Teema hinnang:
  • 3Hääli - 5 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB S124 250 TD - v6sa
Mitte ainult: selle karbi pesades (jah, seal on 6 sarnast pesa, kus igaühes 5 klemmi reas) on vasak äärmine alati pingestatud, keskmine süütega pinge saav ja teises otsas kereühendus. Mida teevad klemmid 2 ja 4, ei tea (veel). Igatahes juhtmed sinna tulevad X30s.

Eileõhtuse kaevamise tulemuseks on teadmine, et X30 on OK, sealt edasi vool läheb ja kaob juhiistme alla. Aga teisest otsast enam välja ei tule.
Seega on peamiseks kahtlusaluseks ikkagi see Z-punkt, mis suure tõenäosusega asub parema esiistme all... Vähemalt sealt leidsin ma juhtmete jagunemise koha oma varuosaskeleti juhtmestikust.

Eks nädalavahetusel kaevan edasi...

Seletuse eest tänud. Kuna mul tagaluuk ei ole kunagi keeranud, siis ma pole süvenenud selle finessidesse.

Muide, kas keegi on näinud mõnda 124 müügis, millel oleks säilinud too tagaluugi avamisnupu ümber olev plastkrae koos luugi sulgemise aasaga?
Vasta
Nonii, Z-punkt on leitud!!! Tuvastatud, üle kuulatud, nülitud, konnekteeritud, isoleeritud ja toimib.

Teistele teadmiseks: S124 (mul on kuri kahtlus, et ka teistel keredel) on need liitekohad kokkutinutatuna lihtsalt kimbuga samas sukas. Minu isendil oli Z-punkt täpselt tagaistme püstpleki all, kõige madalamas (ja niiskemas) kohas. Juhtmed olid sõna ot6seses mõttes ära ussitanud ja isoleeriv hülss libises maha pelgast puudutusest, paljastades viis metallita juhtmeotsa, millel veidi rohekashallikat plöga. Iga juhe oli nii 5 mm isolatsiooni sisse ära ussitanud.

Nüüd sai tehtud kole kiirremont - see auto sõidab veel vaid kaks nädalat... Tulemus - kesklukustus töötab kenasti.
[Pilt: 43558-Z-punkt.jpg]
Mõned õpetussõnad ka teistele.

Vaipa pole tegelikult vaja lõigata - mõlemad tagaistmed, lävepakud ja esiistme turvavööde lukustussiinide kinnitused kardaanitunneli külge tuleb lahti lasta ja kogu matt üles keerata. Minul polnud mõtet seda vettinud ja sitast matti hoida, lõikasin lahti. Kuigi see oli päris tõsine lõikumine - paks matt ja isolatsioonikiht olid kokku nii paar cm.

Sellest ühenduspunktis 5 cm ettepoole mööda kimpu minnes on veel 2 ühendust (juhtahela omad). Täpselt samasugused - juhtmed on kokku keeratud, üle tinutatud ja isoleerivasse hülssi torgatud. Meite säästukal oli esimene ühendus OK, tagumine juba pruunikaks tõmbunud.
Vasta
(17-08-2008, 12:16 AM)Laur Kirjutas: .........ükskord kooleb kõik siin ilmas. Laur@ei viitsi seisupidurit parandada ja loodab kkasti tugevusele.Smirk
Ermo@ ka ei viitsi seisupidurit parandada Big GrinBig Grin
Vasta
Hehe, mina jälle remontisin seisupiduri äraNinja

Selles teemas toimub peatselt aga muutus - hakkame ümber lõikamaConfused
Vasta
Teed kastika või läheb Kuusakoskisse?
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
konditsioneeri sisteem on broneeritud...@raisakotkad juba kohal Rolleyes
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta

Säästukas toimetab millalgist kastikana koduõuel aktiivselt edasi.

Uuel aastal peaks lõikustööd peale hakkama ...
Vasta
Siis DIY alla õpetlik teema ka kuidas universaalist pikap valmistada! Eusa_clap

Mõte ju iseenesest huvitav. Thumbsup
[Pilt: mercedesbenzeklassetune.jpg]
[Pilt: mercedesbenzeklassetune.jpg]
Mercedes-Benz varuosad, remont, hooldus, diagnostika, tarkvara uuendused, SCN kodeeringud jne
LESVEN OÜ Suur-Sõjamäe 30F Tallinn
www.lesven.ee
Vasta
(26-12-2011, 03:35 PM)Werewolf Kirjutas: Teed kastika või läheb Kuusakoskisse?

Üritaks sirgeseljalise kastika teha. Selleks tuleb üht-teist enne lõikamist lisada...
(26-12-2011, 06:12 PM)Laur Kirjutas: konditsioneeri sisteem on broneeritud...@raisakotkad juba kohal Rolleyes

Mäletan-mäletan. Arvestan Sinu sooviga.
(26-12-2011, 07:10 PM)ReinGSM Kirjutas: Siis DIY alla õpetlik teema ka kuidas universaalist pikap valmistada!

Mkm...Eusa_snooty

Jätkame siiski siin - sama auto ju.Eusa_clap
Vasta
Nivookraani siseehitusest kah üks kehva pilt:
[Pilt: 59746-W124NivooKraan.jpg]
Vasta
Kuna UTE kohta lugeda saab? Eusa_drool
Vasta
(03-10-2012, 03:23 PM)2015c Kirjutas: Kuna UTE kohta lugeda saab? Eusa_drool

Khm, pean tunnistama, et ilmselt mitte niipea. Icon_sad

Üleliigsest puhastatud kere seisab katuse all ja ootab operatsiooni "kaal kontrolli alla" algamist...

Mul on kuri kahtlus, et progress algab lume tulekuga.Paranoid
Vasta
Kuna ostusoovid enam päris kõigi silme alla ei satu, siis kuritarvitan seda teemat oma mure levitamiseks...

Hetkel säästukas küll ei vaja suuremaid rattaid, kuid oma uues elus saab ka see alla maasturirehvid ja needki võiks siis olla pigem 16". Seega, kui kellegi vedeleb plekkvelgi, siis pakkuge. Ei pea olema roosteta ega sirged, piisab õhkupidavast randist rehvi vitsa tarvis. Kändude vahel ukerdades lähevad ühtviisi kõveraks...

Võib ka ühekaupa pakkuda.Nod

Säästukas aga vahetas kaks kuud tagasi korterit. Tõin ajutisest varjualusest kodu ja olen tasahilju kerele jooni vedanud, kuhu varsti relakas sisse lüüa.

MB ei peta - auto jäi seisma novembris 2011. Vahepeal ei ole käivitatud. Mais 2013 panin aku peale, andsin küünalt ja keerasin võtit. Käivitus viie sekundi pärast, mone sekundi jooksul hakkasid tööle kõik silindrid.Eusa_dance Auto sõitis, keeras ja pidurdas nii, nagu oleks eile sõidust tulnud...

Nüüd on auto igapäevaselt silma all ja nii mõnelgi õhtul miskit ka toimub. Aga kuna rootsist langes mulle sülle üks koormakandja kimäär, siis on utega veel aega... Ning mossegi keeldub pooleks minemastEusa_dance
Vasta
Auto küll seisab katte all, kuid märkmepaberiks sobib see teema suurepäraselt.Eusa_angel

Nivooamortide remondi võimalikkuse üle arutletakse tihti. See on võimalik, nagu sõbraliku naaberriigi foorumist näha:

http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=33011
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=31820
http://www.mersuforum.net/forum/viewtopi...2&t=140854&
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W463, G350, 1995- v6sa v6sa 31 3,876 02-04-2024, 06:49 AM
Viimane postitus: v6sa
  S212 E350 CDI BlueEfficiency 4Matic - v6sa v6sa 118 19,457 01-04-2024, 10:25 AM
Viimane postitus: v6sa
  Mercedes-Benz E 250 CDI 4Matic Avantgarde AMG S212 ´13 - Alkohoolik Alkohoolik 10 2,410 06-02-2024, 11:42 AM
Viimane postitus: Alkohoolik
  Mercedes-Benz E250 DIESEL, 1996 (FACELIFT), S124 OM605 83kW 2.5 R5 20V - nostromo nostromo 61 63,385 24-04-2023, 01:21 PM
Viimane postitus: Erkkin
  S124, E320, 1995 - Eero_S Eero_S 20 11,227 01-08-2021, 08:00 PM
Viimane postitus: Eero_S
  Mercedes-Benz E290 Turbodiesel, 1996, S210 - v6sa v6sa 107 149,530 17-07-2021, 11:23 PM
Viimane postitus: Ester
  S124 E220T - v6sa v6sa 58 74,461 12-07-2021, 12:11 PM
Viimane postitus: v6sa
  Mercedes Benz 250, 1976 jansa 21 21,450 15-01-2021, 12:08 AM
Viimane postitus: Mike22
  MB S124 2.2td 87a. 124STD 124STD 11 11,199 26-07-2017, 11:31 PM
Viimane postitus: k2igukast
  MB S124 300TE Muhulane 3 5,960 09-07-2017, 03:02 AM
Viimane postitus: "kutsikas"



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne