Postita vastus 
 
Teema reiting:
  • 14Hääli - 4.64 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB 190E 2.3-16, 1985, W201
Autor Sõnum
hents99 Ära (16)
Elbe Engineering

Postitusi: 4,900
Asukoht: Tartu
Postitus: #1
MB 190E 2.3-16, 1985, W201
Lugu algas sellest, et Jaanipäeval sirvisin suurest igavusest foorumeid ja leidsin müügi alajaotuse alt 16v kutsika.....alguses nagu ei saanud pihta, vaatasin, et lahe jne.....siis mõne minuti pärast uuesti ja asi oli nii palju otsustatud, et mõte käis kindla ostu suunas. Kiire kõne Randole eriti palju ei aitand, sest telefon oli väljas - teadagi...oli ju Jaanipäev....Aga seda rohkem tuhinasse ma läksin. Mõni tund hiljem sain Rando kätte ja leppisime järgmiseks päevaks ostu-müügi kokku. Järgmine päev Tallinna ja bussiga ei tahtnud kohe kindlasti tagasi sõita, auto oli ostetud.


Plaanis oli auto osta eesmärgiga hakata hobikorras ringrada sõitma ja autot arendama selles suunas - muidu hakkab ju igav. Tegelt oli juba ammu plaan otsida mingi äge kutsikas....sest siiamaani eelmisest kutsikast pole nagu kiiret autot olnudki, vaikselt hakkas dislamehe tunne.

Väike kirjeldus autost:

Väljalaskeaasta 1985 (ilmselt, passi mul pole veel Eusa_angel )
Mootoriks 2.3-16 ehk vana hea Cosworth
Käigukastiks 717.404 ehk dog-leg manuaal. Getrag 275
Differ 3.07 LSD

Must nahksisu, mis on päris hästi säilinud, mõistagi 2x el. istmed.
4x el. aknad, konditsioneer, mille võiks lähipäevil tööle saada.

17" kitsad MB originaalvalud, mis mälu järgi pärinevad SL mersult, samad nagu mu kaubaliftil ka all on. Võiks saada ühe ringi 17" x 8.25" velgi kusagilt juurde (Kuldar?)

Pildid vist annavad parema ettekujutuse:
[Pilt: 88487-Foto0585.jpg]
[Pilt: 48597-Foto0587.jpg]
[Pilt: 57577-Foto0588.jpg]
[Pilt: 69766-Foto0584.jpg]
[Pilt: 98359-Foto0593.jpg]
[Pilt: 64262-Foto0594.jpg]
[Pilt: 94434-Foto0596.jpg]
[Pilt: 85829-Foto0598.jpg]

Tegemist ülihea ökopilliga, võimsust on hetkel vähe, dünaamika jätab soovida....aga alge on hea. Üle pika aja sõitsin ükspäev kaubaliftiga ja noh, ütleme lift kiirendas ikka tunduvalt asisemalt, seega lahendus on väga lihtne. Kutsikale tuleb turbo peale panna.


Hetkeplaanid on otsida keredoonor, sest kere olukord on üsna räbal.
Praegu on ka probleemiks kehvalt töötav mootor. Oma osa mängib kulunud pritsung, teist probleemi esindab lekkiv plokikaanetihend.

Arvatavasi võtan kohe-varsti mootori vahelt välja, teen suuremat sorti remondi, siis viin mootori dünostendi ja häälestan seal ta korralikult välja.

Kui kere on korras, siis tuleb sisse teha alumiiniumist turvapuur.
Lisaks tuleb osta korralik vedrustus.

Ühesõnaga talveks väheke tegemist, et järgmine kevad olla rajavalmis.

Üks viimane projekt (BMW E36 M3 turbo), mida ma sõbrale teen ajendas mindki kutsikat turbotama. Nimelt käisime ta bemmile turbot otsimas, mõistagi veoauto varuosade poes. Talle saime Holset HX50, mis on mõeldud ca 12-14-liitrisele rekkale. Turbo kastides sobrades leidsin ka oma autole miskit - Holset HX52 Eusa_drool
Hetkel kohe ära ei krabanud, mõtlesin, et enne panen SEC`i kokku.

[Pilt: BMW001.jpg]
[Pilt: m3kolle.jpg]
[Pilt: BMW009.jpg]

Miks ma üldse bemmi üldse välja toon on see, et M-seeria mootorid ja konkreetne 16V mootor on ülihea hingamisega ja praegune M3 turbotamise projekt on tõestanud, et väikest turbot pole mõtet paigaldada. 3.0 M3 saavutab juba arvestatava rõhu/õhukoguse alla 3000 pööret, arvestades et turbiinikoja mõõt on 25# ehk üpris suur.

Rootsist 16V vaieldamatu spetsialist Jesper hoiatas mind juba hea hingamisega mootorite eest ja rääkis, mismoodi peab asjale lähenema. Nüüd nägin asja omal nahal ära.

2.3-16 mootorist tuleb enamvähem mõõdus turboga 0.7 bar`i juures 370 hp tagarattast, mida on korduvalt tõestatud.


Et jah, viimaks ometi on ka 16V turbotamise võimalus olemas....

'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
(selle postituse viimane muutmine: 08-07-2012 11:08 PM hents99.)
08-07-2012 10:57 PM
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
põhh Ära (0)
MB Klubi liige

Postitusi: 575
Asukoht: Tartu
Postitus: #2
RE: MB 190E 2.3-16, 1985, W201
Autolabi juures mõlemaid nähtud ja nähes, mida M3 kuut suudab, siis idee turbokutsikast väärib ainult heakskiitu Thumbsup Edu, jääb arengut jälgima.
08-07-2012 11:21 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
arts24h Ära (3)
Huviline

Postitusi: 1,302
Asukoht: Tõrva
Postitus: #3
RE: MB 190E 2.3-16, 1985, W201
Kadedaks teed siin teised inimesed. Häbi peaks olema. Rolleyes Tahaks oma suusa ka korralikult paukuma saada. Teema väline asi aga palju emmist tuli ma pakkusin 450.

Naftapress.
(selle postituse viimane muutmine: 08-07-2012 11:48 PM arts24h.)
08-07-2012 11:46 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
hents99 Ära (16)
Elbe Engineering

Postitusi: 4,900
Asukoht: Tartu
Postitus: #4
RE: MB 190E 2.3-16, 1985, W201
(08-07-2012 11:46 PM)arts24h Kirjutas:  Kadedaks teed siin teised inimesed. Häbi peaks olema. Rolleyes Tahaks oma suusa ka korralikult paukuma saada. Teema väline asi aga palju emmist tuli ma pakkusin 450.


Veel ei tea, pole dünosse jõudnud. Meil kerged probleemid turbo rõhu madalal hoidmisega. Tundub, et turbo sai liiga väike. Hakkab maru vara juba tootma. 50mm wastegate jääb ilmselt väikseks Eusa_angel
Tahaks rõhu umbes 0.6 bar`i juures hoida, aga hetkel on "fuel-cut" 0.68 bar`i peal ja seda teeb väga väleldalt. 1-3 käiguga sisuliselt hetkevajutusega, 4-5 käiguga saab väheke pikemalt lasta. Jõudu juba veidi on.

'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
09-07-2012 12:03 AM
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Cusmu Ära (0)
Huviline

Postitusi: 234
Asukoht: Viljandi
Postitus: #5
RE: MB 190E 2.3-16, 1985, W201
Mina olen küll kade, lihtsalt haigelt nunnu aparaat Icon_razz

Palju edu ja jaksu, kui valmis saab tulen kaen ise ka üle

Bensiiniga võib pinsleid pesta Diislis on jõud!
09-07-2012 01:12 PM
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
python Ära (0)
Huviline

Postitusi: 768
Asukoht: Eesti
Postitus: #6
RE: MB 190E 2.3-16, 1985, W201
Kas kere jääb 16v kereosadega, muidu võiks kohe 18" velje peale minna?
09-07-2012 01:18 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
hents99 Ära (16)
Elbe Engineering

Postitusi: 4,900
Asukoht: Tartu
Postitus: #7
RE: MB 190E 2.3-16, 1985, W201
(09-07-2012 01:18 PM)python Kirjutas:  Kas kere jääb 16v kereosadega, muidu võiks kohe 18" velje peale minna?

Ega ei tea ju, kust saaks evo kitti Eusa_drool

Kuniks jõunumber alla 400hp, seniks jääb kindlasti 16V kere.

'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
09-07-2012 02:25 PM
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
python Ära (0)
Huviline

Postitusi: 768
Asukoht: Eesti
Postitus: #8
RE: MB 190E 2.3-16, 1985, W201
Saaks ühe korraga vedrustuse paika, hiljem muidu peab seda uuesti muutma hakkama. Uue kere peaks samuti vaatama ilma katuse luugita, kui ei leia siis uus katuse plekk on Silberis ca 380.- euri. Mõttetu raskus katusel, samuti annavad juurde need orginaal istmed, kui plaanis säilitada nahk sisu siis esimesed võiks vahetada Recaro Pole Positioni nahast korvide vastu.
(selle postituse viimane muutmine: 09-07-2012 09:40 PM python.)
09-07-2012 02:35 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
l3gion Ära (2)
Huviline

Postitusi: 232
Asukoht: Pärnu
Postitus: #9
RE: MB 190E 2.3-16, 1985, W201
Väga huvitav Mercedes. Kas neid tehti euroopa turu jaoks vähem ,et neid siin nii vähe ringi liigub? USA's iga teine on 2.3-16 jne.
09-07-2012 07:38 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
python Ära (0)
Huviline

Postitusi: 768
Asukoht: Eesti
Postitus: #10
RE: MB 190E 2.3-16, 1985, W201
(09-07-2012 07:38 PM)l3gion Kirjutas:  Väga huvitav Mercedes. Kas neid tehti euroopa turu jaoks vähem ,et neid siin nii vähe ringi liigub? USA's iga teine on 2.3-16 jne.

Eesti ei ole selles mõttes Euroopa, see, et neid siin ei liigu ei tähenda seda, et neid vähe on. Vaata Saksat, Rootsit ja Norrat, nii saaksväita, et Porschesi ja näiteks e30 m3-e on vähe tehtud, kuna saa ei näe neid siin sõitmas. Ühendriikides on väike kogus deforseeritud mudeleid.
(selle postituse viimane muutmine: 09-07-2012 08:58 PM python.)
09-07-2012 08:56 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
hents99 Ära (16)
Elbe Engineering

Postitusi: 4,900
Asukoht: Tartu
Postitus: #11
RE: MB 190E 2.3-16, 1985, W201
Katusluuk puudub.

Mingi aeg enne auto ostu oli plaan teha ikkagist kandva puuriga rajaauto, st treilapill. Hetkel pole 100% visiooni, pigem jääb auto tänavakõlblikuks ja siis on jällegi küsimus, kui jäika vedrustust vaja on.

'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
10-07-2012 08:20 AM
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
siimruz Ära (5)
MB Klubi liige

Postitusi: 1,192
Asukoht: Pärnumaa
Postitus: #12
RE: MB 190E 2.3-16, 1985, W201
Tervist

Mis siin õelda nats teeb kadedaks see kutsika teema. Igal juhul minu poolne respekt sulle, et viitsid ikka lippu kõrgel hoida ja nende vanade MB-dega jännata ja turbotada. Edu sulle igal juhul, eks kõllan kui tartu vahel aerutan jälle, siis teeme hullu ka ringi peal ehk jälle:):):)

Siim

Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
10-07-2012 06:32 PM
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
hannes_s Ära (5)
MB Klubi liige

Postitusi: 1,582
Asukoht: Pärnu-Tallinn
Postitus: #13
RE: MB 190E 2.3-16, 1985, W201
Need kolled joonestad ennem CAD-is valmis või teed kohe oma peast. Igatahes väga asjalikud on.
Edu kutsikaga!
10-07-2012 09:14 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
hents99 Ära (16)
Elbe Engineering

Postitusi: 4,900
Asukoht: Tartu
Postitus: #14
RE: MB 190E 2.3-16, 1985, W201
ei teind joonist. Kohe keevitasin, selle bemmi kollektoriga on siiamaani kõige kauem läinud, sest ausaltöeldes sai tulemus väga hea arvestades väga suurt ruumipuudust ja asjaolu, et kollektori toru pidi olema suht pikk, sest mootor hingab ja väga hästi kohe.
Oma 4 päeva keevitasin seda kollet.
Nüüd ma saan aru, miks Rootsis 1200 eur + km kolle eest küsitakse ja ma tean, et nende kolle pole nii hea disainiga (esimene toru läheb otse 1 põlvega turbosse, mitte pole sama pikk nagu teised)


Täna oli siis kutsika lammutamise päev, enne sai muidugi poed läbi käidud, et leida mootori ülemisele otsale tihendeid. Plokikaane tihend sai Reinz, ülejäänud kola sai Silberist, mõistagi tehase tellimus ja tuleb 5-7 päeva oodata. Nii, et pole lihtne see vana rondi taastamine. Jupid pole ka just kõige odavamad.

Plokikaane sain maha suht kiirelt, tegemist ikkagi 4-pütase mikromootoriga. Plokikaas saab uuenduskuuri st. pinnalihv, klapipesade lihv, klapivahed paika, mõistagi uued sääretihendid.

Hetkel plaan lihtsalt kaanetihendi vahetus, Rootsist uuritakse ka kangemaid kolbe, kepse, turbot ja nukaosakonda, mis võimaldab suuremat pööret efektiivsemalt. Ka hooratast + sidurit, loomulikult mitmekettalist Eusa_drool
ehk varsti tuleb ilmselt tripp Rootsi ette võtta, garaazi, mille ees ja sees on hunnik 16V kutsikaid.

Kere osas käib mõte olemasoleva taastamisest, sest keegi pole 1.5k euri piires midagi mõistlikku doonorit pakkund ja selle raha eest saaks ka praeguse kere korda + evo kit`i ka peale.


Silindriseinad paistsid ilusad ja rantideta, ehk polegi väga palju üle poole milku sõitnud vast.
Senikaua kui kaanetöid teostatakse, teen ilmselt Vems`i peale süsteemi ümber. Augusti poole tahaks ka mootori dünostendis seadesse saada.

Täna sai oma 4 tuni M104 mootorit stendis piinatud. Katsetati mingit vene imesüsteemi, mis peaks vähendama hõõdrumist mootoris, säästma omakorda kütust jne. Mõistagi katse lõpuks asi ei toimind, aga mootor oli tubli. MB mootorid on ikka ülihästi tasakaalus, siiamaani kõik imestavad. Kuigi läbisõit on suuuuur ja mootor peaaegu 20a vana Eusa_angel


Üritan teid asjade arenguga kursis hoida. Põnevaid asju on sel autol päris palju.

'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
11-07-2012 12:15 AM
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
python Ära (0)
Huviline

Postitusi: 768
Asukoht: Eesti
Postitus: #15
RE: MB 190E 2.3-16, 1985, W201
16v kaantel on kuluosa ka klapi juhtpuksid, neid tasub kontrollida. Nad ei ole nii öelda otse vaid väikse nurga all ja nukkad istuvad neil otse peal ning puuduvad nookurid. Muidu on nende pesade lihvimine mõttetu, samuti jälgima seda pesa nurka mis WISis remondiks antud, muidu meeldib nendel kaanemeestel mingit oma nurka lihvida.
[Pilt: 36244-tv2.jpg]
(selle postituse viimane muutmine: 11-07-2012 08:53 AM python.)
11-07-2012 08:38 AM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
hents99 Ära (16)
Elbe Engineering

Postitusi: 4,900
Asukoht: Tartu
Postitus: #16
RE: MB 190E 2.3-16, 1985, W201
Täna lõpuks selgus, et siiski klapi juhtpukse ongi uusi vaja. Miks alles täna? Sest üks kaanetegija ei olnud üle 2 nädala suutnud kaant tegema hakata. Viisin siis teise juurde.

Jama lugu on selles, et kõiki juppe peale õlifiltri tuli tellida ja oodata, kohal pol midagi. Pole eriti normaalne kaanetihendit vahetada peaaegu kuu aega.

Klapi juhtpuksidest 1. remontmõõtu oli vaid 14tk, seega 2tk puudu. Mitte kusagil laos polnud, tarneaeg teamata. 2. remontmõõtu pukse saadi 16tk erinevatest ladudest kokku ja tellisin need.

Peaasi, et asja saab.

Ülemise otsa tihendid, juhtpuksid ja õlifilter on siiani läinud tsipa üle 500 evriku.....Pluss kaanetööd ja uue veelikud..... Vana auto rõõmud. Eusa_drool

Ketipingutiga ei tea veel, mis saab. Kas panna uus või mitte, selle hinne on umbes 300 kohalikku raha. Icon_rolleyes

Plaanis samal ajal vahetada käigukasti ja difriõli. Sisse läheb LE tootevalik.
Samuti on mõistlik teha valmis efi kit, uus bensiinipump igaks juhuks ja nipet näpet veel.

'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
24-07-2012 10:07 PM
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
hents99 Ära (16)
Elbe Engineering

Postitusi: 4,900
Asukoht: Tartu
Postitus: #17
RE: MB 190E 2.3-16, 1985, W201
Auto ei sõida juba pikka aega, plokikaane tihendi vahetuse tõttu. Ei taha see plokikaas valmis saada. Küll ei tegeleta, siis pole jälle juppe. VIN koodi järgi said tellitud klapisääretihendid, 8tk sobisid, 8tk mitte. Õnneks sai vanade koodi järgi kusagilt uued välja aetud.....aga ajakulu....jälle oma 4-5 päeva.

Uued juhtpuksid said õnneks läbi häda sisse. Nüüd jäänud veel klapivahed, aga neid ei ole mõtet enne klapisääretihendeid ära teha.

Vahepeal midagi erilist polegi juhtunud....kogun mõtteid.

Auto sai aga vahepeal aeglasemaks ehitatud:

[Pilt: 64657-Foto0623.jpg]

Vana ketas vs uus.
[Pilt: 93347-Foto0628.jpg]

[Pilt: 94695-Foto0624.jpg]

Hetkel teine projekt mootoridünos:
[Pilt: 47462-Foto0615.jpg]
[Pilt: 78792-Foto0616.jpg]
[Pilt: 62674-Foto0617.jpg]



Hetkel mõtlen, kas tasuks viia 2.3-16 mootor ka mootoridünosse, et korralikult välja häälestada....või seadistada hiljem ikkagi rullide peal koos autoga. Dünostendis on äärmiselt mugav ja turvaline häälestada. Saab mõõta silindrirõhku jne.

'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
(selle postituse viimane muutmine: 15-08-2012 06:08 PM hents99.)
15-08-2012 05:59 PM
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
arts24h Ära (3)
Huviline

Postitusi: 1,302
Asukoht: Tõrva
Postitus: #18
RE: MB 190E 2.3-16, 1985, W201
Selle tünos oleva mootori võiksid vabalt mulle anda Eusa_dance Kutsikal kettad suuremad kui mõnel mehel veljed.

Naftapress.
15-08-2012 06:43 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
hents99 Ära (16)
Elbe Engineering

Postitusi: 4,900
Asukoht: Tartu
Postitus: #19
RE: MB 190E 2.3-16, 1985, W201
Ketta diameeter on 345mm (C32 AMG W203 pidurid on bolt on kutsikale)

Plaanis kaubaliftile samad pidurid installida. Loodetavasti annavad ka efekti.


Talvel on ilmselt tulekul EVO I kere kit ja 18" veljed. Siis saaks põhimõtteliselt suuremaid pidureid kasutada.


Silberauto võiks näiteks homme üllatada klapisääretihenditega. Tahaks pidureid proovida küll.

Turbo on hetkel lahtine, võimalik, et veel see kuu lähen Rootsi ja paigaldame seal turbo, sest seal on häid juppe kohe saada, oskusteave ka parim, mida võib ette kujutada.
Aga jah, praegu auto ei sõida ja plaane ei tee.

Selge on see, et kui tuleb EVO kit, siis peab auto ka vastavalt välimusele liikuma, ehk vähemalt 400hp peab olema. Muidu on "all show no go".

'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
15-08-2012 06:50 PM
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Werewolf Ära (5)
MB Klubi liige/Toetaja

Postitusi: 1,800
Asukoht: Läänemaa
Postitus: #20
RE: MB 190E 2.3-16, 1985, W201
Ära siis tagastanget kohe lõikuma hakka ex. Minu omal ju juba nuditud stange ja võix need ära vahetada. Palju need pidurid sul muidu maxma läxid? On need alumiinium sadulatega?

Kas plaan kevadex auto valmis saada? Sest mul ka hetkel plaan enda kutsikas kevadex liikvele saada (Suvepäevadel arutan sinuga veidi sel teemal) ja arvestades, et me läheneme samale autole kaht veidi erinevat filosoofiat pidi, on kindlasti huvitav kevadel ringrajal neid kahte autot omavahel võrrelda. Audru rajal on sinu masin tänu pea 2x suuremale hobujõudude arvule kindlasti kiirem, aga Rapla rajal peax vahe oluliselt väixem olema.

You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
(selle postituse viimane muutmine: 15-08-2012 07:33 PM Werewolf.)
15-08-2012 07:21 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Postita vastus 


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB w201,190,1986 - Sten sten130 530 305,712 18-05-2020 10:16 PM
Viimane postitus: sten130
  w201 1989.a - Rainiskoop Rainiskoop 313 164,637 20-04-2020 02:40 AM
Viimane postitus: Rainiskoop
  MB 190E 2,0B 1983 secman 17 8,395 29-12-2019 09:01 PM
Viimane postitus: secman
  W201 190E 1992.a Sportline - bertaviikberg BertaViikberg 14 5,969 04-10-2018 10:31 PM
Viimane postitus: BertaViikberg
  190E 2.8 M104 1992 ja W116 280SEL Austraalia - Paul Paul 64 34,799 14-12-2017 01:55 PM
Viimane postitus: Paul
  MB 230(500)GE W460 1985 hents99 100 96,481 26-05-2016 08:39 PM
Viimane postitus: hents99
  Minu 190E 2.5-16V 89.a Kuldar 37 25,364 23-08-2015 10:31 PM
Viimane postitus: hents99
  Minu MB W201,1.8 ,1990 raidoon 24 18,628 06-03-2014 10:39 PM
Viimane postitus: 190
  Minu MB 190E, w201, 3.2- Renkju Renkju 101 70,724 18-01-2012 11:48 PM
Viimane postitus: Renkju
  MB 190E, 1990, W201 hents99 245 140,210 03-11-2009 01:53 PM
Viimane postitus: hents99

Vali alamfoorum:


Võta ühendust | MB Klubi foorum | Tagasi üles | Tagasi sisu juurde | Mobile Version | RSS voog