Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Oisu diisel
#1
Tere !

Kas kellegil on kogemusi antud töökojas:
Oisu diisel
Pikk 1, Oisu, Türi vald, 72301 JÄRVAMAA

Kuna kütusepumbaga on tekkinud probleemid ( nimelt siis kütuseleke) on plaan minna seda sinna remontima.

Vestlesin telefonis räägiti et ei ole probleemi neil tihendid kõik kohapeal ilusti olemas ja too ainult auto siia. ( tõsi kyll järjekord on üsna pikk)

Pump ise śiis on vanemat tüüpi ( äkki rootor) mitte se lucase rivi.

Et siis kõik asjakohased komentaarid ja näpunäited oleks teretulnud seoses selle remondi töökojaga.

Tervitustega,
humax
Vasta
#2
Üldiselt kiidetakse. Tõsi, ei pidanud olema maailma puhtaim ja kliendisõbralikuim koht, kuid mõistliku hinnapoliitikaga ja ooma tööd pidavat tundma.

Mis mootoriga on tegu? MB kasutas ridapumpa (Boschi toode) kaua, kuid vahepeal flirtis Lucase rootoriga lühiajaliselt...
Vasta
#3
(15-08-2012, 02:28 PM)v6sa Kirjutas: Üldiselt kiidetakse. Tõsi, ei pidanud olema maailma puhtaim ja kliendisõbralikuim koht, kuid mõistliku hinnapoliitikaga ja ooma tööd pidavat tundma.

Mis mootoriga on tegu? MB kasutas ridapumpa (Boschi toode) kaua, kuid vahepeal flirtis Lucase rootoriga lühiajaliselt...

Tegu siis 2,9TD mootoriga 95KW
Vasta
#4
Kuna Pärnu (kus teemaalgataja asub) on praktiliselt tühi diislitegijate poolest, siis geograafiliselt jäävad üle Tallinn või Oisu.
Enn Siemann on asjalik mees, julgen soovitada.

2,9 liitrine 95 kw OM 602.982 (ilmselt W210 peal) kasutas Bosch jaoturpumpa (Verteilereinspritzpumpe). See oli minu teada MB ainus katsetus Boschi jaoturpumbaga, sest MB eelistas millegipärast rivipumpa. Vahepeal flirditi ka Lucasega (tänane Delphi) ja W210 teatud mootorid töötasid Lucase pumbaga. Paraku ei osutunud too piisavalt töökindlaks ning türgi taksojuhtide kõva kisa peale loobus MB selle firma pumbast ja pöördus Boschi "rüppe" tagasi. Kuuldavasti kasutavad viimased MB mudelid jälle Delphi Common Raili pihusteid, seega koostöö täna jätkubSmile

See viimane lõik oli lihtsalt niisama infoks.
Vasta
#5
Pole küll enam MB mees, aga nüüd siis bmw omanik ja enda e60 olen mitmel korral Siemanni poole pöördunud. Ja ainult kiidu sõnad minu poolt. Mul on ta vahetand pihusteid mootoril ja kütse pumpa. Ja töö ja hinnaga jäin rahule. Ainuke miinus see, et pikad järjekorrad.
Vasta
#6
Tegelikult tegutseb Türi linnas veel selline mees, nagu Alar Siemann, firma Plunser OÜ. Ma ei ole kindel, et ta vana kooli ridapumpasid kõpitseb, aga Common Railiga autode toitesüsteeme peaks ta remontima.
Alar on Ennu juures kunagi alustanud ja hiljem oma firma teinud mees, omavahel on nad sugulased.
Vasta
#7
Sais siis täna auto meistrimeestele üle antud, loodame et tulemused siis igati positiivsed. Kindlasti annan ka õhtul teada kuidas remondipäev möödus.

Humax
Vasta
#8
Tervitus jälle !

Nagu siis lubatud annan edasi oma kogemuse mis seal siis sai.
Tõsi küll siinkohal pean nüüd mainima et kahjuks ei õnnestunud omal sinna minna kuna tööasjad tulid vahele nii et vahetu kontakt läbi naise silmade Smile

Kõik mis kokku sai telefonis lepitud ka ära tehti. Mehed olid olnud kohapeal asjalikud, mitte kyll liialt kiirustanud aga pigem tegid oma tööd põhjalikult. Seega mingisuguseid etteheited teha ei saa. Kuna probleemiks oli lekkiv kütusepump siis võeti pump maha, lammutati laiali ja vahetati ära tihendite komplekt. Peale seda siis kontrolliti ka pihustid ära ( olin seda ise palunud et nad seda teeksid ) ja lõpuks siis kruviti kokku pandi süüde ka paika ja valmis ta oligi !! Boonuseks tehti ka mootori pesu !

Mis veel oskan öelda, mootor käib nagu natuke teistmoodi pisut pehmemalt, võimalik et süüte muutmine on selle põhjuseks igal juhul kõrvale kuulata kuidagi sõbralikum. Hommikul käivitus ka superhästi nii et ka sellekohapealt ei oska rohkem midagi juurde lisada.

Hinnakohapealt küsiti vähem kui algselt tööde kuluks arvati mis on ka igati positiivne kogemus tänases turumajanduslikus ühiskonnas kus üritatakse tavaliselt kundelt ka viimane sent kätte saada.


Ühesõnaga siis kokkuvõtteks võib öelda ainult kiitvaid sõnu !!
Kindlasti kasutan vajadusel ka tulevikus nende teenuseid kui peaks vaja olema.

Tervitused
Humax !


Vasta
#9
Kuna sai ka selle ürituse teenuseid kasutatud, siis panen teistele teadmiseks.

Koht ise on viisakas. Eurovärki ei ole, kuid puhtust üritatakse pidada. Jutt on (enamuses) asjalik, tööriistad korralikud, mehed vähese jutuga.

Hinnatase on mõistlik, kuluosad riiulist võtta.

Meite HH (S210 290 TT) leemendava pumba tihendite vahetus, süütehetke seadmine, pihustite kontroll, otste vahetus ja stendimine, kompressiooni mõõtmine ja vajalikud lammutus-paigaldustööd kestsid 6 tundi ja läksid maksma 315 eurot.

Natuke pani õlgu kehitama nende väide, et meie HH kompressioon on 18 ja see pidavat olema hea tulemus... Aga vana ütles ise ka, et nende riist ei ole päris taadeldud manomeetriga ja nemad absoluutväärtusi ei vaatagi, vaid kasutavad ainult silindrite võrdsuse tuvastamiseks. Mis on iseenesest eluterve lähenemine.

Aga ikkagi jääb kerge kahtlus - kui kulunud see mootor ikkagi on? Käivitus ju HH -27 juures probleemitult, 24 bar välja puhunud Säästukas (S124 250 TD) aga väga suurte raskustega (toitesüsteemid võrdselt heas seisus). Selles mõttes võrdne paar, et kaksüheksakümmend on tehtud kahepoolesest steroidide abil...

Kokkuvõtteks - soovitan teistelegi. Aga peate arvestama, et Oisu on üsna vaikne maakoht ja peale sauna eesruumis oleva ajakirjavirna ja teleka seal suurt meelelahutust ei pakuta.Eusa_whistle

Nojah, kohvi pakuti ka.Eusa_angel
Vasta
#10
Midagi jääb siin nüüd tõesti segaseks. Kui surveaste 18,sis hea tulemus. Kompresjooni hea tulemus peaks olema 30 ja ülespoole.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne