Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sooviks osta midagi E klassist
#21
Ma arvan ka , et kui esimese auto läbisõit oleks see, mis kirjas, oleks hind ilmselt teine. Samas inimeste sõiduharjumused erinevad ja sõltub ka sellest, kas on kasutatud linnas või bahni peal. Mõned näited kontrollitava läbisõiduga autodest ja muudest liikumisvahenditest:
-Minu praegune MB diisel (saksast), esimesed 8 aastat ca 20000 aastas, edasi ca 5000 aastas
-VW Caravelle diisel (saksast) 12 aastaga 200000 km e ca 17000 aastas, nägi välja ka üsna uus auto, hind 2006.a 95000 krooni
-Opel Vectra A (saksast) 10 aastaga 200000 e 20000 aastas, hind 2000.a 38000, nägi välja väga värske
-Opel Vectra A (saksast) 8 aastaga 120000 km e 15000 aastas , nägi välja nagu uus va mõned juba ilmselt Eestist pärit kivitäkked, hind 2002.a 40000 krooni
-Opel Astra caravan (saksast) 15 aastat 169000 km, neist eelmise omaniku poolt Eestis 5 aastaga 15000 (miks ta selle auto ostis?), näeb välja ka vastavalt, hind 2012.a 1100 eurot

Nii et kõik sakslased autos ei ela. Aga eks ka hulk masinaid sai läbi uurida enne oste.

Vasta
#22
(27-08-2012, 09:32 AM)v6sa Kirjutas: Tõsi, konkreetse auto rehvid ei sobi meie "teedele", mistõttu auto on natuke rahutu...

Eile Vaslaemmast Võsule sõites jäin mõtlema....meie teedel pole häda midagi, terve tee kõik täiesti korras, kogu trass ca 130km täitsa uus asfalt.
Si** teekate on Tallinnas, aga seal pole autot vaja ka, seal on ju tasuta ühistransport. Eusa_wall
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#23
Küsimus:

Mis teema on nende vahepealsete isenditega E300, E290 jm.
On nad head?

http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1068875

Lihtsalt et väga ei ole kuulnud. Enamasti ikka E220, E270 või E320.
Vasta
#24
(11-09-2012, 11:54 AM)djrayon Kirjutas: Küsimus:

Mis teema on nende vahepealsete isenditega E300, E290 jm.
On nad head?

http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1068875

Lihtsalt et väga ei ole kuulnud. Enamasti ikka E220, E270 või E320.

Need on mehh. pritsega masinad veel. Kusjuures 220 oma Lucase KSPga on veel eriti nutuses maines (küll natuke teenimatult).

E300 ja OM606 on tegelikult hea kombo, kuigi pikk kaas kuuma natuke kardab. Kui on mehh. pumbaga isend. siis see voolu ei vajagi. Kui on elektroonilise juhtimisega eksemplar, siis on elektriauto (nagu 290-gi).

CDI on parema väändega, ökonoomsem ja vaiksema käiguhäälega.

290 on meil nüüd üle aasta olnud. Mina olen rahul. Edasi liigub, kütust väga ahnelt ei rüüpa, laguneb mõistlikult. Möriseb paljuvõitu, turboviive on metsik, 5-silindrilisena käib paha häälega... Püüa HH kinni, kui näed - saad mekkida, milline üks keskmiselt lääpas punn on.
Vasta
#25
Mis krdi seljavalu jutt? Täitsa haige värk ikka Big GrinBig Grin
Vasta
#26
(11-09-2012, 02:10 PM)voodoo Kirjutas: Mis krdi seljavalu jutt? Täitsa haige värk ikka Big GrinBig Grin

Meie pikaajalisele lugejale peaks ju olema selge, et "normaalse" inimese juttu minult oodata ei tasuEusa_snooty

Veel: kui vanatüübilised mootorid elavad igasuguse voolava ja tsetaanarvu omava vedeliku üle (vähemalt mõnda aega), siis CDI tahab saada diislikütust...
Vasta
#27
(11-09-2012, 11:54 AM)djrayon Kirjutas: Küsimus:

Mis teema on nende vahepealsete isenditega E300, E290 jm.
On nad head?

http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1068875

Lihtsalt et väga ei ole kuulnud. Enamasti ikka E220, E270 või E320.

Alustame siis teooriast.

1.(E220, E270 või E320.) CDI mootor tähendab ühisanum pritset mis lahtiseletatuna tähendab et mingi suurem anum hoitakse pideva küttesurve all ja elektroonika juhib pihustite poolt silindritesse pritsitava kütuse hulka, aega ja nurka ... võttes arvesse mootori pöörded, auto liikumiskiiruse, parema jala asendi pedaalil ... Tagab ökonoomsema aga samas parema mootori karakteristiku.
2. Mehhaniline pritsung on süsteem, kus kõrgsurve pumba iga pluszripaar toodab vaid ühele pihustile vajaliku küttehulga ja kõike muudetakse mehhaaniliselt. Oma olemuselt aegade hämarusest alates diislitel kasutatav aga hetkel siiski möödanik. Reeglina mootorid on häälekamad, janusemad ja väiksema võimsusega seevastu aga suudavad igasugu diisliga sarnanevaid vedelikke põletada.
Odavalt aga mugavalt - selleks sobib diisel kurbik täiesti.
Vasta
#28
Meil oli ka siis MB e290 td'97 avantgarde varustuses.

Ja peaks ütlema. et sigamugav oli sõita, 300,500 km otsad möödusid nii ruttu,et ei saanud arugi kui juba kohal olime-mingit "seljavalu" küll polnud.

Miinustena võiks välja tuua selle, et talvel auto veidi "madal" kuna mingi jääkamakas pudenes rekka alt ära ja otse meile sisse. Pühkis esimese udutule ja logari(loodan, et nimetasin õieti) eest ära. Ja kindlasti võinuks peal olla ka webasto(talvel asendamatu). Kuid üldine arvamus sellest autost on/oli 5+

Ja see ka täiesti õige, et Mercedes tekitab sõltuvust...praeguses ford mondeo turnieri pasas pole karvavõrdki seda tunnet mis oli Mercedeses Big Grin

Kui oled kord MB-d proovinud, siis alla selle eriti enam ei taha Big Grin

Edu uue auto leidmisel.

Vasta
#29
3 kuud sai peetud e290td universaali 98a.
Ja mina annaks talle üldhindeks 3---, ja seda ka ainult sellepärast et on MB.
Muidu paneks ühe.
Milles siis asi?
Ainuke asi mis on hea on pehmus sõites ja ökonoomsus, maanteekulu ca 5.5.
Puudused; tohutult lärmakas salong, mootorimüra on 90 sõites selline et tagaistujatega rääkimiseks peab karjuma, samuti rehvimüra on ülemõistuse (igasuguseid rehve proovitud)-
Mootorimüra jäi veidi vähemaks kui sai eemaldatud plastist põhjakate.
Üldiselt müra salongis võib võrrelda ca 95 aasta diisel Passatiga.
Olen enne omanud nii 123, 126 kui mitut 124 ja sellist lärmi pole üheski olnud.
Viimane 124 universaal oli niivõrra vaikne, et anna punniga mingil moel võrrelda. Täitsa kahetsen et maha müüsin.
Selle 3 kuu jooksul olen vahetanud estulede pirne, enam ei mäleta mitmeid kordi. + veel igasugused elektri ja muud kalad

Ja müügis ta ongi, sest see pole auto minu jaoks. Eeldan et kui ostan MB, kasvõi E klassi, siis tahaks kah E klassi mitte 4 seeria Passatit.

Nüüd jälle õnnelik W140 omanik ja suu naerul, sest see on auto mis oma hõbetähte väärt ja inimese jaoks tehtud. Olgu pealegi kütusekulu nats suurevõitu.

Enam ei taha ühtegi punnsilma näha, väga võimalik et mulle sattus lihtsalt s..t isend, kuid mulle piisas et see auto minu silmis maatasa sai.

Ja majandusmasinaks ja Koski ja prügimäetrettideks käru vedamiseks kõlbab diiselaudi 80 kah Icon_redface

Vasta
#30
(11-09-2012, 08:13 PM)V@hh Kirjutas: Enam ei taha ühtegi punnsilma näha, väga võimalik et mulle sattus lihtsalt s..t isend, kuid mulle piisas et see auto minu silmis maatasa sai.

Kohe kindlasti juhtus nõnda, et nii kibestunud arvamus!!
Kobe 210 on väga mugav sõita ja teeb silmad ette isegi paljudele praegusel ajal konveieritelt maha veerevatele keskklassi autodele.
setud sõitsid seciga
Vasta
#31
(11-09-2012, 08:39 PM)ralak Kirjutas:
(11-09-2012, 08:13 PM)V@hh Kirjutas: Enam ei taha ühtegi punnsilma näha, väga võimalik et mulle sattus lihtsalt s..t isend, kuid mulle piisas et see auto minu silmis maatasa sai.

Kohe kindlasti juhtus nõnda, et nii kibestunud arvamus!!
Kobe 210 on väga mugav sõita ja teeb silmad ette isegi paljudele praegusel ajal konveieritelt maha veerevatele keskklassi autodele.

Oh mis kibestunud, võtan kõike stoilise rahugaEusa_angel

Point on lihtsalt selles et kui inimene ostab soetab järgmise põlvkonna E klassi siis loodab ta et see on ka parem eelmisest, mugavam , kvaliteetsem, vähemalt mitte mingil juhul hullem, kuid olgu, aitab mul küll siin OT kribada.


Vasta
#32
Ongi parem. Minu kogemus jälle niipidine.
Asi on muidugi maitses ka.
Praegu sõidan igapäevaselt 2003a diisel passatiga, on parem kui vana 124 ja kehvem kui mu 99a. E320CDI
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#33
Ja su krdi bussi tippkiirus 88 km/h UnibrowUnibrow

Sorry OT
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#34
Vabaga mäest alla läheb vahel isegi soti välja Smile
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#35
(11-09-2012, 08:13 PM)V@hh Kirjutas: 3 kuud sai peetud e290td universaali 98a.
...
Puudused; tohutult lärmakas salong, mootorimüra on 90 sõites selline et tagaistujatega rääkimiseks peab karjuma, samuti rehvimüra on ülemõistuse (igasuguseid rehve proovitud)-
...

See lõhnab surnud mootoripatjade, purunenud läbiviigu tihenduskummi või salongi tekkinud roosteaugu järgi. Kas auto seest niiske ei ole?

Ma muidugi ei tea, võib-olla meie peres karjutaksegi siis kogu aeg Paranoid, kuid meil ei ole seni olnud vajadust häält tõsta rooli tagant tagaistmele suhtlemiseks... Sama auto, kuigi veidi vanem.

Meil on keskmine julgelt alla 8 (ei usuta ju, kui ütlen, et 7 - automaat ja kliima - kamoonRetard). Sooloautoga tegelikku polegi mõõta õnnestunud, kuna paagitäie sisse satub alati kopsakam käruvedu ja see tõstab veidi kütusekulu
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Sooviks abi MB C/E klassi valimisel CLS25 8 5,884 08-09-2017, 02:12 PM
Viimane postitus: stihl
  Kas keegi teab midagi nendest masinatest? SilverASH 4 5,289 15-12-2016, 03:04 PM
Viimane postitus: SilverASH
  Soov osta MB E klass 211 kere Rain573 38 35,782 06-02-2016, 03:37 AM
Viimane postitus: Mike22
  Keegi teab sellest autost midagi? jawarider2 7 7,128 18-11-2015, 05:19 PM
Viimane postitus: Laur
  Sooviks soetada Mersut r0b 16 9,392 13-11-2015, 09:56 PM
Viimane postitus: Black66
  Soov osta merssu - mida arvata? Tsikelman 17 9,777 28-10-2015, 07:55 PM
Viimane postitus: nostromo
  Kas keegi teab antud autodest midagi? w124/w202 k2igukast 1 3,543 15-10-2015, 10:54 AM
Viimane postitus: Treiku
  ML W164 kohta sooviks nõu karuanton 0 2,612 15-10-2015, 10:49 AM
Viimane postitus: karuanton
Thumbs Down Soovin osta uuemat E klassi, abi? Janno22 13 11,439 18-07-2014, 07:08 PM
Viimane postitus: marek
  Sooviks ostunõu W124 D urpar 5 4,988 14-04-2014, 11:46 PM
Viimane postitus: arturmalcik



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne