvkonna pritse kus ei saa eriti midagi tweakida.
Parem kogu finantse, muretse üks 2.3 m111, 2.8 või 3.2 l mootor(iga auto). Rohkem kWsid (fun) ja PGM-FI. Sellisele saab panna oma ajuga 4 põlvkonna seadme, millel saab väga paljusid asju seadistada - peaks isegi ülelaadimist toetama (minu oma toetab)- erinevaid reziime teha jne... läpakas kätte ja mõnnatama.

EDIT: PMST saaksid ka selle mootori teha PGM-FIks, aga kas see ka ära tasuks.... ei tea.

Pole seal tegelt midagi m6nnatada..
Gaas on suht vana teema juba kui siis ikka juba bioetanooli (E85) poole vaadata. Erinevalt gaasiga kus v6imsus langeb bioetanooliga v6imsus t6useb, oluliselt.

having trouble having fun...
23-12-2012 06:42 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Thompson Ära (0)
Huviline

Postitusi: 169
Asukoht: Tallinn
Postitus: #48
RE: Mb W124 E260 1986-ktmduke
(23-12-2012 06:42 PM)itbilen Kirjutas:  
(23-12-2012 06:32 PM)Thompson Kirjutas:  
(23-12-2012 04:16 PM)ktmduke Kirjutas:  Hea mõte:)

Tegelt vist ei ole hea mõte... sul on nimelt KE jetronic pritse ja seega läheks sulle peale vist III põlvkonna pritse kus ei saa eriti midagi tweakida.
Parem kogu finantse, muretse üks 2.3 m111, 2.8 või 3.2 l mootor(iga auto). Rohkem kWsid (fun) ja PGM-FI. Sellisele saab panna oma ajuga 4 põlvkonna seadme, millel saab väga paljusid asju seadistada - peaks isegi ülelaadimist toetama (minu oma toetab)- erinevaid reziime teha jne... läpakas kätte ja mõnnatama.

EDIT: PMST saaksid ka selle mootori teha PGM-FIks, aga kas see ka ära tasuks.... ei tea.

Pole seal tegelt midagi m6nnatada..
Gaas on suht vana teema juba kui siis ikka juba bioetanooli (E85) poole vaadata. Erinevalt gaasiga kus v6imsus langeb bioetanooliga v6imsus t6useb, oluliselt.
No mina täna mõnnatasin. Vahetasin pihustibloki ära ja tegin uue seadistuse. Selgus et paigaldaja oli liiga rikka tabeli teinud ja automaatne seadistus oli palju lahjem. Timmisin seda nats oma vajadustele vastaval ja auto töötab väga kaunilt. Praegu teen prooviarvestust kas küttekulu paranes. Pealegi, miks bioetanooliga võimsus kasvab?
23-12-2012 06:47 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
itbilen Ära (2)
MB Klubi liige / SPONSOR

Postitusi: 664
Asukoht: Lemesos
Postitus: #49
RE: Mb W124 E260 1986-ktmduke
Täpselt ei teagi miks aga siin p6hjamaade autotootjad annavad oma masinatele 2 v6imsust -yks bensiiniga ja teine bioetanooliga. Teine on siis suurem number. Ka v6istlusautod tehakse siin E85 peale (panen isegi siin yhte kokku).
Kas eestis yldse myyakse seda kytust E85 ? Hind sel hea igatahes, kolmandiku v6rra odavam.

having trouble having fun...
23-12-2012 06:55 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Thompson Ära (0)
Huviline

Postitusi: 169
Asukoht: Tallinn
Postitus: #50
RE: Mb W124 E260 1986-ktmduke
(23-12-2012 06:55 PM)itbilen Kirjutas:  Täpselt ei teagi miks aga siin p6hjamaade autotootjad annavad oma masinatele 2 v6imsust -yks bensiiniga ja teine bioetanooliga. Teine on siis suurem number. Ka v6istlusautod tehakse siin E85 peale (panen isegi siin yhte kokku).
Kas eestis yldse myyakse seda kytust E85 ? Hind sel hea igatahes, kolmandiku v6rra odavam.

Google fu ütleb et bioetanool jahutab paremini, sellest ka omadused. samas... Bents sisaldab 114000 BTU/gallon, e85 sisaldab 76000 BTU/gallon, seega kulub teda sama võimsuse juures lihtsalt rohkem.... seega pmst maksad sa kütuse eest sama palju kui arvesse võtta palju sa sellest kütusest võimsust saad... njah.

LPGl on sama energeetiline väärtus kui E85-l,hinnavahe eestis nats parem kui rootsis E85l, kuigi see vahe on väike.

LPG-l on oktaanarv suurem (102) ja seega saaks auto olla varasema süüte/suurema kompressiooniga/ülelaadimisega et sellest maksimumi välja võtta. Ta küll ei jahuta mootorit nagu bensiin ja põleb veits kuumemalt, aga reduktori soojendamine võtab enivei teatava koguse soojust süsteemist välja.
23-12-2012 07:09 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
itbilen Ära (2)
MB Klubi liige / SPONSOR

Postitusi: 664
Asukoht: Lemesos
Postitus: #51
RE: Mb W124 E260 1986-ktmduke
Sul täitsa 6igus eelneva suhtes. See biokytus selline tuleviku roheline teema.Olen uurinud siit-sealt selle paigalduse kohta ja tundub et tuleb odavam kui gaasi paigaldamine.Pihustid,poolid,commonrail,prog.aju.Tundub et odavaim 4 silindristele, nendel k6ige odavam vajalik programmeeritav mootorijuhtimine saada (cossworth,saabi T5- v6ibolla m6nel veel).Ei arvesta MS v6i VEMSIGA.
Endal asi selle taga et ei leia taskukohast mootorijuhtimist V12 mootorile. Muidu paneks kohe etanoolile käima.

Samas see gaasipaigaldamine teemaalgatajale läheb maksma rohkem kui pool autoväärtust.Selle tagasi teenimine v6ib v6tta päris pikka aega, oleneb palju autol endal ressursi enam jäänud on.
Odavaim viis siiski maha myya ja diisel osta.

having trouble having fun...
(selle postituse viimane muutmine: 23-12-2012 07:38 PM itbilen.)
23-12-2012 07:33 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Thompson Ära (0)
Huviline

Postitusi: 169
Asukoht: Tallinn
Postitus: #52
RE: Mb W124 E260 1986-ktmduke
(23-12-2012 07:33 PM)itbilen Kirjutas:  Sul täitsa 6igus eelneva suhtes. See biokytus selline tuleviku roheline teema.Olen uurinud siit-sealt selle paigalduse kohta ja tundub et tuleb odavam kui gaasi paigaldamine.Pihustid,poolid,commonrail,prog.aju.Tundub et odavaim 4 silindristele, nendel k6ige odavam vajalik programmeeritav mootorijuhtimine saada (cossworth,saabi T5- v6ibolla m6nel veel).Ei arvesta MS v6i VEMSIGA.
Endal asi selle taga et ei leia taskukohast mootorijuhtimist V12 mootorile. Muidu paneks kohe etanoolile käima.

Samas see gaasipaigaldamine teemaalgatajale läheb maksma rohkem kui pool autoväärtust.Selle tagasi teenimine v6ib v6tta päris pikka aega, oleneb palju autol endal ressursi enam jäänud on.
Odavaim viis siiski maha myya ja diisel osta.

Kõik asjad on 4 silindilisele odavamad. Minu gaasisüsteem maksis 700€ koos toroidse 69L gaasipaagiga. Umbes samapalju kui teemaalgataja auto.

Võta parem v8 ja laadi üle, mäs sa asja nii keeruliseks ajad. Leiab kergesti juhtimise jne....

Aga no kes siin mina olen (arvestades millega ise sõidan) et mõistlike soovitusi jagada.

Diisel on muidugi tore... aga jah... ei tõmba see enam.
23-12-2012 07:43 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
ktmduke Ära (0)
Huviline

Postitusi: 562
Asukoht: Võru-Valga
Postitus: #53
RE: Mb W124 E260 1986-ktmduke
Ega ma otseselt seda minekut taga ei ajagi aga päris jalgratast ka ei taha.Aga bensiini võiks see asi vähem võtta.
Tuleb rahasid oodata et need pihustid ära osta.2.6 pidi olema ökonoomsem kui 2.3 m102 mootor.

Mercedes-Benz S350 W140.
24-12-2012 02:25 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
ktmduke Ära (0)
Huviline

Postitusi: 562
Asukoht: Võru-Valga
Postitus: #54
RE: Mb W124 E260 1986-ktmduke
Nii selleks aastaks on suht siiber sellest autost tuleb garaasi seisma ära panna:)
Ilusaid jõule !!

Mercedes-Benz S350 W140.
24-12-2012 04:56 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
ktmduke Ära (0)
Huviline

Postitusi: 562
Asukoht: Võru-Valga
Postitus: #55
RE: Mb W124 E260 1986-ktmduke
Paar pilti kah:)
[Pilt: 24363-P261212_1132.jpg]
[Pilt: 97549-P261212_113201.jpg]

Mercedes-Benz S350 W140.
26-12-2012 07:01 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Postita vastus 


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Lukku, müüdud rraivo 7 5,142 25-12-2016 11:23 PM
Viimane postitus: Rolz
  teema lukku ! Mb w124 e250d 93a arturmalcik arturmalcik 27 22,633 26-02-2014 01:16 PM
Viimane postitus: arturmalcik
  LUKKU!! ktmduke 77 27,730 11-01-2013 02:43 PM
Viimane postitus: ktmduke
  lukku!! ktmduke 9 3,099 06-12-2012 03:12 PM
Viimane postitus: ktmduke
  Mercedes-Benz 280 SE, 1982, w126 - Laamendaja (LUKKU) Laamendaja 21 14,459 01-12-2011 11:50 PM
Viimane postitus: Laamendaja
  LUKKU GoGreen 10 4,488 08-07-2011 04:26 PM
Viimane postitus: ReinGSM
  MÜÜDUD, LUKKU: Mercedes-Benz E300 diesel 100kW, W124 - eastpak eastpak 29 19,841 26-04-2011 08:22 PM
Viimane postitus: eastpak
  LUKKU!!! meqa 16 6,314 07-07-2006 04:44 PM
Viimane postitus: Andres

Vali alamfoorum:


Võta ühendust | MB Klubi foorum | Tagasi üles | Tagasi sisu juurde | Mobile Version | RSS voog