Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB E320 CDI, 2000, W210 - Andrei
#1
Üldanmed:

Mark: Mercedes Benz
Mudel: E320 CDI
Varustusaste: Avangarde
Mootor: 3.2 R6 CDI
Käigukast: Automaat, 5 käiku, tiptronic
Võimsus: 145 kW, 197 hj
Keretüüp: W210 (sedaan)
Registreeritud:11.1999 (Eestis alates 04.2012)
Läbisõit: 237 000 km (original)
Kütusekulu: 9 l keskmine
Kütusepaak: 65 l
Kiirendus: 8.3 s
Tippkiirus: 230 km/h
Veljed: 16 x 7.5" Mercedes Benz valuveljed
Värvus: Black metallic
Sisu: must nahk
Rehvid: suveks 255/35/R19
talveks 205/55/R16

Varustus:
• Peeglid päikesesirmides (valgustusega)
• Valgustuspakett
• 8 Turvapadjad
• Esitulede pesur
• Xenon tuled (ainult lähituled)
• Kesklukk tehasealarmiga (kalde- ja mahuanduriga)
• Vihmasensor
• Kiirusetundlik roolivõimendi
• Püsikiirusehoidja (koos limiteriga)
• Isetumenev tahavaatepeegel
• Kliimaautomaat (kahetsooniline)
• Raadio, CD
• BOSE Helisüsteem (10 kõlarit)
• CD-box
• Autotelefon Nokia 3110
• Puitliistud
• Elektrilised akende tõstukid x4
• Elektriliselt avatav/suletav katuseluuk (neljas suunas, klaasist)
• Elektriliselt reguleeritavad küljepeeglid (soojendusega, mäluga, juhipoolne isetumenev)
• Elektriliselt reguleeritavad esiistmed soojendusega
• Parkimisandurid (ees ja taga)


Autol on vahetatud(Eestis):
termostaat
generaatori rihm koos rullikudega
mootoripadi
õli
õli, õhu ja salongi filtrid


[Pilt: 23737-DSC02296.JPG]
[Pilt: 67969-DSC02299.JPG]
[Pilt: 36735-DSC02298.JPG]
[Pilt: 48553-DSC02305.JPG]
[Pilt: 57866-DSC02307.JPG][/b][/size]



Vasta
#2
Muidu kena auto, aga nende 19 tolliste velgedega kulgemine küll vist eriti mugav ei ole? Iseenesest velg on ju ilus ja sobib alla kenasti, aga eks ilu nõuabki ohvreid.
Ise endise 320CDI omanikuna kiidan mootorivaliku heaksThumbsup Peaks see kere vaid veidi paremini roostele vastuEusa_think

Herki
Vasta
#3
Ilus, teise ja kolmanda pildi peal on kõrgus ka paras!
Vasta
#4
Kena velg, hästi sobib.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#5
(23-08-2012, 12:49 PM)herki Kirjutas: Muidu kena auto, aga nende 19 tolliste velgedega kulgemine küll vist eriti mugav ei ole? Iseenesest velg on ju ilus ja sobib alla kenasti, aga eks ilu nõuabki ohvreid.
Ise endise 320CDI omanikuna kiidan mootorivaliku heaksThumbsup Peaks see kere vaid veidi paremini roostele vastuEusa_think

Herki

Auto sõidab linnas väga harva, enamus aeg liigub mntel, mööda kruusateed põhimõtteliselt ei sõida. Eks ta muidugi ei ole mugav jah, aga mis tehaSmirk
Kere 210-l on nõrk rooste vastu, sellel autol on juba tehtud kere tööd, eks osaliselt on ta värvitud.
Vasta
#6
Eks laupäeval vaatame üle, aga natuke liivateed pead ikka sõtma temaga Smile
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#7
väga nägus w210 tänavapildis erineb kohe kindlasti teistestSmile
velg täitsa sobibEusa_angel
muretuid km
Vasta
#8
Ülihea varustus, ilus värv jne, kuid üks asi häirib - salongis punane puit.
Vasta
#9
Kuigi ise suur W210 fänn ei ole siis see/selline auto muutis mu arvamust.Hea vaadata kui omanik hoolitseb auto eest, tulemus kohe näha. Suvepäevadel pidid veljed ikka korralikult proovile panema aga sõitis ära Rolleyes .Salong igati viisakas ja see puit igati omal kohal.
Väga kena isend on.

Vasta
#10
Pole ammu midagi kirjutanud. Auto on 1.5 a on minu käes olnud. Nüüd natukene kirjutan oma arvamuse auto kohta, üldiselt olen rahul.
Selle ajaga sai sõidetud 30000 km. Õli vahetasin 4 korda kuna vahetasin iga 10000 km Mobil Super3000 5w-40, küttefiltrit samamoodi, sest peale seda, kui sain korda tehtud pihistid, hoolitsen kütuse kvaliteedi eest. Sai vahetatud kõik vajalikult asjad vedrustusest: eest sisemised ja välimised rooliotsad, ülemised sharniirid ja stabika puksid, tagant ainult silikoonipuksid. Ütlen ausalt olen sellega väga rahul, remont ei olnud väga kallis ja vedrustus on vastupidav ja see on veel r 19 velg 35 kõrgusega rehvid. Täna sain ülevaatuse ka tehtud, ühtegi viga ei leitudEusa_angel Mootoris ei teinud midagi, ainult vahetasin õli. Ennem kirjutasin, sain pihustid korda, 3 tükki vahetasin ära. Ning vahetasin ka kõik rullikud ja rihmad, vahetasin ka mootorituulutuse klapi ja kõik tihendid, väntvõlli andur, õhukululugeja, ksenoon pirnid. Ainult üks päev vedas auto alt..läksin hommikul autosse ja armatuuris põlesid kõik tuled nagu oleks süüde sees,võti ei keeranud,tõmbas aku ka ööga tühjaks ja siis olin kaks päeva ilma autota. Siis tuli välja,et tulelüliti plokis oli lühis. 15 eurot ja auto omanik oli jälle õnnelik, lisaks sain uuema ploki millel on automaatne tulede sisselülitus. Ainuke asi mis teeb kurvaks ,et paaris kohas on natuke roostet välja tulnud,enne talve peaks korda tegema. Aga see on selle auto mudeli viga. To be continued.....


































Vasta
#11
(06-08-2013, 11:43 PM)andrjuha84 Kirjutas: Pole ammu midagi kirjutanud. Auto on 1.5 a on minu käes olnud. Nüüd natukene kirjutan oma arvamuse auto kohta, üldiselt olen rahul.
Selle ajaga sai sõidetud 30000 km. Õli vahetasin 4 korda kuna vahetasin iga 10000 km Mobil Super3000 5w-40, küttefiltrit samamoodi, sest peale seda, kui sain korda tehtud pihistid, hoolitsen kütuse kvaliteedi eest. Sai vahetatud kõik vajalikult asjad vedrustusest: eest sisemised ja välimised rooliotsad, ülemised sharniirid ja stabika puksid, tagant ainult silikoonipuksid. Ütlen ausalt olen sellega väga rahul, remont ei olnud väga kallis ja vedrustus on vastupidav ja see on veel r 19 velg 35 kõrgusega rehvid. Täna sain ülevaatuse ka tehtud, ühtegi viga ei leitudEusa_angel Mootoris ei teinud midagi, ainult vahetasin õli. Ennem kirjutasin, sain pihustid korda, 3 tükki vahetasin ära. Ning vahetasin ka kõik rullikud ja rihmad, vahetasin ka mootorituulutuse klapi ja kõik tihendid, väntvõlli andur, õhukululugeja, ksenoon pirnid. Ainult üks päev vedas auto alt..läksin hommikul autosse ja armatuuris põlesid kõik tuled nagu oleks süüde sees,võti ei keeranud,tõmbas aku ka ööga tühjaks ja siis olin kaks päeva ilma autota. Siis tuli välja,et tulelüliti plokis oli lühis. 15 eurot ja auto omanik oli jälle õnnelik, lisaks sain uuema ploki millel on automaatne tulede sisselülitus. Ainuke asi mis teeb kurvaks ,et paaris kohas on natuke roostet välja tulnud,enne talve peaks korda tegema. Aga see on selle auto mudeli viga. To be continued.....

Kõik kena aga 10000 tagant õli vahetada on liig mis liig Smile 15000 võiks optimaalne olla. Arvestades et periood on ka lühike olnud.
Vasta
#12
(07-08-2013, 09:27 AM)kentq Kirjutas: ...Kõik kena aga 10000 tagant õli vahetada on liig mis liig Smile 15000 võiks optimaalne olla. Arvestades et periood on ka lühike olnud.

Kui omanikul raha ja motivatsiooni jätkub, siis on 10 kkm üsna hea välp - kenasti kaks korda aastasWink

Igasugused longlifed sobivad hästi pidevalt valu saavatele masinatele, millele see 10+ kkm saabub mõne kuuga. Ebaühtlase koormuse korral ei ole hooldevälba pikendamine mõistlik.
Vasta
#13
No nii... Jälle väike investeering... Selle kuu jooksul sai vahetud kõik 4 vedru. 10000 km sõidetud- õli, filtrid nii nagu peab olema... tegin ka nahahoolduse. Täna sain auto Krownist, sai tehtud Krowni roostekaitse töötlus. Talv on ees, vaatame kuidas mõjub)))
Vasta
#14
Läbisõit on 280000 km. Vahetatud said see kuu tagumised kettad (TRW), klotsid (TRW),stabika kondid (Lemförder), õli ja kõik filtrid, sai tehtud ka sillastend. Ülejäänud asjad peaks korras olema.))
Vasta
#15
Kuis Krowni kate talvele vastu lõi? Kusagilt maha hõõrunud ei ole?
Vasta
#16
Juurde küll ei tulnud midagi, olen rahul))
Vasta
#17
[Pilt: 24468-20140519_141242.jpg]
Viimane päev punnsilmal meie peres...CrybabyCrybabyCrybaby
Auto on müüdud. Loodan et leidis korraliku omaniku kes hoiab teda.
Perre tuli uus w211, varsti teen teemat ka.
Vasta
#18
(19-05-2014, 10:23 PM)andrjuha84 Kirjutas: ...
Perre tuli uus w211, varsti teen teemat ka.

Ootan huvigaEusa_drool
Vasta
#19
Palju õnne uue auto puhul, Andrjuha!
See w210 ikka hea oli!
Vasta
#20
Ilusaid autosid tore vaadata.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  S212 E350 CDI BlueEfficiency 4Matic - v6sa v6sa 115 19,060 23-02-2024, 10:44 PM
Viimane postitus: v6sa
  X204 GLK350 CDI BlueEFFICIENCY 4Matic Ester 146 53,622 23-02-2024, 02:46 PM
Viimane postitus: vreps
  Mercedes-Benz E 250 CDI 4Matic Avantgarde AMG S212 ´13 - Alkohoolik Alkohoolik 10 2,305 06-02-2024, 11:42 AM
Viimane postitus: Alkohoolik
  Mercedes Benz ML 270 CDI AMG Body kit BRABUS D4, 2002a siimruz 66 32,965 09-12-2023, 01:29 PM
Viimane postitus: Rolz
  MB S210 E320 CDI Elegance '00 v6sa 127 122,466 05-01-2023, 01:59 PM
Viimane postitus: v6sa
  S124, E320, 1995 - Eero_S Eero_S 20 11,176 01-08-2021, 08:00 PM
Viimane postitus: Eero_S
  E220 CDI W207 Lysel 4 2,856 25-05-2021, 02:33 PM
Viimane postitus: Lysel
  W211 E320 - canyondrift canyondrift 35 19,835 01-07-2020, 04:25 PM
Viimane postitus: ignar
  W124 , E320, 1993 - Eero_S Eero_S 113 116,730 29-04-2020, 01:41 PM
Viimane postitus: Eero_S
  MB CL500, 2000, W215 - hellrix hellrix 66 62,415 08-01-2020, 10:44 PM
Viimane postitus: hellrix



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne