10-07-2012, 09:57 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-07-2012, 12:32 AM ja muutjaks oli 966mkr.)
Siis mu kahtlustus pidas paika kellaploki suhtes,kas siit võib ka see piloodi probleem tuleneda?Mille järgi sa aru saad,et kellaplokk vale?
Tulede reg.voolikud täiesti omal kohal,need kaks voolikud asetsevad kellaplokki paremas servas.
Selle lahenduse käisid välja Karla auto mehed,ma siis viin parem neile seda teha.50 eest lubasid probleemi lahendada.
Seda ma lugesin jah,et reduktor peaks olema 2,87.Aga nüüd on juba käigukast ostetud,lähen seda pidi.Ega ma arvanudki,et viga võib kastis olla,lihtsalt viiene kast tundus väga ahvatlev ja ehk nüüd selle 3,27 tekkib sama efekt?!?!?!Eks seda siis näeb.
Ka on vahetatud autol süütelukk,sest originaal võti on lahtikäiv kuid süütevõti on eraldi.Äkki sealt ka see vaakum voolikute keis? Kuid milleks topelt voolikud?
Tulede reg.voolikud täiesti omal kohal,need kaks voolikud asetsevad kellaplokki paremas servas.
Selle lahenduse käisid välja Karla auto mehed,ma siis viin parem neile seda teha.50 eest lubasid probleemi lahendada.
Seda ma lugesin jah,et reduktor peaks olema 2,87.Aga nüüd on juba käigukast ostetud,lähen seda pidi.Ega ma arvanudki,et viga võib kastis olla,lihtsalt viiene kast tundus väga ahvatlev ja ehk nüüd selle 3,27 tekkib sama efekt?!?!?!Eks seda siis näeb.
Ka on vahetatud autol süütelukk,sest originaal võti on lahtikäiv kuid süütevõti on eraldi.Äkki sealt ka see vaakum voolikute keis? Kuid milleks topelt voolikud?