Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB W211 õhkvedrustuse probleem
#1
tervist.

probleem siis selline, sai ostetud auto. sõidetud koju ja seisis garaazis õhtul mingi tund või rohkem. kõik korras, tagumik õigel kõrgusel. ööseks jätsin auto välja ja hommikul oli taguots vastu maad, mõtlesin et nojah et panen auto tööle ja tõuseb ülesse, kuid ei tõuse. kompressor töötab ja puhub õhku ka, kui õhkpadjad taga õhuga ei täitu. selline tunne nagu ei läheks õhkpatjatesse õhku sissegi, kas võib olla mingisuguse klapi probleem, mis takistab patjadesse õhu minemist. sest kuulda ei ole, et õhk kuskilt välja tuleks. sai ka veakoode loetud, kuid näitab ainult, et taga on kriitiliselt madal seis ja seda näitab ka armatuuris.
ehk oskab keegi tarka nõu anda selle koha pealt.

MB 220 CDI 110kw 2004a.
Vasta
#2
Ma nüüd teoretiseerin korra, sest ma pole hetkel veel enda masinal patja tagant ära võtnud, et näha täpset tööpõhimõtet (paari tunniga olen targem, sest just alustan oma autol eemaldamist)

Kui kompressor töötab aga mõlemad padjad ei täitu, võiks olla asi hoopis trassis. Kuna minu arusaama järgi on patjade peal klapid siis mis on tõenäosus, et mõlemad korraga feilivad. Eest kompressorist jookseb ainult üks trass tagasilla küljes olevasse kolmikusse, kus toimub jaotamine vasakule-paremale.
Teine variant võiks olla, et elektroonikavidin ei anna klappidele edasi käsku avaneda. Kuhu ta toodetava õhu surub, seda ma hetkel ei tea aga sellisel juhul ei tohiks rõhuandur lubada kompressoril üldse toimetama hakata. Seega ma kahtlustaks ikkagi trassi.

See on siis sellise airmaticu ülessehitus, kus ainult taga on õhkpadjad ja ees traditsioonilised keerdvedrud.

PS. Targemad saavad alati parandada.
Aftermarket.ee Lisavarustus ja tuuning // Petrolheads.ee blogi
Vasta
#3
Ja tagasillas olevasse kolmikusse jõuab õhk eest kompressorist. Järelikult probleem siis elektroonikaga arvatavasti
Vasta
#4
Ju see padi ikka katki on, kui just silla andur ei ütle, et masin liiga kõrgel on.
Infoks ütlen, et kui hakkate oma patja vahetama, siis on KAKS VÄGA olulist asja!

1) uus või pruugitud padi ei tohi olla pikem kui õõtshoova ja kerevaheline vahe. Ehk siis, Padi ei tohi olla läinud täiesti sirgeks. Peab olema säilinud õhkpadja kokkuvulkimise rant. Tavaline viga mis tehakse on see, et allt ära võttes ei saada õhku täiesti välja ja siis padi läheb pikemaks kui lubatud. Uuesti korda saab siis, kui kaitse korpus eemaldada ja kokku tagasi vulkida. Kui padi alla panna nii et ta hakkab ennast valesti kokku vulkima, siis on asi varsti otsas.

2) Padi peab alla kruvitud saama väga sirgelt. Ehk siis õõtsast läbiminevast padja poldist tuleb padja kokkuvulkimise nurk väga otseks ajada. MB tehasel on sellejaoks välja antud mõõdud, kui palju padja alumne ots võib olla kaldus. Kui padi jääb kõveralt kokku käima on asi jälle varsti otsas. [Pilt: 4567317225_e36166a4d9_b.jpg]

http://www.benzworld.org/forums/w211-e-c...pring.html

Vasta
#5
kontrollisin padjad ära, need siis korras.
järelikult ikka jama nende klappidega, mis patjade peal on vast.
Vasta
#6
(18-11-2012, 10:22 PM)rainerros Kirjutas: kontrollisin padjad ära, need siis korras.
järelikult ikka jama nende klappidega, mis patjade peal on vast.

Tere

Kuidas sa need padjad ära kontrollisid?
Kas klapid padja peal on eraldi vahetatavad?
Minu autol läheb üks külg külmaga maha.
Vasta
#7
(22-01-2013, 10:28 AM)kentq Kirjutas:
(18-11-2012, 10:22 PM)rainerros Kirjutas: kontrollisin padjad ära, need siis korras.
järelikult ikka jama nende klappidega, mis patjade peal on vast.

Tere

Kuidas sa need padjad ära kontrollisid?
Kas klapid padja peal on eraldi vahetatavad?
Minu autol läheb üks külg külmaga maha.
padjal võtad katte maha siis peaks näha olema et padi narmendab.
siin mingi pilt. http://forums.bimmerforums.com/forum/sho...?t=1659876
Vasta
#8
(22-01-2013, 03:03 PM)thalenfrei Kirjutas:
(22-01-2013, 10:28 AM)kentq Kirjutas:
(18-11-2012, 10:22 PM)rainerros Kirjutas: kontrollisin padjad ära, need siis korras.
järelikult ikka jama nende klappidega, mis patjade peal on vast.

Tere

Kuidas sa need padjad ära kontrollisid?
Kas klapid padja peal on eraldi vahetatavad?
Minu autol läheb üks külg külmaga maha.
padjal võtad katte maha siis peaks näha olema et padi narmendab.
siin mingi pilt. http://forums.bimmerforums.com/forum/sho...?t=1659876

Nendel piltidel narmendavad ikka juba väga palju. Võrreldes nendega olid minu omad nagu uued ja ikka juba lekkisid. Seda katet on sealt suht tüütu maha saada. Klapid on vahetatavad.
Üldiselt ma olen niipalju aru saanud, et kui ikka alla vajub (külmaga kiiremini), siis padi katki ka on. Muule lootmine tundub olevat enesepetmine.
Aftermarket.ee Lisavarustus ja tuuning // Petrolheads.ee blogi
Vasta
#9
Tere! Kas said siis korda või ei.Nimelt mul ei tõsta enam ylesse kaa, aga alt kuskilt susiseb ei tea kas on reservuaar ära oksudeerunud või klapiga mingi jama, aga padi on aasta vana ja silberis vahetatud ja kompressor kaa uus.
Vasta
#10
(15-02-2013, 10:53 PM)onuheiki Kirjutas: Tere! Kas said siis korda või ei.Nimelt mul ei tõsta enam ylesse kaa, aga alt kuskilt susiseb ei tea kas on reservuaar ära oksudeerunud või klapiga mingi jama, aga padi on aasta vana ja silberis vahetatud ja kompressor kaa uus.

no mul oli ka parempoolne padi tartu silberis vahetatud aga patja mineva stutsi tagune koonusrõngas oli nonde poolt sinna valetpidi sisse torgatud ja voolik lendas küljest ära. Siis susises samamoodi.
Kui susiseb siis peab ikka torudes/voolikutes häda olema.
Ja kui punase kirja etrte viskab et liiga madal on siis läheb vedrustus avariisse ja ei tõsta enam üldse, aitab kui üks külg tungrauaga üles tõsta siis läheb avariireziimist välja jälle.
NB! ära mingil juhul tungrauaga ülestõstetud autol ratast jõuga allapoole kanguta, padja ülemine kinnitustüübel võib selle tegevuse tagajärjel puruneda ja padi viltu minna.
Vasta
#11
(16-02-2013, 11:11 AM)thalenfrei Kirjutas:
(15-02-2013, 10:53 PM)onuheiki Kirjutas: Tere! Kas said siis korda või ei.Nimelt mul ei tõsta enam ylesse kaa, aga alt kuskilt susiseb ei tea kas on reservuaar ära oksudeerunud või klapiga mingi jama, aga padi on aasta vana ja silberis vahetatud ja kompressor kaa uus.

no mul oli ka parempoolne padi tartu silberis vahetatud aga patja mineva stutsi tagune koonusrõngas oli nonde poolt sinna valetpidi sisse torgatud ja voolik lendas küljest ära. Siis susises samamoodi.
Kui susiseb siis peab ikka torudes/voolikutes häda olema.
Ja kui punase kirja etrte viskab et liiga madal on siis läheb vedrustus avariisse ja ei tõsta enam üldse, aitab kui üks külg tungrauaga üles tõsta siis läheb avariireziimist välja jälle.
NB! ära mingil juhul tungrauaga ülestõstetud autol ratast jõuga allapoole kanguta, padja ülemine kinnitustüübel võib selle tegevuse tagajärjel puruneda ja padi viltu minna.

Sai siis täna nokitsetud reservuaari kallal.Susiseb jh vaikselt sealt niiet perse vajub alla ööga siis viga tingitud kindlasti sellest. Aga mul ei tõstnud ta nädal ega ennast ylesse ja peale tänast nokitsemist ka mitte, läksin siis pesulasse ja mõtlesin et pesen oma musta auto ära koos vildaka persega.Peale seda pesu läksin poodi ja jätsin poe ees käima ja kui välja tulin ohoooooBig Grin ennäe imet oli ennast ise korda poe ees teinudBig Grin ma ei osanud selle peale enam midagi öeldaBig Grin Nädal aega sõitis nagu tõbine musta ja rääbakana ja siis kui ära pesin siis läks korda no johhaidii nagu noore eide kallalBig Grin aga nokitsemise juures tegin veakoodide kontrolli kaa ja näitas viga 5507 spring strut preassure not possible .mis iganes see k pole aga praeguse seisuga ei näita ka ylestõstmis viga armatuuris.
Natuke ka hinnavõrdlust meie poodide ja tehase vahel Big Grin kui avate siis sirvige mõlemat korraga ja arvutage Big Grin
http://topparts.ee/index.php/e_w211
https://www.arnottindustries.com/part_ME...id127.html
Vasta
#12
esines mul ka sama probleem, et ööga ja külmaga 1 pool alla vajus.kõik viitas padja probleemile.vahetasin padja Silberis ära ning probleem lahendatud.Sportlikust huvist asjade olemuse ja ehituse vastu võtsin vana padja sealt kaasa et studeerida, mis ja kuidas on ehitatud.Selgus et samuti padja külg narmendas,aga selle koha pealt kus padi on nn kahekorra volditud.Mingisugune anomaalia on ikkagi säilinud.Ennem padja vahetust jäi ka sama pool millel padja vahetasin 2-3 cm allapoole.pärast padjavahetust sama häda.tegin ka ühe katse.Tõstsin tungiga parema ratta üles ja vasak padi tõstis masina järgi.vasakut ülestõstes aga masinat järgi ei tõstnud....Et siis ennustaks ennem kui reaalselt otsima ja kaevama hakataSmile
Tühja-Tähja tootmiskoondis
Restuaureeritud Webasto komplektid "plug and play" ja ole soojas.
Müüa Star C3 , Star C4
Online WIS ASRA EPC 1kuu/10 Eur-i.  12kuud/80 Euri
Kergkaubariiulud-koju-garaazi-keldrisse-tööstusesse
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W211 srs marekktt83 0 96 27-03-2024, 10:11 PM
Viimane postitus: marekktt83
  W212 airmaticu probleem Henrit 3 387 06-01-2024, 01:45 AM
Viimane postitus: hannest
  W211 hen1 1 273 16-12-2023, 12:48 AM
Viimane postitus: margojmi
  W211 Lisasoojendi/webasto/aux. heater difred 4 282 22-11-2023, 10:49 PM
Viimane postitus: jsv
  W211 hen1 1 348 30-10-2023, 06:27 PM
Viimane postitus: hen1
  Mercedes W211 2004 hen1 1 294 27-10-2023, 09:44 PM
Viimane postitus: hen1
  W211 aku saab tühjaks gert212 2 429 26-09-2023, 09:37 PM
Viimane postitus: Manifesto
  Mercedes e500 w211 hen1 12 726 24-08-2023, 11:18 AM
Viimane postitus: hen1
  W211 raadio jaapani lainepikkusel Ahti123 0 252 13-08-2023, 07:35 PM
Viimane postitus: Ahti123
  w211 e270cdi universaal Kalviw211 3 297 31-07-2023, 06:34 PM
Viimane postitus: Kalviw211



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne