Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W124 mootoripadjad, kas hüdropadjad?
#21
(18-10-2012, 09:54 PM)stihl Kirjutas:
(18-10-2012, 09:43 PM)karuanton Kirjutas: siis ma esialgu ei näe küll põhjust milleks uusi kallied G patju osta...


Kui taastad mingit vana ja oma väärtust säilitavat autot, siis see jutt ei ole adekvaatne.
Sry.

Kui üritad odavalt saada mingit asja, millega naabrist parem olla, siis oled valinud üle oma võimete objekti.

Mõnikord head asja soovides lihtsalt peab kalleid asju ostma.

Teadsa, mõtlesin kas vastata sulle või ei aga hing ei andnud ikkagi rahu Eusa_drool. Ma ei ole resatureerimas mõnd uunikumi, ei kavatse autot ka originaal kujule viia ja naabrist olen niikuinii parem Paranoid, pigem vastupidi, ehitan teda hoopiski ümber pikemate 'safari' sõitude jaoks, kus originaalne seis ajaks igasuguse sõiduisu juba mõnesaja km pärast, kui oled vanema G -a sõitnud, siis tead.
Kalleid asju oskab osta poest igaüks, vähesed oskavad ka ilma ilget rahakotti omamata midagi korda saata. Sa mine ütle kasutajale uhti, et ta valesti käitus kui oma 124 ja 66 ristandi tegi, soovita talle uut Unimogi hoopis osta, sest mõnikord head asja soovides lihtsalt peab kalleid asju ostma Unibrow
Mis aga odavusse puutub, siis olen just kokku kogumas ühe oma viimase lapsukese ehitamise pilte, panin nad üles ka, eks vaata kas peab kõike ikka poest ostma
http://gmersu.blogspot.com/
W463 ja W212
Vasta
#22
(18-10-2012, 10:33 PM)karuanton Kirjutas: eks vaata kas peab kõike ikka poest ostma


Noh, kas 460st 463e ehitamine mõttekas tegevus on, pole minu asi vaielda.
Peaaasi, et sulle endale meeldib...Smile))
Ja mis sellise hübriidi turuhind hakkab olema, kui ühel heal päeval müüa tahad, on samuti iseasi.

Aga rõõm on näha, et plastmassist ja vanast VEF-raadiost ntx Commandi tegema ei hakanud....Eusa_clap

Vasta
#23
Minu respekt karuantonile Eusa_clap

Aastakümneid tagasi (loe: ajal kui midagi osta polnud ja kõike tuli "hankida") võtsin ka ise ühe Eraz tooriku ette, millest ehitasin matkabussi. Stiil täpselt sama: oma soovide kohaselt, tegemata välja kulutatud tundidest, projekteerides ja katsetades kõike, alates armatuuri ehitusest ... lõpetades spoonpuidust sisuga.

Müügihinnast rääkides --- vahetasin maja vastu Eusa_dance

EDU ehitamisel!
Odavalt aga mugavalt - selleks sobib diisel kurbik täiesti.
Vasta
#24
Tehtud töö on muljet avaldav.

Mis puudutab kasutatud patju, ei ole minu asi õpetada, kuid on osad, mida panen ka ise vajadusel korraliku romula jupi (n A-osana kasutatud õõtshoob vs uus B -osa) ja kuluosad, mida kindlasti ei paneks kasutatuna (n õõtsapuksid, liigendid, needsamad padjad jne jne). On juppe, mida kannatab rahulikult B-na panna ja neid, millest kõlbab ainult A. Jah, kui ma teaks, et romulast saan n 50000km sõitnud ja mõne aasta eest vahetatud orig mootoripadjad olematu hinnaga, siis võib-olla küll. Aga ega ei tea küll enamikul juhtudest selle kasutatud jupi ajalugu ja vahe pärast võib olla väga suur (kusjuures aru saad alles pärast uue originaaljupi paigaldamist).
Vasta
#25
(18-10-2012, 09:43 PM)karuanton Kirjutas: ...
padjad mu projektis täna kõige väikesem mure Confused

Selles on Sul õigus.

Vaadates tehtud tööd ja seda, et oled lükanud kaugesse tulevikku vast kõige suurema probleemi (KI töölesaamiseParanoid), siis igav Sul olema ei saa. Ning Sinu peamiseks lugemisvaraks ei ole mitte maakeelsed foorumid, vaid Saksa ja UK vastavad.

Kuigi teema Sinu masina ehituse kohta oleks õpetlik lugemisvara paljudele. Mina oleks küll selle lugejaks - huvitav on näha kedagi oma kätega asju tegemas.

Ma ei tea, kuivõrd USAs sihukese aretustööga tegeldakse...

Tulles tagasi 124 padja juurde, siis tehasest väljudes on kummi sees olev kamber täidetud geeliga. Ajapikku see lahkub, jättes alles vaid kummi. Mis aga pole mõeldudki vibratsioonist isoleerima. Seepärast vanad mersud nii kohutavalt värisevadki (kuna mootorid on ka hooldamatusest lombakad, kannab väsinud padi kõik kohusetundlikult kerele üle).

Kas tõesti maksab G kummist originaalpadi rohkem, kui 40 €? Sest uut tuleb võrrelda ikka uuega...

Ehitamise mõttekuse üle ei tasu vaielda - selle üle kakeldakse veriselt. Küll aga peaksid selle aretise müügil (sest müüki see varem või hiljem läheb) omanikukandidaadile ausalt tunnistama, et selles autos on armatuur isearetatud ja avarii korral käitub see üsna ettearvamatult. Samuti on tagaistmete kinnitused ise tehtud, mistap nende vastupidavus ülekoormusele on küsitav.

Sest enese eluga võib igaüks teha, mida tahab. Aga teiste eluga mängida ei tohi!

Mistõttu ei saa võrrelda Uhti tehtud kolli Sinu kätetööga. Uhti oma on selgelt isearetatud liikur, mistap võimalik ostja ostabki nähtavat.
Sina aga toodad põlve otsas uuemat mudelit...Paranoid

Ning asjatundmatu ei teegi vahet...Confused

Aga ära ometi lase oma tege misi minusuguste viginast häirida ja pane edasi!Thumbsup
Vasta
#26
Kui ma seda G ükskord müüa kavatsen, siis teen seda koos blogiga. Ma ei tea kas mina mõtlen teisiti kui teised Eusa_drool või ei aga mina eelistaksin küll auto ostu puhul kindlasti autot millel selline 'ehituslogi' olemas on ja kas ta on ümber tehtud või ei, see pole oluline, oluline on kuidas ta tehtud on. Mulle meeldivad need kõikvõimalikud replicad ka kui nad korralikult tehtud on, isegi kavatsen ühe sellise ette pärast G -d võtta ehk mind see 'originaalsus' küll ei huvita. Üks minu ameteid on programmeerija ja seda juba aastat 86, kus mul ei olnud 'tehase' asju, kõik tuli ise teha, kaasarvatud arvutid kokku joota ning seda tööd teen siiani, kus loon tarkvara algusest peale ise, kasutades minimaalselt teiste komponente ja mõeldes teisiti kui teised, millest tulevad ka teistsugused lahendused ja sama põhimõtet kasutan ka muude ehitamiste juures. See ise mõtlemine ongi meil tootjate poolse tugeva müügitöö tulemusena nii maha surutud.
Vastuseks stihl -li plasmassist ja VHF -st, jah kavatsen küll teha, täpselt veel ei tea aga arvatavasti rauaks tuleb eeepc millel commandiga sama suur ekraan ning ühendan selle can232 vahe tükki kasutades can -i, softiks http://guino.home.insightbb.com/roadrunner.html proge ja läheb see kõik blogis nähtavasse katkise ekraaniga commandi Nod.
Mis aga turuhinda puutub, siis enne kui offroad autosid ehitasin, sai üks asi selgeks küll, kõigele leidub ostja. Kui sul on vaja just sellist autot ja seda ei ole originaalina või pole originaalina mõistliku hinnaga, ostadki ise tehtud. Kui ma käkerdise kokku keeran mis kuidagi välja ei näe, on ilmselge, et seda ei osteta aga kui teha mis hea välja näeb, arvan teisiti. Kui arvata, et argument 'modifitseeritud' armatuur kaalub üles 'ilusama ja tänapäevasema' armatuuri, oleks rumalus, enamik autoostjate otsustest tuleneb emotsioonidest mida neis auto tekitab, ehk sellest mida nad näevad, vähesed tegelikult seavad plusse miinuseid kõrvuti. Aga noh, ma ei kavatse teda täna müüa, niiet müügijutt pole tegelikult oluline, ma teen endale ja kui kunagi müün, siis koos blogiga, kus igaüks saab ise turvalisuse ja sobivuse üle otsustada.
Tagaistme kinnitustest aga niipalju, et ma natuke ise ka kahtlen nende tugevuses. Kui auto liikuma saan, teen neile mõne stresstesti ja vajadusel teen nad 'jämedamaks' või paigaldan lausa originaalid. Icon_rolleyes.
Mootoripadjad paigaldan täna olemas olevad 124 omad, eks hiljem vaatab, mul mootoritõstuk olemas, võin neid vajadusel igapäev vahetada Eusa_drool
(19-10-2012, 08:14 AM)stihl Kirjutas: Ja mis sellise hübriidi turuhind hakkab olema, kui ühel heal päeval müüa tahad, on samuti iseasi.
Huvitav, millest tuleb see piir, mis hetkest auto on hübriid Icon_rolleyes
Kas 460 on hübriid kui tal on 463 -e veljed all, 460 -il ju originaalis valuvelgi ei ole, või kui vaadata auto24 ja Leedu G460 -i kuulutusi, on paljudel Leedu toodangust pärit 463 -e meenutav plastiring ümber, kas need on hübriidid, või kui lisan sinna 463 -e istmed, kas siis saab tast hübriid, või hübriidiks saab ta alles siis kui armatuur ümber teha?

W463 ja W212
Vasta
#27
Veljed või plastikuring hübriidiks veel ei muuda, armatuur, aga küll...Unibrow
Ja seda on võimalik teha vaid kahte moodi, nii nagu ntx. AMG seda oleks omal ajal teinud ...või nii, et tulemuseks on käkerdis, mida keegi oma autos näha ei taha.
Vähemtähtis pole ka see, mis sinna alla jääb; kõik peab ideaalselt töötama kuni konditsioneeride jms jurani välja.

Kui tulemuseks on ilus rätsepatöö, võib see autole väärtust juurdegi anda.
Edu igal juhul.
Vasta
#28
(19-10-2012, 12:37 PM)stihl Kirjutas: Veljed või plastikuring hübriidiks veel ei muuda, armatuur, aga küll...Unibrow
Ja seda on võimalik teha vaid kahte moodi, nii nagu ntx. AMG seda oleks omal ajal teinud ...või nii, et tulemuseks on käkerdis, mida keegi oma autos näha ei taha.
Vähemtähtis pole ka see, mis sinna alla jääb; kõik peab ideaalselt töötama kuni konditsioneeride jms jurani välja.

Kui tulemuseks on ilus rätsepatöö, võib see autole väärtust juurdegi anda.
Edu igal juhul.
Sry aga tüüpilise brändikummardaja väljendus, peale AMG on kõik käkerdis. Mis armatuuri puutub, siis see saab jah endale 'rätsepatöö' nahkkatte kunagi.
Aga sooviks selle arutelu nüüd ära lõpetada, ma tulin kõigest mootoripatju otsima.
Ja tänud kõigile kes edu soovisid.
W463 ja W212
Vasta
#29
(19-10-2012, 12:50 PM)karuanton Kirjutas: Sry aga tüüpilise brändikummardaja väljendus...

Ma ei suuda ühtki brändi kummardada, küll aga paljudest väga lugu pidada...Confused (Kui sa kunagi elu jooksul puutuksid sama paljude erinevate markidega kokku, saaksid aru, et ühte brändi kummardada on suht kitsarinnaline.)

Seega ei kummarda mitte brändi, aga käsitööd...
AMG, Autodelta, Pininfarina, Cosworth, Arden, jne jne, nimekiri on suht pikk ja kõiki ei tea, aga kõik nad on teinud oma väikestes töökodades VÄGA ilusaid asju. Peaaegu käsitsi.
Mille eest täna on terve maailm nõus rohkem maksma, kui autotehaste tavatoodangu eest.
Haakub pisut ka Sinu tegevusega, niiet ära mossita midagi...Eusa_angel

Rätsepaülikonna all pidasin silmas tervet autot, mitte armatuuriõmblusi.
Pisut nagu bemmil Individual või Range Roveril Autobiography...

...


Aga padjad osta ikkagi uued. Kasvõi 124ja omad, mis ei maksa suurt midagi.
Sest nüüd teavad juba kõik eesti G kummardajad, et sul mootor väriseb ja mingi jama nende patjadega on...
(huvitav, mul kaks autot, millel mõlemil 603 peal ja ei värise nad üldse. Pööretega käivad mõlemad nagu bensukad; tühikäigul küll on kerge surin sees...Pihustid, hooratas, jne vaata ka üle)
Vasta
#30
Ja sellest masinast võiks siin ka teema olla!
Vasta
#31
(20-10-2012, 12:35 PM)2015c Kirjutas: Ja sellest masinast võiks siin ka teema olla!
Mina tõin selle oma blogi lingi siia arutellu lihtsalt ühe näitena, mingit oma teemat ma täna teha ei plaani küll, ei ole need asjad mul 'ilusad', et sellist avalikkuse tähelepanu soovida. Samas ega ma vastu ka pole kui keegi teine seda kuskil kajastab.


(20-10-2012, 08:48 AM)stihl Kirjutas: (huvitav, mul kaks autot, millel mõlemil 603 peal ja ei värise nad üldse. Pööretega käivad mõlemad nagu bensukad; tühikäigul küll on kerge surin sees...Pihustid, hooratas, jne vaata ka üle)

Sa ikka ei saa rahu jah Eusa_drool Sinu 603 -ed ei ole G raamil koos G patjadega, ei ole sellist diisel G460 -et millel kiiruse juures 100 km/h sa ei peaks röökima, see muidugi tuleneb ka muudest müradest aga ühed nendest on mootori ja kastide poolt tekitatud. Lisaks kui sinu autodel on kere kokkupuutepunkte mootoriga 3 + sillakinnitused, siis G -l on lisaks nendele kolmele veel vahekasti kinnitused ja esisilla kinnitused, lisaks on sillakinnituste pukside jäikus G -l ja sõiduautol väga erinev ehk neid punkte kuskohast raami vibra jõuab, on palju rohkem. Ja kuna raam kannab kogu kerele selle vibra üle, katsin ma kogu kere pigimatiga ära.
Ja minu mootor ei värise üldse Eusa_wall
W463 ja W212
Vasta
#32
(21-10-2012, 11:49 AM)karuanton Kirjutas:
(20-10-2012, 12:35 PM)2015c Kirjutas: Ja sellest masinast võiks siin ka teema olla!
Mina tõin selle oma blogi lingi siia arutellu lihtsalt ühe näitena, mingit oma teemat ma täna teha ei plaani küll, ei ole need asjad mul 'ilusad', et sellist avalikkuse tähelepanu soovida. Samas ega ma vastu ka pole kui keegi teine seda kuskil kajastab.

Aga kui juba selline töö on ära tehtud ja teistele näidatud, võib see nii mõndagi inspireerida...kas hakata tegelema uuega või oma praegune projekt lõpuni viia. Vahel on vaja motivatsiooni süsti. Arvan, et sealt tuleb hea G. Edu.
Vasta
#33
Väga huvitav projekt! Jään lõpptulemust ootama.
Kuldsed käed igaljuhul sul.
Vasta
#34
Täiendan antud teemat informatiivse artikliga nende mootoripatjade suhtes:
http://www.peachparts.com/shopforum/dies...nce-2.html
Kui ma nüüd õieti mõõtsin, siis mul täitsa head need padjad veel, 16mm Icon_rolleyes


[Pilt: engine_mounts1.jpg]
[Pilt: engine_mounts2.jpg]
[Pilt: engine_mounts3.jpg]
W463 ja W212
Vasta
#35
Suurepärane - ma just tegelesin nende piltide varumisegaThumbsup Nüüd on need järgmisele hädalisele leitavad.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  w124 süüteluku vahetus kraabus 2 214 18-04-2024, 06:21 PM
Viimane postitus: kraabus
  Kuidas eemaldada w124 esiukse aknatõstuki mootorit kui klaas ei liigu? kraabus 2 176 02-04-2024, 07:27 PM
Viimane postitus: kraabus
  W124 "duo valve" (puhub sooja) Manifesto 3 411 22-03-2024, 05:14 PM
Viimane postitus: Manifesto
Photo W124 1989_alu velg v. terasvelg? squirrel9 4 250 29-02-2024, 10:30 AM
Viimane postitus: squirrel9
  w124 om606 käigukast/sidur eenupeenu 3 323 26-02-2024, 02:03 PM
Viimane postitus: eenupeenu
  Mure W124 pööretega spy4 21 7,939 19-03-2023, 11:28 PM
Viimane postitus: v6sa
  w124 karbikatete tüüblid IndrekJ 3 417 22-12-2022, 05:22 PM
Viimane postitus: stihl
  W124 3.0d mootori mure. M1X 4 682 29-11-2022, 09:33 PM
Viimane postitus: M1X
  2017 MB, kas välja vahetada. Bert 2 721 08-02-2022, 01:05 PM
Viimane postitus: vreps
  W124 -> W213 (ekraan jne) nostromo 4 770 08-01-2022, 04:44 PM
Viimane postitus: kaupo51



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne