Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mootori õlileke 5,5a vanusel G-l 210.000km ls juures?
#1
Kas 210.000km ls juures on normaalne 5,5a vanusel G-l mootori õlileke?
Vasta
#2
(16-07-2012, 01:20 PM)nostromo Kirjutas: Kas 210.000km ls juures on normaalne 5,5a vanusel G-l mootori õlileke?

arvan et 200k on päris korralik läbisõit, sõltub kus see lekke on?
Vasta
#3
Ees juhipoolsel küljel.
Vasta
#4
Mis mootor?
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta
#5
(16-07-2012, 03:36 PM)nostromo Kirjutas: Ees juhipoolsel küljel.

plokki ja plokkikaane vahel?
Vasta
#6
R129: G55 AMG 368kW, 11/2006.

to zeka: Kahjuks ei oska hetkel öelda-tundus juhipoolt eest kohe ülevaltpoolt olevat. Silberis öeldi et peaks saama silikooniga korda. Üritan öhtul ca kl 23 paiku ka pildid lisada.
Vasta
#7
Natuke kahtlane, et sellel autol on sellise läbisõiduga piduripedaal metallini kulunud. See ei pruugi muidugi midagi tähendada, sest kõik oleneb kasutajast. Muidu ilus G.
Vasta
#8
(16-07-2012, 08:18 PM)cornah Kirjutas: Natuke kahtlane, et sellel autol on sellise läbisõiduga piduripedaal metallini kulunud. See ei pruugi muidugi midagi tähendada, sest kõik oleneb kasutajast. Muidu ilus G.

Jaga siis juba linki kui välja raalisid auto mida nostromo ostma hakkab Eusa_angel

Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#9
Ostetud Eestist ja teostatud ka Silberi täielik ostueelne kontroll. Ls on nende väitel töene. Kahjuks ka metallist piduripedaalikate kadunud ja eks muid pisivigu leidub ka-tegemist on igapäevases aktiivses kasutuses autoga. Ka kaks 600-700eur köksu on teinud lkf.ee andmetel. Kahjuks ei hakka veel midagi ostma kuna enne vaja siiski enda CL-ist lahti saada millega tegelen aktiivselt olles lasknud hinna juba 7000 peale.
Vasta
#10
(16-07-2012, 08:37 PM)Karl Kirjutas:
(16-07-2012, 08:18 PM)cornah Kirjutas: Natuke kahtlane, et sellel autol on sellise läbisõiduga piduripedaal metallini kulunud. See ei pruugi muidugi midagi tähendada, sest kõik oleneb kasutajast. Muidu ilus G.

Jaga siis juba linki kui välja raalisid auto mida nostromo ostma hakkab Eusa_angel

http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=985137

Vasta
#11
kena on ta ju küll, kuigi hetkel see nagu karu naha jagamine, kuigi karu veel metsas....
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#12
Klapikambri kaane vahelt või siis selle peal on veel karteri tuulutus. Aga üldiselt kui selle mootoriga on musta õlifiltri või viletsa õliga sõidetud, siis on üle liitri õlikulu 1000 km garanteeritud. Kotnrolli kas summutid on sees nõgised või puhtad.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta
#13
   
   
   
   

Lubatud pildid kui neist midagi aru saab. Mootor ja auto oli väga must.
Vasta
#14
Parandage mind kui eksin, aga antud mootoril võib täiesti normaalne õlikulu olla tõesti 1000km kohta liiter, nagu R129 ütles. Õlikulu mõjutab oluliselt kasutatava õli viskoosus. Sama kvaliteedistandardile vastav õli võib olla erineva viskoosusega ja siit ka kulu.

Loo moraal see, et seal ei pruugi üldse mootori leket olla. Lihtsalt tihti kallatakse õli juurde, vahel läheb sirtsuke mööda ja sellest ka läbu. On ju kõik see läbu just õlikorgi läheduses.
LCD displayde ja armatuuride remont
www.harteron.ee
Vasta
#15
See võib tuimalt olla ka lekkiv õlikork.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#16
Kisu plastikud maha ja vaata. Suht kindel, et klapikambri kaane enda + selle peal oleva karteri tuulutuse vahel ajab välja. WISis on kirjas, et M113 mootoritel on lubatud 0,8L 1000 km kohta sisemist õlikadu (mitte LEKKEID). Kui on oluliselt rohkem siis on summuti seest korralikult ligane.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta
#17
Tänud nõuannete eest. Hetkel edasine uurimine veidi raskendatud kuna pole enam Eestis kuid eks vaatab. Kindlasti tuleks esmalt teha korralik mootoripesu (sellise auto puhul usaldaks vist ainult Mr Cap-i).
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  2013 G63 205.000km 64.900€ müügis -> teab keegi? nostromo 0 393 22-12-2022, 03:14 PM
Viimane postitus: nostromo
  M113K kestvus (430.000km)? nostromo 12 7,023 25-10-2019, 09:29 AM
Viimane postitus: Kaboom
  w463 Mootori vahetus vleeduks 11 11,945 07-02-2017, 02:38 PM
Viimane postitus: vleeduks
  mb g w460 2,4 diesel mootori vahetus fibonacci 9 7,650 14-01-2017, 06:29 PM
Viimane postitus: hents99
  G mootori vahetus MadBear 17 14,044 31-12-2014, 07:26 PM
Viimane postitus: jaan140
  ML 320cdi 2007 õlileke rewo 12 13,039 27-09-2013, 09:58 PM
Viimane postitus: rewo
  Mootori vahetus vleeduks 21 22,121 26-12-2012, 04:54 PM
Viimane postitus: jaan140
  w163 400cdi mootori keti vahetus rauntz 20 20,427 03-10-2011, 05:10 PM
Viimane postitus: R129



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne